Ibis Dungeon.

Vše o podobných aktivitách ve hře
Odpovědět
Uživatelský avatar
GM Ibis
Dark Paradise GM
Příspěvky: 69
Registrován: 30 pro 2017 22:38

Ibis Dungeon.

Příspěvek od GM Ibis »

Ahoj,
momentálně se snažim, seskupit myšlenky na dung který bych rád postavil. ( na jednom místě už je rozestavěný ). Nějáke nápady už mám, nicméně co to udělati trochu naopak? Nebudu Vám servirovat svůj výtvor. Zkuste napsat i VY všichni, co byste radi v dungu viděli, co jsou pro Vás výzvy, jake oblasti v jiných dungách máte radi atd.

Rád si poslechnu názor komunity a nejlepší napady se pokusím zrealizovat.
erunno
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 28 zář 2009 15:30

Re: Ibis Dungeon.

Příspěvek od erunno »

Nebylo by na škodu vytvořit dung který by nebyl vyložene o zabijeni monster ale o logice inteligenci.. proste něco u čeho by museli hráči přemýšlet.
Uživatelský avatar
Waringull
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 182
Registrován: 15 říj 2015 13:53

Re: Ibis Dungeon.

Příspěvek od Waringull »

Pokuď by se jednalo o náročnější dung, tak například udělat, že se v dungu musí objevit ruzné postavy různých specializací, bez kterých tento dung nebude možné projít.

Například: Brujah v humanovi s fire imunkou bude muset projít bludištěm (třeba i nějaký monstra at je to trochu zážívnější) a na konci toho bludiště klikne gate, kde třeba bude moci projít jen medic, který zbytek vypravy pomoci KPZ přesune k nim atp..

E: Popřípadě dung bude mít omezený počet lidí a většina z nich bude muset ukázat kumšt, at to není pouze o jedinci.
STOP SUPPORTU!
Uživatelský avatar
Farwik
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 38
Registrován: 12 kvě 2009 20:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Ibis Dungeon.

Příspěvek od Farwik »

Mě se líbí ta pasáž v pekle jak tam lítá to KVF pole z vrchu dolů, z dola nahoru, zprava doleva a tak. Udělat to nějak ve větším, ještě třeba s para pastma a tak by bylo cool :unibrow:
Uživatelský avatar
Tommy
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 319
Registrován: 24 říj 2006 21:06

Re: Ibis Dungeon.

Příspěvek od Tommy »

Mel bych o mnoho jednodussi ideu. Co udelat konecne dung, ktery bude o monstrech a ne o pastich a teleportech do prostred mistnosti.

Neco ve smyslu Deceitu ci Wrongu. Takove druhe patro deceitu. Neco, v cem nebude mamon, ale muze si to jit clovek klidne sam a pomalu, popripade s newbikama, Neco takoveho mi vysi v hlave uz dlouho.

Popripade bestiarium, kde se bude obtiznost dungeonu postupne zvysovat(a ne diky pastem, ale monstrum). Tematicka kobka/nemrtve kralovstvi, kde zacnes u skeletonu, mumii, pres lichy, bone knechty az po headlese a postupne zvysovat obtiznost az na klidne LLL.

Tezkych dungu mame spousty, ale tech vylozene pro zacatecniky ci drobne party, jako je Deceit, chybi....
Neberte život tak vážně, stejně z něj nevyváznete živí.
UO - Dark Paradise - YoutubeChannel
https://www.youtube.com/channel/UCDX--rk_wDwG-gYSUyOE_FA
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20 kvě 2007 16:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Ibis Dungeon.

Příspěvek od Xan »

Jde o to, jestli by takovej low/stupňující se dung byl využívanej, kdy ti tam 80% lidí nepůjde jen kvůli 1, 2 lepším npc na konci, který budou mít šanci na drop, a kde by se stejně 3/4 dungu stejně probíhalo, protože proto. Neříkám, že by takovej novější dung nebyl fajn, třeba i jako novinka pro ty, kteří si dělají další postavu hraním a ne makrováním, ale takových míst je ve světe asi dost a pak stejně zejí prázdnotou.

edit: napadlo mě nějakej kompromis mezi pvp/pvm dungem, teoreticky se mi to určitě líp kecá, než potom staví, ale napadlo mě, že by to mohlo mít dva vstupy/resp by se dung na začátku dělil dvěma průchody, kdy jeden by byl víc pvm friendly - víc dveří, hlídačů, delší timery, potencionálně menší loot, v paralelní chodbě (ne na dohled) by to bylo víc pvp friendly na dobíhání pro pk a pro pvp chtivý hráče, s např jedním lepším npc nebo s npc s trochu lepším lootem/pokladkem cestou, a následně by se cesty spojily a byl by to klasickej dung, kde by to s dobíháním atd bylo jako skoro všude jindy - spíš ne. Případně v pvp chodbě by byl timer na dveře s tím, že by bylo možný zvenku zjistit, že tam někdo je a čeká -> forma pvp vydobytí si dungu, ale na aby pk skákali z delu na hlavu:D
Kubo
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 48
Registrován: 20 pro 2015 10:33

Re: Ibis Dungeon.

Příspěvek od Kubo »

Postav nejaky HC mordor nejaku vyzvu nieco kludne aj na viac hodin nech je tu co robit nejaka vyzva a poklad co bude za to stat... boh vie kedy cinan vyrobi qvidovi kartu aby opravil ten desp :paranoid:
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Ibis Dungeon.

Příspěvek od dacaleb »

Me se libilo nekolik napadu v dungu Grimuv navrat

- Hadanka/Zamek, kde kombinaci tvori posloupnost nejakych nestrvur/itemu v dungu, ktere se s kazdym respem meni. Tj. nelze si to tupe napsat na papir a vzdy to klikat stejne. Nasledne klikanim kombinace vyskakuji potvory a na branu je tak omezeny cas ;].

- Pasaz pro jedince u ktere se ostanti nenudi. Tj. otevreni dveri pro solo cast, pri zavreni/skoku ostatnim do mistnostsi pristanou potvory.

Nebo:

- Nahodny resp. na skoku s vetsim perimetrem pusobnosti. Priklad: Ank3 LLL, vzdy vim ze tam bude LLL a 4x Headl a jejich pozice. Co kdyby ten spawn misto na konretni potvoru (LLL) byla na nejakou skupinu moster, tj. pri kazdem respu by byl skok lehce jiny. Idealne kdyby zona byla odemknuta a NPC by i cestovalo po vetsim prostru = nevim presne kde bude.

Obecne nejvic trpim u pasazi dungu kde se vetsina nudi a jen 1-2 hraci neco resi. Pripadne ty nekonecne pasti.

Pro zabavu je podle me nejdulezitejsi, aby porad mela cela skupina, pripadne i jednotlivci co delat a tim nemyslim slapani pasti ;]. Ale hlavne ne ty hlucha mista viz LD > IVM Titan v citadele. Samozrejme, ze skilleri to davaji hned, mluvim za neskillery ;P
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Ibis Dungeon.

Příspěvek od dacaleb »

Jeste jeden maly navrh, na system bran / skoku:

1) Dungeon - n* "mistnost" (10 treba)
- nahodna posluopnost bran do dalsi mistnosti, pro kazdy pruchod. tj. nikdy skupina nevi do jake monostsi prave skoci.
- brany jsou casove omezene, nebo s timerem na jednotlivce a uzavreni (ala ANK3 k zabakovi).

2) Dungeon - n* "mistnost" a pro pruchod jen podmnozina n aktivnich (napr. 10 je celkem, ale nahodne jich bude vybrano jen 5)
- nahodny vyber x misnosti pro jeden pruchod z n moznych
- brany jsou casove omezene, nebo s timerem na jednotlivce a uzavreni (ala ANK3 k zabakovi).

Slo by samozrejme podnit i nejakym mini ukolem na zacatku, ktery by to ovlivnoval ;]
Odpovědět