Alchemka

Než se zeptáte, tak si pročtěte FAQ, zda nebyl váš dotaz již zodpovězen
Uživatelský avatar
krysakrys
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 233
Registrován: 06 srp 2016 21:12

Re: Alchemka

Příspěvek od krysakrys »

Fila píše:
krysakrys píše:Moje rada je co nejdriv prejit na michani agilit.
moje rada je trenovat na svetlech, protoze tech neni nikdy dost a muzes je vyuzivat za vsechny charaktery (resp je to zakladni soucast ekvipu do dungu), kdezto agilky pak akorat muzes tak hodit do kose...a SS a BM regy koupis oboje za 3 takze te to vyjde i cenove stejne ;)
Hlavni rozdil je v traineru. Agility muzes po 10ti vylivat do traineru (driv to tusim i vracelo regy), takze neztracis cas s prelivanim do kade. Cas jsou skilly.
Fila
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 192
Registrován: 19 zář 2006 14:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Alchemka

Příspěvek od Fila »

krysakrys píše:
Fila píše:
krysakrys píše:Moje rada je co nejdriv prejit na michani agilit.
moje rada je trenovat na svetlech, protoze tech neni nikdy dost a muzes je vyuzivat za vsechny charaktery (resp je to zakladni soucast ekvipu do dungu), kdezto agilky pak akorat muzes tak hodit do kose...a SS a BM regy koupis oboje za 3 takze te to vyjde i cenove stejne ;)
Hlavni rozdil je v traineru. Agility muzes po 10ti vylivat do traineru (driv to tusim i vracelo regy), takze neztracis cas s prelivanim do kade. Cas jsou skilly.
V makru je preliti lahvicky otazka sekundy? To je opradu ztrata casu temer nulova a hlavne jak rikam kad se svetlem je jedna ze zaklafnich veci do dungu, jelikoz svetlo potrebujes mit nahozene porad (az na nektere vyjimky jako napr. fanatiky) a nejlip se svetlo haze primo z kade na sebe kdy ti to nerusi zadnou akci, nefizne ti to spell ani ti to neprerusi utok (narozdil od in lor). Zkratka svetla se vyplati na trenovani alchemky nejvic jelikoz maji nasledne vyuziti...
Uživatelský avatar
krysakrys
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 233
Registrován: 06 srp 2016 21:12

Re: Alchemka

Příspěvek od krysakrys »

Fila píše: V makru je preliti lahvicky otazka sekundy? To je opradu ztrata casu temer nulova a hlavne jak rikam kad se svetlem je jedna ze zaklafnich veci do dungu, jelikoz svetlo potrebujes mit nahozene porad (az na nektere vyjimky jako napr. fanatiky) a nejlip se svetlo haze primo z kade na sebe kdy ti to nerusi zadnou akci, nefizne ti to spell ani ti to neprerusi utok (narozdil od in lor). Zkratka svetla se vyplati na trenovani alchemky nejvic jelikoz maji nasledne vyuziti...
Zbytek ani nectu, odpovim na prvni otazku. Pokud michas lahvicku 5 sekund a 1 sekundu prelivas, je to 20% ztrata casu. Micha se to o neco dyl, ale ztrata je to porad znatelna. Budu respektovat tvuj nazor, ale necham si svuj.
Fila
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 192
Registrován: 19 zář 2006 14:56
Kontaktovat uživatele:

Re: Alchemka

Příspěvek od Fila »

krysakrys píše:
Fila píše: V makru je preliti lahvicky otazka sekundy? To je opradu ztrata casu temer nulova a hlavne jak rikam kad se svetlem je jedna ze zaklafnich veci do dungu, jelikoz svetlo potrebujes mit nahozene porad (az na nektere vyjimky jako napr. fanatiky) a nejlip se svetlo haze primo z kade na sebe kdy ti to nerusi zadnou akci, nefizne ti to spell ani ti to neprerusi utok (narozdil od in lor). Zkratka svetla se vyplati na trenovani alchemky nejvic jelikoz maji nasledne vyuziti...
Zbytek ani nectu, odpovim na prvni otazku.
skoda zes to nedocetl mas tam duvod proc sou svetla lepsi ;) jinak jeden reg michas 3sekundy ale to uz je jen detail...nazor si samozrejme muzes ponechat svuj, ale za te 12 let co tu klikam a x postav u kterych sem delal alch vim ze svetla sou nejlepsi (ikdyz asi o trosku pomalejsi)
Problem pak jeste nastava kdy se dostanes na 65 alchemy kdy ti to zacne michat ze tri regu a pak uz to rychlejsi neni (ookud nemas makro co ti vzdy oddela ty dva regy aby ti to michalo obyc agilky) mno kazdopafne peevne nervy pri treinu preju :wink:
Uživatelský avatar
krysakrys
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 233
Registrován: 06 srp 2016 21:12

Re: Alchemka

Příspěvek od krysakrys »

Fila píše:
krysakrys píše:
Fila píše: V makru je preliti lahvicky otazka sekundy? To je opradu ztrata casu temer nulova a hlavne jak rikam kad se svetlem je jedna ze zaklafnich veci do dungu, jelikoz svetlo potrebujes mit nahozene porad (az na nektere vyjimky jako napr. fanatiky) a nejlip se svetlo haze primo z kade na sebe kdy ti to nerusi zadnou akci, nefizne ti to spell ani ti to neprerusi utok (narozdil od in lor). Zkratka svetla se vyplati na trenovani alchemky nejvic jelikoz maji nasledne vyuziti...
Zbytek ani nectu, odpovim na prvni otazku.
skoda zes to nedocetl mas tam duvod proc sou svetla lepsi ;) jinak jeden reg michas 3sekundy ale to uz je jen detail...nazor si samozrejme muzes ponechat svuj, ale za te 12 let co tu klikam a x postav u kterych sem delal alch vim ze svetla sou nejlepsi (ikdyz asi o trosku pomalejsi)
Problem pak jeste nastava kdy se dostanes na 65 alchemy kdy ti to zacne michat ze tri regu a pak uz to rychlejsi neni (ookud nemas makro co ti vzdy oddela ty dva regy aby ti to michalo obyc agilky) mno kazdopafne peevne nervy pri treinu preju :wink:
diky, diky, mel jsem moc prace, nic osobniho, ze jsem to nedocetl :) kazdopadne prave hituju 45, takze uz me to netrapi, neni to moje prvni alchemka a je dobre, ze se vubec nic nezmenilo (teda krome toho, ze trainer mi nic nevrati - teda mozna vraci az z vetsich, co ja vim uz, ta prvni byla nekdy po bete ;)) ja potreboval regy a ranger potreboval shrink, good old times
Bobicek
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 15
Registrován: 11 srp 2016 09:16

Re: Alchemka

Příspěvek od Bobicek »

Ahoj, z kolika regu + - se povedeme natrenim alchemka na max?
Programos
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 69
Registrován: 07 dub 2016 23:43

Re: Alchemka

Příspěvek od Programos »

Zdar, nejsem si ted uplne jistej, ale myslim, ze naposledy(trenil jsem u maga a vampa cca pul rok zpatky) mi alchemka trvala cca 3 tydny a namichal sem u toho okolo 40-60 tisíc lektvarů.
Obcas prej moc kecam. Kdyztak me zastavte.
Lucian Lestat
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 8
Registrován: 24 bře 2017 23:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Alchemka

Příspěvek od Lucian Lestat »

vemu li v uvahu, ze skill ne- /naskoci az po dokonceni michani poitonu a jeho nasledneho naliti do lahvicky, tak se budu snazit o namichani co nejvice poitonu za co nejkratsi cas za co nejmin gp. Pokud moje uvaha neni uplne milna, soustredil bych se tedy na michani svetla (2x SS). samozrejme pokud nejsou ruzne druhy poitonu omezeny skill gainem, jako napriklad v tamingu ruzna zvirata.
Pokud se pletu, tak me prosim opravte
Sirron Kcuhc
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 11
Registrován: 28 úno 2017 22:37

Re: Alchemka

Příspěvek od Sirron Kcuhc »

Lucian Lestat píše:vemu li v uvahu, ze skill ne- /naskoci az po dokonceni michani poitonu a jeho nasledneho naliti do lahvicky, tak se budu snazit o namichani co nejvice poitonu za co nejkratsi cas za co nejmin gp. Pokud moje uvaha neni uplne milna, soustredil bych se tedy na michani svetla (2x SS). samozrejme pokud nejsou ruzne druhy poitonu omezeny skill gainem, jako napriklad v tamingu ruzna zvirata.
Pokud se pletu, tak me prosim opravte
Tvoje úvaha není úplně mYlná, alchemka leze až do 100 ze všech lektvarů.
Osobně jsem to na všech postavách dělal(a momentálně na necrovi dodělávám) na tom, co zrovna potřebuju(nebo čeho mám málo), že to trvá o chvíli dýl, mě fakt netrápí...
Ale pokud vyloženě chceš alchemku co nejrychlejc a nejlevnějc, tak míchej světlo až do 100...
Uživatelský avatar
Tommy
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 319
Registrován: 24 říj 2006 21:06

Re: Alchemka

Příspěvek od Tommy »

Nebo lesser poison poty, daji se pak vyuzit na trening.
Neberte život tak vážně, stejně z něj nevyváznete živí.
UO - Dark Paradise - YoutubeChannel
https://www.youtube.com/channel/UCDX--rk_wDwG-gYSUyOE_FA
Uganda
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 75
Registrován: 27 úno 2014 11:21

Re: Alchemka

Příspěvek od Uganda »

No já to trénoval jinak a lezlo to celkem rychle....vždy, když sem měl skill na těžší potion, tak sem míchal daný i s tím, že jsem dosti fízzoval potiony....
Např. když sem dosáhl 25 skill, tak sem začal Total Refreshe...i za tu cenu, že sem jich mraka profízzoval....lezlo to celkem rychle
Uživatelský avatar
Penelope
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 125
Registrován: 19 pro 2016 16:48

Re: Alchemka

Příspěvek od Penelope »

Nově naskriptované alchemy po uspěšném namíchaní 523 potionu a 915 neúspěšném, mi při skillu 55,1 nepřibilo ani 0,1% :)

E: GH
Naposledy upravil(a) Penelope dne 17 pro 2017 19:07, celkem upraveno 1 x.
„Člověk, který nikdy nedělá chyby, je člověk, který nikdy nedělá nic“
Theodore Roosevelt
Uživatelský avatar
GM Alois
Dark Paradise GM
Příspěvky: 588
Registrován: 31 srp 2016 13:27

Re: Alchemka

Příspěvek od GM Alois »

A co jsi míchal ?
Řeším:page, nájmy, questy, herní záležitosti
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord

FACEBOOK
YOUTUBE
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Alchemka

Příspěvek od Raziel »

Při psaní scriptu jsem našel nějaké chyby/nedodělky:
-WS kompletně zlikviduje rozdělaný potion - sežere to regy a neudělá ani hotový potion ani failed. Takže každý WS znamená ztrátu regů.
-Pořadí v menu bych setřídil více podle toho jak se hodí si něco umíchat v dungu protože scrollovat kamsi do tramtárie je fakt pruda
-Proč se musí na mortar klikat aby se potion umíchal, místo aby se vylil do flašky jak v původní alchemy?
-Tab nefunguje, ale třeba kouzlení failne potion - ale protože regy na komplet potion se seberou na začátku, tak se při fail přijde o více regů. V domku je to fuk, ale v dungu je to škoda když si člověk nesežene další... proč se neberou regy po jednom ?

Drbky:
-Názvy menu nejsou zrovna stejné pro všechny potiony - malé velké písmena někde je "potion" někde ne, prakticky nevím podle čeho se to řídí.
-Barvy některých potionů v menu neodpovídají tomu jakou barvu mají ve skutečnosti

Ostatní:
-typy potionů jsou často stejné, někdy se ani neliší barvou, což bude důvod proč nejdou na makro vypít nebo rozlišit, plánuje se s tím někdy něco dělat ?
Eric
Dark Paradise GM
Příspěvky: 35
Registrován: 11 srp 2017 07:30

Re: Alchemka

Příspěvek od Eric »

hojte.

ad WS: ano, bohuzel to jinak nejde vyresit. Neverim, ze nekoho trapi ztrata max 10ti regu jednou za 2-3 hodiny. Pokud je duvodem preruseni scriptu, tak to lze obejit treba pres timer.
ad poradi: kazdy by to radil podle neceho jinyho, s tim toho moc neudelame.
ad klikani na mortar: protoze moznosti scriptovani koule jsou opravdu velmi omezene. Bez klikani to bohuzel nepujde.
ad tab a fail: ano, tab potion nefailne. Herni akce ho failnou. Sry, ale psat brani po jednom je dost narocny pro cpu, znamena to hromadu radku scriptu navic. IMHo lepsi usetrit vykon za cenu par ztracenejch regu.

nazvy se ridi podle toho, jak potky vznikaly a co vyzaduje fena / inject k rospoznani jednotlivych nazvu. Nejaky specialni system v tom neni. trochu to rozvedu:
Pokud v menu je Total Mana Refresh a Mana Refresh, v injectu se vam nepodari umichat Manaref - vzdycky vznikne tmr. Proto tam je Mana Refresh Potion. Proste bylo ptoreba rozlisit jednotlive potky od sebe tak, aby byly nazvy dostatecne unikatni.

barvy neodpovidaji, protoze (technicky vzato) potiony jako TMR v kouli proste neexistuji. V menu jsou tak videt zakladni barvy potionu dane internim typem. ostatne kdyz se podivate ve fene/injectu na typy potionu, uvidite, ze se mnohdy shoduji a rozliseny jsou barvou.

ad typy potionu - ne, nejde s tim nic udelat. Bohuzel. Koule zna jenom white/red/blue/yellow/orange potion.

snad jsem zodpovedel vse. Howgh.
The Second, toho času v montérkách
ICQ: 729 155 746
Uživatelský avatar
krysakrys
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 233
Registrován: 06 srp 2016 21:12

Re: Alchemka

Příspěvek od krysakrys »

Penelope píše:Nově naskriptované alchemy po uspěšném namíchaní 523 potionu a 915 neúspěšném, mi při skillu 55,1 nepřibilo ani 0,1% :)

E: GH
Občas sežer zelenou rybu, šetři si místo v žaludku, pak se ti růst nikdy nezasekne. Říkej tomu šamanism, ale jsou věci mezí sférou a zemí :oP
Eric
Dark Paradise GM
Příspěvky: 35
Registrován: 11 srp 2017 07:30

Re: Alchemka

Příspěvek od Eric »

Hoj, jednak se na tobe asi zrovna vyradila koule, za druhy bych nezkousel michat potiony u kterych jsi tesne nad limitem.
The Second, toho času v montérkách
ICQ: 729 155 746
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Alchemka

Příspěvek od dacaleb »

Eric píše: Pokud v menu je Total Mana Refresh a Mana Refresh, v injectu se vam nepodari umichat Manaref - vzdycky vznikne tmr. Proto tam je Mana Refresh Potion. Proste bylo ptoreba rozlisit jednotlive potky od sebe tak, aby byly nazvy dostatecne unikatni.
Omlouvam se ze takle na stedry den, ale nez mi to vypadne, zrovna jsem se dostal k prepsani toho scriptu.

K tem nazvum. Je to cele strasne nedeterministicke, tedy napsat na to script univerzalni pekne a jednoduse nelze, ty nazvy to je proste chaos ;].
Jinak to stim Injectem, je tedy asi bug Inejctu, ne? Kdyz pres klienta to fungovat bude a fenu taky. Je smutne to takle prizpusobovat bugu v jednom z externich programu.

Zkusim nadhodit jak dle me jednoduse vypada rozdeleni alechmy potionu, dle dvou dimenzi:

1] Typ = Cure, Heal, Explosion, Refrehs, Total Mana Refresh, Mana Refresh atd...
2] Kvalita = Lesser, None, Greater, Deadly, Total

Tedy nazev, naprosto unikatni, se skalda z Kvalita + Typ
napr:

Typ: Cure, Kvalita: Lesser = "Lesser Cure"
Typ: Total Mana Refresh, Kvalita: None = "Total Mana Refresh" (None je reprezentovano jako prazdny retezec)
Typ: Poison, Kvalita: Deadly = "Deadly Poison"
atd....

Tedy na takto jednoduche rozdeleni se da krasne napsat univerzalni script, bez nutnosti nejakych vyjimek typu "Kdyz je to Heal tak tam musi byt slovo Potion"...


Opravdu je nutne prizpusobovat nejake chybe v injectu, vazne nedokaze rozlisit inject mezi "Heal" a "Greater Heal" ? Nejak se mi to mu neche verit, kdyz WaitMenu je tvoreno jednoznacnou cestout od poztaceniho menu do koncove polozky?

Pokud by neslo takto jednoduse sjednotit nazby aby to dopovidalo nejake strukture a zaroven popisu na strankach, slo by aspon opravit/sjednotit slovo "Potion", nekdy tam je potion a nekdy zas Potion

EDIT:

Jeste me napadla moznost rozdelit menu do vice urovni, to by pak v kazdem byl jednoznacny retezect, problem by byl jen u prvni urovne s Total Mana Refres a Mana Refresh, pokud to teda Inject opravdu neumi.
Cesta by pak nap. vypadala takto:

"Vyberete typ potionu" "Cure" "Cure" "Greater"
nebo
"Vyberete typ potionu" "Cure" "Cure" "Lesser"
nebo
"Vyberete typ potionu" "Cure" "Cure" "None"

None by se dalo nahradit slovem Potion aby to nebylo tak technicke:

"Vyberete typ potionu" "Cure" "Cure" "Potion"

Vyhovovala by tato variant Injectu?

Jinak vsem preju pohodove svatky a pripadne diky za reakci ;]
Uživatelský avatar
krysakrys
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 233
Registrován: 06 srp 2016 21:12

Re: Alchemka

Příspěvek od krysakrys »

Ahoj, ja si napsal alchemku prvni den, akorat sem rucne menil promenou co michat.

Pokud pouzivas Phoenix, Raziel uz ty seznamy sepsal ve svem aktualizovanem skriptu, takze jsem pouzil jeho seznam a muj skript a jede to fajn.

Nejdriv jsem chtel tady jet podle nazvu, ale potion, kad, menu, vsechno je jinak. Jednou je to Total mana refresh potion, potom je to Cure Potion a nakonec kade, ty taky maji jine nazvy, takze oficialni nazev potionu, ktery by se dal pouzivat vsude opravdu neni.
dacaleb
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 380
Registrován: 13 lis 2014 20:50
Kontaktovat uživatele:

Re: Alchemka

Příspěvek od dacaleb »

krysakrys píše:Ahoj, ja si napsal alchemku prvni den, akorat sem rucne menil promenou co michat.

Pokud pouzivas Phoenix, Raziel uz ty seznamy sepsal ve svem aktualizovanem skriptu, takze jsem pouzil jeho seznam a muj skript a jede to fajn.

Nejdriv jsem chtel tady jet podle nazvu, ale potion, kad, menu, vsechno je jinak. Jednou je to Total mana refresh potion, potom je to Cure Potion a nakonec kade, ty taky maji jine nazvy, takze oficialni nazev potionu, ktery by se dal pouzivat vsude opravdu neni.
;) problem neni v nemoznosti napsat script, to jsem ani nepsal. Ten je hotov.

Upozornuji na tu NEstrukturu cele nove alchemky a navrhuji jeji doladeni v tomto smeru.

Rozumim ze vetsina hracu ani GM, nema jako zivobiti programvani, takze chapu, ze to treba nevidi nebo dopredu nedokazou navrhnou a vic bojuji stim jak to zprovoznit nez jak usporadat. Pouze se snazim davat ejaky response z pouzivani a navrh na vylepseni. Treba se GM isnpiruji.

Dovolim si pouzit rceni z cerveneho trpaslika, protoze Alchemka jejeden z nejpouzivanejsich skillu ;):

„Má-li nějaká práce smysl, má smysl udělat ji dobře. Nemá-li smysl, dejte ji Rimmerovi.“
Odpovědět