MassMove

Vaše problémy, rady a skripty týkající se tohoto prográmku
Carda
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 211
Registrován: 07 zář 2006 19:12

Příspěvek od Carda »

Tak sem to stáhl a prozkoumal. Sou tam sice pěkný příkazy, ale nenapadá mě žádný reálný využítí :-] Hoď pls nějakýho hinta jak na to :p
http://dl.dropbox.com/u/36197238/Phoenix/Phoenix.Scripts.DP.7z
Uživatelský avatar
Mole Two
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 113
Registrován: 07 zář 2006 18:25
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mole Two »

nehodim bo sem v tom nedelal jen vim co to umi
Evil League of Evil
Dante
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 104
Registrován: 07 zář 2006 20:55
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dante »

Ja som vyuzitie nasiel, ked kraftim robimCb Mb Sfery, vsetky mju rovnaky Typ ale iny color ale massmove to nerozoznava tak by ich nahadzal na seba ale toto je super :) taktie az potiony ak si nacapujem nikolko druhov tak sa da to da krasne vytriedit :)
Uživatelský avatar
Wizzy
Evil League Of Evil
Příspěvky: 1437
Registrován: 07 zář 2006 19:19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wizzy »

Dante píše:Ja som vyuzitie nasiel, ked kraftim robimCb Mb Sfery, vsetky mju rovnaky Typ ale iny color ale massmove to nerozoznava tak by ich nahadzal na seba ale toto je super :) taktie az potiony ak si nacapujem nikolko druhov tak sa da to da krasne vytriedit :)
,massmove [pauza] [pocet] [barva]
ICQ:242676139 | IRC: #dp

... Vision vs Speech test ...
Dante
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 104
Registrován: 07 zář 2006 20:55
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dante »

Wizzy píše:,massmove [pauza] [pocet] [barva]
aha , takze preto my to neslo, lebo tu farbu som daval ako 2 ... dik za upozornenie :)
Uživatelský avatar
Melvior
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 10
Registrován: 16 pro 2006 04:18
Bydliště: Nujel'm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Melvior »

jaká je doporučená minimální pauza na mass move? :?:
"Co nevyrobím, nejde vyrobit ... jde no, ale neumím to", Melvior.
[i]"Nekonečnost je pojem pro lidi bez představivosti!"[/i]
Uživatelský avatar
Pallando
Poskok
Příspěvky: 521
Registrován: 07 zář 2006 19:57
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pallando »

Melvior píše:jaká je doporučená minimální pauza na mass move? :?:
cim vetsi tim lepsi, minimalni mas tusim 500, ale jestlize opravdu nepospichas tak si davej aspon 1000-1500
Přeji pěkný den!
Uživatelský avatar
Melvior
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 10
Registrován: 16 pro 2006 04:18
Bydliště: Nujel'm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Melvior »

Pallando píše:cim vetsi tim lepsi, minimalni mas tusim 500, ale jestlize opravdu nepospichas tak si davej aspon 1000-1500
jj dam si určitě tu sekundu, jen sem si s ni nebyl jistej, dík :wink:
"Co nevyrobím, nejde vyrobit ... jde no, ale neumím to", Melvior.
[i]"Nekonečnost je pojem pro lidi bez představivosti!"[/i]
Uživatelský avatar
Melvior
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 10
Registrován: 16 pro 2006 04:18
Bydliště: Nujel'm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Melvior »

Kód: Vybrat vše

sub presouvani()

uo.print("Co chces presunout?")
uo.exec('addobject item')
while uo.targeting()
wait(100)
wend

uo.print("Kam davat predmety?")
uo.exec('addobject destination')
while uo.targeting()
wait(100)
wend

repeat
    UO.Print("Presouvam")
    UO.MoveItem('item',0, 'destination')
    Wait(1500)
until uo.count('item')<1
uo.print("Vse presunuto!")
end sub
jak to upravit, aby toto fungovalo? přesune to jen jeden předmět a pak se to ukončí.

Edit: když tam na pevno zadám ID předmětu, tak to funguje v pohodě
"Co nevyrobím, nejde vyrobit ... jde no, ale neumím to", Melvior.
[i]"Nekonečnost je pojem pro lidi bez představivosti!"[/i]
Carda
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 211
Registrován: 07 zář 2006 19:12

Příspěvek od Carda »

Melvior píše:

Kód: Vybrat vše

until uo.count('item') < 1
To je imo blbost. UO.Count() má parametry type,[color] a ty tam cpeš serial (objekt). Hlavní problém bude v tom že nazačátku targetneš tu věc a uložíš si to jako objekt. Objekt je vlastně jen uid toho předmětu a každej předmět má jiný uid takže to dycky bude přesouvat jenom ten jeden předmět kerej si targetl.
http://dl.dropbox.com/u/36197238/Phoenix/Phoenix.Scripts.DP.7z
Uživatelský avatar
Melvior
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 10
Registrován: 16 pro 2006 04:18
Bydliště: Nujel'm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Melvior »

Carda píše:
Melvior píše:

Kód: Vybrat vše

until uo.count('item') < 1
To je imo blbost. UO.Count() má parametry type,[color] a ty tam cpeš serial (objekt). Hlavní problém bude v tom že nazačátku targetneš tu věc a uložíš si to jako objekt. Objekt je vlastně jen uid toho předmětu a každej předmět má jiný uid takže to dycky bude přesouvat jenom ten jeden předmět kerej si targetl.
jako blbost to asi bude, přesně tomu nerozumim :). A jak se dá přepsat, aby to přesunulo objekt, kterej targetnu? Tudíž jak se dá vytáhnout ID toho předmětu.
Taky jsem se ptal jak to upravit, vim že tam bude kravina někde :).
"Co nevyrobím, nejde vyrobit ... jde no, ale neumím to", Melvior.
[i]"Nekonečnost je pojem pro lidi bez představivosti!"[/i]
Carda
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 211
Registrován: 07 zář 2006 19:12

Příspěvek od Carda »

Melvior píše:jako blbost to asi bude, přesně tomu nerozumim :). A jak se dá přepsat, aby to přesunulo objekt, kterej targetnu? Tudíž jak se dá vytáhnout ID toho předmětu.
Taky jsem se ptal jak to upravit, vim že tam bude kravina někde :).
Mno to cos napsal ti přesune ten jeden předmět kterej si target tam kam si určil. Co přesně chceš aby to dělalo ?? Něco jako massmove (jako máš 10 stejnejch věcí v báglu a označíš jeden a přesune ti to šecky) ??
http://dl.dropbox.com/u/36197238/Phoenix/Phoenix.Scripts.DP.7z
Uživatelský avatar
Melvior
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 10
Registrován: 16 pro 2006 04:18
Bydliště: Nujel'm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Melvior »

Carda píše:Mno to cos napsal ti přesune ten jeden předmět kterej si target tam kam si určil. Co přesně chceš aby to dělalo ?? Něco jako massmove (jako máš 10 stejnejch věcí v báglu a označíš jeden a přesune ti to šecky) ??
jojo něco v tom smyslu, že označíš jeden předmět a pak ti to všechny přesune na daný místo.
"Co nevyrobím, nejde vyrobit ... jde no, ale neumím to", Melvior.
[i]"Nekonečnost je pojem pro lidi bez představivosti!"[/i]
Carda
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 211
Registrován: 07 zář 2006 19:12

Příspěvek od Carda »

Melvior píše:jojo něco v tom smyslu, že označíš jeden předmět a pak ti to všechny přesune na daný místo.
Imo todle přesně ale dělá ten skript od Mole Two :-) Se podívej jak to tam má on a zjednoduš si to nebo rovnou používej ten skript od něho...
http://dl.dropbox.com/u/36197238/Phoenix/Phoenix.Scripts.DP.7z
Uživatelský avatar
Melvior
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 10
Registrován: 16 pro 2006 04:18
Bydliště: Nujel'm
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Melvior »

Carda píše:
Melvior píše:jojo něco v tom smyslu, že označíš jeden předmět a pak ti to všechny přesune na daný místo.
Imo todle přesně ale dělá ten skript od Mole Two :-) Se podívej jak to tam má on a zjednoduš si to nebo rovnou používej ten skript od něho...
kdyby mi to od něj fungovalo, používal bych to jeho a netrapčil bych tady :).
"Co nevyrobím, nejde vyrobit ... jde no, ale neumím to", Melvior.
[i]"Nekonečnost je pojem pro lidi bez představivosti!"[/i]
Uživatelský avatar
Mole Two
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 113
Registrován: 07 zář 2006 18:25
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mole Two »

mozna by nebylo spatny rict co na to mnefunguje
Evil League of Evil
Nihilanth
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 13
Registrován: 10 úno 2007 17:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nihilanth »

Jak by se dalo udelat presunuti jedne veci s vetsi kvantitou z konkretniho mista na zemi na jiny konkretni misto na zemi?
Napriklad pri chodicim miningu, kdy kopu jen iron a presunu se na dalsi pole, by to rudu za mnou presunulo pod moje nohy, takze na konci lajny bych mel vsechnu pod sebou.
Presouval by po castech, treba po 100, aby to fungovalo i pri vetsim mnozstvi nez je mozny zvednout.
Carda
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 211
Registrován: 07 zář 2006 19:12

Příspěvek od Carda »

Kód: Vybrat vše

uo.moveitem("objekt", počet, kam, x, y, z)
?
http://dl.dropbox.com/u/36197238/Phoenix/Phoenix.Scripts.DP.7z
Nihilanth
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 13
Registrován: 10 úno 2007 17:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Nihilanth »

Hm.. Jak ale najit prave ten objekt na konkretnim miste? Kdyz budu mit hromadu treba 250 rudy jedno pole za sebou.. musim ten objekt najit.. vemu si jeho serial.. pomoci moveitem presunu prvnich 100.. ted bude mit serial, co jsem si vzal z toho baliku ta presunuta cast, takze musim znova najit ten zbytek baliku.
Bohuzel mi prikaz findtype asi nestaci, najde vzdycky tu cast, co jsem presunul, ne ten balik. Zkousel jsem ignore te presunute casti, ale stejny vysledek jako bez toho..
Moveitem samotnej je mi na nic, protoze nepresune neco, co neunesu. V podstate by stacilo neco, co by se pokusilo vzit nejaky mnozstvi z objektu na konkretnim miste vzhledem k postave.
Carda
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 211
Registrován: 07 zář 2006 19:12

Příspěvek od Carda »

Kód: Vybrat vše

dim ore[4?]
ore[0] = "agasdf" #1 ore
... #2, 3, 4+ ore
uo.set("finddistance",3)
for var i = 4 to 0
  uo.findtype(ore[i], -1, "ground")
  while uo.findcount() && uo.getdistance("finditem")
    uo.moveitem("finditem", 100, "ground")
    wait(500)
    uo.findtype(ore[i], -1, "ground")
  wend
next
Todle by možná mohlo jít za předpokladu, že uo.getdistance() vrací 0 pokavaď je to pod tebou :-) Ale nvm, možná je to úplná blbost :-)
Naposledy upravil(a) Carda dne 15 kvě 2007 17:16, celkem upraveno 3 x.
http://dl.dropbox.com/u/36197238/Phoenix/Phoenix.Scripts.DP.7z
Odpovědět