Pheme píše:System vyvoje postav je zde zalozen na makrovani(on taky podle me tady vyvoj postavy ani neni, uzitecna je postava bud max, nebo blizko max)
Tohle není pravda a už jsem tu to několikrát psal. Představa že bez max skillů to nejde je naprosto zcestná (berme stranou výrobní skilly, PvP a dobrovolné zakládání milionu postav jedním hráčem), vytvořena hráči, kteří si nedostatek důvtipu, trpělivosti, herních schopností a v neposlední řadě taky neschopnosti přijmout porážku a neschopnosti zvolit si momentálně metu odpovídající jejich schopnostem snaží kompenzovat vytrénovanou postavou, přitom tenhle přístup je právě to, co je v jejich mylné představě jen víc utvrzuje.
Systém vývoje postavy není založen na makrování, ale na vykonávání činnosti a to je sakra veliký rozdíl, v případě bojových skillů, kouzlení atd.
Každý kdo si myslí že to bez makrování nejde, degraduje hodnotu veškerých svých postů na toto téma někam k nulové hodnotě.
Tady si asi každý (čest výjimkám) myslí, že schopnostmi (třeba ne teď, ale v budoucnu) má na vše co na DP je. Každý si myslí, že on by měl mít právo jednou chodit ty nejdrsnější dungeony, sám si dávat ty nejdrsnější potvory, nosit top itemy a mít jich plnou banku, neřešit peníze a spotřebák...ale tak to rozhodně není. A pak má pocit, že když to nevychází, tak je něco špatně nastavené. Dovolte abych se zasmál: "Hahaha." Tohle prostě není možné, ať už kvůli schopnostem hráče nebo kvůli tomu, že dotyčný nemůže/nechce UO věnovat tolik času. Smysl je pak v tom najít si své pravé místo a roli (způsob) kterou je třeba hrát. Proto existuje hromada malých dungeonů, spawnplaců i lehkých dungeonů pro slabší hráče, aby se každý mohl bavit. Ty dungeony nejsou určeny pro max postavu a zkušeného hráče, protože riziko které z těch dungeonů plyne je založeno na tom, že se občas hráči něco nepovede, že mu něco fizzne, že tu slabou potvoru neubandí atd. atd. Jakimle jde do takového dungeonu hráč s max skilly kterými do jisté míry kompenzuje svůj herní (ne)um, není to sice špatně (dělejte si co chcete), ale něco tu skřípe.
Protože přesně takový hráč pak je pak přesvědčen o tom, že "bez zkillů to nejde", cože je jeden z největších mýtů který na DP panuje.
Dalo by se o tom psát velmi dlouho, ale asi netřeba. Kdo ví, tomu netřeba nic vysvětlovat a kdo neví... Jen jsem se pokusil (opět) vysvětlit, proč je argument o nutnosti makrovat zcestný.
Co se týče trestu za AFK, není hodnotný důvod k tomu AFK povolovat a jsou tu velmi pádné důvody proč ho potírat. Trest nemá být snesitelný. Má být takový, aby si to hráč rozmyslel a příště to neudělal. Asi netřeba víc vysvětlovat. Pokud prodlužovat dobu strávenou v jailu, tak jen jakoby "navíc" k současným trestům. Můžete to brát jako definitivní ne jakýmkoliv úlevám ohledně AFK.