Alarmy, terminace, pauzy a ws

Vaše problémy, rady a skripty týkající se tohoto prográmku
JoeMoe
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 168
Registrován: 08 zář 2006 03:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JoeMoe »

Blood Berry píše:Dynamicke pauzy mam vsude v kazdem jedoucim skriptu.
Slo me o to at se me vypne zcela skript pri WS/Resyncu, at vubec nejede.
,terminate all only ci vis jiny zpusob OooOO mocny?
ja mam taky pocit, ze fakt nevies co to ta dynamicka pauza je.
dost casto (ak nemam vytiahnuty journal) si save vsimnem az po hlaske "connection lost". ked sa to rozbehne a lognem, tak sa mi ten script pomerne casto rozbehne
OooOO nemocny
Uživatelský avatar
Smrt Bob
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 5
Registrován: 08 zář 2006 17:37
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smrt Bob »

Neexistuje pravidlo dynamická = jsem za vodou
správná pauza je kombinovaná:
A) Správne podmínky
B) Odolnost vůči vlivům (WS, Utok, AFK kontrola, Soused atd)
C) Ma dostatecnou pauzu i kdyz podminka není dodržena

Kód: Vybrat vše

wait(2000)(minimum pro činnost - 300ms)
repeat
    wait(300)
until UO.Injournal("Přesná hláška fizzu|Přesná hláška uspěchu|Pauziruj")
if UO.Injournal("Pauziruj")
    repeat
        wait(300)
    until UO.Injournal("Resume")
end if
Nebo:

Kód: Vybrat vše

sub Cekej(Time, Text)
    UO.DeleteJournal()
    wait(Time)
    repeat
        wait(300)
    until UO.Injournal(Text) or UO.Injournal("Pauziruj")
    if UO.Injournal("Pauziruj")
        repeat
            wait(300)
        until UO.Injournal("Resume")
    end if
return 0
end sub
Edit
Naposledy upravil(a) Smrt Bob dne 12 zář 2006 15:30, celkem upraveno 4 x.
No a posthunt je něco jako chození v RARE na trh, je to pro lidi co hledají kompenzaci pro absenci rozdílu ve velikosti postav ve hre.
Uživatelský avatar
Romeo
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 11
Registrován: 07 zář 2006 19:06
Bydliště: I live in maiden's dreams

Příspěvek od Romeo »

Taky jsem si vždycky přál server co mi bude psát do journálu, i když je zrovna vyplej...

Když ti to napíše mezi WS a restartem, tak je to celkem fuk, je to ve chvíli kdy už se stejně shazuje systém, nikoho to neomezuje (ok, bude o 5 vteřin delší restart). 300 lidí tam nepošle několik příkazů. Pokud mají správně makro, ve kterém je dynamická puza, přijde těch požadavků méně než 300, maximálně tedy jeden od každého. Pokud by si hráči udělali makro aby se ty požadavky rovnoměrně rozložily do 5 vteřin po savu, bylo by to hezké, ale nenapdá mě jak je zkoordivnovat.
Poznámka nakonec, tvoje fyzická pauza se ve skutečnosti jmenuje statická.
[color=red]Romeo,[/color] the gallant highwayman
To se zase poved blábol...
JoeMoe
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 168
Registrován: 08 zář 2006 03:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JoeMoe »

SmrtBob: co to sakra postis?
jak bugnut? poprosim konkretny priklad
ked miesam tak script vyzera

Kód: Vybrat vše

klikni na reg
cakaj nez sa ti napise "hotovo"
co tam ako moze bugnut?

jak mozem dostat akukolvek hlasku pocas resyncu, ked je pauznuty server? :shock:
a comu vadi, ked sa rozbehne znova makro, a odosle tu jednu jedinu poziadavku a zas caka na odpoved ?

a to, ze za dynamickou pauzou nasleduje 0.5-1sec statickej povazujem za samozrejme.

btw: neslo by pouzivat viac typou pisma? perfektne sa to cita.
JoeMoe
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 168
Registrován: 08 zář 2006 03:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JoeMoe »

Smrt Bob píše:1) Pokud tam mas "do lahve"(treba), tak staci aby nekdo vedle tebe taky michal...... Pokud delas craft veci, znam hooodne lidi co tam maji jen "fail", nebo "put" to pak staci aby kolem tebe nekdo michal, nebo ti enco spadlo do inventare: V tu chvili zacnes delat vec jeste predtim nez skonci predchozi, a napise to dalsi fizz, pokud tam nemas na zacatku delsi pauzu nez se to pta na dalsi Uo.InJournal, napise se fizz, zpusobeny rychlou vyrobou a takhle porad dokola to jen fizuje. Alchemka ti da jen ze jeste enmuzes znova michat.
2) Jak jsem psal, podivej se nekdy s craftem behem resyncu a napise ti to do journalu odpoved jeste pred tim nez se napise Resync complete.....
3) GM ti reklo abys vypnul makra tak to proste udelas...
1) "You pour the completed potion into a bottle"
"Tinkering failed" "You have failed" "You put *neco*"
To ze si niekto debilne nastavy podmienku, to neznamena ze je zla dynamicka pauza
2) To je PO resyncu, len k tebe este nedorazila hlaska o tom ze skoncil. Pri resyncu je zapauzovany server
3) Neudelam. A riskujem ze ma zavru z jednu poziadavku odoslanu naviac?

edit: zas a znova. ked ma niekto dementne spravene podmienky, tak mu nepomoze ani voda svetena.
Uživatelský avatar
Smrt Bob
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 5
Registrován: 08 zář 2006 17:37
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smrt Bob »

JoeMoe píše:edit: zas a znova. ked ma niekto dementne spravene podmienky, tak mu nepomoze ani voda svetena.
Tys to pochopil jako utok na dynamickou pauzu?, no tak to promin to byl utok prave na lidi co si popsal...

Nemusite cekat an moderatora... (Promazano, editovano.. muzete se podivat..)
Naposledy upravil(a) Smrt Bob dne 12 zář 2006 15:33, celkem upraveno 1 x.
No a posthunt je něco jako chození v RARE na trh, je to pro lidi co hledají kompenzaci pro absenci rozdílu ve velikosti postav ve hre.
Uživatelský avatar
Triglav
Dark Paradise GM
Příspěvky: 657
Registrován: 06 zář 2006 20:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Triglav »

K pauzám - samozřejmě lze snadno udělat dynamickou pauzu která si resync u drtivé většiny skillů krásně pohlídá. Jen jde o to, že ta pauza nehlídá kdy je nebo není resync, ale to, zda-li byla dokončena činnost nebo (v případě resyncu) nebyla, takže makro nebude pokračovat dokud resync neskončí a neproběhne akce na kterou se čeká.
Statická pauza je ve většině případů mnohem horší, protože nezachytí speciální případy (kdy kupříklady resync trvá minutu kvůli nějakým větším úpravám apod.), lagy apod. Než nejistou pauzu, raději vypnout makro.
Nechat běžet makro přes resync je pak hrdelním zločinem a naprostou neúctou vůči spoluhráčům.

Jinak bych tu rád zdůraznil, že nejlepší je, když přes resync ani nemluvíte. Zejména zadávání příkazů summonům může mít efekt jako makro bez pauzy a divili byste se, kolik přes resync přilítne "all kill" příkazů, přičemž je to samozřejmě naprosto zbytečné.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
JoeMoe
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 168
Registrován: 08 zář 2006 03:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JoeMoe »

Smrt Bob píše:Tys to pochopil jako utok na dynamickou pauzu?, no tak to promin to byl utok prave na lidi co si popsal...
Nemusite cekat an moderatora... (Promazano, editovano.. muzete se podivat..)
aj by som ti tu vetu quotol, len z nejakeho neznamehu dovodu si to pomazal.
Triglav píše:Jinak bych tu rád zdůraznil, že nejlepší je, když přes resync ani nemluvíte. Zejména zadávání příkazů summonům může mít efekt jako makro bez pauzy a divili byste se, kolik přes resync přilítne "all kill" příkazů, přičemž je to samozřejmě naprosto zbytečné.
cez ws/resync dost casto spravim krok / macknem "allnames" (ked som sam) z dovodu, ze pri dlhom save/resyncu ma to inac disconectne.


Vytahnuto z 'Kontrola AFK pomoci gate' Orisa
Uživatelský avatar
Wizzy
Evil League Of Evil
Příspěvky: 1437
Registrován: 07 zář 2006 19:19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wizzy »

Triglav píše: Statická pauza je ve většině případů mnohem horší, protože nezachytí speciální případy (kdy kupříklady resync trvá minutu kvůli nějakým větším úpravám apod.), lagy apod
Nez se za to fakt zacne trestat, tak to lidi pouzivat budou, je to i pro ty nb scriptare co videli assist jen z dalky a zacinaj rovnou na yoku jednodusi
ICQ:242676139 | IRC: #dp

... Vision vs Speech test ...
Odpovědět