MassMove
- Melvior
- Slime Flourisher
- Příspěvky: 10
- Registrován: 16 pro 2006 04:18
- Bydliště: Nujel'm
- Kontaktovat uživatele:
jj dam si určitě tu sekundu, jen sem si s ni nebyl jistej, díkPallando píše:cim vetsi tim lepsi, minimalni mas tusim 500, ale jestlize opravdu nepospichas tak si davej aspon 1000-1500
"Co nevyrobím, nejde vyrobit ... jde no, ale neumím to", Melvior.
[i]"Nekonečnost je pojem pro lidi bez představivosti!"[/i]
[i]"Nekonečnost je pojem pro lidi bez představivosti!"[/i]
- Melvior
- Slime Flourisher
- Příspěvky: 10
- Registrován: 16 pro 2006 04:18
- Bydliště: Nujel'm
- Kontaktovat uživatele:
Kód: Vybrat vše
sub presouvani()
uo.print("Co chces presunout?")
uo.exec('addobject item')
while uo.targeting()
wait(100)
wend
uo.print("Kam davat predmety?")
uo.exec('addobject destination')
while uo.targeting()
wait(100)
wend
repeat
UO.Print("Presouvam")
UO.MoveItem('item',0, 'destination')
Wait(1500)
until uo.count('item')<1
uo.print("Vse presunuto!")
end sub
Edit: když tam na pevno zadám ID předmětu, tak to funguje v pohodě
"Co nevyrobím, nejde vyrobit ... jde no, ale neumím to", Melvior.
[i]"Nekonečnost je pojem pro lidi bez představivosti!"[/i]
[i]"Nekonečnost je pojem pro lidi bez představivosti!"[/i]
To je imo blbost. UO.Count() má parametry type,[color] a ty tam cpeš serial (objekt). Hlavní problém bude v tom že nazačátku targetneš tu věc a uložíš si to jako objekt. Objekt je vlastně jen uid toho předmětu a každej předmět má jiný uid takže to dycky bude přesouvat jenom ten jeden předmět kerej si targetl.Melvior píše:Kód: Vybrat vše
until uo.count('item') < 1
http://dl.dropbox.com/u/36197238/Phoenix/Phoenix.Scripts.DP.7z
- Melvior
- Slime Flourisher
- Příspěvky: 10
- Registrován: 16 pro 2006 04:18
- Bydliště: Nujel'm
- Kontaktovat uživatele:
jako blbost to asi bude, přesně tomu nerozumim . A jak se dá přepsat, aby to přesunulo objekt, kterej targetnu? Tudíž jak se dá vytáhnout ID toho předmětu.Carda píše:To je imo blbost. UO.Count() má parametry type,[color] a ty tam cpeš serial (objekt). Hlavní problém bude v tom že nazačátku targetneš tu věc a uložíš si to jako objekt. Objekt je vlastně jen uid toho předmětu a každej předmět má jiný uid takže to dycky bude přesouvat jenom ten jeden předmět kerej si targetl.Melvior píše:Kód: Vybrat vše
until uo.count('item') < 1
Taky jsem se ptal jak to upravit, vim že tam bude kravina někde .
"Co nevyrobím, nejde vyrobit ... jde no, ale neumím to", Melvior.
[i]"Nekonečnost je pojem pro lidi bez představivosti!"[/i]
[i]"Nekonečnost je pojem pro lidi bez představivosti!"[/i]
Mno to cos napsal ti přesune ten jeden předmět kterej si target tam kam si určil. Co přesně chceš aby to dělalo ?? Něco jako massmove (jako máš 10 stejnejch věcí v báglu a označíš jeden a přesune ti to šecky) ??Melvior píše:jako blbost to asi bude, přesně tomu nerozumim . A jak se dá přepsat, aby to přesunulo objekt, kterej targetnu? Tudíž jak se dá vytáhnout ID toho předmětu.
Taky jsem se ptal jak to upravit, vim že tam bude kravina někde .
http://dl.dropbox.com/u/36197238/Phoenix/Phoenix.Scripts.DP.7z
- Melvior
- Slime Flourisher
- Příspěvky: 10
- Registrován: 16 pro 2006 04:18
- Bydliště: Nujel'm
- Kontaktovat uživatele:
jojo něco v tom smyslu, že označíš jeden předmět a pak ti to všechny přesune na daný místo.Carda píše:Mno to cos napsal ti přesune ten jeden předmět kterej si target tam kam si určil. Co přesně chceš aby to dělalo ?? Něco jako massmove (jako máš 10 stejnejch věcí v báglu a označíš jeden a přesune ti to šecky) ??
"Co nevyrobím, nejde vyrobit ... jde no, ale neumím to", Melvior.
[i]"Nekonečnost je pojem pro lidi bez představivosti!"[/i]
[i]"Nekonečnost je pojem pro lidi bez představivosti!"[/i]
Imo todle přesně ale dělá ten skript od Mole Two Se podívej jak to tam má on a zjednoduš si to nebo rovnou používej ten skript od něho...Melvior píše:jojo něco v tom smyslu, že označíš jeden předmět a pak ti to všechny přesune na daný místo.
http://dl.dropbox.com/u/36197238/Phoenix/Phoenix.Scripts.DP.7z
- Melvior
- Slime Flourisher
- Příspěvky: 10
- Registrován: 16 pro 2006 04:18
- Bydliště: Nujel'm
- Kontaktovat uživatele:
kdyby mi to od něj fungovalo, používal bych to jeho a netrapčil bych tady .Carda píše:Imo todle přesně ale dělá ten skript od Mole Two Se podívej jak to tam má on a zjednoduš si to nebo rovnou používej ten skript od něho...Melvior píše:jojo něco v tom smyslu, že označíš jeden předmět a pak ti to všechny přesune na daný místo.
"Co nevyrobím, nejde vyrobit ... jde no, ale neumím to", Melvior.
[i]"Nekonečnost je pojem pro lidi bez představivosti!"[/i]
[i]"Nekonečnost je pojem pro lidi bez představivosti!"[/i]
Jak by se dalo udelat presunuti jedne veci s vetsi kvantitou z konkretniho mista na zemi na jiny konkretni misto na zemi?
Napriklad pri chodicim miningu, kdy kopu jen iron a presunu se na dalsi pole, by to rudu za mnou presunulo pod moje nohy, takze na konci lajny bych mel vsechnu pod sebou.
Presouval by po castech, treba po 100, aby to fungovalo i pri vetsim mnozstvi nez je mozny zvednout.
Napriklad pri chodicim miningu, kdy kopu jen iron a presunu se na dalsi pole, by to rudu za mnou presunulo pod moje nohy, takze na konci lajny bych mel vsechnu pod sebou.
Presouval by po castech, treba po 100, aby to fungovalo i pri vetsim mnozstvi nez je mozny zvednout.
Kód: Vybrat vše
uo.moveitem("objekt", počet, kam, x, y, z)
http://dl.dropbox.com/u/36197238/Phoenix/Phoenix.Scripts.DP.7z
Hm.. Jak ale najit prave ten objekt na konkretnim miste? Kdyz budu mit hromadu treba 250 rudy jedno pole za sebou.. musim ten objekt najit.. vemu si jeho serial.. pomoci moveitem presunu prvnich 100.. ted bude mit serial, co jsem si vzal z toho baliku ta presunuta cast, takze musim znova najit ten zbytek baliku.
Bohuzel mi prikaz findtype asi nestaci, najde vzdycky tu cast, co jsem presunul, ne ten balik. Zkousel jsem ignore te presunute casti, ale stejny vysledek jako bez toho..
Moveitem samotnej je mi na nic, protoze nepresune neco, co neunesu. V podstate by stacilo neco, co by se pokusilo vzit nejaky mnozstvi z objektu na konkretnim miste vzhledem k postave.
Bohuzel mi prikaz findtype asi nestaci, najde vzdycky tu cast, co jsem presunul, ne ten balik. Zkousel jsem ignore te presunute casti, ale stejny vysledek jako bez toho..
Moveitem samotnej je mi na nic, protoze nepresune neco, co neunesu. V podstate by stacilo neco, co by se pokusilo vzit nejaky mnozstvi z objektu na konkretnim miste vzhledem k postave.
Kód: Vybrat vše
dim ore[4?]
ore[0] = "agasdf" #1 ore
... #2, 3, 4+ ore
uo.set("finddistance",3)
for var i = 4 to 0
uo.findtype(ore[i], -1, "ground")
while uo.findcount() && uo.getdistance("finditem")
uo.moveitem("finditem", 100, "ground")
wait(500)
uo.findtype(ore[i], -1, "ground")
wend
next
Naposledy upravil(a) Carda dne 15 kvě 2007 17:16, celkem upraveno 3 x.
http://dl.dropbox.com/u/36197238/Phoenix/Phoenix.Scripts.DP.7z