Druid

Odpovědět
Empair
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 695
Registrován: 14 črc 2007 11:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Druid

Příspěvek od Empair »

Co se týče balancování ... u delší dobu probíhají úpravy aby se našel nějaký rozumný lvl. Bohužel, problém s "posilováním" postav je takový, že pak doslova drtí dungeony a to nikoli hráčskými dovednosti ale čistě jen přeboostovanými vlastnostmi.

Úpravy, které proběhly bych zpátky nebral ... díky tomu, že šaman šlape pasti se dá opravdu hrát a využívat. Ostro se díky teleportu posunul a je použitelný i pro těžké dungy.

Ale nerozumí proč:
- rang(šhaman) by měl mít morf, ustojí víc než war/clerik, kteří mají top eqip
- rang(šhaman) by měl mít morf kde má větší magery než mág vůbec může získat
- ostro v topku má stejné výhody jako druid (prodleva na klamáky/speicální sum)
- roba of druid dává taming shamanovy i ostrovy
- rang(šhaman) ne možnost vyžít rang topko


Za sebe bych to viděl asi takto:
Shaman:
- oslabení grizliho a jelena
- roba of druid bonus do magery a animal lore
- umožnit směnit topko za Top morf co by přidán do hry v nějakém rozumném poměru napadá mě 1:4 za část (respetivě tak by se to šamanovy vyplatilo)

Ostro:
- robe of druid bonus archery a tak
- Topko + archery a taktika, zvýšení šance na deadly strike, finishing od 25% hp monstra

Šhaman by podle mě neměl být tak schopný kouzelník a přežívač, vůči ostatním charů.
Ostro je slabý sebral bych mu bonusy co dostává do tamingu a animal lore a udělal bych z něj opravdu smrtonosného archera.
Druid by měl zůstat specialistou na taming a klamákování. Taktický chrakter který umí přežít když je třeba.

Toť můj pohled na rangy.
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Druid

Příspěvek od dacaleb »

Empair píše:Co se týče balancování ... u delší dobu probíhají úpravy aby se našel nějaký rozumný lvl. Bohužel, problém s "posilováním" postav je takový, že pak doslova drtí dungeony a to nikoli hráčskými dovednosti ale čistě jen přeboostovanými vlastnostmi.
Bohuzel Empe, kde chces jeste hledat za vyzvu? Sam si psal je vas 30 a litate paralerne nekolik dungu najednou. Hrajete v podstate kontinualne nekolik let a mate vseho dost. PvM uz vyzvu nenajdes, vdyt ty dungy znas poslepu. Pokud chcete vyzvu, behejte to nahaty. Az tak projdete vsechny dungy, pak by se mohlo uvazovat o zmenach.
Ale to stejne zalezi na GM, nezda se mi ze by je to nejak zajimalo co si tu povidame ;]. Pokud nejake v guilde mate tak lobujte. Ale nezapominej, ze tu nejste jen vy, aby to pak nebyl shard jen pro Vas s 30 lidma na dung v TOPkach.
Empair píše:- rang(šhaman) by měl mít morf, ustojí víc než war/clerik, kteří mají top eqip
- Abilita je extremni a dela charakter zajimavym, navic je casove limitovana, omezuje kouzla, nemluvne o tom ze shaman je red aby mel vyhody. Pouziti je jen prave na to "ustati'
Empair píše:- rang(šhaman) by měl mít morf kde má větší magery než mág vůbec může získat
- To take nevim, 110 by stacilo. Ale opet je to casove limitovana abilita, ktera neni zadarmo.
Empair píše:- ostro v topku má stejné výhody jako druid (prodleva na klamáky/speicální sum)
- Toto vedi pouze lide co topko maji, nejsem jeden z nich. Na strankach to uvedeno neni, resp. je tam vyslovne napsano POUZE DRUID. Pokud tomu tak je, pak je to BUG a mel by byt opraven/napraven.
Empair píše:- roba of druid dává taming shamanovy i ostrovy
- Kazdy kdo dotreni taming na 100 si zaslouzi 110 tamingu. Sniz Ostrovy/Shamanovi max na 105 a tluces mu hrebik do rakve.
Empair píše: Shaman:
- oslabení grizliho a jelena
- roba of druid bonus do magery a animal lore
- umožnit směnit topko za Top morf co by přidán do hry v nějakém rozumném poměru napadá mě 1:4 za část (respetivě tak by se to šamanovy vyplatilo)
- smena toho topka je dobry napad.
Empair píše: Ostro:
- robe of druid bonus archery a tak
- Topko + archery a taktika, zvýšení šance na deadly strike, finishing od 25% hp monstra
- urcite dobry napad, pokud se opravi to ze muze toho suma a ty klamaky.
Uživatelský avatar
Druantia
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 7
Registrován: 19 srp 2017 10:29

Re: Druid

Příspěvek od Druantia »

Empair píše:- ostro v topku má stejné výhody jako druid (prodleva na klamáky/speicální sum)
dacaleb píše:- Toto vedi pouze lide co topko maji, nejsem jeden z nich. Na strankach to uvedeno neni, resp. je tam vyslovne napsano POUZE DRUID. Pokud tomu tak je, pak je to BUG a mel by byt opraven/napraven.
Tak ono to bylo myšleno tak, že TOPko u ostra snižuje timer ze 6s na 3s a speciální sum = phoenix, to není žadnej bug, ale feature.

Nicméně se nám to tu zvrhlo od "posílení druida" k oslabení ostatních charů, což si myslím že nikam nepovede. Souhlasím, že na druida se od zavedení specek vůbec nešahalo, zatím co ostro a shaman dostal vylepšení (teleport, nešlápaní pastí..)

Co se se vrátit k tématu? Zatím se tu víceméně všichni shodli, že navýšení magery by mu prospělo. Otázkou je, jestli má cenu navrhovat cokoli dalšího, jelikož tu absolutně chybí jakákoliv reakce od GM, zda vůbec ještě uvažují o nějaké úpravě druida. Poslední reakce GM k této problematice je 1/2 roku stará.
Sikus
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 42
Registrován: 24 zář 2010 19:50

Re: Druid

Příspěvek od Sikus »

Empe, chapu ze zde mas asi velkou vahu nazoru, ale s oslabovanim charakteru (jakeho-koli), to bys byl sam proti sobe, jesli chches aby lidi hrali neco jineho nez buchnu/clera/prska. Hral si nekdy druida? shamana? ostra?

Ty charaktery byli oslabovany uz v nekolika vlnach, myslim ze soucasne nastaveni je u vsech tak akorat. Jako tezky support Shamana, sem v posledni dobe bral tu tichou vodu stim naramkem na lock, to bylo podpasovka.

Co by si jim vlastne chtel vzit, vcem jsou tak nevybalancovane? A ne navzajem, ale napr. proti ostanim? Ja bych rek, ze kdyz vezmu 5x ostra, tak pujdeme pomaleji, nez kdyz vezmu 5x buchnu ... A shaman, kdyby melo 5 shamanu drzet morf do polara 3-5h dungu? To by se urefovali/urybarili k smrti.

K Druidovi, za me neni potreba magery, nebo max do +5%. Spis svitek na Paru by se siknul. Pokud by slo zvysit pocet sumu, reps. aby se nestalo ze nevykouzli ani jednoho sumona, coz se stane velmi rychle. V ostatnim je druid dobry charakter a ma svoji ulohu v grupe i na solo, kdyz ho hrajete dobre.
V něčem musím souhlasit, a to že bych už nic neoslaboval. Na druhou stranu já hral za všechny 3 specky a docela hodně .. a co si budem povídat .. shaman má z nich nejvíc výhod, ale to tu neřeším... k zajištění dostatečného počtu sumů vede jednoduchá cesta, a to zvýšit magerku ...
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Druid

Příspěvek od dacaleb »

Druantia píše:
Empair píše:- ostro v topku má stejné výhody jako druid (prodleva na klamáky/speicální sum)
dacaleb píše:- Toto vedi pouze lide co topko maji, nejsem jeden z nich. Na strankach to uvedeno neni, resp. je tam vyslovne napsano POUZE DRUID. Pokud tomu tak je, pak je to BUG a mel by byt opraven/napraven.
Tak ono to bylo myšleno tak, že TOPko u ostra snižuje timer ze 6s na 3s a speciální sum = phoenix, to není žadnej bug, ale feature.
Moje chyba, prehlidl jsem se. Je to jak pises.
proffesor
Inkless
Inkless
Příspěvky: 29
Registrován: 03 pro 2016 10:49

Re: Druid

Příspěvek od proffesor »

Empair píše: 1. Byla změna pro šaman, kdy přestal šlapat pasti, čím se z něj dala plnohodnotná damage, která v případě potřeby umí přežít, ressovat a tamne co je potřeba.
V pripade potreby umi prezit a ressovat vsechny rang specky, nejen shaman. Za me je nejlepe disponovany pro preziti krizovky druid.
Prosim nevytvaret dojem ze je shaman prilis silny, oproti nespornym vyhodam ma take spoustu nevyhod.

Protoze navrh na +magery u druida byl drive zamitnut, zmenil jsem specku na shamana a rozprodal veci.
+magery u druida by ale byla dobra vec, i kdyz bych jeji zvyseni trosku oplakal :)

Kdyby mel nekdo chut na shamana sahnout, libilo by se mi vylepseni 1.formy u polara co ma DEF=30. V tuto chvili je velmi nevyhodna. Missuje. Zajimava by byla napriklad zvysena rychlost utoku, ktera by vyvazila missovost. 30ar z formy dela sice papir, ale zvysena rychlost utoku by tuto formu udelala atraktivni.
Sikus
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 42
Registrován: 24 zář 2010 19:50

Re: Druid

Příspěvek od Sikus »

Protoze navrh na +magery u druida byl drive zamitnut, zmenil jsem specku na shamana a rozprodal veci.
+magery u druida by ale byla dobra vec, i kdyz bych jeji zvyseni trosku oplakal :)
Myslím, že nebyl zamítnut, ale pouze se ten návrh ,,projednával,, :-D
proffesor
Inkless
Inkless
Příspěvky: 29
Registrován: 03 pro 2016 10:49

Re: Druid

Příspěvek od proffesor »

asi jak kdy :), ale +magery u druida by byla fajn
Qvido píše:.... Každopádně žádné navyšování mgr u druida se neplánuje.
Qvido píše:Druid - malinko zvednou mgr by myslím nebylo na škodu, jen popřemýšlím jak. Spíš bych to navázal třeba na m. kuši.
Uživatelský avatar
Thief
Nehraju!
Příspěvky: 1336
Registrován: 03 čer 2011 16:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Druid

Příspěvek od Thief »

Až budou na programu rangové, tak se do nich začnu vrtat. Teďka jsou před nima jiné chary, které potřebují vyladit.
peacemaker
Inkless
Inkless
Příspěvky: 25
Registrován: 19 led 2016 16:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Druid

Příspěvek od peacemaker »

Zdravim,
Rád bych přidal pár postřehů.

Takže když si položím otázku, jaké hlavní přednosti by měl mít tento panák Druid, (když už z pro mě nepochopitelných důvodů páni Gm museli roztřetit Rangera, čímž jste určitě odradili mnoho hráčů od hry samotné, přitom by stačilo nechat ranga nastavéného původně jak byl a dát na výběr nenucené rozšíření, respektíve specializaci ) tak si myslím že by rozhodně nebylo na škodu zvýšení magery dejme tomu po projití questu.Například taková hůl na ochočení monstra mě moc nezaujala a obzvláště když se na to díváme z pohledu skupiny putující dungeonem.Věřím že takový kvest zabaví mnoho hráčů ovšem tedy pokud gm tímto směrem uvažují a považují ho za jediný správný, cílem hry má být zábava nebo se pletu ?


Druid rozhodně není povolání ktere by mělo rozdávat dmg jako ostro nebo shaman, u monster na které se dá kouzlit POG si myslím splní svojí úlohu velmi uspokojivě, na nemrtvé tu máme Silver LC jejíž ničívé účinky mě velmi mile překvapili a snadno vykompenzují Druidovu špatnou mušku, asi za mlada chodil víc do hospody než Ostro a trošku tam oslep z té nekvalitní Britainské pálenky. Pak tu máme monstra kterým se zamlouvá jakákoliv dávka jedu takovým způsobem že se do ní hned zamilují, no všude jsou toxikomani DP není žádná vyjímka :D. A to se mi zdá zatím jako největší problém pokud nejsme vlastníky nějaké top zbraně nebo skládačky ale bohužel to já nejsem. Talže během psaní těchto pár vět mě teď napadlo co vytvořit kvest na Druid zbraň která by byla dostupnější než skládačka a dalši top zbraně. Mohlo by to být tak že prostřednictvím kvestu by se dala vylepšit Elven LC, která by po vylepšení mohla přidat nějaký ten skill do archery a tactics a mohla by mít trošku průraz do armoru.Samozřejmě tak aby Ostrostřelec měl stále navrch v udělování poškození.


Quest na zvýšení magery, mohl by to být quest kdy by po jeho úspěšném projití Druid získal třeba štít, který by zvýšil mgry třeba o 5%.




shrnuto:

kvest na zbraň

kvest na mgry prostřednictvím štítu

agilita na nahození statů

Prsten ochočení nechápu pro Druida, který je pán lesů a zvěře neměl by být tímto omezen.

předem dík za kritiku jestli nějaká bude a doufám ,že jsem alepoň trošku svým přispěvkem pomohl při rozhodování v budoucí úpravě Druida.
Hide, Dr. Jakyll - 08.09.2007 08:59 Shanon 346ca8-AFK v nb dole, account smazán *Sofi* první acc :"/
Je to jen hra, ale ve skutečném zmenšeném světě a se skutečnými lidmi proto prosim, chovejme se k sobě slušně.
Uživatelský avatar
Anselmo
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 100
Registrován: 05 čer 2010 16:29

Re: Druid

Příspěvek od Anselmo »

mam plne zuby fizovania sumonov
target na seba, 4x za sebou fiz sum, 75 mgr za druida (nechcem pocut picoviny typu mal si warmod, mal si svetlo atd)
Myslim ze ten limit na max sumou by sa mohol v dnesnej dobe uz kludne zrusit. Aj tak uz nikto nic nezabija cez sumonou.... (ked tak znizte cas ktory su vykuzleny) napr ze sum je na 1 minutu. Tym zabezpecite ze ludia nenakuzlia 5000 sumou na plosku a neujebu tym aj prisery co ich zeru
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Druid

Příspěvek od Raziel »

Problém není v omezení počtu sumonů a nikdy nebyl, problém byl vždy v tom, že fizznutý summon zabírá slot stejně jako vykouzlený. Jak se nezadaří tak máš sumonů jen pár, někdy třeba i jen jednoho kterého jak fizzneš nemáš žádného...
Bylo by fajn to mít po těch letech opravené. Za tuhle opravu bych se taky přimluvil.
Han Gamms
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 231
Registrován: 13 zář 2006 13:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Druid

Příspěvek od Han Gamms »

Zdar, kdo se rejpal v rang mystiku ?

To že jedním "úspěšným" nástřelem dám poison a dalším "úspěšným" nástřelem ho zase vyléčím bylo zavedeno proč?
Dřív to nepřeléčovalo poisn z kuše.
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20 kvě 2007 16:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Druid

Příspěvek od Xan »

Asi chyba v matrixu... neni to nejaky special npc, nebo to dela vzdy?
Han Gamms
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 231
Registrován: 13 zář 2006 13:15
Kontaktovat uživatele:

Re: Druid

Příspěvek od Han Gamms »

Už jsem mystikem vyléčil poisn i hráči tak ti nevím :D

PS: Mohlo by to léčit i haluze :unibrow: :paranoid:
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20 kvě 2007 16:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Druid

Příspěvek od Xan »

To neni bug, to je feature !
Ciatronic
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 305
Registrován: 02 zář 2007 22:09
Kontaktovat uživatele:

Re: Druid

Příspěvek od Ciatronic »

taky se mi stává že jedním nástřelem dám poison z kuše do různých npc a dalším úspěšným to zase vylečím ani škytnout to nestihne
Uživatelský avatar
GM Alois
Dark Paradise GM
Příspěvky: 588
Registrován: 31 srp 2016 13:27

Re: Druid

Příspěvek od GM Alois »

Ahoj klucí,

ptal jsem se na Váš problém a byl jsem ujištěn, že se v tom nikdo nehrabal a při komparaci se scriptem ze září 2017 je ten script naprosto totožný.

Bylo mi řečeno, že by pokud máte poisoning na vysoké úrovni a tedy doba kdy začne napadený objekt škytat mnohem kratší, tak by se to nemělo stávat. Tím myslím hlášku, že objekt byl odtráven.
Řeším:page, nájmy, questy, herní záležitosti
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord

FACEBOOK
YOUTUBE
Kubo
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 48
Registrován: 20 pro 2015 10:33

Re: Druid

Příspěvek od Kubo »

ten mystik je uplne na prd s prepacenim... s max poisning skillom casto ani nestihnes nastrelit jed nez mob skape.. a uplne bezne sa aj stava ze sice ho trafis na 2-3-4 ranu ale nez skitne 2-3 tak mu to zrusis.. co tak zrusit uplne zbytocny mod zbrane ktory hiduje a dat mu abilitu aby nastrelil jed s moznostou tak max na 3-5 ran.. a potom mod kde uz mozes strielat cisto na dmg bez moznosti zrusenia jedu? keby to tak fungovalo mozno by som si po X rokoch znova nejaky ten mystik zlozil
Uživatelský avatar
Nightwish
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 80
Registrován: 28 črc 2010 16:02

Re: Druid

Příspěvek od Nightwish »

Kubo píše: 20 říj 2018 15:34 blabla, blabla, bla.... co tak zrusit, pockej tady te prerusim, ucet jsi chtel rict, zejo :unibrow:
bla...
sry, ale pokud nechapes na co to je ty, neznamena, ze to nechapou ostatni.
Funguje to tak jak ma. Han s tim ma problemy a neni sam - urcite to nebude jen problem s mystikem.
- Je mi vas lito..ne neni, okej, ale snazim se :roll: ! -
Funguje to tak u vice veci, to, ze tomu nerozumis je problem mezi klavesnici a zidli, ne v nastaveni. :idea:
Nezarucuju ti ani nikomu jinemu, ze to pochopi, ikdyz si to prectou 100x
Odpovědět