Ted dava roba 10 MF a 10 heal.
Pro me osobne, nevim jak ostatni klerici, je tahle roba nepouzitelna. V dungu nemlatim a healing mi staci 100. Moje vize, abych nemluvil naprazdno, je takova ze by roby byly dve.
Prvni by davala 10 MF a +5/+10 Tact / Parr (pro cleriky kteri by chteli buchat)
Druha +10 Healing a .. trebaa

Pisu to sem jen proto ze pro me jako pro clerica nema tahle roba zadny vyuziti, ale takhle by mela.
Jsem zvedavy na vase nazory

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Tak jako finalni navrh bych GM rad predlozil tohle ...
Robe of soucasny nazev / pripadny mozny nazev
Robe of Healing/Protection +10 Healing +10 Parrying
Robe of Healing/Militia +10 Macefighting +5 Tactics
Leceni halucinaci bandazema od 110 nebo 115 Healing (dle uvazeni GM).
Ve zkratce...
Prvni roba bude pro kleriky dobre vyuzitelna ve vetsich dungeonech (obtiznost dungeonu se stale stezuje, takze podle me Parrying je prihodny skill) kde klerik potrebuje stat (zit) a fungovat.
Druha roba prijde vhod do mensich dungeonu, kde si i klerik rad zablbne a prasti sem tam nejakou tu potvoru po hlave.