Ankh

Dotazy a informace týkající se jednotlivých dungeonů
Odpovědět
Acarus

Příspěvek od Acarus »

Breezeway píše:
Acarus píše:Tak to gratuluju :p

me se ji povedlo znechutit hned po dvou krocich v shame :p ... takze bych to bral jako uspech mimoradny.
Zase kecaš :) Shame se mi líbí :) až na tu smrt hned u vchodu :lol:
ale sem si musel rejpnout ... :p
Anansi

Příspěvek od Anansi »

[quote="Breezeway"][/quote]
Ano, máš pravdu, ten hřbitov byl takové hluché místo. Doufám, že teď už bude mít ten "nápad" :wink:

Jinak obecně Ankh není těžký, je to taková příjemná procházka. Pro milovníky adrenalinových sportů je k dispozici alternativní konec a pro masochisty chystám ještě jedno volitelné patro :p
Ardent
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 159
Registrován: 08.09.2006 20:43:25
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ardent »

Musím souhlasit s Breez nášlapné spawny opravdu omrzí.
Už se těším na ten nový hřibtov :)
JInak dung docela pěkný :)
Noobikem navždy :)
Uživatelský avatar
Breezeway
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 211
Registrován: 07.09.2006 19:41:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Breezeway »

NIC MOC .... Gravekeeperi a Ahnkmagove probihaj skrze zdi a ploty jako by tam nic nestálo. :? jinak celkem dobre. Umřela jsem první :wink:


P.S. .. ten plot je opravdu jak emental, to je schvalně ???
Slovo "Matka", je Boží jméno na rtech a v srdcích našich dětí.

Breezeway [Sanct Lor] - Vánek před bouří (Důchodkyně)
Phawna [Sanct Lor] - Sestra noci (Unavená alchymistka)
Jindriska [Sanct Lor] - Craftswoman (Vzteklá pracantka)
Dexxter
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 392
Registrován: 07.09.2006 20:00:03
Bydliště: Blava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dexxter »

snad za kazdymi dverami je past ktora bugne target na self, mam to brat od Anansiho ako zneuzitie bugu? :lol:
Uživatelský avatar
Wizzy
Evil League Of Evil
Příspěvky: 1437
Registrován: 07.09.2006 19:19:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wizzy »

Dexxter píše:snad za kazdymi dverami je past ktora bugne target na self, mam to brat od Anansiho ako zneuzitie bugu? :lol:
kazda past bugne target kdyz na ni stoupnes
Uživatelský avatar
Skuhry
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 196
Registrován: 07.09.2006 20:12:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skuhry »

myslite rp bug???? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Uživatelský avatar
Wizzy
Evil League Of Evil
Příspěvky: 1437
Registrován: 07.09.2006 19:19:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wizzy »

Skuhry píše:myslite rp bug???? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
ne myslim prachobycejnej bug pri delani novyho itemu
Pain
Inkless
Inkless
Příspěvky: 24
Registrován: 07.09.2006 23:08:02
Bydliště: Vychodna jaskyna severneho horskeho ubocia juhozapadne od Trinsicu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pain »

Breezeway píše:NIC MOC .... Gravekeeperi a Ahnkmagove probihaj skrze zdi a ploty jako by tam nic nestálo. :? jinak celkem dobre. Umřela jsem první :wink:


P.S. .. ten plot je opravdu jak emental, to je schvalně ???
Ja som si nevsimol ze by prebiehali
Uživatelský avatar
Luxian
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 125
Registrován: 08.09.2006 17:52:53
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luxian »

Wizzy píše:
Dexxter píše:snad za kazdymi dverami je past ktora bugne target na self, mam to brat od Anansiho ako zneuzitie bugu? :lol:
kazda past bugne target kdyz na ni stoupnes
odstranit to zrejme nejde co? ze se vubec ptam..
Uživatelský avatar
Wizzy
Evil League Of Evil
Příspěvky: 1437
Registrován: 07.09.2006 19:19:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wizzy »

Luxian píše:
Wizzy píše:
Dexxter píše:snad za kazdymi dverami je past ktora bugne target na self, mam to brat od Anansiho ako zneuzitie bugu? :lol:
kazda past bugne target kdyz na ni stoupnes
odstranit to zrejme nejde co? ze se vubec ptam..
jde, je to jako u rrka = featurka ktera se nechce opravovat (a opet by to znamenalo par stovek itemu navic do save)
Prafotr Morava
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1667
Registrován: 07.09.2006 18:43:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Prafotr Morava »

Pain píše:
Breezeway píše:NIC MOC .... Gravekeeperi a Ahnkmagove probihaj skrze zdi a ploty jako by tam nic nestálo. :? jinak celkem dobre. Umřela jsem první :wink:


P.S. .. ten plot je opravdu jak emental, to je schvalně ???
Ja som si nevsimol ze by prebiehali
probíhaj
[color=green][size=167]Čaj? Pickwick![/size]
[/color]
Uživatelský avatar
regis [bh]
Chaos Leader
Příspěvky: 131
Registrován: 08.09.2006 12:05:10
Bydliště: Brothehood Tower
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od regis [bh] »

Muzu se optat jaky je rozdil v tomhle dungu mezi dvermi s napisy:
"Hlidane dvere" a "Jenom jednou".. ?
Anonymni asymetricky asocial, absurdni autoritativni alkoholik, abnormalne arogantni antitalent, adoptovany afektovany agresivni anarchista, ambiciozni antifasista a absolutne apaticky ateista.
Uživatelský avatar
Dr.Kruxminor
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 235
Registrován: 08.09.2006 22:45:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dr.Kruxminor »

regis [bh] píše:Muzu se optat jaky je rozdil v tomhle dungu mezi dvermi s napisy:
"Hlidane dvere" a "Jenom jednou".. ?
Tak to vím opět naprosto přesně 8) Hlídané dveřeznamenají, že jejich otevření je vázané na zabití příslušného monstra. Kdežto Jen jednou znamená, že dveře nehlídá žádné monstrum a jejich znovuotevření je vázané příslušným časovým úsekem. Pokud jsou dveře Hlídané monstrem a ještě k tomu Jen jednou, je to maximální ochrana proti vícerému otevření :paranoid:

Pokud se v něčem pletu, určitě budu opraven. Ale takhle to vidím já
Kupec, řezník a sedlák v jedné osobě
Člen Klubu přátel Absinthu
Nejhodnější hráč na DP
Klikni[url=http://krux.ada-net.cz/Krux.wmv]TADY![/url]
Uživatelský avatar
Sofia
Dark Paradise GM
Příspěvky: 316
Registrován: 08.01.2007 11:00:16

Příspěvek od Sofia »

V podstatě je to tak jak říká Krux. Takové dveře jsou umístěny například na takových místech, kam by mohla skočit jedna osoba, provoknout to tam, počkat až se to tam vymlátí a pak by za ní naskákal zbytek, ressnul a šlo by se dál. Prostě pokud jsou splněny podmínky pro průchod, otevřou se dveře, avšak po jednom otevření se zablokují a znovu půjdou otevřít až znovu po splnění podmínek (timer, zabití monstra atd.).
Tyto dveře vůbec nemusí být pojmenovány nějak neobvykle. To, že se jmenují "Jenom jednou" je myslím víc než nápověda ;)
Uživatelský avatar
regis [bh]
Chaos Leader
Příspěvky: 131
Registrován: 08.09.2006 12:05:10
Bydliště: Brothehood Tower
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od regis [bh] »

Pak by mne zajimalo, proc kdyz uz si s tim stavitel dal tolik prace a je to vsude psane na dverich a cedulkach (hlidane/jen jednou), tak to alespon neni psane poradne tak jak to je (viz Krux: Hlidane a jen jednou).
BTW: Co se Ankhu tyce, tak treba Ascended one se opravdu provoknout nedaji.
Anonymni asymetricky asocial, absurdni autoritativni alkoholik, abnormalne arogantni antitalent, adoptovany afektovany agresivni anarchista, ambiciozni antifasista a absolutne apaticky ateista.
Uživatelský avatar
Dr.Kruxminor
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 235
Registrován: 08.09.2006 22:45:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dr.Kruxminor »

Je pravda, že se tam dveře vázané na monstrum a čas nachází, ale už si nejsem jistý, jestli to je nebo není napsaný. Ale vím, že sme s tím taky bojovali a příslušné monstrum zabíjeli asi 3x, než se ty dveře otevřely. Ale zase je pravda, že takhle je celkem překvapení, když se dveře zamknou a nejdou otevřít a v tu chvíli nikdo neví proč.
Ale taky bych se přimluvil, aby ty cedlky dávaly pravdivou nápovědu a ne jen poloviční
Kupec, řezník a sedlák v jedné osobě
Člen Klubu přátel Absinthu
Nejhodnější hráč na DP
Klikni[url=http://krux.ada-net.cz/Krux.wmv]TADY![/url]
Dexxter
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 392
Registrován: 07.09.2006 20:00:03
Bydliště: Blava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dexxter »

su dva druhy hlidanych dveri
1. sposob - idu otvorit po zabiti hlidaca vela krat az do respu ich hlidaca
2. sposob - idu otvorit len 1x po zabiti hlidaca, potom su blokovane az do respu ich hlidaca (ich timer otvorenych dveri je niekedy aj desiatky sekund (kvoli cc, ws a pod))

(este moze byt pridany timer na dlzku otvorenia dveri - "dvere/skaly sa odsuvaju" a pod)

povodne maju obidva typy nazov "hlidane dvere" ale kvoli hracom aby to mali lahsie stavitel dungu pomenuje 2. sposob dveri "jen jednou".

V ankhu je ten pripad, ze stavitelovi sa nechcelo pomenovat tie dvere vsetky a pomenoval len niektore :) takze tam su aj dvere pomenovane "hlidane dvere" ale su robene 2. sposobom.
Anansi

Příspěvek od Anansi »

Dexxter píše:....
No dobře, dobře, už jsem to poopravoval :p
Uživatelský avatar
Deacon Frost
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 528
Registrován: 07.09.2006 19:43:09
Bydliště: Nová Nara
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Deacon Frost »

*Stejný problém je v Terathanu na venkovních bažinách, když se jde do skillového domku.
-J-afk:
Chtel bych vam rict ze mamon smrdi
Kutik:
to odvolas
Alex:
to kapr taky a žereš ho :-D
Odpovědět