To by ich zas save mazal. ;pNapospas píše:Když už se řeší ty mapky, nebylo by možné nastavit potvorám (hlavně těm, co vyskočí při otevření truhly) nějaký timer na zmizení? Klidně v řádu hodin nebo i desítek, hlavně potvory, co se nevyplácí moc zabíjet tam dost často straší celé dny, většinou dokud nemá někdo mapku na stejném místě a nevyčistí to..
Mapky pokladů
- Johny Matovic
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1317
- Registrován: 22 pro 2007 12:29
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapky pokladů
Sklb - okrasny clovek
Please, for fuck sake, no revolution.
Please, for fuck sake, no revolution.
-
- Book Snake
- Příspěvky: 80
- Registrován: 07 lis 2006 12:37
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapky pokladů
Dovolím si malý vstup.
Pokud bych byl pro, aby monstra samovolně mizela, mohl by vyvstat problém, že mlátím monstra a ony mi zmizí, protože prostě zrovna je např." Save" (např. dlouho mlátíme léčící se monstrum). Kdo to nechce zabíjet, ať si to tam nechá. Je to každého věc.
Z jiného pohledu:
Už se mi v poslední době párkrát stalo, že jsem takhle mlátil monstra, která tam někdo nechal ... a ejhle, po pár mrtvých monstrech, přijíždí PK.
Na jednu stranu si říkám, fajn, náhoda.
Na druhou stranu... ideální způsob na kontrolu PK, zda monstrum ještě žije, či nikoli. Takto kdysi byli kontrolování hlídači či některá monstra na začátcích dungeonů a po ztrátě "targetu" na takové monstrum následoval nájezd vrahů.
Nemám ponětí, zda se to dnes nějak hlídá, či je to jen na vybrané typy monster, nebo je kontrolován jakýkoli útok na vzdálené monstrum.
Už jsem také párkrát našel monstra i s neodemčenou truhlou, což bylo potěšující. Pokud by monstra zmizela, pak zmizí hlídač na truhlu a ona tam bude pořád viset. Nebo by musela zmizet také - což by vedlo k bugům s mizením truhly, jak jsem psal výše, že nestíháme zabít hlídače (např. reful kvůli vylehání, nebo hledání dostatečného počtu bojovníků)
I přes zmiňovanou "náhodu" u mě převažuje názor - ponechat monstra, dokud je někdo nezabije.
Pokud bych byl pro, aby monstra samovolně mizela, mohl by vyvstat problém, že mlátím monstra a ony mi zmizí, protože prostě zrovna je např." Save" (např. dlouho mlátíme léčící se monstrum). Kdo to nechce zabíjet, ať si to tam nechá. Je to každého věc.
Z jiného pohledu:
Už se mi v poslední době párkrát stalo, že jsem takhle mlátil monstra, která tam někdo nechal ... a ejhle, po pár mrtvých monstrech, přijíždí PK.
Na jednu stranu si říkám, fajn, náhoda.
Na druhou stranu... ideální způsob na kontrolu PK, zda monstrum ještě žije, či nikoli. Takto kdysi byli kontrolování hlídači či některá monstra na začátcích dungeonů a po ztrátě "targetu" na takové monstrum následoval nájezd vrahů.
Nemám ponětí, zda se to dnes nějak hlídá, či je to jen na vybrané typy monster, nebo je kontrolován jakýkoli útok na vzdálené monstrum.
Už jsem také párkrát našel monstra i s neodemčenou truhlou, což bylo potěšující. Pokud by monstra zmizela, pak zmizí hlídač na truhlu a ona tam bude pořád viset. Nebo by musela zmizet také - což by vedlo k bugům s mizením truhly, jak jsem psal výše, že nestíháme zabít hlídače (např. reful kvůli vylehání, nebo hledání dostatečného počtu bojovníků)
I přes zmiňovanou "náhodu" u mě převažuje názor - ponechat monstra, dokud je někdo nezabije.
Re: Mapky pokladů
Truhly po určitém čase mizí už teď.Frantisek ml. píše: Už jsem také párkrát našel monstra i s neodemčenou truhlou, což bylo potěšující. Pokud by monstra zmizela, pak zmizí hlídač na truhlu a ona tam bude pořád viset. Nebo by musela zmizet také - což by vedlo k bugům s mizením truhly, jak jsem psal výše, že nestíháme zabít hlídače (např. reful kvůli vylehání, nebo hledání dostatečného počtu bojovníků)
I přes zmiňovanou "náhodu" u mě převažuje názor - ponechat monstra, dokud je někdo nezabije.
Ale taky bych to nechal s monstrama tak jak je.
Nebo druhé kolo monster úplně zrušil a po vykopání by vyskočilo 6 monster místo 3.
- Rod Sacketts II
- Paper Elemental
- Příspěvky: 387
- Registrován: 04 dub 2009 22:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapky pokladů
Takhle jsme z monster po lvl 5 mapce s kterýma se nikdo nechtěl camrat, vytáhly drát.
jen nám je nechejte i když mímu kraftovy ty nightmary a podobný znepříjemňují život.....
jen nám je nechejte i když mímu kraftovy ty nightmary a podobný znepříjemňují život.....