Robe of Healing
Robe of Healing
Chtel jsem se zeptat jestli by nesla nejak poupravit funkce robe of healing.
Ted dava roba 10 MF a 10 heal.
Pro me osobne, nevim jak ostatni klerici, je tahle roba nepouzitelna. V dungu nemlatim a healing mi staci 100. Moje vize, abych nemluvil naprazdno, je takova ze by roby byly dve.
Prvni by davala 10 MF a +5/+10 Tact / Parr (pro cleriky kteri by chteli buchat)
Druha +10 Healing a .. trebaa +5/10 Anatomy/ Resisty + udelat to tak (jak to bylo myslim driv), aby by cleric s Healingem 110 lecil bandou haluze. (Nepamatuju si proc se to rusilo)
Pisu to sem jen proto ze pro me jako pro clerica nema tahle roba zadny vyuziti, ale takhle by mela.
Jsem zvedavy na vase nazory
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Tak jako finalni navrh bych GM rad predlozil tohle ...
Robe of soucasny nazev / pripadny mozny nazev
Robe of Healing/Protection +10 Healing +10 Parrying
Robe of Healing/Militia +10 Macefighting +5 Tactics
Leceni halucinaci bandazema od 110 nebo 115 Healing (dle uvazeni GM).
Ve zkratce...
Prvni roba bude pro kleriky dobre vyuzitelna ve vetsich dungeonech (obtiznost dungeonu se stale stezuje, takze podle me Parrying je prihodny skill) kde klerik potrebuje stat (zit) a fungovat.
Druha roba prijde vhod do mensich dungeonu, kde si i klerik rad zablbne a prasti sem tam nejakou tu potvoru po hlave.
Ted dava roba 10 MF a 10 heal.
Pro me osobne, nevim jak ostatni klerici, je tahle roba nepouzitelna. V dungu nemlatim a healing mi staci 100. Moje vize, abych nemluvil naprazdno, je takova ze by roby byly dve.
Prvni by davala 10 MF a +5/+10 Tact / Parr (pro cleriky kteri by chteli buchat)
Druha +10 Healing a .. trebaa +5/10 Anatomy/ Resisty + udelat to tak (jak to bylo myslim driv), aby by cleric s Healingem 110 lecil bandou haluze. (Nepamatuju si proc se to rusilo)
Pisu to sem jen proto ze pro me jako pro clerica nema tahle roba zadny vyuziti, ale takhle by mela.
Jsem zvedavy na vase nazory
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Tak jako finalni navrh bych GM rad predlozil tohle ...
Robe of soucasny nazev / pripadny mozny nazev
Robe of Healing/Protection +10 Healing +10 Parrying
Robe of Healing/Militia +10 Macefighting +5 Tactics
Leceni halucinaci bandazema od 110 nebo 115 Healing (dle uvazeni GM).
Ve zkratce...
Prvni roba bude pro kleriky dobre vyuzitelna ve vetsich dungeonech (obtiznost dungeonu se stale stezuje, takze podle me Parrying je prihodny skill) kde klerik potrebuje stat (zit) a fungovat.
Druha roba prijde vhod do mensich dungeonu, kde si i klerik rad zablbne a prasti sem tam nejakou tu potvoru po hlave.
Naposledy upravil(a) Freak dne 18 led 2010 23:24, celkem upraveno 3 x.
- Stich
- Paper Elemental
- Příspěvky: 327
- Registrován: 28 úno 2009 17:34
- Bydliště: Pri trhu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Robe of Healing
Suhlasim s tebou healinga nema vo velkom dungu vyuzitie a do maleho dungu (kde si raz za cas za clera buchnem) ju tahat nebudem aby som ju rozmlatil... skor by som to dal +10parrying a napriklad +5magery alebo +10anatomyFreak píše:Chtel jsem se zeptat jestli by nesla nejak poupravit funkce robe of healing.
Ted dava roba 10 MF a 10 heal.
Pro me osobne, nevim jak ostatni klerici, je tahle roba nepouzitelna. V dungu nemlatim a healing mi staci 100. Moje vize, abych nemluvil naprazdno, je takova ze by roby byly dve.
Prvni by davala 10 MF a +5/+10 Tact / Parr (pro cleriky kteri by chteli buchat)
Druha +10 Healing a .. trebaa +5/10 Anatomy/ Resisty + udelat to tak (jak to bylo myslim driv), aby by cleric s Healingem 110 lecil bandou haluze. (Nepamatuju si proc se to rusilo)
Pisu to sem jen proto ze pro me jako pro clerica nema tahle roba zadny vyuziti, ale takhle by mela.
Jsem zvedavy na vase nazory
- Stich
- Paper Elemental
- Příspěvky: 327
- Registrován: 28 úno 2009 17:34
- Bydliště: Pri trhu
- Kontaktovat uživatele:
parrying je max 90 cize by bolo 100 a anatomy neviem ci by bolo citit pochybujem o tom ale ak nie anatomy tak co by sa hodilo viac clerikovi? ta mgr ma tiez napadla ze by bola opLucky píše:magery by byl uz pomalu mag s 95 ne?
Jako chapu ze to nema vyuziti asi moc, bo na bandach to poznat neni ale mageru bych asi nedaval...
Parr nevim no kolik ma cler max ... a anatomku bych klidne dal .. jestli ovsem bude 10 poznat ...
Re: Robe of Healing
Tak to je vskutku blbost, aby dávala mgr.Stich píše:[uhlasim s tebou healinga nema vo velkom dungu vyuzitie a do maleho dungu (kde si raz za cas za clera buchnem) ju tahat nebudem aby som ju rozmlatil... skor by som to dal +10parrying a napriklad +5magery alebo +10anatomy
Ale jinak změna roby pro clerica by nebyla vůbec od věci. 110 heal je takřka k ničemu a 10 MF je sice fajn, ale kolikrát se za clera člověk dostane k nějákému bouchání?
Cler má parr 80 ne 90Stich píše:parrying je max 90 cize by bolo 100 a anatomy neviem ci by bolo citit pochybujem o tom ale ak nie anatomy tak co by sa hodilo viac clerikovi? ta mgr ma tiez napadla ze by bola opLucky píše:magery by byl uz pomalu mag s 95 ne?
Jako chapu ze to nema vyuziti asi moc, bo na bandach to poznat neni ale mageru bych asi nedaval...
Parr nevim no kolik ma cler max ... a anatomku bych klidne dal .. jestli ovsem bude 10 poznat ...
Ja osobne bych byl pro Parrying popripade by se mi hoooodne libila magera. Jako co by na ty magere bylo tak hrozne preboost? Hazelo by to trosku lepsi boosty jinak nic. Nemuselo by to byt ani 5 kdyz by se vam to zdalo moc preboost bral bych treba i 2.5 A hlavne by se to asi zaclo daleko vic nosit, umiralo by se v tom = zajem serveru ne? :p
Guildmaster of Templars
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
- Lucky
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1350
- Registrován: 07 zář 2006 18:28
- Bydliště: plz - eň
- Kontaktovat uživatele:
vic magery je vetsi híl a min hebani ne?Ducky píše:Ja osobne bych byl pro Parrying popripade by se mi hoooodne libila magera. Jako co by na ty magere bylo tak hrozne preboost? Hazelo by to trosku lepsi boosty jinak nic. Nemuselo by to byt ani 5 kdyz by se vam to zdalo moc preboost bral bych treba i 2.5 A hlavne by se to asi zaclo daleko vic nosit, umiralo by se v tom = zajem serveru ne? :p
Parr by byl dobrej no by cler hodne vydrzel a tak ... klidne kdyz bych mel zajit do extremu bych mu dal aj Ss a kdyz ma robku a max ss zte si muze hodit nakyho hezciho suma nez angela .. co fakt nevim ale proste nakyho drzaka jako ma mag eartha treba... ale to je fakt extrem...
- Stich
- Paper Elemental
- Příspěvky: 327
- Registrován: 28 úno 2009 17:34
- Bydliště: Pri trhu
- Kontaktovat uživatele:
tento navrh sa mi lubi najviac to by boli solovky za clera...Lucky píše:vic magery je vetsi híl a min hebani ne?Ducky píše:Ja osobne bych byl pro Parrying popripade by se mi hoooodne libila magera. Jako co by na ty magere bylo tak hrozne preboost? Hazelo by to trosku lepsi boosty jinak nic. Nemuselo by to byt ani 5 kdyz by se vam to zdalo moc preboost bral bych treba i 2.5 A hlavne by se to asi zaclo daleko vic nosit, umiralo by se v tom = zajem serveru ne? :p
Parr by byl dobrej no by cler hodne vydrzel a tak ... klidne kdyz bych mel zajit do extremu bych mu dal aj Ss a kdyz ma robku a max ss zte si muze hodit nakyho hezciho suma nez angela .. co fakt nevim ale proste nakyho drzaka jako ma mag eartha treba... ale to je fakt extrem...
Tak to bych mohl dostat zpet +10 str do silver luku. Co je na tom preboost?Ducky píše:Ja osobne bych byl pro Parrying popripade by se mi hoooodne libila magera. Jako co by na ty magere bylo tak hrozne preboost? Hazelo by to trosku lepsi boosty jinak nic. Nemuselo by to byt ani 5 kdyz by se vam to zdalo moc preboost bral bych treba i 2.5 A hlavne by se to asi zaclo daleko vic nosit, umiralo by se v tom = zajem serveru ne? :p
To jsou mi debaty...
Joe - hodný craftik, se zlym kladivkem.
Nechodil bych do extremu.
Vyssi magerka je : Mensi pauza na svitky (myslim ze mensi pauza je od 94 nebo 95 .. mozn a96 nejsem si ted jistej), lepsi ivm, lepsi boost. Magerku nezadam to je moc.
Summa ne. To je jeste vic over nez magerka. Suma bych dal asi jak rika Big Bud v nejakej silenej kombinaci top itemu, jestli vubec.
A co tak posloucham tak
Jedna Healing roba +10 MF +5 Tact
Druha Healing roba +10 Healing +10(?) Parr (ale chtelo by to aby ten healing lecil ty haluze, jinak je podle me opravdu k nicemu, to uz bych radsi resisty)
Vyssi magerka je : Mensi pauza na svitky (myslim ze mensi pauza je od 94 nebo 95 .. mozn a96 nejsem si ted jistej), lepsi ivm, lepsi boost. Magerku nezadam to je moc.
Summa ne. To je jeste vic over nez magerka. Suma bych dal asi jak rika Big Bud v nejakej silenej kombinaci top itemu, jestli vubec.
A co tak posloucham tak
Jedna Healing roba +10 MF +5 Tact
Druha Healing roba +10 Healing +10(?) Parr (ale chtelo by to aby ten healing lecil ty haluze, jinak je podle me opravdu k nicemu, to uz bych radsi resisty)
- Lucky
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1350
- Registrován: 07 zář 2006 18:28
- Bydliště: plz - eň
- Kontaktovat uživatele:
No v podstate mag taky na suma (draka) nepoterbuje topko, ste moc zmlsany z rangu/vampu, kterym je to treba.
Je fakt ze by to pak mohlo usnadnit solovani, nadruhou stranu solovani ceho, decu? Ano ale to se da uz i ted s nynejsima sumama (eartha sem myslel jako klamaky treba non move s hodne hp malo dmg a velkym agrem na mobky :p )
Ja nevim v podstate by to z clera melo delat hlavne vic survive char takze asi parr + ty rezisty(?) / heal
Ale zni to hezky... naky zlepseni pro klery, kdyz tak tezce nesly sumy a ten cejch saport charu :p
Je fakt ze by to pak mohlo usnadnit solovani, nadruhou stranu solovani ceho, decu? Ano ale to se da uz i ted s nynejsima sumama (eartha sem myslel jako klamaky treba non move s hodne hp malo dmg a velkym agrem na mobky :p )
Ja nevim v podstate by to z clera melo delat hlavne vic survive char takze asi parr + ty rezisty(?) / heal
Ale zni to hezky... naky zlepseni pro klery, kdyz tak tezce nesly sumy a ten cejch saport charu :p
1. nechat tak jak to je s tím, že ress bandou bude 1/2 až max hp.
2. resisty +10 / parring +10
2. resisty +10 / parring +10
Slovo "Matka", je Boží jméno na rtech a v srdcích našich dětí.
Breezeway [Sanct Lor] - Vánek před bouří (Důchodkyně)
Phawna [Sanct Lor] - Sestra noci (Unavená alchymistka)
Jindriska [Sanct Lor] - Craftswoman (Vzteklá pracantka)
Breezeway [Sanct Lor] - Vánek před bouří (Důchodkyně)
Phawna [Sanct Lor] - Sestra noci (Unavená alchymistka)
Jindriska [Sanct Lor] - Craftswoman (Vzteklá pracantka)