tak prvně, nejedná se jen o krakeny ...(já moc teď nehraju tak nevím o všech monstrech, kterých se to dotknulo) ... mezi další posílené patří i arachové v despu a typuji, že budou dalšícermi píše:Proste flus od krakena je ted silnejsi, nauc se s tim zit a nebo se krakenum vyhybej. Hotovo. Nechapu co se resi
Do světa nezapadají věci co dávají IK bez možnosti obrany ...Qvido píše:Kdysi do Deceitu nezapadal ani Mandos, který dokázal pár kouzlama taky všechny zabít. A proto k němu nikdo nechodil. Pak se lidi naučili jak na něj a najedou byl mrtvej co výprava. Myslím, že tu jen děláme z komára velblouda. A všechno se novému nastavení přizpůsobí.
Myslím, že by sis měl slézt ze svých GM výšin a jít si to otestovat. Je řada míst, která díky této změně budou nesmyslně těžká.
1. Pride Říše - voda
- skáčeš tam mezi 3 krakeny
- do malého prostore prostoru
>> pokud se ti nepodaří odtahnout flus ideálně bude s výpravou konec
EP1
- celý dung je obsazen krakeny
- výprava je bez boostu, a pohromadě
>> jeden flus a zase jde jen k resserovy
Cove - přechod přes vodu
- medium dung, malý prostor
- stačilo krakeny zaparovat a flus ustát teď se tam bude umírat, než tu situaci malá výprava vyřeší kraken jen flusne znova
Desp - kdekoli
- už vidím situaci jak jsem zazděný s výpravou někde v místnosti, kolem nás samá monstra
- vyskočí flusací arach >> sundá většinu lidí na IK + stěny, no a ti co přežijou s 10 hp umřou na monstra po zničení stěn
>> naprosto nesmyslný výleh ...
+ ani jsem nezmínil questy z řady Výzva ... jejich splnění se tímto stává 100x těžší ...
Na rovinu, už ani nemám chuť lognout a jít do dungu.