Mage
Re: Mage
Nikde se s váhou nehýbalo.
Re: Mage
Ahoj, osobne pouzivam Oak hul. K dotazum:
Reseni:
- osobne bych preferoval nabijeni pres prisluny Log, nebo jako myth scim, misto znovu chozeni Questu.
- nebo nabiti sundavat jen pri smrti a ne sundani.
Ne neni, obtiznost i provedeni dle mne OKFairy píše:- Quest takový opruz neni či ano?
Ano je to problem. Problem neni smrt, ale poison, kdyz clovek chce hrat maga, tak poisnuje zbrani a kvuly tomu musi sundat hul.Fairy píše:- Hlavní problém, že buff není trvalý a padá časem/ortem/smrtí?
Reseni:
- osobne bych preferoval nabijeni pres prisluny Log, nebo jako myth scim, misto znovu chozeni Questu.
- nebo nabiti sundavat jen pri smrti a ne sundani.
V tomto problem nevidim. Spis me by jste meli zvazit vraceni dropu ebony logu a ostanich na uroven rok z5. Vim ze jste to delali na popud vykupu dreva, asi vic z adhoc nez promyslene. Strasne se tim zdrazili Robky pro krafty a prave tento quest. Nemluvne o vyrobcich na tom zavysejicich.Fairy píše:- Byly by využívané i "horší" hole nežli pouze ta nejlepší, kdyby došlo k nějaké úpravě onoho buffu?
Re: Mage
Obtížný není. Rozhodně není ani zábavný. Celý quest je založen, že za mága musíš usumit monstra. Bohužel po změně sumonů jsou magovské sumy spíše jen cíle, jejich damage je tristní a zabít třeba i LSN je utrpení.Fairy píše:- Quest takový opruz neni či ano?
Mág jako takový v dungeonech monstra nezabijí, prozdívá se, vyhýba provokuje ... quest laděný na taktiku byl rozhodně zajímavější. (kdysi už jsem pro někoho Mage quset připravoval, můžu se po těch materiálech podívat pokud by byl zájem)
Dalším negativem je možnost kolektivního splnění ... quest postrádá obtížnost, když se dá jít v 10ti bez herního skillu.
Celá koncepce itemu, který nemůžu sundat se mi příčí. Mág jako takový i když neumře tak morfuje.Fairy píše:- Hlavní problém, že buff není trvalý a padá časem/ortem/smrtí?
- Byly by využívané i "horší" hole nežli pouze ta nejlepší, kdyby došlo k nějaké úpravě onoho buffu?
Navíc mág jako takový má většinou v ruce mystic, díky němu má vyšší ressity a 115 magery, nemá důvod brát si jinou hůl, která se po několika nasazeních může zahodit. Navíc jediná, která by se stála za využívání je z Ebony logů, které jsou těžko dostupné a velmi drahé.
Item, který by mág opravdu využil by měl být buď předmět v batohu nebo braclík/náušnice/boty ...
Pokud by byl s tvé strany zájem ten quest pro mágy překovat. Dej vědět rád pomůžu.
Re: Mage
Mi se ten minidung líbil, ale šel jsem to jen solo. A pamatuju si, že sem si taky říkal že mít k sobě jednoho člověka co by šel se mnou, tak je to směšně snadné projít. O partě lidí asi netřeba mluvit. To by mě asi taky moc nebavilo ...
Je třeba tam sumit ale na druhou stranu i dívat se pod nohy, nenechat se zahnat do špatné pozice, nějakej sklil potřeba je, ale není to dlouhé což je možná škoda. To prozdívání se tam taky použije, pokud to jdeš solo tak musíš hodně zdít...
Za mě bych hlavně omezil vstup na max jednoho hráče.
To vybíjení hole je hlavní důvod proč sem s tím nikdy nechodil, s mým skillem za mága bych ji vybil za jeden dung, taky jsem bral dycky mysticka když už jsem šel prskat. Navíc ta cena za ebony logy, to asi nikdo nedá, když jsou potřeba na užitečnější věci.
Použitelnost a rozdílnost holí si už nepamatuju... tak tohle hodnocení nechám na ostatních.
Je třeba tam sumit ale na druhou stranu i dívat se pod nohy, nenechat se zahnat do špatné pozice, nějakej sklil potřeba je, ale není to dlouhé což je možná škoda. To prozdívání se tam taky použije, pokud to jdeš solo tak musíš hodně zdít...
Za mě bych hlavně omezil vstup na max jednoho hráče.
To vybíjení hole je hlavní důvod proč sem s tím nikdy nechodil, s mým skillem za mága bych ji vybil za jeden dung, taky jsem bral dycky mysticka když už jsem šel prskat. Navíc ta cena za ebony logy, to asi nikdo nedá, když jsou potřeba na užitečnější věci.
Použitelnost a rozdílnost holí si už nepamatuju... tak tohle hodnocení nechám na ostatních.
- Edward Cullen
- Book Snake
- Příspěvky: 112
- Registrován: 02 říj 2009 09:59
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mage
Tim bys ten questik moc zabavnejsi neudelal a spis by to melo opacny efekt, nez o ktery se Fairy snazi.Raziel píše: Za mě bych hlavně omezil vstup na max jednoho hráče.
Re: Mage
Pokud chceš udělat quest zábavný, musí to mít alespon nějakou obtížnost. Za předpokladu že o nové hole bude zájem, v téhle podobě minidungu by je mohl prodávat vendor a vyšlo by to nastejno. Narozdíl od paladinských zbraní, kde musíš alespon najít NPC(a je tam taky minidung obtížnosti 0), všichni vědí kde je vstup na mágovské hole a dá se tam jít kdykoliv.Edward Cullen píše:Tim bys ten questik moc zabavnejsi neudelal a spis by to melo opacny efekt, nez o ktery se Fairy snazi.Raziel píše: Za mě bych hlavně omezil vstup na max jednoho hráče.
- Johny Matovic
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1317
- Registrován: 22 pro 2007 12:29
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mage
Hej, spravte to solo a uz sa tam nikdy neukazem.
Nemam rad veci, ktore treba robit repetitivne a sam.
Na single player tu mame ine hry ako MMORPG.
Nemam rad veci, ktore treba robit repetitivne a sam.
Na single player tu mame ine hry ako MMORPG.
Sklb - okrasny clovek
Please, for fuck sake, no revolution.
Please, for fuck sake, no revolution.
Re: Mage
JM: Na DP jsou prakticky všechny questy pro povolání solo. I když některé jen zčásti jako knightky nebo živá voda třeba, ale i tak to hlavní si musíš projít sám.... Ale souhlas že je rozhodně snazší se nechat vším protáhnout ve skupině. Já osobně mám lepší pocit z toho, když dojdu solo quest, než když jsem prošel např všechny despy ve skupině.
Fairy: A co nebrat při unequipu nabití ale durabku ? V dungách kde je třeba mít takové věci jako item z 20ti ebony se prostě umírá často... a když je ten item s každou smrtí horší tak to použití je pak nic moc ...
Fairy: A co nebrat při unequipu nabití ale durabku ? V dungách kde je třeba mít takové věci jako item z 20ti ebony se prostě umírá často... a když je ten item s každou smrtí horší tak to použití je pak nic moc ...
Re: Mage
Omlouvam se, ale vubec nerozumim ani tobe ani Empovi proc bys to omezovali. Vdyt je to tvoje volba jesli tam pujdes sam nebo v 10 lidech? ne? Nepouzivate to ani ted kdyz to probehnete za 10minut v bandle lidi, takze to postrada smysl to stezovat.Raziel píše:Pokud chceš udělat quest zábavný, musí to mít alespon nějakou obtížnost. Za předpokladu že o nové hole bude zájem, v téhle podobě minidungu by je mohl prodávat vendor a vyšlo by to nastejno. Narozdíl od paladinských zbraní, kde musíš alespon najít NPC(a je tam taky minidung obtížnosti 0), všichni vědí kde je vstup na mágovské hole a dá se tam jít kdykoliv.Edward Cullen píše:Tim bys ten questik moc zabavnejsi neudelal a spis by to melo opacny efekt, nez o ktery se Fairy snazi.Raziel píše: Za mě bych hlavně omezil vstup na max jednoho hráče.
Smysl by to melo, pokud by se u hole zrusilo to nabiti a byla by proste nafurt. Pak omezit a klidne stizit.
Osobne jsem to se ve dvou a bavilo me to teda vic nez questy co chodim sam.
Jinak moje informace jsou takove to. Hul je NB a ma 20 nabiti. Tj 20x ji muzes sundat/umrit nez pretane fachat. S ubitim nabiti jsem nepozorval rozdil v bonusech (Skil/Staty). Takze uplne nevim co je mysleno timto:
a totoFairy píše:Zas mi ten bonus nepřijde ale horší, než-li mystiku, pokud by se upravil na hůl a ne na kouzlo. Nabití by byla asi zachována.
No nevim, ale s temito holemi muzes mit Compositka + Ebony 119... U resistu vubec netusim jaky je realny rozdil mezi 100 a 115 nebo kolik to dava. Takze tezko soudit. To vi jen ten kdo to scriptil na sfere.Empair píše:Navíc mág jako takový má většinou v ruce mystic, díky němu má vyšší ressity a 115 magery, nemá důvod brát si jinou hůl...
Bonusy (co znam):
Kód: Vybrat vše
Plum-wood Gnarled Staff
+2 str, +2,5 magery, +5 Remove traps
Fir wood Gnarled Staff
+4str, 4,5 magery, +7,5 Remove traps
Oak-wood Quarter Staff
+8 str, +6,5 magery, +12,5 remove traps
Edit: po nasazeni boost +34 int.
Ebony Black Staff
+10 str, +9 magery, +15 Remove traps
Naposledy upravil(a) dacaleb dne 12 zář 2017 07:43, celkem upraveno 1 x.
Re: Mage
zvaž spíš změnu z hole na něco jiného ať nemusíš hráče stavět před rozhodnutí item A nebo BFairy píše:Řekněmě, že jsem uvažovala o přesunutí holí do receptů, ale opomenula jsem mystik.
Zas mi ten bonus nepřijde ale horší, než-li mystiku, pokud by se upravil na hůl a ne na kouzlo. Nabití by byla asi zachována.
Pokud by si chtěla aby to bylo ve výrobě nech to klidně nabíjecí. Pokud to bude formou questu mělo by stačit 1 projití.
Re: Mage
Slo by tedy neco udelat aspon stemi nabitimi?Fairy píše:Další item určitě v úvahu nepřipadá.
- nabijeni pomoci predmetu vyrobeneho pres recept tj. zruseni nutnosti jit znovu quest po vybiti.
- nabiti se jako u Cheating Dead stitu, o nabiti prijdu pouze pri smrti, ne pri sundani.
Re: Mage
pak se nemusíš trápit se změnami ... v ruce už mág předmět má a nemá důvod ho měnitFairy píše:Další item určitě v úvahu nepřipadá.
doporučuji ušetřit čas a energie na něco jiného
Re: Mage
To je co za logika ? To stejné bys mohl říct na to, že se dělaly nové brnění - přece už máme topka, proč dělat něco jiného ...Empair píše:pak se nemusíš trápit se změnami ... v ruce už mág předmět má a nemá důvod ho měnitFairy píše:Další item určitě v úvahu nepřipadá.
doporučuji ušetřit čas a energie na něco jiného
Mít nějakou možnost volby určitě neškodí.
Neřekl bych že staty na těch holích jsou uplně k zahození (díky za výpis všech stavek), jenom si nejsem tak uplně jistý jestli ty rozdíly v boostech uplně stojí za tu vyšší cenu.
Re: Mage
Když chceš opravit něco co nefunguje vyplatí se to jen tehdy, když to uděláš pořádně. Ty hole jsou několik let a krom zápisu do QB se našel důvod je robit.Raziel píše:To je co za logika ?
Když změna, tak razantní jinak je to je škoda času.
Re: Mage
Doplnil jsem tam jeste u Oak +34 boost do int po nasazeni. Nikdy sem si toho nevsimnul, nicmene je to jen docasne a za cenu nabiti to nestoji. Predpokladam ze u ostnich holi to je umerne +vice/mene.Raziel píše:(díky za výpis všech stavek)
I pres Empuv nazor bych byl za upravu v systemu nabiti hole.
Doplnovacka pro vsechny:Empair píše:Když chceš opravit něco co nefunguje vyplatí se to jen tehdy, když to uděláš pořádně. Ty hole jsou několik let a krom zápisu do QB se našel důvod je robit.Raziel píše:To je co za logika ?
Když změna, tak razantní jinak je to je škoda času.
And E....r said, "Let there be light," and there was light.
Re: Mage
Všechny praveze dávají INT (dle dřeva), ale jen "kouzlem" to je ten boost, o kterém jsem mluvila v prvním postu, že je problém, že časem/smrti/ortem padá. Proto by nové davaly bonus na pevno a ne kouzlem. Nebyly by NB a pravděpodobně by se snižovala durabka. S hodnotama by se hybalo.
Mezi Empairem a bohem vidím pouze jeden rozdíl..
Mezi Empairem a bohem vidím pouze jeden rozdíl..
- Nait Magusanus
- Elder Letter
- Příspěvky: 228
- Registrován: 07 zář 2006 22:00
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mage
NB aby byly je mozna opravdu zbytecne, pokud nb nebude tak snizovani durabky ani nebude zapotrebi, hulka se stejne ztraci pri prvnim vylehu.Fairy píše:Všechny praveze dávají INT (dle dřeva), ale jen "kouzlem" to je ten boost, o kterém jsem mluvila v prvním postu, že je problém, že časem/smrti/ortem padá. Proto by nové davaly bonus na pevno a ne kouzlem. Nebyly by NB a pravděpodobně by se snižovala durabka. S hodnotama by se hybalo.
Mezi Empairem a bohem vidím pouze jeden rozdíl..
Co takhle to udelat tak aby drzela jen urcity pocet nabiti a dala se nekde mimo dung treba u nejakeho vendora dobit nebo udelat nejaky ritual?
Pripadne by mohla staffka davat i nejakou decentni manu (pokud uz to tak nedelaji, mam otestovanou jen jednu z nich a to uz celkem davno) kam by si ji mohl mag mohl schovat (treba 50 many) coz by se to hodilo na situace kdy mag vyslapne mana past a ma jeste timer na lahvicku a nechce zrat modre ryby. Otazka jestli by to mel mit moznost pouzit i behem invisky to by mohl byt trochu OP. Kazdopadne jako jedine povolani mag bez many neudela nic a schovat si trochu na horsi casy by mohlo byt vyuzitelne (ikdyz vaha navic...). Jinak jo nekr taky bez many nic neudela ale ten ma mystika na to.
Jinak souhlas s tim ze kdyz to sebere nabiti sundanim ze to ze staffky dela spatne pouzitelnou zalezitost, v takovem pripade pak nemuzu morf, nemuzu se nechat bouchnout acidama, nemuzu se nechat bouchat monstrama co shazujou zbrane, nemuzu umirat, nemuzu nasazovat jine hole/kudlu... nahozeni int je sice pekne ale neni moc vyuzitelne, to si rovnou muzu hodit an ort pri schozenych statech a nemusim utracet nabiti.
Pripadne kdyby nejakym zpusobem slo zmergovat mystik hul a tudle spesl hul do jedne?