Pokračování relogu

Pokec o všem možném (témata neaktivní po dobu delší než jeden měsíc budou mazána)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Raziel
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 650
Registrován: 07 zář 2006 19:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Raziel »

Tuzemack píše:Hmm zatím jsem tu v argumentech neviděl žádný reálný negativní dopad, který by zkrácená relog pauza na 10 m způsobovala. Zkuste se snažit víc :)
E: Souhlasím, na pauze se nic měnit nebude, pokud chcete pokračovat, tak do pokecu.
Noncompet Ismentis
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 57
Registrován: 10 úno 2014 17:40

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Noncompet Ismentis »

Strigwyr píše:Nebojte sa forum aj tak sleduju nadalej gmka...

Noncompet Ismentis je Acarus...


a brezwaj - nie, qvido mi editol co tam bolo napisane tak radsej ti to nepoviem lebo nezaspis... a ano skoncil som ale mozno ze sa o pol roka zase nachvilu vratim.
Dekuji za duveru ve mne vlozenou.
Tuzemack
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 172
Registrován: 28 lis 2012 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Tuzemack »

Raziel píše:
Tuzemack píše:Hmm zatím jsem tu v argumentech neviděl žádný reálný negativní dopad, který by zkrácená relog pauza na 10 m způsobovala. Zkuste se snažit víc :)
E: Souhlasím, na pauze se nic měnit nebude, pokud chcete pokračovat, tak do pokecu.
A co jako? Že to Ardent nebo Thief lockli a nedokázali to ani odůvodnit má být nějaký argument?
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Shadowsong »

Tuzemack píše:
Raziel píše:
Tuzemack píše:Hmm zatím jsem tu v argumentech neviděl žádný reálný negativní dopad, který by zkrácená relog pauza na 10 m způsobovala. Zkuste se snažit víc :)
E: Souhlasím, na pauze se nic měnit nebude, pokud chcete pokračovat, tak do pokecu.
A co jako? Že to Ardent nebo Thief lockli a nedokázali to ani odůvodnit má být nějaký argument?
na druhu stranu
to ze pk niesu ochotne hrat pvp za svoje pk chary ma byt nejaky argument?
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Tuzemack
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 172
Registrován: 28 lis 2012 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Tuzemack »

Jak PK nejsou ochotní hrát za svoje chary? Nevim co to plácáš. Původní myšlenka topicu byla v oživení frakčního pvp, čemuž by zkrácení relog pauzy určitě přispělo. Aktivní pvp hráč by si rád aktivně zahrál jak frakční pvp tak pvp za PK, takhle může reálně hrát jen jedno z toho.

Jednoduchej zásah do hry, kterej by stoprocentně aspoň o něco málo zvedl aktivitu frakčního pvp a nijak nezvýhodnil hru PKčkům a GM jsou proti? Tohle prostě nejde pochopit :)
Noncompet Ismentis
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 57
Registrován: 10 úno 2014 17:40

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Noncompet Ismentis »

Ozivovat neco o com se mluvi?
Ozivovat neco, kam chci, ale zvazuju to kvuliva pravidlu. Tak to potom jo.
Uživatelský avatar
Shadowsong
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1695
Registrován: 08 zář 2006 17:56
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Shadowsong »

Tuzemack píše:Jak PK nejsou ochotní hrát za svoje chary? Nevim co to plácáš. Původní myšlenka topicu byla v oživení frakčního pvp, čemuž by zkrácení relog pauzy určitě přispělo. Aktivní pvp hráč by si rád aktivně zahrál jak frakční pvp tak pvp za PK, takhle může reálně hrát jen jedno z toho.

Jednoduchej zásah do hry, kterej by stoprocentně aspoň o něco málo zvedl aktivitu frakčního pvp a nijak nezvýhodnil hru PKčkům a GM jsou proti? Tohle prostě nejde pochopit :)
tak oziv frakcne pvp tym, ze budes behat pvp. alebo ony uz snad frakcie nemozu behat proti pk?
how to play gangrel:
bind greater blood to every key on keyboard
roll your face over the keyboard
...
???
profit
Uživatelský avatar
Me
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 230
Registrován: 07 zář 2006 19:09

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Me »

Upřímně - Brízvej je sice dost mimo, ale trochu nechápu, co se tu snažíte vylobovat.
Pokud chci hrát PvP, tak si na minutku před lognutím sednu a rozmyslím si, jestli chci jít hrát za frakci nebo za PK ( můžu při rozmejšlení použít mapu, icq, telefon, cokoliv). Pak lognu a hraju PvP, a opravdu kvůli tomu nepotřebuju přelogovávat na jinou - taky PvP - postavu. Je vaše chyba, pokud při rozmýšlení lognete na silnější stranu, kde nemáte proti komu hrát.
Jelikož O/Ch hráči jsou logicky víc náchylní na PvP, má většina z nich i PK. Povolit okamžitý relog by pouze umožnilo celé skupině lidí, kteří jsou na jedné frakční mapě najednou přelognout a jít někoho pojet, jen, co dostanou info o výpravě ( a toto se opravdu dělo, nezkoušejte na mě, že ne - a to na straně O i CH).
Navíc si myslím, že 10 minut není tak dlouhá doba, aby to člověk nevydržel..
Tak, a teď mě kamenujte, jsem opravdu zvědav na argumenty - já jsem PvP hráč, tak tu na mě nezkoušejte co na brízvej :).
Edit: teď až jsem si všiml, že u O/CH je ta pauza hodinu, to už je dost, to bych nečekal. Ale vše, co jsem napsal předtim platí..
[color=#BF0000]
_____,^==¬¬¬¬___/|_
)_,.--'''[ µ"\_\****”””””””
[/color]
Rainbow
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 209
Registrován: 08 zář 2009 13:45

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Rainbow »

Tve, kéž by deset minut.. ale rlg z PK na frakci hodina? Co to sakra je, to je skoro půlka času, kterýho sedíme denně za pc.
Každopádně když jedno PK vidí, jak v Cove je, plácnu, deset frakčních hráčů, tak než tu hodinu počká, tak oni na něj fakt nebudou čekat.. A názory lidí, kteří jsou tak zakomplexovaní proti pk jsou dost vtipný, jako Rod, Breezway atd. :D
Nejdřív si okuste všechny možnosti DP nebo alespoň většinu a pak se cpěte do témat, do kterých máte co vložit.
Uživatelský avatar
Sir Artuhr
Trhovec
Příspěvky: 1290
Registrován: 07 zář 2006 18:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Sir Artuhr »

Me píše:Upřímně - Brízvej je sice dost mimo, ale trochu nechápu, co se tu snažíte vylobovat.
Pokud chci hrát PvP, tak si na minutku před lognutím sednu a rozmyslím si, jestli chci jít hrát za frakci nebo za PK ( můžu při rozmejšlení použít mapu, icq, telefon, cokoliv). Pak lognu a hraju PvP, a opravdu kvůli tomu nepotřebuju přelogovávat na jinou - taky PvP - postavu. Je vaše chyba, pokud při rozmýšlení lognete na silnější stranu, kde nemáte proti komu hrát.
Jelikož O/Ch hráči jsou logicky víc náchylní na PvP, má většina z nich i PK. Povolit okamžitý relog by pouze umožnilo celé skupině lidí, kteří jsou na jedné frakční mapě najednou přelognout a jít někoho pojet, jen, co dostanou info o výpravě ( a toto se opravdu dělo, nezkoušejte na mě, že ne - a to na straně O i CH).
Navíc si myslím, že 10 minut není tak dlouhá doba, aby to člověk nevydržel..
Tak, a teď mě kamenujte, jsem opravdu zvědav na argumenty - já jsem PvP hráč, tak tu na mě nezkoušejte co na brízvej :).
Edit: teď až jsem si všiml, že u O/CH je ta pauza hodinu, to už je dost, to bych nečekal. Ale vše, co jsem napsal předtim platí..
I kdyz bych te velice nerad nazval volem, tak sice PvP hrac jsi, ale aktivni asi stejne jako hunter:p On se nam server od dob nerozpadajicich se run dosti zmenil:p

A urcite to neni o tom nechat to uplne bez pauzy. To by byla vrazda Frakce a PvP vubec, protoze je jasne co by nasledovalo. Kazdopadne zvyhodneni te pauzy by pomohlo k tomu, ze aktivni PvP hraci vlastnici PK by mohli behat frakci. Ted to vypada tak, ze aktivni hrac Pk do frakce nepujde kvuli te nesmyslne hodinove pauze. Takze se snizuje pocet aktivnich frakcnich hracu a zase to upada. V soucasne dobe si na DP clovek moc nemuze vybirat co pujde behat. Ale musi lognout to co se zrovna beha.

Jinak relog pauza 15 minut z frakce na pk by neznevyhodnovala hrace v dungu kvuli pojezdum. Soucasne nastaveni nahrava PvM hracum v dungach a 15 minut k dobru je luxusni casovy naskok porad.
Naposledy upravil(a) Sir Artuhr dne 21 úno 2014 15:47, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Me
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 230
Registrován: 07 zář 2006 19:09

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Me »

Ty mě klidně nazvat volem můžeš, to nějak přežiju.. Jinak se ale pleteš, nedávno jsem lognul ( a asi po půl hodině dostal jail :pp).
Já to pochopil tak, že chcete pauzu úplně zrušit, což by byl nesmysl. Samozřejmě, ta hodina je dlouhá doba a slušelo by jí zkrácení tak na polovinu aspoň.
[color=#BF0000]
_____,^==¬¬¬¬___/|_
)_,.--'''[ µ"\_\****”””””””
[/color]
Bloody King
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 68
Registrován: 21 úno 2007 21:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Bloody King »

Me píše:Ty mě klidně nazvat volem můžeš, to nějak přežiju.. Jinak se ale pleteš, nedávno jsem lognul ( a asi po půl hodině dostal jail :pp).
Já to pochopil tak, že chcete pauzu úplně zrušit, což by byl nesmysl. Samozřejmě, ta hodina je dlouhá doba a slušelo by jí zkrácení tak na polovinu aspoň.
Přesně o tom by tu měla být řeč. Ale mnozí lidé si myslí opak že strachu z pojezdu, což je hloupost.
Uživatelský avatar
Artwelis
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 35
Registrován: 14 zář 2013 21:34

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Artwelis »

Mas recht Artuhre, hodina je opravdu hodne, nicmene 15 minut mi prijde docela malo
20 minut mi prijde trosku lepsi a vic to ochrani PvM hrace pred relogem frakce na PK

Prijde mi to jako docela maly ustupek a GM by mohli situaci treba 2 mesice monitorovat a pak to kdyztak doladit
Tuzemack
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 172
Registrován: 28 lis 2012 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Tuzemack »

Když někdo najde pojezd a měl by čekat na lidi 20 minut, tak to může rovnou zabalit, i kdyby měl čekat třeba jen 5m. Při pojezdech jde dá se říct o vteřiny, takže nějakých 20m je někde úplně jinde.
Uživatelský avatar
Strigwyr
Dark Elegizer
Dark Elegizer
Příspěvky: 899
Registrován: 08 říj 2007 22:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Strigwyr »

Naivky si myslia ze 15 minut je malo? tak ja vam poviem story, ze cca kazdy 5. pojazd bol nedobehnuty kvoli sekundam - pamatam asi 10 pripadov kedy nam chybalo 10-20 sekund na dobehnutie...

okrem toho, koho bavi v dnesnej dobe obiehat?... 5 minut relog akurat
PVP - http://www.fire.websnadno.cz
PVM - http://www.egolego.weblahko.sk

( Firestorm / Icestorm / Cherry Kisska /// Strigwyr / Agrael / Ego / Nelly Wayne / Raid Trooper )
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20 kvě 2007 16:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Xan »

Konečně zas pořádnej topic, klidně byc hto dal do sekce pro pobavení:)
Nejvíc mě baví, jak harvení modrých postaviček v drahým equipu nazýváte pvp a že ty pk hrajete čistě pro pvp:)
Uživatelský avatar
Rod Sacketts II
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 387
Registrován: 04 dub 2009 22:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Rod Sacketts II »

Vortone ty bys sis měl dát voraz jsi v pubertě tak běž ven do RL prohánět holky a neseď u PC akorát zblbneš.
Sir Artuhr píše: Tato zmena by stavajici situaci pro vas PvM hrace nikterak nezmenila. Jedine hrace ktere zkraceni muze zasahnout jsou PvP hraci, protoze se zkrati relog z frakce na pk a opacne a to muze znamenat urcity prostor k praseni. Kazdopadne i mnou navrhovanych 15 minut je v PvP pomerne dlouha doba. Potencional aktivnich hracu PvP by se mel vyuzit na max. dokud jsou ochotni behat i frakci.
Kecáš jak když ti od Tlamy práší. Změna by to pro nás byla obrovská a hodně demoralizujcí.
Sir Artuhr píše: Zrejme to bude tim, ze aktivnich hracu je sice asi 80 ted, ale hracu aktivnich na foru je asi jen 20. A ja to osobne ani zneuzivat nemuzu, protoze PK mam zakazany a ani ho nehraju. Nelobuju za PK. Lobuju za zachovani aktivity frakcniho PvP.
Jenomže tou Pauzou bys podpořil rychlejší relog které by usnadnily pojezdy ( pro ty true PvP hráče co baví havně PvP ) a to si při tvé neskonalé všímovosti asi přehlédl.
Lidi za PK moc dungy nechoděj. Choděj je za Modráky a když za ně potkaj výpravu tak při snadnym dungu relog/ pojezd. A to se sice při 15 minut dá zvládnout akorát než se respne klíčník, ale u Frakce maj smůlu.
Maj prostě postih za to že hrajou PK co kazí hru jíným ( zvlášť když tě bude moc kontrolovat za neutrálního modráka ). A jestli Arture řekneš že se rád nehcháváš pojíždět v dungu, nikdo ti nebrání chodit dungy s frakcí. Pokud chtěj hrát PvP ať si vyberou jestli chtěj hrát za mordrou frakci nebo červenýho Indiána.
Bloody King píše:Omlouvám se, nechal jsem se unést, ale naběhla si na to sama.

K tématu: dá se to ošetřit jinak ke spokojenosti většiny. Pokud jde o čisté PvP.

Blue => PK a PK a=> Blue = 15 minut
O/CH => PK a PK => O/CH = 20 minut + 40 minut zákaz použití dungovní zóny
S tou dungovní zonou by to šlo ale dal bych to 30 / hodina - jenže to ijak neošetříš skriptově a na dobré slovo to na DP nemá cenu.
Artwelis píše:Vzdy tu bude skupina, kteri preferuji praseni pred PvP. Dle meho by GM meli dat ve frakcich takove odmeny, aby se hracum vyplatilo jet PvP ve frakci nez PvP za PK.
Máš pravdu. Je to tim že PvP char si většina lidí nevybaví tak jako postavu s kterou jde FDD či tak.
Sir Artuhr píše: Zvysovanim odmen pro frakcni hrace cesta urcite nevede. Myslim, ze soucasna situace je adekvatni. Frakcni PvP by urcite nemelo byt primarne o vydelavani. Ja si predstavuji frakcni PvP jako nejlepsi moznou cestu v hrani PvP na DP a to z pohledu zabavy a urovne kvality hracu. Zvysovanim odmen by jenom pritahlo prizivniky a mamonare s nulovym PvP skillem. V tomhle smeru bych radeji videl 10 kvalitnich PvP hracu ve Frakci, nez 25 cove pvperu.
Nikdo ti nebrání si užít PvP za frakci tim že na sebe v +20 /+25 brněních nalákáš do dungu druhou část frakce. Ale za to taky nikdo nebrání PKčkům aby pojely ve stejném Ekvipu lidi kteří to hrajou hlavně kůli PvM.
Tuzemack píše:Hmm zatím jsem tu v argumentech neviděl žádný reálný negativní dopad, který by zkrácená relog pauza na 10 m způsobovala. Zkuste se snažit víc :)
A že sme tu taky neviděli tvuj argumet který ti zlepší + zpříjemní hraní s pojezdama. ( Zároveň tobě zlepší a zpříjemní modrákům zhorší a znepříjemní )
Tuzemack píše:Jak PK nejsou ochotní hrát za svoje chary? Nevim co to plácáš. Původní myšlenka topicu byla v oživení frakčního pvp, čemuž by zkrácení relog pauzy určitě přispělo....
Tak začni hrát Order místo PKček a taky to tim oživíš. Ale ne jsi nenapapanej tim PvPčekem tak néjen že by ses ve frakci uživil, musíš zarobit mamon za PKčko.
Tuzemack píše:Jednoduchej zásah do hry, kterej by stoprocentně aspoň o něco málo zvedl aktivitu frakčního pvp a nijak nezvýhodnil hru PKčkům a GM jsou proti? Tohle prostě nejde pochopit :)
Jo PvP hráčům zpříjemnil a PvM by to znepříjemnil, jaký král to mohl vymyslet tak dokonale že si hru užijí všici..... Hlavně začínajcí hráči co chtěj zkusit 'novou' hru kde je adrenalin díky full lotu. Mi protože chceme hrát PvP na dřeň chceme mít zisk ať si to užijem.
Rainbow píše:...A názory lidí, kteří jsou tak zakomplexovaní proti pk jsou dost vtipný, jako Rod, Breezway atd. :D ...
Bránil jsem vždy a budu bránit modré hráče. Chci aby server byl aktivní a přitáhl nové hráče, ale jakmile řekneš lidem že PK tě tam připraví o věci na který jsi dungoval dva dny ( den ) tak je to odradí. A to neni o tom jestli tě baví nebo nebaví PvP ale na tom aby si to užily obě skipiny a nepotřebuju po větě vidět běhat Order a bát se že za 15 ( nebo někým navrhovaných 10 ) minut už mě bude nahánět banda Pkček protože jejich bedna potřebuje zrovna to co mam na sobě.
Sir Artuhr píše:...
Jinak relog pauza 15 minut z frakce na pk by neznevyhodnovala hrace v dungu kvuli pojezdum. Soucasne nastaveni nahrava PvM hracum v dungach a 15 minut k dobru je luxusni casovy naskok porad.
Jo ještě 5 minut budeš před dungem čekat na klíčníka.....
Jde o Frakce <-> PK kde nepotřebuju potkávat Orderáky běhajcí po světě se strachem že se za chvíli budou rojit PKčka jakmile mě uviděj Tamovat v Phoenix Chainu.
PvP buď za Pk nebo PvP za Frakci, pro většinu lidí na servru jsou modráci spíš věrohodnější jako non-vrazi než PKčka.
Arianna
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 342
Registrován: 09 zář 2006 03:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Arianna »

ja se tady vetsine tem anti-pk "hracum" divim, ze do toho dungu vubec lezou, uvedomujete si vubec jake tam je riziko toho pojezdu, popripade ze potkate pk na ceste do dungu?

a nedej boze, ze by se ten timer na relog zkratil, pk by dosli k prvnim dverim a jeb ho, resp hlidce minimalne hodina. (vyjma teda wrongu a ice) jo a jeste despu, ktery se pojizdi a chodi denodenne :)

Edit: omlouvam se za spatne info, ale wrong se snad taky neda dobehnout :)
Naposledy upravil(a) Arianna dne 21 úno 2014 18:41, celkem upraveno 3 x.
Prafotr Morava
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1667
Registrován: 07 zář 2006 18:43
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Prafotr Morava »

:D
[color=green][size=167]Čaj? Pickwick![/size]
[/color]
Arianna
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 342
Registrován: 09 zář 2006 03:04
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračování relogu

Příspěvek od Arianna »

Jeste me tak napadlo, a tohle je otazka pouze na ty co jsou proti:

Jak by se vas otazka zkraceni relogu mezi o/ch<->Pk dotklo, a co by se zmenilo oproti soucasnemu stavu?

----Dle meho nazoru nic, pac kdyby se dal relog na 15 min porad by to bylo delsi nez tech 10 min mezi blue a pk...Nechapu, vazne nechapu jak by se vas tato zmena dotkla a jake by z toho ti hraci meli tak neskutecne vyhody.
Odpovědět