Guildovní hry 2018
Re: Guildovní hry 2018
Zažil jsem už několik guild her.. pamatuji si ale jen některé..
1) Systém který vyrobil myslím PRUDOM - v dungu byly hromádky polen.. Několikrát jsem byl svědkem kempení než se poleno resplo..
2) Systém který nevím kdo vyrobil pomocí bran na konci dungů který dávali body.. jen škoda že se dali probíhat pořád dokola..
3) A system tenhle kterého se neúčastním za svou guildu... ale "chodím" jako kamarád s přáteli..
Za mě byl asi nejlepší systém ten s branami jen by to chtělo domyslet aby se to nemohlo běhat pořád dokola.. druhý by pak byl tento systém i když "vyřadit" malé guildy je trošku nešťastné a do budoucna je "myšlenka- kašlu na malé guildy celkem nešťastná" ale tak co..
1) Systém který vyrobil myslím PRUDOM - v dungu byly hromádky polen.. Několikrát jsem byl svědkem kempení než se poleno resplo..
2) Systém který nevím kdo vyrobil pomocí bran na konci dungů který dávali body.. jen škoda že se dali probíhat pořád dokola..
3) A system tenhle kterého se neúčastním za svou guildu... ale "chodím" jako kamarád s přáteli..
Za mě byl asi nejlepší systém ten s branami jen by to chtělo domyslet aby se to nemohlo běhat pořád dokola.. druhý by pak byl tento systém i když "vyřadit" malé guildy je trošku nešťastné a do budoucna je "myšlenka- kašlu na malé guildy celkem nešťastná" ale tak co..
Re: Guildovní hry 2018
prave proto verim ze by nejlepsi varianta byla takova ze je odmenen i jednotlivec podle toho kolik prispeje podle nake tabulky a k tomu guildy zvlast. ale lidi nechcou hrat kdyz vedej ze na to proste nemaj to vyhrat a odmena trochy spotrebaku pro celou guildu nikoho moc nenadchne za tu snahu.
Cerpam ze zkusenosti z DP2, kde hralo mene lidi a jak byla vyhlasena soutez, tak ti lidi se fakt snazili, protoze za kazdou trofej dostal hrac neco penez a special mince k nakupu urciteho sortimentu predmetu. guildy ziskaly taky odmeny.
a kdyz clovek nevyhral tak tratnej za ten vyplitvanej cas nebyl, protoze se na tom dalo ziskat neco hezkeho kdyz se snazil
Cerpam ze zkusenosti z DP2, kde hralo mene lidi a jak byla vyhlasena soutez, tak ti lidi se fakt snazili, protoze za kazdou trofej dostal hrac neco penez a special mince k nakupu urciteho sortimentu predmetu. guildy ziskaly taky odmeny.
a kdyz clovek nevyhral tak tratnej za ten vyplitvanej cas nebyl, protoze se na tom dalo ziskat neco hezkeho kdyz se snazil
Re: Guildovní hry 2018
Už tu bylo více konceptů. Vždy je třeba zohlednit stav serveru aby akce plnila svůj význam.
Za mě Guild Hry mají sloužit k nakopnutí aktivity. Měli by poskytnout motivace i lidem co už nelogují.
Můj koncet:
Ceny - věci co na servru ještě hráči/guildy nemají (alespoň pro 1. tři místa)
Délka - 1 měsíc (lidi jsou schopní se hecnout a udělat si čas ale jistém čase to nadšení vymizí a pak je ze zábavy spíše otročina)
Systém - podobný tomu Razielovu i tomu Aloizovu
Jednalo by se o obsazování dungeonů. Guilda získává body jednorázově za obsazení dungeonu + každý den buď náhodně nebo v určený čas dostanou guildy body za obsazené dungy. Cím více obsazených tím větší získ.
- transparentní skore všech guild
- zobrazení obsazených dungů/míst třeba stejným způsobem jako je tomu nyní u GS
Cíle:
- chození všech dungeonů
- přepisování dungeonů
- možnost více guild spolupracovat proti jedné
- nechození stejných dungů dokola
Příklad:
Dejmeto tomu, že guilda MG má 100 bodů a je na 1. místě. Monika je ze Spolku a májí 80 bodů tak se podívá jaké dungy má MG ve svém držení a vyrazím jim je přepsat. Pepík z Amontie a Honza z Rebornu udělají to samé. MG příjde o 3 obsazené dungy.
Já MG se podívám, že náš nejbližší pronásledoval je Spolek a tak vyrazím do dungů které v současné chvíli patří Spolku.
Další věcí by měli být odměny pro jednotlivce i zapojení neguildoních lidí. Mělo by jít o zapojení celého serveru! A já osobně bych obsazování neomzeli na dungy abychom oživili i PvP. Pochodně (nástěnky/nebo bůh víc jaký item) na obsazování by mohli být umístěny v PvP zonách a Questech a obtížně dostupných místech ve světe. Dovedu si představit docela zajímavé bitvy o obsazení ohňů po přírodě. Pokud za obsazení ohně v delucii bude solidní benefit už vidím jak si ho PK brání a jak se k němu modří snaží probojovat.
Cílem by opravdu mělo být aby když lognu tak jsem se hned mohl zapojít do guild her a je jedno zda tu jsem jsem sám nebo nás tu je 10 a deme dung.
Za mě Guild Hry mají sloužit k nakopnutí aktivity. Měli by poskytnout motivace i lidem co už nelogují.
Můj koncet:
Ceny - věci co na servru ještě hráči/guildy nemají (alespoň pro 1. tři místa)
Délka - 1 měsíc (lidi jsou schopní se hecnout a udělat si čas ale jistém čase to nadšení vymizí a pak je ze zábavy spíše otročina)
Systém - podobný tomu Razielovu i tomu Aloizovu
Jednalo by se o obsazování dungeonů. Guilda získává body jednorázově za obsazení dungeonu + každý den buď náhodně nebo v určený čas dostanou guildy body za obsazené dungy. Cím více obsazených tím větší získ.
- transparentní skore všech guild
- zobrazení obsazených dungů/míst třeba stejným způsobem jako je tomu nyní u GS
Cíle:
- chození všech dungeonů
- přepisování dungeonů
- možnost více guild spolupracovat proti jedné
- nechození stejných dungů dokola
Příklad:
Dejmeto tomu, že guilda MG má 100 bodů a je na 1. místě. Monika je ze Spolku a májí 80 bodů tak se podívá jaké dungy má MG ve svém držení a vyrazím jim je přepsat. Pepík z Amontie a Honza z Rebornu udělají to samé. MG příjde o 3 obsazené dungy.
Já MG se podívám, že náš nejbližší pronásledoval je Spolek a tak vyrazím do dungů které v současné chvíli patří Spolku.
Další věcí by měli být odměny pro jednotlivce i zapojení neguildoních lidí. Mělo by jít o zapojení celého serveru! A já osobně bych obsazování neomzeli na dungy abychom oživili i PvP. Pochodně (nástěnky/nebo bůh víc jaký item) na obsazování by mohli být umístěny v PvP zonách a Questech a obtížně dostupných místech ve světe. Dovedu si představit docela zajímavé bitvy o obsazení ohňů po přírodě. Pokud za obsazení ohně v delucii bude solidní benefit už vidím jak si ho PK brání a jak se k němu modří snaží probojovat.
Cílem by opravdu mělo být aby když lognu tak jsem se hned mohl zapojít do guild her a je jedno zda tu jsem jsem sám nebo nás tu je 10 a deme dung.
-
- Book Snake
- Příspěvky: 80
- Registrován: 07 lis 2006 12:37
- Kontaktovat uživatele:
Re: Guildovní hry 2018
Trošku se to vylučuje, nebo mi něco uniká.Empair píše: ↑25 říj 2018 09:20 ...
Cíle:
- nechození stejných dungů dokola
Příklad:
Dejmeto tomu, že guilda MG má 100 bodů a je na 1. místě. Monika je ze Spolku a májí 80 bodů tak se podívá jaké dungy má MG ve svém držení a vyrazím jim je přepsat. Pepík z Amontie a Honza z Rebornu udělají to samé. MG příjde o 3 obsazené dungy.
Já MG se podívám, že náš nejbližší pronásledoval je Spolek a tak vyrazím do dungů které v současné chvíli patří Spolku.
Další věcí by měli být odměny pro jednotlivce i zapojení neguildoních lidí. Mělo by jít o zapojení celého serveru! A já osobně bych obsazování neomzeli na dungy abychom oživili i PvP. Pochodně (nástěnky/nebo bůh víc jaký item) na obsazování by mohli být umístěny v PvP zonách a Questech a obtížně dostupných místech ve světe. Dovedu si představit docela zajímavé bitvy o obsazení ohňů po přírodě. Pokud za obsazení ohně v delucii bude solidní benefit už vidím jak si ho PK brání a jak se k němu modří snaží probojovat.
1) Ale když si to tak čtu, tak právě tento koncept by znamenal, že se běhají pořád low dungy dokola, protože slabší Guildy by měly pouze na to, aby běhaly Low a Medium dungy. Silné guildy by měly trvale obsazené Top dungy, kde by je semtam někdo vyšoupl, ale dokud by měli dung zabraný, tak by si hlídaly Low a Medium dungy, aby je nikdo jiný neměl. Jakmile by to někdo někomu přebral, už by se startovalo to znovu zabrat a silné guildy nemusí už běhat Top dungy, jsou přece jejich, takže hlídáme ty co nemáme.
2) Tyto low dungy by byly pod dohledem i PK, protože silné guildy, kterým PK není proti srsti a udržují si tuto druhou linii, tak budou dungy sledovat, a číhat na případné nájezdy ostatních guild, aby jim nepřevzali dung.
3) Stejně tak, jak jsem popsal v bodu 2 Pochodně (nástěnky/něco) v PvP zónách, budou pod vlastnictví silných guild se svojí PK odnoží.
Aktuální systém není špatný, docela se mi zamlouvá, protože chrání modré hráče před červenými chamtivci. Nikdo není schopen dopředu odhadnout, kdy jiná guilda půjde daný dung. To že má tento systém nějaké mouchy není nic katastrofálního. Na všem se dá najít to špatné, zneužít mimo hlavní záměr a hlavně kritizovat.
Za mě sou Guild hry super. Začal sem zase logovat a i jsem přispěl svojí aktivitou byť jen jedinou kůží z hadů, nebo nalezením inkoustu ve světě.
Re: Guildovní hry 2018
Máš pravdu, když zapíšu těžký dung bude mít výhodu. Ale bavíme se o tom že vezmeš cca 10 hráčů na několik hodin s vysokým rizikem ztráty eqipu kvůli 1 obsazenému místu. Stejnou hodnotu v rámci počtu by mělo obsazené místo v Terrsa Sanktum, která dáš sám za 20 minut.Frantisek ml. píše: ↑25 říj 2018 09:58 Trošku se to vylučuje, nebo mi něco uniká.
1) Ale když si to tak čtu, tak právě tento koncept by znamenal, že se běhají pořád low dungy dokola, protože slabší Guildy by měly pouze na to, aby běhaly Low a Medium dungy. Silné guildy by měly trvale obsazené Top dungy, kde by je semtam někdo vyšoupl, ale dokud by měli dung zabraný, tak by si hlídaly Low a Medium dungy, aby je nikdo jiný neměl. Jakmile by to někdo někomu přebral, už by se startovalo to znovu zabrat a silné guildy nemusí už běhat Top dungy, jsou přece jejich, takže hlídáme ty co nemáme.
Těch TOP dungů je cca 10 dají se zajít tak 2 za týden ... hry by trvali 4 týdny ... opravdu se ti to zdá jako takový výhoda? Když za stejnou dobu by si mohli oběhnout 6 menší dungů a posbírat více bodů za zápisy i když s rizikem, že ti všechny nevydrží.
DP je PvM PvP server a je špatně, že se z guild her automaticky vyřazuje PvP. Bavíme se o celém servru a i když se určitě najde několik míst které by PK bránili v celkové rozloze a četnosti to nebude hrát významnou roli. Zde by vše záviselo na vybalancování odměn za konkrétní místa. Tam kde ti hrozí bude hrozit nebezpečí získáš více než tam kde je to úplně save.Frantisek ml. píše: ↑25 říj 2018 09:582) Tyto low dungy by byly pod dohledem i PK, protože silné guildy, kterým PK není proti srsti a udržují si tuto druhou linii, tak budou dungy sledovat, a číhat na případné nájezdy ostatních guild, aby jim nepřevzali dung.
Třeba naše guilda je sice silná v PvM ale v PvP nemáme žádné zastoupení. To, že je guilda silná v PvM i PvP jako je nyní třeba Amontia by měl být výhoda. Z mého pohledu je to správně. Proč by guild hry měli oceňovat jen lidi nejschopnější PvM hráče nebo největší hárvili nebo největší závisláky.Frantisek ml. píše: ↑25 říj 2018 09:583) Stejně tak, jak jsem popsal v bodu 2 Pochodně (nástěnky/něco) v PvP zónách, budou pod vlastnictví silných guild se svojí PK odnoží.
Re: Guildovní hry 2018
erunno píše: ↑24 říj 2018 22:10 Zažil jsem už několik guild her.. pamatuji si ale jen některé..
1) Systém který vyrobil myslím PRUDOM - v dungu byly hromádky polen.. Několikrát jsem byl svědkem kempení než se poleno resplo..
2) Systém který nevím kdo vyrobil pomocí bran na konci dungů který dávali body.. jen škoda že se dali probíhat pořád dokola..
3) A system tenhle kterého se neúčastním za svou guildu... ale "chodím" jako kamarád s přáteli..
Za mě byl asi nejlepší systém ten s branami jen by to chtělo domyslet aby se to nemohlo běhat pořád dokola.. druhý by pak byl tento systém i když "vyřadit" malé guildy je trošku nešťastné a do budoucna je "myšlenka- kašlu na malé guildy celkem nešťastná" ale tak co..
Asi jste nehráli v době posledních guild her ?Alois píše:malé guildy nemají šanci vyhrát
2,5) Ohně viewtopic.php?f=8&t=5643
věnoval jsem vymýšlení systému snad měsíc a to proto abych odstranil mezery v návrhu s bránama (ten tuším vymyslel wizy)
Seznam vylepšení sepíšu co sem udělal i ve střevech protože noví GM při tom nebyli a na foru něco napsané není:
+ vytvořeno funkční blokování (čím lehčí dungeon tím delší doba bloku, není možné aby se brána v ratech odblokovala dříve jak za 4 hodiny), pro balanc bodů velkých a malých dungů
+ šlo zapálit ohen a jít do rewardy (projití branou znamenalo přijít o rewardu)
+ při zapálení ohně malá odměna navíc (item(podle obtížnosti dungu) + fame deed) = motivace pro hráče hrát více v době guild her a pro ty kdo skutetečně sbírají body
+ body za ohně = 78 ohnů = 936 bodů pro rozdělení -> prakticky do skončení her může libovolná guilda vyhrát nehledě na stav bodů(vítěz neměl ani 300 bodů z dungů a to se nastavení obtížnosti zisku bodů -nesprávně - neměnilo). protože místa s ohni jsou většinou low dungy / questy tak většina z toho je v dosahu i malé guildy (i podle toho jak dopadly body na konci je vidět že určitě šlo nahnat ztrátu z dungů). Velká guilda má výhodu že ohně v top dungách jim jen tak někdo nepřebarví- ale protože jich není tolik, tak malé guildy za to bity nejsou.
+ díky bodům za ohně, motivace dungovat i na začátek (více bodů za dungy na začátku her, časem se přínos snižuje at guildy mají motivaci hrát po celou dobu her a ne jen na konci kde navíc dostanou body za ohně)
+ další motivace na začátek byla cena pro guildu která jako první kontroluje X/Y/Z ohnů (to ale fairy neměla zveřejnovat průběžně, ale až po vybrání těch odměn jak sem psal v topicu)
+ trochu mínus je že díky bodům za ohně nesmí být předem známý konec her, ale k tomu jsem nastavil automatický systém (stačí aby gm jednou za týden přišlo k control kameni a poklikalo na něj, nemusí nic jiného dělat), tím se sníží počet ohnů které musí guilda kontrolovat aby hry skončily,
+ žolík pro méně aktivní guildy (zisk bodů i ze zablokovaného ohně pokud dungujete málo (timer 8 hodin)- třeba jeden dung denně at alespon z toho jednoho máte body) + kvůli tomu ochrana proti složeným výpravám více guild
+ logování
Ohně jsem vymyslel i kvůli tématickému podtextu (vlastně znázůrnují oblasti působnosti guild - tady tenhle dung je náš). A měl jsem v plánu toho využít a tenhle koncept rozšířit dále mimo guild hry:
Po skončení her by ohně v dungách zůstaly v barvě jednotlivých guild(haha tady je to naše), a pokud byste prošli rewardou v dungu kde má vaše guilda "teritorium" tak byste dostali odměnu navíc (podle dungu třeba gp-rc-ac nebo random z nějakého seznamu možných odměn záleží co by se domluvilo). Takže hraním guild her byste měli nejenom odměny za učast v průběhu her a za umístění, ale i na celý rok po jejím skončení (nehledě na konečné umístění ve hrách). A pokud by tohle a skutečnost že opravdu může vyhrát i malá guilda hráče nemotivovalo k tomu guild hry hrát, tak už asi nic.
Ano byly jen pro členy guild, ale ultima je hlavně o hraní skupiny lidí (dyt většina lidí tu hraje jen proto že tu má nějaké známé s kterými hraje) a být v guildě by mělo mít nějaké výhody.
Re: Guildovní hry 2018
Jak vidím ostatní příspěvky - tohle by bylo hlavně o počtech lidí protože více lidí = více dungů. Neměl bys navrhovat systém který favorizuje největší + top guildu.Empair píše:Jednalo by se o obsazování dungeonů. Guilda získává body jednorázově za obsazení dungeonu + každý den buď náhodně nebo v určený čas dostanou guildy body za obsazené dungy. Cím více obsazených tím větší získ.
Chceš lepší ceny to ano ... ale pokud mají být ve hrách lepší ceny, musí být systém kde může vyhrát kdokoliv. Nezaložený ani na skillu ani na počtu. Když si to MG s počty a kvalitou můžou jednoduše pohlídat tak to není ta cesta. Pro vaši motivaci ano ... to ukazujete i ted že jste schopní si to hlídat a přitom v cenách není nic. Spolek ale kompenzuje inkoustem ve světě a snahou (sbírání trofejí) tak alespon to nemáte tak snadné.
Re: Guildovní hry 2018
To co jsi napsal by stejně nefungovalo protože ostatní guildy neskládají dung podle toho kam chcou jít ale podle toho na co mají lidi. Ani ve třech se třeba nedá jít kamkoliv medium, protože třeba nemáš zrovna nějaké povolání které je potřeba. A pak by se zabíraly uzemí i jiným guildám. Ve výsledku by MG stejně mělo plnou kontrolu nad tím jestli chtějí nebo nechtějí vyhrát.Empair píše:Dejmeto tomu, že guilda MG má 100 bodů a je na 1. místě. Monika je ze Spolku a májí 80 bodů tak se podívá jaké dungy má MG ve svém držení a vyrazím jim je přepsat. Pepík z Amontie a Honza z Rebornu udělají to samé. MG příjde o 3 obsazené dungy.
Já MG se podívám, že náš nejbližší pronásledoval je Spolek a tak vyrazím do dungů které v současné chvíli patří Spolku.
Je mi jasné že chceš prostě vyhlásit guild hry "MG vs Svět" to je prakticky co jsi chtěl říct ... vy jste nejlepší a nastavení by se mělo celé točit kolem toho. Jsi ochotný hrát proti ostatním spojeným guildám protože víš že máš v guildě asi tolik lidí jako má zbytek serveru dokupy. Ano šlo by to takto udělat (třeba počítat body jen pro MG a pro "ne"MG), ale to by už nebyly guildovní hry, když by byla jen jedna guilda. A koncept by spousta lidí bojkotovala tak jako se děje u aktuálních her které více méně favorizují vás.
Re: Guildovní hry 2018
Ahoj díky za připomínky.
Prvně a po několikáté bych rád připomněl a nebo objasnil, pro ty, kteří tápou ve tmách.
Chápu rozhořčení Empa a některých na velmi úsporný příděl inkoustu. Je to z důvodu přístupnosti pro malé a pomalé guildy, aby mohli držet krok a nikdo jim hned o parník neutekl někam moc daleko. Myslel jsem si (patrně špatně), že takto koncipované hry, které nutí lidi být aktivní řekněme na 5-6 dungeonů za 14 dní + nějaké to questování, přitáhne i malé a méně aktivní guildy s vidinou toho nějakého umístění a ceny. Nebylo cílem udělat z aktivní guildy ještě více aktivní, ale o to nalákání nekativních. Všude jsem tu čítaval jak taková aktivita naláká lidi a dále jsem čítával, jak lidé neklikají pro mamon a jednoduchým průnikem jsem nastavil tyto mantinely. Asi jsem to pochopil špatně všechno.
Příští koncept guildovních her bude jiný. Jaký bude opravdu zatím nevím, a doufám, že bude také zajímavý.
Tak teďka k několikerům dotazům zde. Jestli se třeba budou měnit ceny. Nebudou se měnit, ve výsledku při účasti několika málo guild, si těch pár guild rozebere celkem dost věcí.
Budou ještě minimálně ještě 1-3 mezihry. Cenou bude opět inkoust (tentokráte bude už linkován na guildu)
Mějte se pěkně.
Prvně a po několikáté bych rád připomněl a nebo objasnil, pro ty, kteří tápou ve tmách.
Chápu rozhořčení Empa a některých na velmi úsporný příděl inkoustu. Je to z důvodu přístupnosti pro malé a pomalé guildy, aby mohli držet krok a nikdo jim hned o parník neutekl někam moc daleko. Myslel jsem si (patrně špatně), že takto koncipované hry, které nutí lidi být aktivní řekněme na 5-6 dungeonů za 14 dní + nějaké to questování, přitáhne i malé a méně aktivní guildy s vidinou toho nějakého umístění a ceny. Nebylo cílem udělat z aktivní guildy ještě více aktivní, ale o to nalákání nekativních. Všude jsem tu čítaval jak taková aktivita naláká lidi a dále jsem čítával, jak lidé neklikají pro mamon a jednoduchým průnikem jsem nastavil tyto mantinely. Asi jsem to pochopil špatně všechno.
Příští koncept guildovních her bude jiný. Jaký bude opravdu zatím nevím, a doufám, že bude také zajímavý.
Tak teďka k několikerům dotazům zde. Jestli se třeba budou měnit ceny. Nebudou se měnit, ve výsledku při účasti několika málo guild, si těch pár guild rozebere celkem dost věcí.
Budou ještě minimálně ještě 1-3 mezihry. Cenou bude opět inkoust (tentokráte bude už linkován na guildu)
Mějte se pěkně.
Řeším:page, nájmy, questy, herní záležitosti
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
FACEBOOK
YOUTUBE
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
YOUTUBE
Re: Guildovní hry 2018
Ahoj,
muj nazor je takovy, ze najit zde konsenzus pro vsechny a zaroven prilakat neaktivni hrace zpet je nemozny ukol pro kohokoliv a i v dalsim rocniku bude obodobny problem, at bude koncept jakykoliv.
Lidi uz tu nejsou a max dokazete nalakat par dalsich, kdyz udelat GH vice PK friendly, jako byli ty predchozi dva rocniky. Mozna i to je duvod proc tento koncept neprilakal vice hracu z5, protoze proste PK friendly neni.
A jeste ty ceny, u tech nevim proc se drzet zkratka a neposlat neco rare do sveta, pro tech par nadsencu co zde jeste hraji. Ale nevidim do GM teamu a Vasi politiky. Jak uz sem psal, pro me to o cenach neni a rare smucky nesbiram ;][.
Jinak tento koncept se neukazal jako uplne spatny, protoze ty co jsou zde a jsou aktivni jsou na prvnich trech mistech a blizko od sebe. Nevim kolik maji MG k dizpozici lidi, ale 80 inku na 14 dni znamena, pokud chteji drzet dobre ratio, min 8x high dungu a treba za sebe muzu rict ze bych nemel cas ani na 1-2 / 14 dni a to max 4h.
Ty questy to krasne rozprostreli i pro lidi co maji mene casu, protoze 30min na questu se da 1-2h v mid dungu pro par lidi se da. Ale 3-5h v Pekle to je peklo... ;D.
V tomto odhledu to bylo koncipovano i pro mensi guildy, to ze se nezapojili, se musime zeptat jich, ale podle me to je proste o tom, ze tech par lidi co tu zustalo se soustredili do nejaktivnejsich a nejvetsich guild, protoze kdyz chteji byt aktivni a zajit si neco vetsiho tak nemeli jinou moznost.
Super, za sebe prosim hlavne ne harvest blbosti z moster.. neco co vyzaduje pripravu, premysleni nad taktikou. Samonta akce pak na 1-2h max. Diiik ;]
http://spolek.rivil.com/?i=5&g=1&img=1009
Re: Guildovní hry 2018
Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Re: Guildovní hry 2018
Jako puvodne jsem v prispevku mel vetu "Ja byt v GM teamu a cist si tady po sve snaze prispevky Raziela a Empaira, tak se na Vas zvysoka vyseru", pardon za mluvu. Smazal sem ji abych neviril vodu.
Koukam, ze dokazes trunfnout cokoliv co napises dalsi perlou. Ale jsme radi, ze na zdejsi bozstvo dohlizi jeste jedno NAD-bozstvo ;]...
http://spolek.rivil.com/?i=5&g=1&img=1009
Re: Guildovní hry 2018
"Si mladé GMko, třeba se ze svých nezdarů poučíš." vykřikl mezi obyčejné smrtelníky shora, ze své hory Olymp, Bůh a na fóru opět zavládla harmonie.
Re: Guildovní hry 2018
Empe, dlouho jsem přemýšlel, zda mi za to stojíš, ale bohužel jsem to nedal. Rád bych Ti řekl, že jsi egocentrický arogantní sráč. Omlouvám se Všem ze Spolku.
Co se týká guild her, tak za mě jsou v pořádku a zábavné. Bohužel to z obou dvou guild sklouzlo k Egu a to je trochu kazí. A opravdu to není chyba GM teamu.
Přeji pěkný den.
Existují tři zásadní situace, kdy muž nevratně ztrácí svoji čest:
Když kvůli své zbabělosti nepomůže napadenému, když kvůli svému chtíči podvede svou lásku a když kvůli své pohodlnosti nesplní slib daný dítěti..!
Bizon
Když kvůli své zbabělosti nepomůže napadenému, když kvůli svému chtíči podvede svou lásku a když kvůli své pohodlnosti nesplní slib daný dítěti..!
Bizon
Re: Guildovní hry 2018
Empe ty sešfakt ubožák. To, že ti ty tvoje ovečky lezou do řiti, protože maj strach ti říct, že seš bambula ještě neznamená, žes sežral všechnu moudrost světa.
Jo a bacha na ty IK plošky v ratmanech prosimtě přiště jo, málem jsem se zardousil večeří kdyžs na to šlápl po tom cos tam sepsnul nějakýho toho svýho zedníka
Jo a bacha na ty IK plošky v ratmanech prosimtě přiště jo, málem jsem se zardousil večeří kdyžs na to šlápl po tom cos tam sepsnul nějakýho toho svýho zedníka
Re: Guildovní hry 2018
prosimvas, milenecke hadky si reste v nejakem jinem topiku.
treba pod nazvem *co je vetsi? empovo ego nebo muj penis?*
nebo *nemam nic lepsiho na praci nez urazet jine lidi protoze mi to dela dobre*
a neplet to do tema guild her. Dik.
- Nait Magusanus
- Elder Letter
- Příspěvky: 228
- Registrován: 07 zář 2006 22:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: Guildovní hry 2018
chtelo by to nejakeho aktivniho moderatora co bude cistit ten offtopik flam
koukam ten stream uz asi radsi nikdy nebudu zapinat kdyz to lide pouzivaji akorat jako zbran k hejtu. Dik zes me to vyjasnil, byl sem totiz v mylne predstave ze by se na to dival z jineho duvodu nez aby pak se mohl verejne nekomu vysmivat za neco.
Re: Guildovní hry 2018
Problém je v tom, že tu neexistuje žiadne "správne". Neexistuje žiadny "správny" koncept guild hier a "nesprávny" koncept guild hier. Je len lepší a horší a aj to je relatívne, pretože jeden to bude vidieť tak a druhý onak.
Kľudne si stanovme do budúcna nejaké hodnoty ako koncepty porovnať ako počet guíld, ktoré súťažia, počet hráčov, ktorí súťažia atď. a porovnávajme to, nech sa vyhneme nezmyslom o správnosti a máme nejaké relevantnejšie argumenty ako "myslím si".
Počas minulých guild hier som nehral, ale ak by sme si ako nezdar zadefinovali, že momentálne sa účastní menej ľudí a guíld, tak si to skúste nejako objektívne zhodnotiť. Ak je tá účasť naozaj podstatne menšia, tak to v niečom nezdar bol, ak nie je, tak je to výkrik do tmy. Tá formulácia vety je zbytočne provokatívna a mimo.