ale sem si musel rejpnout ... :pBreezeway píše:Zase kecašAcarus píše:Tak to gratuluju :p
me se ji povedlo znechutit hned po dvou krocich v shame :p ... takze bych to bral jako uspech mimoradny.Shame se mi líbí
až na tu smrt hned u vchodu
Ankh
[quote="Breezeway"][/quote]
Ano, máš pravdu, ten hřbitov byl takové hluché místo. Doufám, že teď už bude mít ten "nápad"
Jinak obecně Ankh není těžký, je to taková příjemná procházka. Pro milovníky adrenalinových sportů je k dispozici alternativní konec a pro masochisty chystám ještě jedno volitelné patro :p
Ano, máš pravdu, ten hřbitov byl takové hluché místo. Doufám, že teď už bude mít ten "nápad"

Jinak obecně Ankh není těžký, je to taková příjemná procházka. Pro milovníky adrenalinových sportů je k dispozici alternativní konec a pro masochisty chystám ještě jedno volitelné patro :p
NIC MOC .... Gravekeeperi a Ahnkmagove probihaj skrze zdi a ploty jako by tam nic nestálo.
jinak celkem dobre. Umřela jsem první 
P.S. .. ten plot je opravdu jak emental, to je schvalně ???


P.S. .. ten plot je opravdu jak emental, to je schvalně ???
Slovo "Matka", je Boží jméno na rtech a v srdcích našich dětí.
Breezeway [Sanct Lor] - Vánek před bouří (Důchodkyně)
Phawna [Sanct Lor] - Sestra noci (Unavená alchymistka)
Jindriska [Sanct Lor] - Craftswoman (Vzteklá pracantka)
Breezeway [Sanct Lor] - Vánek před bouří (Důchodkyně)
Phawna [Sanct Lor] - Sestra noci (Unavená alchymistka)
Jindriska [Sanct Lor] - Craftswoman (Vzteklá pracantka)
jde, je to jako u rrka = featurka ktera se nechce opravovat (a opet by to znamenalo par stovek itemu navic do save)Luxian píše:odstranit to zrejme nejde co? ze se vubec ptam..Wizzy píše:kazda past bugne target kdyz na ni stoupnesDexxter píše:snad za kazdymi dverami je past ktora bugne target na self, mam to brat od Anansiho ako zneuzitie bugu?
-
- Death Litographer
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 07.09.2006 18:43:22
- Kontaktovat uživatele:
probíhajPain píše:Ja som si nevsimol ze by prebiehaliBreezeway píše:NIC MOC .... Gravekeeperi a Ahnkmagove probihaj skrze zdi a ploty jako by tam nic nestálo.jinak celkem dobre. Umřela jsem první
P.S. .. ten plot je opravdu jak emental, to je schvalně ???
[color=green][size=167]Čaj? Pickwick![/size]
[/color]
[/color]
- regis [bh]
- Chaos Leader
- Příspěvky: 131
- Registrován: 08.09.2006 12:05:10
- Bydliště: Brothehood Tower
- Kontaktovat uživatele:
- Dr.Kruxminor
- Elder Letter
- Příspěvky: 235
- Registrován: 08.09.2006 22:45:02
- Kontaktovat uživatele:
Tak to vím opět naprosto přesněregis [bh] píše:Muzu se optat jaky je rozdil v tomhle dungu mezi dvermi s napisy:
"Hlidane dvere" a "Jenom jednou".. ?


Pokud se v něčem pletu, určitě budu opraven. Ale takhle to vidím já
Kupec, řezník a sedlák v jedné osobě
Člen Klubu přátel Absinthu
Nejhodnější hráč na DP
Klikni[url=http://krux.ada-net.cz/Krux.wmv]TADY![/url]
Člen Klubu přátel Absinthu
Nejhodnější hráč na DP
Klikni[url=http://krux.ada-net.cz/Krux.wmv]TADY![/url]
V podstatě je to tak jak říká Krux. Takové dveře jsou umístěny například na takových místech, kam by mohla skočit jedna osoba, provoknout to tam, počkat až se to tam vymlátí a pak by za ní naskákal zbytek, ressnul a šlo by se dál. Prostě pokud jsou splněny podmínky pro průchod, otevřou se dveře, avšak po jednom otevření se zablokují a znovu půjdou otevřít až znovu po splnění podmínek (timer, zabití monstra atd.).
Tyto dveře vůbec nemusí být pojmenovány nějak neobvykle. To, že se jmenují "Jenom jednou" je myslím víc než nápověda
Tyto dveře vůbec nemusí být pojmenovány nějak neobvykle. To, že se jmenují "Jenom jednou" je myslím víc než nápověda

- regis [bh]
- Chaos Leader
- Příspěvky: 131
- Registrován: 08.09.2006 12:05:10
- Bydliště: Brothehood Tower
- Kontaktovat uživatele:
Pak by mne zajimalo, proc kdyz uz si s tim stavitel dal tolik prace a je to vsude psane na dverich a cedulkach (hlidane/jen jednou), tak to alespon neni psane poradne tak jak to je (viz Krux: Hlidane a jen jednou).
BTW: Co se Ankhu tyce, tak treba Ascended one se opravdu provoknout nedaji.
BTW: Co se Ankhu tyce, tak treba Ascended one se opravdu provoknout nedaji.
Anonymni asymetricky asocial, absurdni autoritativni alkoholik, abnormalne arogantni antitalent, adoptovany afektovany agresivni anarchista, ambiciozni antifasista a absolutne apaticky ateista.
- Dr.Kruxminor
- Elder Letter
- Příspěvky: 235
- Registrován: 08.09.2006 22:45:02
- Kontaktovat uživatele:
Je pravda, že se tam dveře vázané na monstrum a čas nachází, ale už si nejsem jistý, jestli to je nebo není napsaný. Ale vím, že sme s tím taky bojovali a příslušné monstrum zabíjeli asi 3x, než se ty dveře otevřely. Ale zase je pravda, že takhle je celkem překvapení, když se dveře zamknou a nejdou otevřít a v tu chvíli nikdo neví proč.
Ale taky bych se přimluvil, aby ty cedlky dávaly pravdivou nápovědu a ne jen poloviční
Ale taky bych se přimluvil, aby ty cedlky dávaly pravdivou nápovědu a ne jen poloviční
Kupec, řezník a sedlák v jedné osobě
Člen Klubu přátel Absinthu
Nejhodnější hráč na DP
Klikni[url=http://krux.ada-net.cz/Krux.wmv]TADY![/url]
Člen Klubu přátel Absinthu
Nejhodnější hráč na DP
Klikni[url=http://krux.ada-net.cz/Krux.wmv]TADY![/url]
-
- Paper Elemental
- Příspěvky: 392
- Registrován: 07.09.2006 20:00:03
- Bydliště: Blava
- Kontaktovat uživatele:
su dva druhy hlidanych dveri
1. sposob - idu otvorit po zabiti hlidaca vela krat az do respu ich hlidaca
2. sposob - idu otvorit len 1x po zabiti hlidaca, potom su blokovane az do respu ich hlidaca (ich timer otvorenych dveri je niekedy aj desiatky sekund (kvoli cc, ws a pod))
(este moze byt pridany timer na dlzku otvorenia dveri - "dvere/skaly sa odsuvaju" a pod)
povodne maju obidva typy nazov "hlidane dvere" ale kvoli hracom aby to mali lahsie stavitel dungu pomenuje 2. sposob dveri "jen jednou".
V ankhu je ten pripad, ze stavitelovi sa nechcelo pomenovat tie dvere vsetky a pomenoval len niektore
takze tam su aj dvere pomenovane "hlidane dvere" ale su robene 2. sposobom.
1. sposob - idu otvorit po zabiti hlidaca vela krat az do respu ich hlidaca
2. sposob - idu otvorit len 1x po zabiti hlidaca, potom su blokovane az do respu ich hlidaca (ich timer otvorenych dveri je niekedy aj desiatky sekund (kvoli cc, ws a pod))
(este moze byt pridany timer na dlzku otvorenia dveri - "dvere/skaly sa odsuvaju" a pod)
povodne maju obidva typy nazov "hlidane dvere" ale kvoli hracom aby to mali lahsie stavitel dungu pomenuje 2. sposob dveri "jen jednou".
V ankhu je ten pripad, ze stavitelovi sa nechcelo pomenovat tie dvere vsetky a pomenoval len niektore

- Deacon Frost
- Pencil Master
- Příspěvky: 528
- Registrován: 07.09.2006 19:43:09
- Bydliště: Nová Nara
- Kontaktovat uživatele: