Rád bych rozproudil diskuzi o tom, jak sem dostat a hlavně udržet více lidí

Příklad..
Jeden můj kamarád, který se soustředil pouze na obchod a kraftění přestal hrát, protože prostě nikde nenašel bezpečný důl kde by si kopal apod. (dříve si aspoň mohl zaplatit guardy), věřím že by se vrátil kdyby se něco podobného zase zavedlo.. UO přeci není jen o dungovaní a boji. Proč nevyjít vstříc lidem, které baví něco jiného než boj. Jiné kamarády zase frustroval nedostatek pokladů. Byl by opravdu takový problém nastavit, aby se poklady resetovali při zabití nějakého hlídače (třeba v půlce dungu)? Ať to ty lidi prostě hrajou a ať si mají mamon, když tomu věnují čas.
Prioritou každé onlinovky by mělo být udržení co největšího počtu hráčů.. tvl však tady před pár lety bylo x guild a 150 lidí. Mě tady prostě chybí mechanizmy, které by tady udrželi hráče, kteří nejsou schopni chodit top dungy nebo neumí PVP.
Prosím o nějaké plodné podněty.