Robe of Healing

Než se zeptáte, tak si pročtěte FAQ, zda nebyl váš dotaz již zodpovězen
Odpovědět
Freak
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 129
Registrován: 21 dub 2007 16:44

Robe of Healing

Příspěvek od Freak »

Chtel jsem se zeptat jestli by nesla nejak poupravit funkce robe of healing.

Ted dava roba 10 MF a 10 heal.

Pro me osobne, nevim jak ostatni klerici, je tahle roba nepouzitelna. V dungu nemlatim a healing mi staci 100. Moje vize, abych nemluvil naprazdno, je takova ze by roby byly dve.

Prvni by davala 10 MF a +5/+10 Tact / Parr (pro cleriky kteri by chteli buchat)

Druha +10 Healing a .. trebaa :) +5/10 Anatomy/ Resisty + udelat to tak (jak to bylo myslim driv), aby by cleric s Healingem 110 lecil bandou haluze. (Nepamatuju si proc se to rusilo)

Pisu to sem jen proto ze pro me jako pro clerica nema tahle roba zadny vyuziti, ale takhle by mela.

Jsem zvedavy na vase nazory :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Tak jako finalni navrh bych GM rad predlozil tohle ...

Robe of soucasny nazev / pripadny mozny nazev
Robe of Healing/Protection +10 Healing +10 Parrying
Robe of Healing/Militia +10 Macefighting +5 Tactics

Leceni halucinaci bandazema od 110 nebo 115 Healing (dle uvazeni GM).

Ve zkratce...
Prvni roba bude pro kleriky dobre vyuzitelna ve vetsich dungeonech (obtiznost dungeonu se stale stezuje, takze podle me Parrying je prihodny skill) kde klerik potrebuje stat (zit) a fungovat.

Druha roba prijde vhod do mensich dungeonu, kde si i klerik rad zablbne a prasti sem tam nejakou tu potvoru po hlave.
Naposledy upravil(a) Freak dne 18 led 2010 23:24, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
Stich
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 327
Registrován: 28 úno 2009 17:34
Bydliště: Pri trhu
Kontaktovat uživatele:

Re: Robe of Healing

Příspěvek od Stich »

Freak píše:Chtel jsem se zeptat jestli by nesla nejak poupravit funkce robe of healing.

Ted dava roba 10 MF a 10 heal.

Pro me osobne, nevim jak ostatni klerici, je tahle roba nepouzitelna. V dungu nemlatim a healing mi staci 100. Moje vize, abych nemluvil naprazdno, je takova ze by roby byly dve.

Prvni by davala 10 MF a +5/+10 Tact / Parr (pro cleriky kteri by chteli buchat)

Druha +10 Healing a .. trebaa :) +5/10 Anatomy/ Resisty + udelat to tak (jak to bylo myslim driv), aby by cleric s Healingem 110 lecil bandou haluze. (Nepamatuju si proc se to rusilo)

Pisu to sem jen proto ze pro me jako pro clerica nema tahle roba zadny vyuziti, ale takhle by mela.

Jsem zvedavy na vase nazory :)
Suhlasim s tebou healinga nema vo velkom dungu vyuzitie a do maleho dungu (kde si raz za cas za clera buchnem) ju tahat nebudem aby som ju rozmlatil... skor by som to dal +10parrying a napriklad +5magery alebo +10anatomy
Uživatelský avatar
Lucky
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1350
Registrován: 07 zář 2006 18:28
Bydliště: plz - eň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucky »

magery by byl uz pomalu mag s 95 ne?
Jako chapu ze to nema vyuziti asi moc, bo na bandach to poznat neni ale mageru bych asi nedaval...
Parr nevim no kolik ma cler max ... a anatomku bych klidne dal .. jestli ovsem bude 10 poznat ...
Hated

Nejste spokojeni s našimi službami? Napište nám! ---> http://hated.borec.cz/spamnicek.html
Uživatelský avatar
Stich
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 327
Registrován: 28 úno 2009 17:34
Bydliště: Pri trhu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stich »

Lucky píše:magery by byl uz pomalu mag s 95 ne?
Jako chapu ze to nema vyuziti asi moc, bo na bandach to poznat neni ale mageru bych asi nedaval...
Parr nevim no kolik ma cler max ... a anatomku bych klidne dal .. jestli ovsem bude 10 poznat ...
parrying je max 90 cize by bolo 100 a anatomy neviem ci by bolo citit pochybujem o tom ale ak nie anatomy tak co by sa hodilo viac clerikovi? ta mgr ma tiez napadla ze by bola op
Mesmeric
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 286
Registrován: 15 říj 2007 13:50

Re: Robe of Healing

Příspěvek od Mesmeric »

Stich píše:[uhlasim s tebou healinga nema vo velkom dungu vyuzitie a do maleho dungu (kde si raz za cas za clera buchnem) ju tahat nebudem aby som ju rozmlatil... skor by som to dal +10parrying a napriklad +5magery alebo +10anatomy
Tak to je vskutku blbost, aby dávala mgr.
Ale jinak změna roby pro clerica by nebyla vůbec od věci. 110 heal je takřka k ničemu a 10 MF je sice fajn, ale kolikrát se za clera člověk dostane k nějákému bouchání?
Mesmeric
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 286
Registrován: 15 říj 2007 13:50

Příspěvek od Mesmeric »

Stich píše:
Lucky píše:magery by byl uz pomalu mag s 95 ne?
Jako chapu ze to nema vyuziti asi moc, bo na bandach to poznat neni ale mageru bych asi nedaval...
Parr nevim no kolik ma cler max ... a anatomku bych klidne dal .. jestli ovsem bude 10 poznat ...
parrying je max 90 cize by bolo 100 a anatomy neviem ci by bolo citit pochybujem o tom ale ak nie anatomy tak co by sa hodilo viac clerikovi? ta mgr ma tiez napadla ze by bola op
Cler má parr 80 ne 90
Uživatelský avatar
Ducky
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 326
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ducky »

Ja osobne bych byl pro Parrying popripade by se mi hoooodne libila magera. Jako co by na ty magere bylo tak hrozne preboost? Hazelo by to trosku lepsi boosty jinak nic. Nemuselo by to byt ani 5 kdyz by se vam to zdalo moc preboost bral bych treba i 2.5 A hlavne by se to asi zaclo daleko vic nosit, umiralo by se v tom = zajem serveru ne? :p
Guildmaster of Templars
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Uživatelský avatar
Lucky
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1350
Registrován: 07 zář 2006 18:28
Bydliště: plz - eň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucky »

Ducky píše:Ja osobne bych byl pro Parrying popripade by se mi hoooodne libila magera. Jako co by na ty magere bylo tak hrozne preboost? Hazelo by to trosku lepsi boosty jinak nic. Nemuselo by to byt ani 5 kdyz by se vam to zdalo moc preboost bral bych treba i 2.5 A hlavne by se to asi zaclo daleko vic nosit, umiralo by se v tom = zajem serveru ne? :p
vic magery je vetsi híl a min hebani ne?
Parr by byl dobrej no by cler hodne vydrzel a tak ... klidne kdyz bych mel zajit do extremu bych mu dal aj Ss a kdyz ma robku a max ss zte si muze hodit nakyho hezciho suma nez angela .. co fakt nevim ale proste nakyho drzaka jako ma mag eartha treba... ale to je fakt extrem...
Hated

Nejste spokojeni s našimi službami? Napište nám! ---> http://hated.borec.cz/spamnicek.html
Uživatelský avatar
Stich
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 327
Registrován: 28 úno 2009 17:34
Bydliště: Pri trhu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stich »

Lucky píše:
Ducky píše:Ja osobne bych byl pro Parrying popripade by se mi hoooodne libila magera. Jako co by na ty magere bylo tak hrozne preboost? Hazelo by to trosku lepsi boosty jinak nic. Nemuselo by to byt ani 5 kdyz by se vam to zdalo moc preboost bral bych treba i 2.5 A hlavne by se to asi zaclo daleko vic nosit, umiralo by se v tom = zajem serveru ne? :p
vic magery je vetsi híl a min hebani ne?
Parr by byl dobrej no by cler hodne vydrzel a tak ... klidne kdyz bych mel zajit do extremu bych mu dal aj Ss a kdyz ma robku a max ss zte si muze hodit nakyho hezciho suma nez angela .. co fakt nevim ale proste nakyho drzaka jako ma mag eartha treba... ale to je fakt extrem...
tento navrh sa mi lubi najviac to by boli solovky za clera...
Uživatelský avatar
Big Bud
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 576
Registrován: 31 led 2008 10:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Big Bud »

toho suma snad jedine v kombinaci bishopka+roba+agelic :p
Uživatelský avatar
Ducky
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 326
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ducky »

Nejakej bonus sum s robkou je taky fajn napad. Ta magera no kolikrat me nezachranil ani angelik (budiz mu zem lehka :p )
Guildmaster of Templars
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Joe
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 247
Registrován: 07 zář 2006 20:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Joe »

Ducky píše:Ja osobne bych byl pro Parrying popripade by se mi hoooodne libila magera. Jako co by na ty magere bylo tak hrozne preboost? Hazelo by to trosku lepsi boosty jinak nic. Nemuselo by to byt ani 5 kdyz by se vam to zdalo moc preboost bral bych treba i 2.5 A hlavne by se to asi zaclo daleko vic nosit, umiralo by se v tom = zajem serveru ne? :p
Tak to bych mohl dostat zpet +10 str do silver luku. Co je na tom preboost?
To jsou mi debaty...
Joe - hodný craftik, se zlym kladivkem.
Freak
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 129
Registrován: 21 dub 2007 16:44

Příspěvek od Freak »

Nechodil bych do extremu.

Vyssi magerka je : Mensi pauza na svitky (myslim ze mensi pauza je od 94 nebo 95 .. mozn a96 nejsem si ted jistej), lepsi ivm, lepsi boost. Magerku nezadam to je moc.

Summa ne. To je jeste vic over nez magerka. Suma bych dal asi jak rika Big Bud v nejakej silenej kombinaci top itemu, jestli vubec. :)

A co tak posloucham tak

Jedna Healing roba +10 MF +5 Tact
Druha Healing roba +10 Healing +10(?) Parr (ale chtelo by to aby ten healing lecil ty haluze, jinak je podle me opravdu k nicemu, to uz bych radsi resisty)
Uživatelský avatar
Ducky
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 326
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ducky »

resist dava bishopka, tak teda leda ten Parrying to by se mozna dalo prosadit :)
Guildmaster of Templars
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Uživatelský avatar
Stich
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 327
Registrován: 28 úno 2009 17:34
Bydliště: Pri trhu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stich »

ja si myslim ze nejaky mysticky sumonn by nebol od veci napriklad kombinacia roba +bishopka a ten sumon by mohol mat 250hp dobry armor ale maly dmg alebo ja neviem nejak to skombinovat
Freak
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 129
Registrován: 21 dub 2007 16:44

Příspěvek od Freak »

Ja treba bishopku nenosim misto helmy, takze ty ressity mam jen chvilkama (cca 10% dungu). Mit je porad, nestezoval bych si, je to znat.
Uživatelský avatar
Lucky
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1350
Registrován: 07 zář 2006 18:28
Bydliště: plz - eň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lucky »

No v podstate mag taky na suma (draka) nepoterbuje topko, ste moc zmlsany z rangu/vampu, kterym je to treba.
Je fakt ze by to pak mohlo usnadnit solovani, nadruhou stranu solovani ceho, decu? Ano ale to se da uz i ted s nynejsima sumama (eartha sem myslel jako klamaky treba non move s hodne hp malo dmg a velkym agrem na mobky :p )

Ja nevim v podstate by to z clera melo delat hlavne vic survive char takze asi parr + ty rezisty(?) / heal
Ale zni to hezky... naky zlepseni pro klery, kdyz tak tezce nesly sumy a ten cejch saport charu :p
Hated

Nejste spokojeni s našimi službami? Napište nám! ---> http://hated.borec.cz/spamnicek.html
Freak
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 129
Registrován: 21 dub 2007 16:44

Příspěvek od Freak »

Co by me zajimalo nejvic je ta moznost vyuziti Healingu :)

Super by bylo kdyby se dali bandou lecit ty haluze. Nejlepis by bylo kdyby na to stacila robka (tzn 110 Heal). Pokud by GM Team byl proti mohl by zauvazovat ze by se haluze lecily s healingem 115 (roba + kondom na hlavu). To uz by snad slo :)
Uživatelský avatar
Stich
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 327
Registrován: 28 úno 2009 17:34
Bydliště: Pri trhu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stich »

myslim ze je vanko na haluze lepsie zrusi to haluze celej vyprave...
Uživatelský avatar
Breezeway
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 211
Registrován: 07 zář 2006 19:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Breezeway »

1. nechat tak jak to je s tím, že ress bandou bude 1/2 až max hp.
2. resisty +10 / parring +10
Slovo "Matka", je Boží jméno na rtech a v srdcích našich dětí.

Breezeway [Sanct Lor] - Vánek před bouří (Důchodkyně)
Phawna [Sanct Lor] - Sestra noci (Unavená alchymistka)
Jindriska [Sanct Lor] - Craftswoman (Vzteklá pracantka)
Odpovědět