chybka: an ort plošky (nielen vo) wrongu

Pokec o všem možném (témata neaktivní po dobu delší než jeden měsíc budou mazána)
Uživatelský avatar
Mir
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 216
Registrován: 07.09.2006 19:39:23
Bydliště: Moonglow, dom č. 35
Kontaktovat uživatele:

chybka: an ort plošky (nielen vo) wrongu

Příspěvek od Mir »

Pri goblins lame sú an ort plošky aby tam nešli hádzat sumoni cez stenu.

urobte tam radsej dvojitu stenu cez static a an ort plosky zmazte. :roll:

a ked sme u toho tak sa na to pozrite aj u ostatnych miest kde ste takto rozhadzali ort plošky miesto.
Naposledy upravil(a) Mir dne 12.05.2008 20:02:04, celkem upraveno 1 x.
I believe in miracles.
Uživatelský avatar
Piscot
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 611
Registrován: 07.09.2006 22:06:37

Příspěvek od Piscot »

A co to je za chybu?
Uživatelský avatar
Mir
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 216
Registrován: 07.09.2006 19:39:23
Bydliště: Moonglow, dom č. 35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mir »

cca 10-15 itemov ktore donekonecna 1 za sekundu overuju ci na nich nieco nestoji a ak ano ak hodia an ort, hoci je mozne tam dat 0 itemov ale v staticu trochu hrubsiu stenu.

menej itemov, menej skriptov, veselsia spherka :D
I believe in miracles.
Uživatelský avatar
Big Bud
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 576
Registrován: 31.01.2008 10:22:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Big Bud »

sekce dungeony a v nem topic wrong si asi nenasel ze? :p
Uživatelský avatar
Mir
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 216
Registrován: 07.09.2006 19:39:23
Bydliště: Moonglow, dom č. 35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mir »

takto s AnOrt ploškami je riešených omnoho viac miest. nieje to problém len wrongu, ale aj iných lokácií, kde by sa to miesto an ort plošiek dalo riešiť proste hrubšou stenou v staticu.

OT v dalších reportoch neriešim aj keby wizzy zostúpil z pekla na svojom "operenom" drakovi.
I believe in miracles.
Uživatelský avatar
Verdilith
Bourak
Příspěvky: 569
Registrován: 10.09.2006 22:54:50
Bydliště: nemam
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Verdilith »

tak treba by se tam zmensila mistnost a pak by si X lidi stezovalo ze tam lehaj na lagy kuli tomuhle?

a to mi fakt rekni ktera normalni skupina (cti 1 a vic) si tam nahaze sumony kdyz si je tam muzes natahnout prez port,hmmmmmmmmmm?
(a estli se pletu tak ti staci sum na hlavu a i s jednim sumem prezijes jak prd,kdyz uz ty potvory nehazi lava bomby....)

ergo zbytecnost,kdyz uz tak ty ort plosky smazat a nechat zbytek jak je...
Nejsme nestastni anebo si musime predstavit ze je zelenina nestastna.Ale muzeme si myslet ze snad spenat nebo kapusticky maji dusevni problemy?
[url=http://www.mulambo.wz.cz/][color=#FF00cc]Lůzrs team :p[/color][/url]
Uživatelský avatar
Napospas
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 545
Registrován: 08.09.2006 10:11:40
Bydliště: Arkham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Napospas »

Tak podle mě se lava bamby přežívaly líp než to co tam je teď :)

Ale jinak mi to celé přijde jako docela zbytečnost.. :roll:
Napospas[Spolek], chudý příbuzný
Uživatelský avatar
Xanthos
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008 19:12:42

Příspěvek od Xanthos »

Mir píše:cca 10-15 itemov ktore donekonecna 1 za sekundu overuju ci na nich nieco nestoji a ak ano ak hodia an ort, hoci je mozne tam dat 0 itemov ale v staticu trochu hrubsiu stenu.

menej itemov, menej skriptov, veselsia spherka :D
omg 8) ploska nekontroluje donekonecna, zda na ni nekdo stoji nebo ne. Ploska kontroluje pouze pri seslapnuti to, jestli to, co ji seslaplo je summon. Kdyz se tam daji zdi, bude tam stejny pocet itemu jako doted.
Uživatelský avatar
Mir
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 216
Registrován: 07.09.2006 19:39:23
Bydliště: Moonglow, dom č. 35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mir »

ked sa dajú do staticu tak tam bude 0 itemov. a velmi si niesom istý tým že plošky sa aktivujú cez onstep ak na ne stúpi NPC...
I believe in miracles.
Uživatelský avatar
Ducky
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 326
Registrován: 07.09.2006 19:12:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ducky »

Mir píše:a velmi si niesom istý tým že plošky sa aktivujú cez onstep ak na ne stúpi NPC...

a co treba bugnuty klamaci vyslapujici pasti?
Guildmaster of Templars
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Uživatelský avatar
Inkvizitor Dan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1114
Registrován: 18.10.2006 05:59:00
Bydliště: Za tebou ve stinu!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Inkvizitor Dan »

A co takhle to ze ty ort plosky zcela neplnej ucel protoze staci dat suma na stenu a all stay a ty goblini se o ty sumy zabijou samy...
V tomhle ma Mir pravdu...
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson

Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Uživatelský avatar
Wizzy
Evil League Of Evil
Příspěvky: 1437
Registrován: 07.09.2006 19:19:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wizzy »

Inkvizitor Dan píše:A co takhle to ze ty ort plosky zcela neplnej ucel protoze staci dat suma na stenu a all stay a ty goblini se o ty sumy zabijou samy...
zneuzivani systemu!
ICQ:242676139 | IRC: #dp

... Vision vs Speech test ...
Uživatelský avatar
Mir
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 216
Registrován: 07.09.2006 19:39:23
Bydliště: Moonglow, dom č. 35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mir »

wizzy pozri sa na to realne. ak tam bude dvojita stena tak miestnost síce bude mensia, ale na druhej strane tam v sphere nebude ziaden item, nebudem tam moznost zneuzit nastavenie a sphera bude mat globalne menej itemov a aktivnych skriptov...

ak by DP neupdatovalo mapu tak taketo nieco nenavrhnem, ale tento pristup ma urcity potencial ktory sa da lepsie vyuzit.
I believe in miracles.
Uživatelský avatar
Xanthos
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008 19:12:42

Příspěvek od Xanthos »

Mir píše:... a velmi si niesom istý tým že plošky sa aktivujú cez onstep ak na ne stúpi NPC...
ja jsem si jisty..

vaha taky porad nekontroluje jestli na ni nekdo stoji ale zapne se az na ni stoupnu
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08.09.2006 17:56:03
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowsong »

akurat ze vaha stale kontroluje ci na nej niekto nestoji. lenze ak nestoji tak pochopitelne ukazuje 0 (: proste trosku blby priklad, alebo mozno len moja blba odpoved, ze? (:
myslim ale ze ty co skutocne vedia ako tie pasce funguju tento navrh zvazia a ak sa ukaze vyhodny tak ho presadia. a niet o com diskutovat...
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Uživatelský avatar
Xanthos
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008 19:12:42

Příspěvek od Xanthos »

Shadowsong píše:akurat ze vaha stale kontroluje ci na nej niekto nestoji. lenze ak nestoji tak pochopitelne ukazuje 0 (: proste trosku blby priklad, alebo mozno len moja blba odpoved, ze? (:
myslim ale ze ty co skutocne vedia ako tie pasce funguju tento navrh zvazia a ak sa ukaze vyhodny tak ho presadia. a niet o com diskutovat...
Digitalni vaha to nekontroluje :-D zapne se az na ni nekdo stoupne :-)
...

ale je to dost blbej priklad.. jenom takova prvni vec co me napadla 8)

z pohledu UO... teleportuje snad portovaci ploska porad dokola a kdyz na ni nekdo slapne tak ho to teleportuje taky? nebo je to tak ze na ni stoupnes a ona podiva co ma udelat a udela to. Takhle to je ! a Mire trust me :roll:
Uživatelský avatar
Mir
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 216
Registrován: 07.09.2006 19:39:23
Bydliště: Moonglow, dom č. 35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mir »

nainštaluj na tú váhu windows a spheru :) potom uvidíme :)

ja verím tomu že v ideálnom prípade by to tak malo fungovať, ale neviem že to funguje tak s NPC. musel by som vidieť zdroják triggeru ONSTEP aby som vedel či reaguje na "Player" alebo "character".

na DP je to nastavené na "character", ale 0 itemov je proste 0 itemov ...
I believe in miracles.
Uživatelský avatar
Xanthos
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 172
Registrován: 04.01.2008 19:12:42

Příspěvek od Xanthos »

Mir > k cemu ti je zdrojak? jestli chces aby to porad kontrolovalo jestli na tom nekdo nestoji

on=timer
trigger step
timer=1
return 1

on=step
if (<srcflags>& 020000000) // tipuju :-D
src.remove
return 1
endif
return 1


ale je to holej nesmysl on step se proste spousti pri stoupnuti ... a nekontroluje to porad
Uživatelský avatar
Leon
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 315
Registrován: 07.09.2006 19:05:39

Příspěvek od Leon »

ja teda už 2 roky nehrál UO,.... ale,.. Mira ešte stále neprešlo to forkovanie? :p
Uživatelský avatar
Mir
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 216
Registrován: 07.09.2006 19:39:23
Bydliště: Moonglow, dom č. 35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mir »

teraz neviem na čo reaguješ xanthos :) ja VIEM že je to na ontrigger=step. ale aj tých pár riadkov skriptu je plytvanie ked to môžem ošetriť v mule mapy s istotou že aj keby niekto hodil suma do steny tak len do prvej steny a do druhej sa nedostane a teda tam nemusí byť nijaká ploška.
I believe in miracles.
Odpovědět