Poklady
Poklady
Zdravím,
v tomto topicu bych chtěl prodiskutovat pár věcí, co mě vrtají hlavou už nějakou dobu.
Celkem mě mrzí současný stav nastavení pokladů. Momentální chození malých a středních dungů je opravdu jen otázkou zábavy a toho, že si mohu zaklikat s přáteli hru, která mě baví. Vzhledem k tomu, že v 75% (i to je možná málo) průchodů středních/malých dungů člověk nenarazí na doplňovací poklady, tak zde snad nemůže být ani řeč o nějaké motivující ingame odměně. Myslím si, že je to škoda, a že by to měly být právě dungeony, ze kterých by měl pocházet hlavní zdroj majetku.
Samozřejmě, existují low dungy, které se "vyplatí", když se sólují, nicméně to pravděpodobně není záměrem dungeonů.
Prostě když si člověk spočítá, co si ve skupině lidí z takových dungeonů odnese a veme v úvahu riziko výlehu, ať už vinou čehokoliv (lag, save, podcenění, unskill) + k tomu připočte šanci na pojezd od PK, tak si uvědomí, že z toho fakt nic není a naopak, že to dokáže být ztrátové. Současnou situaci prsků a klerdů se změněnými požadavky na regy netřeba zmiňovat, kdy už víceméně před změnou to bylo.. no, jak to jen říct..
Přeci jen už nás to hraje jen pět a půl a trochu více motivace do chození těchto dungeonů by nemohlo být na škodu.
Chápu, že doplňování pokladů může být časově náročné, ale nevím, proč například se nezruší doplňovací poklady (alespoň u mid/low dungů) a nezavede se jeden lokáč, který by generoval to, co nyní + předměty které se běžně hážou do doplňováků a měl by respawn 24h. Podle mého by to prospělo všem.
Je možné, že jsem něco nedomyslel nebo na něco zapomněl.
Doufám, že na tenhle topic nebude pohlíženo jako na nějaké stěžování si nebo brečení, ale jako na námět k diskusi, pokud možno inteligentní.
v tomto topicu bych chtěl prodiskutovat pár věcí, co mě vrtají hlavou už nějakou dobu.
Celkem mě mrzí současný stav nastavení pokladů. Momentální chození malých a středních dungů je opravdu jen otázkou zábavy a toho, že si mohu zaklikat s přáteli hru, která mě baví. Vzhledem k tomu, že v 75% (i to je možná málo) průchodů středních/malých dungů člověk nenarazí na doplňovací poklady, tak zde snad nemůže být ani řeč o nějaké motivující ingame odměně. Myslím si, že je to škoda, a že by to měly být právě dungeony, ze kterých by měl pocházet hlavní zdroj majetku.
Samozřejmě, existují low dungy, které se "vyplatí", když se sólují, nicméně to pravděpodobně není záměrem dungeonů.
Prostě když si člověk spočítá, co si ve skupině lidí z takových dungeonů odnese a veme v úvahu riziko výlehu, ať už vinou čehokoliv (lag, save, podcenění, unskill) + k tomu připočte šanci na pojezd od PK, tak si uvědomí, že z toho fakt nic není a naopak, že to dokáže být ztrátové. Současnou situaci prsků a klerdů se změněnými požadavky na regy netřeba zmiňovat, kdy už víceméně před změnou to bylo.. no, jak to jen říct..
Přeci jen už nás to hraje jen pět a půl a trochu více motivace do chození těchto dungeonů by nemohlo být na škodu.
Chápu, že doplňování pokladů může být časově náročné, ale nevím, proč například se nezruší doplňovací poklady (alespoň u mid/low dungů) a nezavede se jeden lokáč, který by generoval to, co nyní + předměty které se běžně hážou do doplňováků a měl by respawn 24h. Podle mého by to prospělo všem.
Je možné, že jsem něco nedomyslel nebo na něco zapomněl.
Doufám, že na tenhle topic nebude pohlíženo jako na nějaké stěžování si nebo brečení, ale jako na námět k diskusi, pokud možno inteligentní.
- Mephist
- Pencil Master
- Příspěvky: 541
- Registrován: 16 říj 2006 12:04
- Bydliště: Templar's Town
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poklady
Na to, aby se dung vyplatil, je loot v monstrech a lockáče. Doplňovací poklad by měl být jen výjimečně, aby z něho měl člověk radost a né jako samozřejmost.
Pokud se ti chození dungů nevyplatí, pak pravděpodobně nosíš dražší equip, než by odpovídalo danému dungeonu, nebo tvému skillu.
Pokud se ti chození dungů nevyplatí, pak pravděpodobně nosíš dražší equip, než by odpovídalo danému dungeonu, nebo tvému skillu.
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka
True victory is victory over oneself.
True victory is victory over oneself.
Re: Poklady
S nastavením pokladů sem naprosto spokojenej. Lockáče jsou každou chvíli. Někdy mám lockáš ze stejného dungu i 2x za den. A když je doplňovák, tak to vždycky vykouzlí úsměv na tváři.
Neberte život tak vážně, stejně z něj nevyváznete živí.
UO - Dark Paradise - YoutubeChannel
https://www.youtube.com/channel/UCDX--rk_wDwG-gYSUyOE_FA
UO - Dark Paradise - YoutubeChannel
https://www.youtube.com/channel/UCDX--rk_wDwG-gYSUyOE_FA
Re: Poklady
Úplný súhlas s Mephistom.
Keď už tu ale je tento topick, tak prispejem aj svojimi dvoma centami. Za posledného pol roka, čo pravidelne navštevujem top dungy (Pride, Desp, Dest atď.), tak som si všimol, že sa v pokladoch nachádzajú iba minimá alebo naopak extrémy ak ide o obyčajné zbrane (myslené obyčajné +9 zbrane, nie top zbrane ako honour, mw, bersy atď.). V súčanej dobe soul shardov a top zbraní sa základnou zbraňou stala +9 a nižšie + zbrane slúžia na mc. Samozrejme, so záklnou zbraňou (+9) sa dnes nechodí už ani do low dungov a do top dungov je za minimum pokladaná naplusovaná základná zbraň aspoň na +17 (pokiaľ to fizzuje minimálne alebo v prípade destroyerov vôbec). Tomuto vývoju sa poklady prispôsobili iba minimálne, a to hlavne extrémami, kedy sa v poklade nachádza nejaký +40 hammer pick alebo niečo podobné. Čo sa však neprispôsobilo je minimum, čo znamená, že aj keď je do top dungu za základ považovaná +17 zbraň, tak v pokladoch sa až moc často nachádzajú obyčajné +9 zbrane. Osobne si myslím, že by bolo vhodné do pokladov v top dungoch dávať častejšie zbrane vyššej plusovosti (od +10 do +21) a +9 zbrane nechať pre poklady medium a low dungov. Poprípade to podeliť ešte viac Top: +15-+21
Medium: +9-+14
Low: +1-+9
Keď už tu ale je tento topick, tak prispejem aj svojimi dvoma centami. Za posledného pol roka, čo pravidelne navštevujem top dungy (Pride, Desp, Dest atď.), tak som si všimol, že sa v pokladoch nachádzajú iba minimá alebo naopak extrémy ak ide o obyčajné zbrane (myslené obyčajné +9 zbrane, nie top zbrane ako honour, mw, bersy atď.). V súčanej dobe soul shardov a top zbraní sa základnou zbraňou stala +9 a nižšie + zbrane slúžia na mc. Samozrejme, so záklnou zbraňou (+9) sa dnes nechodí už ani do low dungov a do top dungov je za minimum pokladaná naplusovaná základná zbraň aspoň na +17 (pokiaľ to fizzuje minimálne alebo v prípade destroyerov vôbec). Tomuto vývoju sa poklady prispôsobili iba minimálne, a to hlavne extrémami, kedy sa v poklade nachádza nejaký +40 hammer pick alebo niečo podobné. Čo sa však neprispôsobilo je minimum, čo znamená, že aj keď je do top dungu za základ považovaná +17 zbraň, tak v pokladoch sa až moc často nachádzajú obyčajné +9 zbrane. Osobne si myslím, že by bolo vhodné do pokladov v top dungoch dávať častejšie zbrane vyššej plusovosti (od +10 do +21) a +9 zbrane nechať pre poklady medium a low dungov. Poprípade to podeliť ešte viac Top: +15-+21
Medium: +9-+14
Low: +1-+9
Re: Poklady
Poklady ... časté téma ... za sebe musím GM pochválit co se týče doplňování tak je opravdu relativně pravidelné a stále máme kam chodit.
Co se týče low dungů ... no je pravda že se chodí hodně a poklad tam člověk najde málo a většinou ho chodí právě ty co by se jim ty poklady nejvíce hodily. Lokáče + odměna z reward tyto situace realtivně řeší ... + zelené pokládky ...
Co se týče low dungů ... no je pravda že se chodí hodně a poklad tam člověk najde málo a většinou ho chodí právě ty co by se jim ty poklady nejvíce hodily. Lokáče + odměna z reward tyto situace realtivně řeší ... + zelené pokládky ...
Re: Poklady
Jen bych chtěl podotknout, že se nebavím o high dungeonech, to je věc jiná.
Třebas moje poslední zkušenost, kdy jsme byli ve 2-3 lidech sérii yomo, FDD, CV, dec -> co se týče itemů, tak celkově jsme si odnesli 2x +9 zbraň (club, barda), rang část, 1x +20 pláty, 2x soul shard, 1x cobb a pak nějaký šperky. Doba strávená v dungeonech cca 5 hodin. Použitelné předměty - rang část, šperky, 2 souly a cobb. Dělba mezi 2-3 lidi.
V porovnání s mým sólo harvem mimo dung za stejnou dobu je výdělek 6-7x menší.
Samozřejmě si tím nechci stěžovat, jen poukazuji na mé postřehy.
Vypadá to, že ostatní jsou se současným stavem spokojeni, takže to budu respektovat a asi mam ohledně tohoto tématu sci-fi představy.
Třebas moje poslední zkušenost, kdy jsme byli ve 2-3 lidech sérii yomo, FDD, CV, dec -> co se týče itemů, tak celkově jsme si odnesli 2x +9 zbraň (club, barda), rang část, 1x +20 pláty, 2x soul shard, 1x cobb a pak nějaký šperky. Doba strávená v dungeonech cca 5 hodin. Použitelné předměty - rang část, šperky, 2 souly a cobb. Dělba mezi 2-3 lidi.
V porovnání s mým sólo harvem mimo dung za stejnou dobu je výdělek 6-7x menší.
Samozřejmě si tím nechci stěžovat, jen poukazuji na mé postřehy.
Vypadá to, že ostatní jsou se současným stavem spokojeni, takže to budu respektovat a asi mam ohledně tohoto tématu sci-fi představy.
Re: Poklady
K víc plusovým zbraním, tak ty se v pokladech objevovat nebudou (ve velice minimální míře kupříkladu ten +50 hammer pick). Upřímně byla bych nejraději za pravý opak, aby vše co není +9 scimitar nebo halapartna nebyl jen šrot. Zhruba asi jako že +20 brnění už jsou dobrá jen do jeslí.
Re: Poklady
Spokojenost je s tím, že je méně itemů, ale za to využitelné... Dříve jako mystik blbosti byly otravné teď je to lepší, ale když jsou dungy jaký jsou tak GM nemohou chtít aby jsme chodili v +5 brnkách a +1 zbraněma... Spíš by měli bejt radi když se položí topka a drahé věci v dungu, když stále čtu, že vychni toho mají že neví co stím...
Re: Poklady
Ja si teda do low dungu beru maximalne +20 a i tak mi je teho lito ze si to tam znicim. Lidi maji moc vseho a pak jim prijde, ze low je k nicemu. Je to blbost a jste jen zaslepeni mamonem.
Neberte život tak vážně, stejně z něj nevyváznete živí.
UO - Dark Paradise - YoutubeChannel
https://www.youtube.com/channel/UCDX--rk_wDwG-gYSUyOE_FA
UO - Dark Paradise - YoutubeChannel
https://www.youtube.com/channel/UCDX--rk_wDwG-gYSUyOE_FA
Re: Poklady
A co tak kompromis!
Doplnovací poklad odstrániť úplne v tých slabších dungoch!
a Lockovací len rozšíriť o nejaké itemy z nejakou pravdepodobnostou (1/10)že tam bude aj o niečo lepší item( pal,war,cler .. časti alebo niečo pod.)
timer dať na 8-16 hodín.
GM by vobec potom nemuselo obehávať tieto low dungy a doplnovať poklady (teda za predpokladu ak sa to vobec deje)
Doplnovací poklad odstrániť úplne v tých slabších dungoch!
a Lockovací len rozšíriť o nejaké itemy z nejakou pravdepodobnostou (1/10)že tam bude aj o niečo lepší item( pal,war,cler .. časti alebo niečo pod.)
timer dať na 8-16 hodín.
GM by vobec potom nemuselo obehávať tieto low dungy a doplnovať poklady (teda za predpokladu ak sa to vobec deje)
Re: Poklady
Každý asi MAMON vnímá jinak protože kdyby mě toho bylo líto tak to ani nehraju, když bych měl tendle přístup.. ty věci jsou od nošení... a o že si zrušim topko v low dungách no a co ? OD toho to snad je na nošení a né to mít hozený v bedně a nedej bože se stím vystavovat na trhu jak je dlouho letým trendem... ale prostě jsou to pořád jen obrázky a ne nějaká věc zavislá na životě
Re: Poklady
A prečo sa nad niečim takým neuvažuje? Pretože za tým nasledujúca veta nie je argument, ale subjektívny pohľad na hru. Ja za pala používam aj vikingy, wmká, kryssy a pal swordy, ale iba +17. +20 brnenia tiež nepoužívam, dokonca aj obyč +25 iba minimálne. Radšej si dám pal brnko alebo +25 myth plate. Tieto vyššie plusovosti a lepšie brnenia sú podľa mňa pozitívnym krokom vpred. Rozvíjajú a spestrujú hru. Navyše, v súčasnej dobe, kedy hrá oveľa menej ľudí, umožňujú jednotlivým charakterom viac vydržať a vyprodukovať väčší dmg, čo umožňuje menšiemu počtu ľudí priechod dungeonmi. Je to veľmi logické vyváženie hry.Fairy píše:K víc plusovým zbraním, tak ty se v pokladech objevovat nebudou (ve velice minimální míře kupříkladu ten +50 hammer pick). Upřímně byla bych nejraději za pravý opak, aby vše co není +9 scimitar nebo halapartna nebyl jen šrot. Zhruba asi jako že +20 brnění už jsou dobrá jen do jeslí.
Čiže neuvažovať nad napr. +15 zbraňou v poklade v Ríši miesto +9 iba preto, že by si bola rada, aby aj ostatné zbrane neboli považované za šrot je akási nostalgická zaujatosť. Chcelo by to buď zmenu v nastavení obyč +9 zbraní (zvýšenie dmg atď.) a odstránenie alebo akési zredukovanie vyšších + zbraní (čo by bola podľa mňa škoda, pretože by to zobralo hre pocit vývoja a pokroku) alebo refreshnúť pohľad na hru a adaptovať trošku sviežejší prístup.
Re: Poklady
Alebo pridat nejaky item na plusovanie zbrani bez fizovosti na koniec top dungou (d4, elemety 2)?
Povedzme za cenu soulshardu a nieco tazke (20 vahy a nemozes tym pohnut quest item od NPC).
Povedzme za cenu soulshardu a nieco tazke (20 vahy a nemozes tym pohnut quest item od NPC).
Re: Poklady
Osobne uz jsem za zmenu v doplnovani pokladu GM podekoval, dnes je urcite doplnovak s mene itemy a pouitelnymi.
Stotoznuji se z nazorem ze napr u tech tezsich dungu je lepsi mene TOP veci, nez vice itemu co hraci co to chodi povazui za srot, zde bych pouvzoval na zmene uvazovani pri doplnovani. (Osobne ty duny nechodim ale pochopim risk / cas / vs odmena). Nic mene i dle me zkusenosti asi zalezi jake GM a v jakem rozpolozeni zrovna poklad doplnuje, coz je.pochopitelne.
Me by se nejvic libil RP prvek, ze poklady by nedopnovali GM ale monstea by kradla tela hracu a tyto itemy by casem od monster skoncili v pokladu. Pripadne jen nejake procento tech itemu... vzdy se straci po kapsach i u monster Coz je dle me zpusob jakym se kobky maji plnit . Ale 2to je scifi.
Druha alternativa ze by doplnovaky min. v low a mid dungach fungovali automaticky.. ze napr jedniu za 5 dnu se doplni jeden kvalitni item. ALe i to je asi scifi.
Nebo ten dopnovak zrusit u low mid a lokac lehce obohatit.. ale to by zas vyzadovalo asi zmenu timeru.
No, secteno podtrzeno asi soucasny system zustane .
Stotoznuji se z nazorem ze napr u tech tezsich dungu je lepsi mene TOP veci, nez vice itemu co hraci co to chodi povazui za srot, zde bych pouvzoval na zmene uvazovani pri doplnovani. (Osobne ty duny nechodim ale pochopim risk / cas / vs odmena). Nic mene i dle me zkusenosti asi zalezi jake GM a v jakem rozpolozeni zrovna poklad doplnuje, coz je.pochopitelne.
Me by se nejvic libil RP prvek, ze poklady by nedopnovali GM ale monstea by kradla tela hracu a tyto itemy by casem od monster skoncili v pokladu. Pripadne jen nejake procento tech itemu... vzdy se straci po kapsach i u monster Coz je dle me zpusob jakym se kobky maji plnit . Ale 2to je scifi.
Druha alternativa ze by doplnovaky min. v low a mid dungach fungovali automaticky.. ze napr jedniu za 5 dnu se doplni jeden kvalitni item. ALe i to je asi scifi.
Nebo ten dopnovak zrusit u low mid a lokac lehce obohatit.. ale to by zas vyzadovalo asi zmenu timeru.
No, secteno podtrzeno asi soucasny system zustane .
Re: Poklady
Úprava lockovacich pokladů proběhla nedávno, dokonce se do středních dungeonu dal lepší a myslím, že dostačující poklad, čili se nedá říct, že by se to vyloženě nevyplatilo, pokud výprava nevylehne.
Osobně se mi nezamlouvá dávání do pokladů enchantované zbraně (až na nějaké výjimky v top dungeonech/kvestech), je to něco, co si hráči mohou vyrobit sami.
Osobně se mi nezamlouvá dávání do pokladů enchantované zbraně (až na nějaké výjimky v top dungeonech/kvestech), je to něco, co si hráči mohou vyrobit sami.
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20 říj 2009 20:30
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poklady
Jenže udělat +21 zbran je hodně ale hodně drahá záležitost a šance udělat +25 se rovná skoro nule.A že teda není snaha dávat do pokladu hodně plusové zbraně je škoda , když už se tam občas objeví charm box...ne každej si z toho dělá řetězy
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20 říj 2009 20:30
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poklady
+5 zrovna ne ale +1 a +3 když sem zkoušel hrát wh bez fame a bylo to stejné utrpení jako s +9 a při prasknutí mě málem taky prask.Že by malá nápověda změny? Informace o menší šanci na ss z roztavené plusovky taky nebyla.
OT : máš šestistej první post!Hezčí číslo neznám , možná jen 600
OT : máš šestistej první post!Hezčí číslo neznám , možná jen 600
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Re: Poklady
To som pochopil, že sa vám to nezamlúva, ale chcelo by to skôr nejaký argument. Aj zbrane z kameňa, mystiky na charaktery a róby z cobov si hráči môžu vyrobiť sami, ale obyčajné mystiky, kamene a coby do pokladov v top dungoch nedávate.Gilraen píše:Osobně se mi nezamlouvá dávání do pokladů enchantované zbraně (až na nějaké výjimky v top dungeonech/kvestech), je to něco, co si hráči mohou vyrobit sami.
Mne tu ide o tú nekonzistentnosť. Zatiaľ čo v low dungoch sú +7 zbrane, v medium dungoch sú +9 zbrane, v high dungoch sú +9 zbrane a v top dungoch sú +9 zbrane (okrem veľmi ojedinelých extrémov v podobe nejakej +40 zbrane). Nič medzi tým.
To, že napríklad v takej Ríši dáte do pokladu miesto +9 WF +15 WF zdvihne hodnotu pokladu o cca 200k, čo môžete kompenzovať odobratím jednej cobovej róby, ak záleží na zachovaní celkovej hodnoty pokladu. Cenu soulov to neovplyvní, pretože to bude jedna zbraň a vôbec tam nemusí byť. Navyše, hráč +15 wf neberie ako konečný výrobok a bude potrebovať ďalšie souly, aby ju dotiahol aspoň na +17, poprípade viac. Najväčšie pravdepodobnosti fizzu zostanú. Čo sa však zníži je počet neveriacich pohľadov, keď medzi itemami ako bag of coal, poukázka na topko, ada ore, mystiky atď. človek uvidí +9 WF, ktorý včera vybral z pokladu v TK.
Re: Poklady
Neřekl bych, že není nic mezi tím... Nejsem si jist zda v každém, ale snad ve většině top dungeonech (nebo i v některých high) nalezneš top zbraň. Proč tedy nebrat nějakou +9 jako ještě bonus k tomuto? To samé máš u brnění - top brnění a nějaké další jako bonus. Alespoň tak to vidím já, přijde mi to nastavené v pořádku, kór když ti do pokladu někdo občas hodí i pár SS.R1mman píše:Mne tu ide o tú nekonzistentnosť. Zatiaľ čo v low dungoch sú +7 zbrane, v medium dungoch sú +9 zbrane, v high dungoch sú +9 zbrane a v top dungoch sú +9 zbrane (okrem veľmi ojedinelých extrémov v podobe nejakej +40 zbrane). Nič medzi tým.
K tomu argumentu, máš na vše argument? Já tedy ne... Tady mi to prostě přijde dostačující a to je svým způsobem argument jak Brno.