Druid
Re: Druid
Co se týče balancování ... u delší dobu probíhají úpravy aby se našel nějaký rozumný lvl. Bohužel, problém s "posilováním" postav je takový, že pak doslova drtí dungeony a to nikoli hráčskými dovednosti ale čistě jen přeboostovanými vlastnostmi.
Úpravy, které proběhly bych zpátky nebral ... díky tomu, že šaman šlape pasti se dá opravdu hrát a využívat. Ostro se díky teleportu posunul a je použitelný i pro těžké dungy.
Ale nerozumí proč:
- rang(šhaman) by měl mít morf, ustojí víc než war/clerik, kteří mají top eqip
- rang(šhaman) by měl mít morf kde má větší magery než mág vůbec může získat
- ostro v topku má stejné výhody jako druid (prodleva na klamáky/speicální sum)
- roba of druid dává taming shamanovy i ostrovy
- rang(šhaman) ne možnost vyžít rang topko
Za sebe bych to viděl asi takto:
Shaman:
- oslabení grizliho a jelena
- roba of druid bonus do magery a animal lore
- umožnit směnit topko za Top morf co by přidán do hry v nějakém rozumném poměru napadá mě 1:4 za část (respetivě tak by se to šamanovy vyplatilo)
Ostro:
- robe of druid bonus archery a tak
- Topko + archery a taktika, zvýšení šance na deadly strike, finishing od 25% hp monstra
Šhaman by podle mě neměl být tak schopný kouzelník a přežívač, vůči ostatním charů.
Ostro je slabý sebral bych mu bonusy co dostává do tamingu a animal lore a udělal bych z něj opravdu smrtonosného archera.
Druid by měl zůstat specialistou na taming a klamákování. Taktický chrakter který umí přežít když je třeba.
Toť můj pohled na rangy.
Úpravy, které proběhly bych zpátky nebral ... díky tomu, že šaman šlape pasti se dá opravdu hrát a využívat. Ostro se díky teleportu posunul a je použitelný i pro těžké dungy.
Ale nerozumí proč:
- rang(šhaman) by měl mít morf, ustojí víc než war/clerik, kteří mají top eqip
- rang(šhaman) by měl mít morf kde má větší magery než mág vůbec může získat
- ostro v topku má stejné výhody jako druid (prodleva na klamáky/speicální sum)
- roba of druid dává taming shamanovy i ostrovy
- rang(šhaman) ne možnost vyžít rang topko
Za sebe bych to viděl asi takto:
Shaman:
- oslabení grizliho a jelena
- roba of druid bonus do magery a animal lore
- umožnit směnit topko za Top morf co by přidán do hry v nějakém rozumném poměru napadá mě 1:4 za část (respetivě tak by se to šamanovy vyplatilo)
Ostro:
- robe of druid bonus archery a tak
- Topko + archery a taktika, zvýšení šance na deadly strike, finishing od 25% hp monstra
Šhaman by podle mě neměl být tak schopný kouzelník a přežívač, vůči ostatním charů.
Ostro je slabý sebral bych mu bonusy co dostává do tamingu a animal lore a udělal bych z něj opravdu smrtonosného archera.
Druid by měl zůstat specialistou na taming a klamákování. Taktický chrakter který umí přežít když je třeba.
Toť můj pohled na rangy.
Re: Druid
Bohuzel Empe, kde chces jeste hledat za vyzvu? Sam si psal je vas 30 a litate paralerne nekolik dungu najednou. Hrajete v podstate kontinualne nekolik let a mate vseho dost. PvM uz vyzvu nenajdes, vdyt ty dungy znas poslepu. Pokud chcete vyzvu, behejte to nahaty. Az tak projdete vsechny dungy, pak by se mohlo uvazovat o zmenach.Empair píše:Co se týče balancování ... u delší dobu probíhají úpravy aby se našel nějaký rozumný lvl. Bohužel, problém s "posilováním" postav je takový, že pak doslova drtí dungeony a to nikoli hráčskými dovednosti ale čistě jen přeboostovanými vlastnostmi.
Ale to stejne zalezi na GM, nezda se mi ze by je to nejak zajimalo co si tu povidame ;]. Pokud nejake v guilde mate tak lobujte. Ale nezapominej, ze tu nejste jen vy, aby to pak nebyl shard jen pro Vas s 30 lidma na dung v TOPkach.
- Abilita je extremni a dela charakter zajimavym, navic je casove limitovana, omezuje kouzla, nemluvne o tom ze shaman je red aby mel vyhody. Pouziti je jen prave na to "ustati'Empair píše:- rang(šhaman) by měl mít morf, ustojí víc než war/clerik, kteří mají top eqip
- To take nevim, 110 by stacilo. Ale opet je to casove limitovana abilita, ktera neni zadarmo.Empair píše:- rang(šhaman) by měl mít morf kde má větší magery než mág vůbec může získat
- Toto vedi pouze lide co topko maji, nejsem jeden z nich. Na strankach to uvedeno neni, resp. je tam vyslovne napsano POUZE DRUID. Pokud tomu tak je, pak je to BUG a mel by byt opraven/napraven.Empair píše:- ostro v topku má stejné výhody jako druid (prodleva na klamáky/speicální sum)
- Kazdy kdo dotreni taming na 100 si zaslouzi 110 tamingu. Sniz Ostrovy/Shamanovi max na 105 a tluces mu hrebik do rakve.Empair píše:- roba of druid dává taming shamanovy i ostrovy
- smena toho topka je dobry napad.Empair píše: Shaman:
- oslabení grizliho a jelena
- roba of druid bonus do magery a animal lore
- umožnit směnit topko za Top morf co by přidán do hry v nějakém rozumném poměru napadá mě 1:4 za část (respetivě tak by se to šamanovy vyplatilo)
- urcite dobry napad, pokud se opravi to ze muze toho suma a ty klamaky.Empair píše: Ostro:
- robe of druid bonus archery a tak
- Topko + archery a taktika, zvýšení šance na deadly strike, finishing od 25% hp monstra
Re: Druid
Tak ono to bylo myšleno tak, že TOPko u ostra snižuje timer ze 6s na 3s a speciální sum = phoenix, to není žadnej bug, ale feature.Empair píše:- ostro v topku má stejné výhody jako druid (prodleva na klamáky/speicální sum)dacaleb píše:- Toto vedi pouze lide co topko maji, nejsem jeden z nich. Na strankach to uvedeno neni, resp. je tam vyslovne napsano POUZE DRUID. Pokud tomu tak je, pak je to BUG a mel by byt opraven/napraven.
Nicméně se nám to tu zvrhlo od "posílení druida" k oslabení ostatních charů, což si myslím že nikam nepovede. Souhlasím, že na druida se od zavedení specek vůbec nešahalo, zatím co ostro a shaman dostal vylepšení (teleport, nešlápaní pastí..)
Co se se vrátit k tématu? Zatím se tu víceméně všichni shodli, že navýšení magery by mu prospělo. Otázkou je, jestli má cenu navrhovat cokoli dalšího, jelikož tu absolutně chybí jakákoliv reakce od GM, zda vůbec ještě uvažují o nějaké úpravě druida. Poslední reakce GM k této problematice je 1/2 roku stará.
Re: Druid
V něčem musím souhlasit, a to že bych už nic neoslaboval. Na druhou stranu já hral za všechny 3 specky a docela hodně .. a co si budem povídat .. shaman má z nich nejvíc výhod, ale to tu neřeším... k zajištění dostatečného počtu sumů vede jednoduchá cesta, a to zvýšit magerku ...Empe, chapu ze zde mas asi velkou vahu nazoru, ale s oslabovanim charakteru (jakeho-koli), to bys byl sam proti sobe, jesli chches aby lidi hrali neco jineho nez buchnu/clera/prska. Hral si nekdy druida? shamana? ostra?
Ty charaktery byli oslabovany uz v nekolika vlnach, myslim ze soucasne nastaveni je u vsech tak akorat. Jako tezky support Shamana, sem v posledni dobe bral tu tichou vodu stim naramkem na lock, to bylo podpasovka.
Co by si jim vlastne chtel vzit, vcem jsou tak nevybalancovane? A ne navzajem, ale napr. proti ostanim? Ja bych rek, ze kdyz vezmu 5x ostra, tak pujdeme pomaleji, nez kdyz vezmu 5x buchnu ... A shaman, kdyby melo 5 shamanu drzet morf do polara 3-5h dungu? To by se urefovali/urybarili k smrti.
K Druidovi, za me neni potreba magery, nebo max do +5%. Spis svitek na Paru by se siknul. Pokud by slo zvysit pocet sumu, reps. aby se nestalo ze nevykouzli ani jednoho sumona, coz se stane velmi rychle. V ostatnim je druid dobry charakter a ma svoji ulohu v grupe i na solo, kdyz ho hrajete dobre.
Re: Druid
Moje chyba, prehlidl jsem se. Je to jak pises.Druantia píše:Tak ono to bylo myšleno tak, že TOPko u ostra snižuje timer ze 6s na 3s a speciální sum = phoenix, to není žadnej bug, ale feature.Empair píše:- ostro v topku má stejné výhody jako druid (prodleva na klamáky/speicální sum)dacaleb píše:- Toto vedi pouze lide co topko maji, nejsem jeden z nich. Na strankach to uvedeno neni, resp. je tam vyslovne napsano POUZE DRUID. Pokud tomu tak je, pak je to BUG a mel by byt opraven/napraven.
Re: Druid
V pripade potreby umi prezit a ressovat vsechny rang specky, nejen shaman. Za me je nejlepe disponovany pro preziti krizovky druid.Empair píše: 1. Byla změna pro šaman, kdy přestal šlapat pasti, čím se z něj dala plnohodnotná damage, která v případě potřeby umí přežít, ressovat a tamne co je potřeba.
Prosim nevytvaret dojem ze je shaman prilis silny, oproti nespornym vyhodam ma take spoustu nevyhod.
Protoze navrh na +magery u druida byl drive zamitnut, zmenil jsem specku na shamana a rozprodal veci.
+magery u druida by ale byla dobra vec, i kdyz bych jeji zvyseni trosku oplakal
Kdyby mel nekdo chut na shamana sahnout, libilo by se mi vylepseni 1.formy u polara co ma DEF=30. V tuto chvili je velmi nevyhodna. Missuje. Zajimava by byla napriklad zvysena rychlost utoku, ktera by vyvazila missovost. 30ar z formy dela sice papir, ale zvysena rychlost utoku by tuto formu udelala atraktivni.
Re: Druid
Myslím, že nebyl zamítnut, ale pouze se ten návrh ,,projednával,,Protoze navrh na +magery u druida byl drive zamitnut, zmenil jsem specku na shamana a rozprodal veci.
+magery u druida by ale byla dobra vec, i kdyz bych jeji zvyseni trosku oplakal
Re: Druid
asi jak kdy , ale +magery u druida by byla fajn
Qvido píše:.... Každopádně žádné navyšování mgr u druida se neplánuje.
Qvido píše:Druid - malinko zvednou mgr by myslím nebylo na škodu, jen popřemýšlím jak. Spíš bych to navázal třeba na m. kuši.
Re: Druid
Až budou na programu rangové, tak se do nich začnu vrtat. Teďka jsou před nima jiné chary, které potřebují vyladit.
-
- Inkless
- Příspěvky: 25
- Registrován: 19 led 2016 16:27
- Kontaktovat uživatele:
Re: Druid
Zdravim,
Rád bych přidal pár postřehů.
Takže když si položím otázku, jaké hlavní přednosti by měl mít tento panák Druid, (když už z pro mě nepochopitelných důvodů páni Gm museli roztřetit Rangera, čímž jste určitě odradili mnoho hráčů od hry samotné, přitom by stačilo nechat ranga nastavéného původně jak byl a dát na výběr nenucené rozšíření, respektíve specializaci ) tak si myslím že by rozhodně nebylo na škodu zvýšení magery dejme tomu po projití questu.Například taková hůl na ochočení monstra mě moc nezaujala a obzvláště když se na to díváme z pohledu skupiny putující dungeonem.Věřím že takový kvest zabaví mnoho hráčů ovšem tedy pokud gm tímto směrem uvažují a považují ho za jediný správný, cílem hry má být zábava nebo se pletu ?
Druid rozhodně není povolání ktere by mělo rozdávat dmg jako ostro nebo shaman, u monster na které se dá kouzlit POG si myslím splní svojí úlohu velmi uspokojivě, na nemrtvé tu máme Silver LC jejíž ničívé účinky mě velmi mile překvapili a snadno vykompenzují Druidovu špatnou mušku, asi za mlada chodil víc do hospody než Ostro a trošku tam oslep z té nekvalitní Britainské pálenky. Pak tu máme monstra kterým se zamlouvá jakákoliv dávka jedu takovým způsobem že se do ní hned zamilují, no všude jsou toxikomani DP není žádná vyjímka . A to se mi zdá zatím jako největší problém pokud nejsme vlastníky nějaké top zbraně nebo skládačky ale bohužel to já nejsem. Talže během psaní těchto pár vět mě teď napadlo co vytvořit kvest na Druid zbraň která by byla dostupnější než skládačka a dalši top zbraně. Mohlo by to být tak že prostřednictvím kvestu by se dala vylepšit Elven LC, která by po vylepšení mohla přidat nějaký ten skill do archery a tactics a mohla by mít trošku průraz do armoru.Samozřejmě tak aby Ostrostřelec měl stále navrch v udělování poškození.
Quest na zvýšení magery, mohl by to být quest kdy by po jeho úspěšném projití Druid získal třeba štít, který by zvýšil mgry třeba o 5%.
shrnuto:
kvest na zbraň
kvest na mgry prostřednictvím štítu
agilita na nahození statů
Prsten ochočení nechápu pro Druida, který je pán lesů a zvěře neměl by být tímto omezen.
předem dík za kritiku jestli nějaká bude a doufám ,že jsem alepoň trošku svým přispěvkem pomohl při rozhodování v budoucí úpravě Druida.
Rád bych přidal pár postřehů.
Takže když si položím otázku, jaké hlavní přednosti by měl mít tento panák Druid, (když už z pro mě nepochopitelných důvodů páni Gm museli roztřetit Rangera, čímž jste určitě odradili mnoho hráčů od hry samotné, přitom by stačilo nechat ranga nastavéného původně jak byl a dát na výběr nenucené rozšíření, respektíve specializaci ) tak si myslím že by rozhodně nebylo na škodu zvýšení magery dejme tomu po projití questu.Například taková hůl na ochočení monstra mě moc nezaujala a obzvláště když se na to díváme z pohledu skupiny putující dungeonem.Věřím že takový kvest zabaví mnoho hráčů ovšem tedy pokud gm tímto směrem uvažují a považují ho za jediný správný, cílem hry má být zábava nebo se pletu ?
Druid rozhodně není povolání ktere by mělo rozdávat dmg jako ostro nebo shaman, u monster na které se dá kouzlit POG si myslím splní svojí úlohu velmi uspokojivě, na nemrtvé tu máme Silver LC jejíž ničívé účinky mě velmi mile překvapili a snadno vykompenzují Druidovu špatnou mušku, asi za mlada chodil víc do hospody než Ostro a trošku tam oslep z té nekvalitní Britainské pálenky. Pak tu máme monstra kterým se zamlouvá jakákoliv dávka jedu takovým způsobem že se do ní hned zamilují, no všude jsou toxikomani DP není žádná vyjímka . A to se mi zdá zatím jako největší problém pokud nejsme vlastníky nějaké top zbraně nebo skládačky ale bohužel to já nejsem. Talže během psaní těchto pár vět mě teď napadlo co vytvořit kvest na Druid zbraň která by byla dostupnější než skládačka a dalši top zbraně. Mohlo by to být tak že prostřednictvím kvestu by se dala vylepšit Elven LC, která by po vylepšení mohla přidat nějaký ten skill do archery a tactics a mohla by mít trošku průraz do armoru.Samozřejmě tak aby Ostrostřelec měl stále navrch v udělování poškození.
Quest na zvýšení magery, mohl by to být quest kdy by po jeho úspěšném projití Druid získal třeba štít, který by zvýšil mgry třeba o 5%.
shrnuto:
kvest na zbraň
kvest na mgry prostřednictvím štítu
agilita na nahození statů
Prsten ochočení nechápu pro Druida, který je pán lesů a zvěře neměl by být tímto omezen.
předem dík za kritiku jestli nějaká bude a doufám ,že jsem alepoň trošku svým přispěvkem pomohl při rozhodování v budoucí úpravě Druida.
Hide, Dr. Jakyll - 08.09.2007 08:59 Shanon 346ca8-AFK v nb dole, account smazán *Sofi* první acc :"/
Je to jen hra, ale ve skutečném zmenšeném světě a se skutečnými lidmi proto prosim, chovejme se k sobě slušně.
Je to jen hra, ale ve skutečném zmenšeném světě a se skutečnými lidmi proto prosim, chovejme se k sobě slušně.
Re: Druid
mam plne zuby fizovania sumonov
target na seba, 4x za sebou fiz sum, 75 mgr za druida (nechcem pocut picoviny typu mal si warmod, mal si svetlo atd)
Myslim ze ten limit na max sumou by sa mohol v dnesnej dobe uz kludne zrusit. Aj tak uz nikto nic nezabija cez sumonou.... (ked tak znizte cas ktory su vykuzleny) napr ze sum je na 1 minutu. Tym zabezpecite ze ludia nenakuzlia 5000 sumou na plosku a neujebu tym aj prisery co ich zeru
target na seba, 4x za sebou fiz sum, 75 mgr za druida (nechcem pocut picoviny typu mal si warmod, mal si svetlo atd)
Myslim ze ten limit na max sumou by sa mohol v dnesnej dobe uz kludne zrusit. Aj tak uz nikto nic nezabija cez sumonou.... (ked tak znizte cas ktory su vykuzleny) napr ze sum je na 1 minutu. Tym zabezpecite ze ludia nenakuzlia 5000 sumou na plosku a neujebu tym aj prisery co ich zeru
Re: Druid
Problém není v omezení počtu sumonů a nikdy nebyl, problém byl vždy v tom, že fizznutý summon zabírá slot stejně jako vykouzlený. Jak se nezadaří tak máš sumonů jen pár, někdy třeba i jen jednoho kterého jak fizzneš nemáš žádného...
Bylo by fajn to mít po těch letech opravené. Za tuhle opravu bych se taky přimluvil.
Bylo by fajn to mít po těch letech opravené. Za tuhle opravu bych se taky přimluvil.
Re: Druid
Zdar, kdo se rejpal v rang mystiku ?
To že jedním "úspěšným" nástřelem dám poison a dalším "úspěšným" nástřelem ho zase vyléčím bylo zavedeno proč?
Dřív to nepřeléčovalo poisn z kuše.
To že jedním "úspěšným" nástřelem dám poison a dalším "úspěšným" nástřelem ho zase vyléčím bylo zavedeno proč?
Dřív to nepřeléčovalo poisn z kuše.
Re: Druid
Asi chyba v matrixu... neni to nejaky special npc, nebo to dela vzdy?
Re: Druid
Už jsem mystikem vyléčil poisn i hráči tak ti nevím
PS: Mohlo by to léčit i haluze
PS: Mohlo by to léčit i haluze
Re: Druid
To neni bug, to je feature !
Re: Druid
taky se mi stává že jedním nástřelem dám poison z kuše do různých npc a dalším úspěšným to zase vylečím ani škytnout to nestihne
Re: Druid
Ahoj klucí,
ptal jsem se na Váš problém a byl jsem ujištěn, že se v tom nikdo nehrabal a při komparaci se scriptem ze září 2017 je ten script naprosto totožný.
Bylo mi řečeno, že by pokud máte poisoning na vysoké úrovni a tedy doba kdy začne napadený objekt škytat mnohem kratší, tak by se to nemělo stávat. Tím myslím hlášku, že objekt byl odtráven.
ptal jsem se na Váš problém a byl jsem ujištěn, že se v tom nikdo nehrabal a při komparaci se scriptem ze září 2017 je ten script naprosto totožný.
Bylo mi řečeno, že by pokud máte poisoning na vysoké úrovni a tedy doba kdy začne napadený objekt škytat mnohem kratší, tak by se to nemělo stávat. Tím myslím hlášku, že objekt byl odtráven.
Řeším:page, nájmy, questy, herní záležitosti
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
FACEBOOK
YOUTUBE
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
YOUTUBE
Re: Druid
ten mystik je uplne na prd s prepacenim... s max poisning skillom casto ani nestihnes nastrelit jed nez mob skape.. a uplne bezne sa aj stava ze sice ho trafis na 2-3-4 ranu ale nez skitne 2-3 tak mu to zrusis.. co tak zrusit uplne zbytocny mod zbrane ktory hiduje a dat mu abilitu aby nastrelil jed s moznostou tak max na 3-5 ran.. a potom mod kde uz mozes strielat cisto na dmg bez moznosti zrusenia jedu? keby to tak fungovalo mozno by som si po X rokoch znova nejaky ten mystik zlozil
Re: Druid
sry, ale pokud nechapes na co to je ty, neznamena, ze to nechapou ostatni.
Funguje to tak jak ma. Han s tim ma problemy a neni sam - urcite to nebude jen problem s mystikem.
- Je mi vas lito..ne neni, okej, ale snazim se ! -
Funguje to tak u vice veci, to, ze tomu nerozumis je problem mezi klavesnici a zidli, ne v nastaveni.
Nezarucuju ti ani nikomu jinemu, ze to pochopi, ikdyz si to prectou 100x