Hladanie v bagloch

Vaše problémy, rady a skripty týkající se tohoto prográmku
Spike
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 77
Registrován: 08.09.2006 01:24:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Spike »

Cpt.Rookie píše:Zjišťování warModu je super věc, bohužel často to není synchronizováno, resp. jiný stav je na serveru a jiný u klienta.
No, já to takhle používám všude a zatím jsem nepozoroval že by to někdy blbnulo.
Cpt.Rookie píše:No ty bys to možná neřekl, ale nezáleží, no.
Pokud si dobře vzpomínám, tak pokud seš v peace modu, tak UO.WarMode(0) warmode opravdu nezmění. Stejně tak jako UO.WarMode(1) neudělá nic, pokud jsi ve war modu. Vím že jsem si s tím před časem hrál, a vyřešil jsem to právě tím, že jsem si zjistil aktuální warmode a podle toho ho přepnul. Bohužel nemám po ruce UO abych to ověřil, takže ruku do ohně za to nedám, ale pokud by to bylo tak jak ty říkáš tak nechápu proč bych to dělal tak složitě :p
Uživatelský avatar
Cpt.Rookie
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 174
Registrován: 07.09.2006 19:53:46
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cpt.Rookie »

Spike píše:No, já to takhle používám všude a zatím jsem nepozoroval že by to někdy blbnulo.
Spíš jsem narážel na to, že na serveru jsi někdy veden ve warmodu, kdežto v klientovi to nic moc poznat není. Ale kupodivu to při přepínání neblbne, to je fakt.
Spike píše: Pokud si dobře vzpomínám, tak pokud seš v peace modu, tak UO.WarMode(0) warmode opravdu nezmění. Stejně tak jako UO.WarMode(1) neudělá nic, pokud jsi ve war modu. Vím že jsem si s tím před časem hrál, a vyřešil jsem to právě tím, že jsem si zjistil aktuální warmode a podle toho ho přepnul. Bohužel nemám po ruce UO abych to ověřil, takže ruku do ohně za to nedám, ale pokud by to bylo tak jak ty říkáš tak nechápu proč bych to dělal tak složitě :p
Ano, to je samozřejmě pravda. Myslel jsem, že tvrdíš, že záleží na tom, jestli přepínáš z peace do war nebo naopak.
Potom to řešit buď tak, jak jsi uvedl nebo pomocí

Kód: Vybrat vše

sub switchWarMode()
  uo.say(",warmode flip")
end sub
edit: pro šťouraly: ne, uo.warmode("flip") opravdu nefunguje. Ne, uo.msg(",warmode flip") také nefunguje. A pokud by to šlo bez toho say, rád se nechám poučit.
post++;
Uživatelský avatar
Wizzy
Evil League Of Evil
Příspěvky: 1437
Registrován: 07.09.2006 19:19:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wizzy »

Cpt.Rookie píše:
Spike píše:No, já to takhle používám všude a zatím jsem nepozoroval že by to někdy blbnulo.
Spíš jsem narážel na to, že na serveru jsi někdy veden ve warmodu, kdežto v klientovi to nic moc poznat není. Ale kupodivu to při přepínání neblbne, to je fakt.
otazka cim myslis server-warmod, to ze kdyz te nekdo attackne tak ti cinnosti zacnou psat ze nesmis bojovat?
ICQ:242676139 | IRC: #dp

... Vision vs Speech test ...
Uživatelský avatar
Cpt.Rookie
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 174
Registrován: 07.09.2006 19:53:46
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Cpt.Rookie »

Wizzy píše:otazka cim myslis server-warmod, to ze kdyz te nekdo attackne tak ti cinnosti zacnou psat ze nesmis bojovat?
Ano, to jsem myslel. Samozřejmě to tak nemusí být, že. A rovnou jsi to mohl napsat do toho postu, co teď quotuju.

edit: no vida. Tak exec. Díky Kryso.
Naposledy upravil(a) Cpt.Rookie dne 04.08.2007 21:16:15, celkem upraveno 1 x.
post++;
Uživatelský avatar
Mole Two
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 113
Registrován: 07.09.2006 18:25:16
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mole Two »

cpt: uo.exec("warmode flip") by melo jit
zbytek: poslani packetu s informaci o warmodu = preruseni akce
Evil League of Evil
Spike
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 77
Registrován: 08.09.2006 01:24:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Spike »

Mole Two píše: zbytek: poslani packetu s informaci o warmodu = preruseni akce
Nj, jde to, máš pravdu, já jsem si toho nevšiml, bral jsem to jako že když se nezmění warmod, tak se nic nestane. Teď je to mnohem vychytanější, díky :)
Odpovědět