Mage

Odpovědět
Uživatelský avatar
Thief
Nehraju!
Příspěvky: 1336
Registrován: 03 čer 2011 16:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Mage

Příspěvek od Thief »

Nikde se s váhou nehýbalo.
Uživatelský avatar
Fairy
Nehraju!
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2013 21:55

Re: Mage

Příspěvek od Fairy »

Několik dotazů.

Nevyužití mágovských holí, proč?
- Quest takový opruz neni či ano?
- Hlavní problém, že buff není trvalý a padá časem/ortem/smrtí?
- Byly by využívané i "horší" hole nežli pouze ta nejlepší, kdyby došlo k nějaké úpravě onoho buffu?
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Mage

Příspěvek od dacaleb »

Ahoj, osobne pouzivam Oak hul. K dotazum:
Fairy píše:- Quest takový opruz neni či ano?
Ne neni, obtiznost i provedeni dle mne OK
Fairy píše:- Hlavní problém, že buff není trvalý a padá časem/ortem/smrtí?
Ano je to problem. Problem neni smrt, ale poison, kdyz clovek chce hrat maga, tak poisnuje zbrani a kvuly tomu musi sundat hul.
Reseni:
- osobne bych preferoval nabijeni pres prisluny Log, nebo jako myth scim, misto znovu chozeni Questu.
- nebo nabiti sundavat jen pri smrti a ne sundani.
Fairy píše:- Byly by využívané i "horší" hole nežli pouze ta nejlepší, kdyby došlo k nějaké úpravě onoho buffu?
V tomto problem nevidim. Spis me by jste meli zvazit vraceni dropu ebony logu a ostanich na uroven rok z5. Vim ze jste to delali na popud vykupu dreva, asi vic z adhoc nez promyslene. Strasne se tim zdrazili Robky pro krafty a prave tento quest. Nemluvne o vyrobcich na tom zavysejicich.
Empair
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 695
Registrován: 14 črc 2007 11:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Mage

Příspěvek od Empair »

Fairy píše:- Quest takový opruz neni či ano?
Obtížný není. Rozhodně není ani zábavný. Celý quest je založen, že za mága musíš usumit monstra. Bohužel po změně sumonů jsou magovské sumy spíše jen cíle, jejich damage je tristní a zabít třeba i LSN je utrpení.
Mág jako takový v dungeonech monstra nezabijí, prozdívá se, vyhýba provokuje ... quest laděný na taktiku byl rozhodně zajímavější. (kdysi už jsem pro někoho Mage quset připravoval, můžu se po těch materiálech podívat pokud by byl zájem)

Dalším negativem je možnost kolektivního splnění ... quest postrádá obtížnost, když se dá jít v 10ti bez herního skillu.
Fairy píše:- Hlavní problém, že buff není trvalý a padá časem/ortem/smrtí?
- Byly by využívané i "horší" hole nežli pouze ta nejlepší, kdyby došlo k nějaké úpravě onoho buffu?
Celá koncepce itemu, který nemůžu sundat se mi příčí. Mág jako takový i když neumře tak morfuje.
Navíc mág jako takový má většinou v ruce mystic, díky němu má vyšší ressity a 115 magery, nemá důvod brát si jinou hůl, která se po několika nasazeních může zahodit. Navíc jediná, která by se stála za využívání je z Ebony logů, které jsou těžko dostupné a velmi drahé.

Item, který by mág opravdu využil by měl být buď předmět v batohu nebo braclík/náušnice/boty ...

Pokud by byl s tvé strany zájem ten quest pro mágy překovat. Dej vědět rád pomůžu.
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Mage

Příspěvek od Raziel »

Mi se ten minidung líbil, ale šel jsem to jen solo. A pamatuju si, že sem si taky říkal že mít k sobě jednoho člověka co by šel se mnou, tak je to směšně snadné projít. O partě lidí asi netřeba mluvit. To by mě asi taky moc nebavilo ...

Je třeba tam sumit ale na druhou stranu i dívat se pod nohy, nenechat se zahnat do špatné pozice, nějakej sklil potřeba je, ale není to dlouhé což je možná škoda. To prozdívání se tam taky použije, pokud to jdeš solo tak musíš hodně zdít...

Za mě bych hlavně omezil vstup na max jednoho hráče.

To vybíjení hole je hlavní důvod proč sem s tím nikdy nechodil, s mým skillem za mága bych ji vybil za jeden dung, taky jsem bral dycky mysticka když už jsem šel prskat. Navíc ta cena za ebony logy, to asi nikdo nedá, když jsou potřeba na užitečnější věci.

Použitelnost a rozdílnost holí si už nepamatuju... tak tohle hodnocení nechám na ostatních.
Uživatelský avatar
Edward Cullen
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 112
Registrován: 02 říj 2009 09:59
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Mage

Příspěvek od Edward Cullen »

Raziel píše: Za mě bych hlavně omezil vstup na max jednoho hráče.
Tim bys ten questik moc zabavnejsi neudelal a spis by to melo opacny efekt, nez o ktery se Fairy snazi.
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Mage

Příspěvek od Raziel »

Edward Cullen píše:
Raziel píše: Za mě bych hlavně omezil vstup na max jednoho hráče.
Tim bys ten questik moc zabavnejsi neudelal a spis by to melo opacny efekt, nez o ktery se Fairy snazi.
Pokud chceš udělat quest zábavný, musí to mít alespon nějakou obtížnost. Za předpokladu že o nové hole bude zájem, v téhle podobě minidungu by je mohl prodávat vendor a vyšlo by to nastejno. Narozdíl od paladinských zbraní, kde musíš alespon najít NPC(a je tam taky minidung obtížnosti 0), všichni vědí kde je vstup na mágovské hole a dá se tam jít kdykoliv.
Uživatelský avatar
Johny Matovic
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1317
Registrován: 22 pro 2007 12:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Mage

Příspěvek od Johny Matovic »

Hej, spravte to solo a uz sa tam nikdy neukazem.
Nemam rad veci, ktore treba robit repetitivne a sam.
Na single player tu mame ine hry ako MMORPG.
Sklb - okrasny clovek
Please, for fuck sake, no revolution.
Uživatelský avatar
Fairy
Nehraju!
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2013 21:55

Re: Mage

Příspěvek od Fairy »

Řekněmě, že jsem uvažovala o přesunutí holí do receptů, ale opomenula jsem mystik.

Zas mi ten bonus nepřijde ale horší, než-li mystiku, pokud by se upravil na hůl a ne na kouzlo. Nabití by byla asi zachována.
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Mage

Příspěvek od Raziel »

JM: Na DP jsou prakticky všechny questy pro povolání solo. I když některé jen zčásti jako knightky nebo živá voda třeba, ale i tak to hlavní si musíš projít sám.... Ale souhlas že je rozhodně snazší se nechat vším protáhnout ve skupině. Já osobně mám lepší pocit z toho, když dojdu solo quest, než když jsem prošel např všechny despy ve skupině.

Fairy: A co nebrat při unequipu nabití ale durabku ? V dungách kde je třeba mít takové věci jako item z 20ti ebony se prostě umírá často... a když je ten item s každou smrtí horší tak to použití je pak nic moc ...
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Mage

Příspěvek od dacaleb »

Raziel píše:
Edward Cullen píše:
Raziel píše: Za mě bych hlavně omezil vstup na max jednoho hráče.
Tim bys ten questik moc zabavnejsi neudelal a spis by to melo opacny efekt, nez o ktery se Fairy snazi.
Pokud chceš udělat quest zábavný, musí to mít alespon nějakou obtížnost. Za předpokladu že o nové hole bude zájem, v téhle podobě minidungu by je mohl prodávat vendor a vyšlo by to nastejno. Narozdíl od paladinských zbraní, kde musíš alespon najít NPC(a je tam taky minidung obtížnosti 0), všichni vědí kde je vstup na mágovské hole a dá se tam jít kdykoliv.
Omlouvam se, ale vubec nerozumim ani tobe ani Empovi proc bys to omezovali. Vdyt je to tvoje volba jesli tam pujdes sam nebo v 10 lidech? ne? Nepouzivate to ani ted kdyz to probehnete za 10minut v bandle lidi, takze to postrada smysl to stezovat.
Smysl by to melo, pokud by se u hole zrusilo to nabiti a byla by proste nafurt. Pak omezit a klidne stizit.

Osobne jsem to se ve dvou a bavilo me to teda vic nez questy co chodim sam.

Jinak moje informace jsou takove to. Hul je NB a ma 20 nabiti. Tj 20x ji muzes sundat/umrit nez pretane fachat. S ubitim nabiti jsem nepozorval rozdil v bonusech (Skil/Staty). Takze uplne nevim co je mysleno timto:
Fairy píše:Zas mi ten bonus nepřijde ale horší, než-li mystiku, pokud by se upravil na hůl a ne na kouzlo. Nabití by byla asi zachována.
a toto
Empair píše:Navíc mág jako takový má většinou v ruce mystic, díky němu má vyšší ressity a 115 magery, nemá důvod brát si jinou hůl...
No nevim, ale s temito holemi muzes mit Compositka + Ebony 119... U resistu vubec netusim jaky je realny rozdil mezi 100 a 115 nebo kolik to dava. Takze tezko soudit. To vi jen ten kdo to scriptil na sfere.

Bonusy (co znam):

Kód: Vybrat vše

Plum-wood Gnarled Staff
+2 str, +2,5 magery, +5 Remove traps

Fir wood Gnarled Staff
+4str, 4,5 magery, +7,5 Remove traps

Oak-wood Quarter Staff
+8 str, +6,5 magery, +12,5 remove traps
Edit: po nasazeni boost +34 int.

Ebony Black Staff
+10 str, +9 magery, +15 Remove traps

Jsou tam jeste nejake skryte bonusy? Dik za odpoved
Naposledy upravil(a) dacaleb dne 12 zář 2017 07:43, celkem upraveno 1 x.
Empair
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 695
Registrován: 14 črc 2007 11:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Mage

Příspěvek od Empair »

Fairy píše:Řekněmě, že jsem uvažovala o přesunutí holí do receptů, ale opomenula jsem mystik.

Zas mi ten bonus nepřijde ale horší, než-li mystiku, pokud by se upravil na hůl a ne na kouzlo. Nabití by byla asi zachována.
zvaž spíš změnu z hole na něco jiného ať nemusíš hráče stavět před rozhodnutí item A nebo B

Pokud by si chtěla aby to bylo ve výrobě nech to klidně nabíjecí. Pokud to bude formou questu mělo by stačit 1 projití.
Uživatelský avatar
Fairy
Nehraju!
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2013 21:55

Re: Mage

Příspěvek od Fairy »

Další item určitě v úvahu nepřipadá.
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Mage

Příspěvek od dacaleb »

Fairy píše:Další item určitě v úvahu nepřipadá.
Slo by tedy neco udelat aspon stemi nabitimi?

- nabijeni pomoci predmetu vyrobeneho pres recept tj. zruseni nutnosti jit znovu quest po vybiti.
- nabiti se jako u Cheating Dead stitu, o nabiti prijdu pouze pri smrti, ne pri sundani.
Empair
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 695
Registrován: 14 črc 2007 11:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Mage

Příspěvek od Empair »

Fairy píše:Další item určitě v úvahu nepřipadá.
pak se nemusíš trápit se změnami ... v ruce už mág předmět má a nemá důvod ho měnit

doporučuji ušetřit čas a energie na něco jiného
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Mage

Příspěvek od Raziel »

Empair píše:
Fairy píše:Další item určitě v úvahu nepřipadá.
pak se nemusíš trápit se změnami ... v ruce už mág předmět má a nemá důvod ho měnit

doporučuji ušetřit čas a energie na něco jiného
To je co za logika ? To stejné bys mohl říct na to, že se dělaly nové brnění - přece už máme topka, proč dělat něco jiného ...
Mít nějakou možnost volby určitě neškodí.
Neřekl bych že staty na těch holích jsou uplně k zahození (díky za výpis všech stavek), jenom si nejsem tak uplně jistý jestli ty rozdíly v boostech uplně stojí za tu vyšší cenu.
Empair
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 695
Registrován: 14 črc 2007 11:35
Kontaktovat uživatele:

Re: Mage

Příspěvek od Empair »

Raziel píše:To je co za logika ?
Když chceš opravit něco co nefunguje vyplatí se to jen tehdy, když to uděláš pořádně. Ty hole jsou několik let a krom zápisu do QB se našel důvod je robit.

Když změna, tak razantní jinak je to je škoda času.
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Mage

Příspěvek od dacaleb »

Raziel píše:(díky za výpis všech stavek)
Doplnil jsem tam jeste u Oak +34 boost do int po nasazeni. Nikdy sem si toho nevsimnul, nicmene je to jen docasne a za cenu nabiti to nestoji. Predpokladam ze u ostnich holi to je umerne +vice/mene.

I pres Empuv nazor bych byl za upravu v systemu nabiti hole.
Empair píše:
Raziel píše:To je co za logika ?
Když chceš opravit něco co nefunguje vyplatí se to jen tehdy, když to uděláš pořádně. Ty hole jsou několik let a krom zápisu do QB se našel důvod je robit.
Když změna, tak razantní jinak je to je škoda času.
Doplnovacka pro vsechny:

And E....r said, "Let there be light," and there was light.

:)
Uživatelský avatar
Fairy
Nehraju!
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2013 21:55

Re: Mage

Příspěvek od Fairy »

Všechny praveze dávají INT (dle dřeva), ale jen "kouzlem" to je ten boost, o kterém jsem mluvila v prvním postu, že je problém, že časem/smrti/ortem padá. Proto by nové davaly bonus na pevno a ne kouzlem. Nebyly by NB a pravděpodobně by se snižovala durabka. S hodnotama by se hybalo.

Mezi Empairem a bohem vidím pouze jeden rozdíl..
Uživatelský avatar
Nait Magusanus
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 228
Registrován: 07 zář 2006 22:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Mage

Příspěvek od Nait Magusanus »

Fairy píše:Všechny praveze dávají INT (dle dřeva), ale jen "kouzlem" to je ten boost, o kterém jsem mluvila v prvním postu, že je problém, že časem/smrti/ortem padá. Proto by nové davaly bonus na pevno a ne kouzlem. Nebyly by NB a pravděpodobně by se snižovala durabka. S hodnotama by se hybalo.

Mezi Empairem a bohem vidím pouze jeden rozdíl..
NB aby byly je mozna opravdu zbytecne, pokud nb nebude tak snizovani durabky ani nebude zapotrebi, hulka se stejne ztraci pri prvnim vylehu.

Co takhle to udelat tak aby drzela jen urcity pocet nabiti a dala se nekde mimo dung treba u nejakeho vendora dobit nebo udelat nejaky ritual?

Pripadne by mohla staffka davat i nejakou decentni manu (pokud uz to tak nedelaji, mam otestovanou jen jednu z nich a to uz celkem davno) kam by si ji mohl mag mohl schovat (treba 50 many) coz by se to hodilo na situace kdy mag vyslapne mana past a ma jeste timer na lahvicku a nechce zrat modre ryby. Otazka jestli by to mel mit moznost pouzit i behem invisky to by mohl byt trochu OP. Kazdopadne jako jedine povolani mag bez many neudela nic a schovat si trochu na horsi casy by mohlo byt vyuzitelne (ikdyz vaha navic...). Jinak jo nekr taky bez many nic neudela ale ten ma mystika na to.

Jinak souhlas s tim ze kdyz to sebere nabiti sundanim ze to ze staffky dela spatne pouzitelnou zalezitost, v takovem pripade pak nemuzu morf, nemuzu se nechat bouchnout acidama, nemuzu se nechat bouchat monstrama co shazujou zbrane, nemuzu umirat, nemuzu nasazovat jine hole/kudlu... nahozeni int je sice pekne ale neni moc vyuzitelne, to si rovnou muzu hodit an ort pri schozenych statech a nemusim utracet nabiti.

Pripadne kdyby nejakym zpusobem slo zmergovat mystik hul a tudle spesl hul do jedne?
Odpovědět