Spike píše:No, já to takhle používám všude a zatím jsem nepozoroval že by to někdy blbnulo.
Spíš jsem narážel na to, že na serveru jsi někdy veden ve warmodu, kdežto v klientovi to nic moc poznat není. Ale kupodivu to při přepínání neblbne, to je fakt.
Spike píše:
Pokud si dobře vzpomínám, tak pokud seš v peace modu, tak UO.WarMode(0) warmode opravdu nezmění. Stejně tak jako UO.WarMode(1) neudělá nic, pokud jsi ve war modu. Vím že jsem si s tím před časem hrál, a vyřešil jsem to právě tím, že jsem si zjistil aktuální warmode a podle toho ho přepnul. Bohužel nemám po ruce UO abych to ověřil, takže ruku do ohně za to nedám, ale pokud by to bylo tak jak ty říkáš tak nechápu proč bych to dělal tak složitě :p
Ano, to je samozřejmě pravda. Myslel jsem, že tvrdíš, že záleží na tom, jestli přepínáš z peace do war nebo naopak.
Potom to řešit buď tak, jak jsi uvedl nebo pomocí
Kód: Vybrat vše
sub switchWarMode()
uo.say(",warmode flip")
end sub
edit: pro šťouraly: ne, uo.warmode("flip") opravdu nefunguje. Ne, uo.msg(",warmode flip") také nefunguje. A pokud by to šlo bez toho say, rád se nechám poučit.