Shaman
Shaman. Animální tvor. Divoké stvoření čerpající svou sílu ze samotného srdce divočiny. Dokáže díky svému dlouhému soužití v nemilosrdné přírodě přizpůsobit své instinkty přetěžkým podmínkám. Ovládá magii, pomocí jíž se dokáže přeměňovat v nebezpečné tvory z hlubokých lesů a nemilosrdných stepí...
Hlavní výhody Shamanů:
Nutné mít skill archery na max.
- Možnost změnit své tělo, bude rozepsáno dále.
- Wrestling 100.0 při přechodu na Shamana pokud má člověk 100.0 Archery
- Prsten ochočování.
- Možnost rozbalit lvl 5 pety. Pauza závislá na výši skillu Animal Lore.
- Může použít Srdíčko temného lesa.
Hlavní nevýhody Shamanů
- Nemožnost používání lehkých a těžkých kuší.
- Kouzla jsou vázáná na různé proměny.
- Nemožnost nošení chainmail a ringmail brnění.
- Nemožnost použití Resurrection svitku.
Přeměny
- Každá přeměna je základní morf. Ze základního morfu se lze pomocí předmětů proměnit na určitou dobu (5-13 minut) do speciální morfu, výhodu mají Shamani s karmou zápornou nebo velmi vysokou
- Do základního morfu se lze proměnit pomocí lehkého jídla. To aktivuje předměty pro proměnu do vylepšených forem, umření ve formě nic neřeší a zůstáváte v ní i po smrti, po vypršení timeru jste zpátky v základním morfu a můžete použít znova, pokud máte nabití další morf do formy.
- Přeměny do forem nežerou nic. Nabití se obnovuje opětovným morfem do základního morfu přes člověčí podobu. Jedna ryba se tedy rovná 3-5 morfů do forem. 1. forma lze použít od 4000 fame a 2. od 2000 fame. Shamani s karmou zápornou mají výhodu, že netřeba být slavný, ani neubývá sláva. Nabití forem je také u záporné a velmi vysoké karmy vyšší.
- Morf po smrti je slabší než ten základní morf.
- Existují tři různé přeměny: Polární medvěd, Medvěd grizzly a Jelen.
Vylepšné přeměny:
Vylepšená přeměna za pomocí těchto itemů: Kouzelná ledová ryba, olej, koření (mapky pokladů, dungeony) + 10x bílá ryba (rybaření). Všechno dejte do kotlíku a získáte vylepšený morf do polárního medvěda.
Polární medvěd
Kouzla: Šipka, Světlo, Resurrection
Staty:
STR: |
180 |
DEX: |
110 |
INT: |
40 |
DEF: |
75 |
- forma - změní staty na (STR/DEX/INT) 195/160/40, DEF-30 a zvýší útok.
- forma - změní staty na 180/180/40 DEF-70 a nepatrně zvýší útok a nastaví wrestling na 130.
Medvěd Grizzly
Kouzla: Šipka, Světlo, Harm, Summon Creature (pouze Pes, Kůň, Kuře), Resurrection
Staty:
STR: |
175 |
DEX: |
110 |
INT: |
60 |
DEF: |
85 |
- forma - změní staty na (STR/DEX/INT) 185/180/50, DEF-140, nastaví fire imunitu a sníží útok.
- forma - změní staty na 185/110/50 DEF-30, tělo získá možnost použít vyrobitlné drápy způsobující magické zranění nezávislé na odolnosti monstra, případně otrávené drápy. Je zde i šance na deadly. Pokud je karma záporná získá tato forma bonus do obrany na místo 30 dostane 70.
Jelen
Kouzla: Šipka, Světlo, Harm, Teleport, Blesk, Summon Creature (pouze Pes, Kůň, Kuře), Resurrection, je li karma záporná lze kouzlit paralýzu a kouzelné zrcadlo.
Specialita: Timer na neviditelný lektvar prodloužen na několik minut. Nelze prodlužovat opětovným vypitím lektvaru - tedy po požití bude časem odhidnut. Opětovné použití lektvaru je doporučeno až po 10s po vyprchání účinku.
Staty:
STR: |
100 |
DEX: |
110 |
INT: |
110 |
DEF: |
60 |
- forma - změní staty na (STR/DEX/INT) 110/120/135, DEF-60, nastaví 130 magery a 95 stealth, umožní přístup ke všem rangovským summonům mimo phoenixe a a bonusového polarního mědvěda.
- forma - změní staty na 105/150/130 DEF-60, nastaví 100 magery a 110 stealth. Přidá kouzla: Agility, Heal, Protection, Mind Blast, Energy Vortex, Arch Cure a Mass Dispel, Dispel. Pokud má zápornou karmu možnost kouzlit hromadný blesk.
Speciální vybavení:
Ryby na přeměnu
- Šťavnatá ryba - umožní majiteli, pokud už není přesycen, proměnu do Jelena.
- Velmi ledová ryba - umožní majiteli, pokud už není přesycen, proměnu do Polárního medvěda.
- Dobře propečená ryba - umožní majiteli, pokud už není přesycen, proměnu do Medvěda grizzlyho
- Ryby lze získat vícero cestami. Ta jednodušší je možnost získání od vendora za určitý obnos (několik tisíc zlatých), ta levnější je potom možnost tyto ryby ulovit. Ryby se následně musí uvařit s magickými alchymistickými přísadami. Na jednou je člověk schopen sežrat něco kolem 9-13 ryb.
- Požití ryby změní tělo a odebere majiteli pár stovek karmy a fame.
Náhrdelník přeměny
Nezbytné vybavení Shamanů. Je newbie a nelze o něj přijít, Také je linknutý, získáte ho, když se rozhodnete stát Shamanem. Je důležitý k uchovávání informací i Vaší postavě, bez něj se nelze proměňovat.
Soška člověčí formy
Pomocí jí se lze přeměnit do člověka. Předmět není newbie a lze o něj přijít. Umožňuje majiteli se přeměnit zpět do člověka, aby mohl využívat ostatních výhod. Dále pak slouží jako předmět, který umí urychlit návrat do základního morfu ze všech forem, avšak tato možnost si bere veškeré nabití do forem.
Speciální drápy
Magické drápy
Speciální drápky, které mají silnější magický útok.
Otrávené drápy
Speciální drápky, které mají šanci otrávit nepřítele.