Opět a zase poklady

Vaše nápady a návrhy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Tanya
Orc Writer
Orc Writer
Příspěvky: 75
Registrován: 23.09.2006 10:05:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od Tanya »

BTW: aby tu lidi jen nebreceli kvuli pokladum. Chci podekovat GM, ze poklady co se ted doplnujou, jsou fakt pekne a jsou k necemu ;)
Uživatelský avatar
Joewar
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 123
Registrován: 13.10.2007 11:06:51

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od Joewar »

Moje vnutorne pohorsenie mi neda aby som neobnovil tuto temu a neprisiel sa "vyplakat".

Minuly tyzden sme boli po dlhsej dobe navstivit "top" dungeon na serveri - despise.
Myslim, ze sa uz niekde rozoberalo ako katastrofalne bola prerobena d1 takze to spomeniem iba okrajovo. Ucel prerabky bol urcite splneny a to stazit to ako je to len mozne a spravit z toho nezazivne 2 hodiny zvacsa plne nervov.
O ohodnoteni vypravy prejdenim d1 formou pokladu sa moze porovnavat s nejakym Shame alebo podobnym low dungeonom.
http://oi46.tinypic.com/ixxkw5.jpg

Iste argument bude, ze ten "pravy" poklad je az v dalsich poschodiach(aj ked to tak vobec nevyzera), problem je skor ten, ze s ubudajucim poctom hracov je celkom problem dat dokopy partiu co by mohla stravit za uo viac menej cely den aby isli dung... Nevidim co by bolo na tom keby bola ako zaklad v jednotke vzdy aspon 1 top cast(aspon priblizne ohodnotenie narocnosti/poctu hracov/casu) pre vypravu co by mala zaujem a cas prejst iba prve poschodie.

K dalsim poschodiam:

- na prejdenie prveho + druheho/tretieho poschodia:
8-11 ludi
ak ide vsetko hladko(co nebyva skoro nikdy) da sa to stihnut za 5 hodin, ak to ide zle moze vyprava v dungeone uviaznut aj na 8 hodin +.
sanca na vylah so skusenymi hracmi cca 20-30%, s vypravou mega top skusenych hracov 10%, vyprava neskusenych hracov sanca na vylah 80-90%
ohodnotenie:
http://oi50.tinypic.com/2niqsyh.jpg - ada yarny, ore boli nejake smiesne cisla neviem ci okolo 3 ks...
dalej pouzijem fotky kolegov co hraju aktivnejsie (dufam, ze nebude vadit), tazko odhadnut mnozsto ac/ada ale isto to nebolo vela:
http://www.btikos.sk/gp/?text=184-despise-1-2
http://www.btikos.sk/gp/?text=178-desp-1-3


na porovnanie davam do pozornosti dungeon, kt. ma ohodnotenim najviac irituje - heroic temple
potrebny pocet ludi 2-4
cas na prejdenie 2-3 hodiny
sanca na vylah u skusenych hracov 3%, sanca na vylah u neskusenych hracov 20%
ohodnotenie:
http://www.btikos.sk/gp/?text=194-heroik-templ
http://www.btikos.sk/gp/?text=199-draci ... k-immortal
z ustneho podania sa ku mne dostalo:
- 2x angel cast
- 1x angel + ice
- kluc ratmany + ice

Ako je teda mozne, ze sa takto neumerne doplnaju poklady?(nekompetentnost GMka co doplna poklady a nepozna uroven obtiaznosti dungeonov?) Podla mojho osobneho nazoru by myslim bolo vhodne ucinit nejaku napravu do buducna.. Roztriedit dungeony do kategorii obtiaznosti + priradit ku kazdej obtiaznosti prizlibne koncept pokladu, ktoreho by sa GM + - drzalo.

K despu teda este jedna poznamka. Dungeony sa daju urobit narocne aj inak ako, ze by mali trvat 10 hodin... Mozno by bolo vhodne jednotlive poschodia odstupnovat podla narocnosti s tym, ze jednotka by bola na urovni nejakej rise s casom na prejdenie 1hodin + nejake drobne. Dalsimi poschodiami by sa narocnost stupnovala a dajme tomu 5. poschodie by bolo iba pre "jednu vyvolenu skupinu" najlepsich hracov kt. tu su. Momentalna narocnost 2., 3., 4. poschodia je podla mojho nazoru priblizne rovnaka, rozdiel je iba v pocte ludi a potrebneho casu na prejdenie.


Je to iba moj osobny nazor na danu temu/problematiku. Mozno som jediny, ktory to takto vidi ale mal som potrebu to napisat tak tu to mate :)
Uživatelský avatar
Miramar
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 85
Registrován: 02.10.2006 23:43:29
Bydliště: Kovářství Nová Nara
Kontaktovat uživatele:

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od Miramar »

No myslím že by vše vyřešilo prosté nascriptování atomatickeho rozhazování pokladu jak zde nastinil kdysi davno jeden člověk(Mikee) Dle jeho nazoru to lze udělat celkem jednoduše. Pokud to ovšem není pro někoho hc možna by bylo o tom slovo k pozeptaní popř k debatě.Další a jakekoliv dohady by byli ty tam :lol: Muj nazor : rozdelit 3 ruzne obtiznosti a dle Mikee aplikovat dane 3 okruhy na dane poklady (obtiznosti)
Arianna
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 342
Registrován: 09.09.2006 03:04:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od Arianna »

Tak prvne k postu miramar: automaticke doplnovani pokladu je dle meho nazoru hloupost, z duvodu toho ze by se neustale opakovaly stejne veci a proc to nekdy trochu neprikorenit.

Dale k pokladum co tady psal joewar:
Despise- to jak se upravila jednicka dobre schvaluju byla to zmena lidi se stim nauci zit, ale proc by po cca 2 hodinach v dungu ktery neni nikterak lehky si meli odnest z prvniho patra par +25 platu, ale dobre tohle bych jeste taky schvaloval kdyby aspon poklad v dalsich patrech stal za to. nebot odnest si po 5-6 hodinach z dungu jednu top cast a 6 ore a spotrebak ktery pada vsude je celkem smesne na to ze to jde cca 9 lidi. Kdyz v heroiku je pro 3 clennou vypravu prichystany stejny loot pac jde mene lidi a jeste to maji za 2,5h.

Tady tohle bych prosim nebral jako nejake breceni, jen chci poukazat na to ze clovek za nejakou odvedenou praci ma celkem prd.

Je nekdy opravdu tezke dojit ten desp i kdyz to ma clovek nachozene, coz lidi stoji spoustu prace a nervu a vysledek je takovy jaky je.

Jo a jeste pro ty co by meli chut tady zacit psat ze to vybirame bud my a nebo MG, tak bych vam jen rad rekl ze despise opravdu neni jen pro tyhle dve skupiny muze tam jit kazdy. Kazdy kdo s despem zacinal tam nechaval equipy takze staci se naucit a muzete si ty nechutne krasne poklady vybirat take.

Jeste me tak napadlo, vazeny Gm teame mozna by se to chtelo trochu zamyslet a bud ten dung nejak zmenit a nebo udelat neco aby to tam lidi motivovalo jit. Protoze v tehle dobe se tam absolutne neoplati jit, nez se to clovek nauci dochazet tak tam umre nebojim se rict minimalne 5x a pak kdyz uz se mu to nahodou podari projit tak ho v pokladu ceka 1 top cast a spotrebak. takze po 8 hodinach nervu si to urcite budu mit chut zajit znovu.
Arianna
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 342
Registrován: 09.09.2006 03:04:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od Arianna »

Qvido píše:Obtížnost dungu určuje mnoho faktorů. Například krizovky jež v dungu nastanou, nebo mohou nastat. Rozestavení dungeonu, pastí, mobů. Jejich kombinace atp. Obtížnost dungeonu si určují i hráči, třeba jak jsou sehraný.
Jeste bych rad reagoval na tohle, coz tady pred nejakym tim mesicem zaznelo. podle techto kriterii je ale teda heroik nb dung :)... pasti temer zadne, a kdyz uz neco vyskoci se vicemene nic nestane, krizovky zadne. proc teda takove poklady?... a ne ja jim nezavidim at to tam kluci z Mg maji, ale jsk jsem psal nechapu pak poklady v despu
Uživatelský avatar
Miramar
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 85
Registrován: 02.10.2006 23:43:29
Bydliště: Kovářství Nová Nara
Kontaktovat uživatele:

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od Miramar »

Arianna píše:Tak prvne k postu miramar: automaticke doplnovani pokladu je dle meho nazoru hloupost, z duvodu toho ze by se neustale opakovaly stejne veci a proc to nekdy trochu neprikorenit.
Tak prvne :lol: tak docela nesouhlasím což takhle přidat do scriptu proměnou ? Tim je to řečeno snad jasně nebo ti rozdelování pokladu GM teamem jako proměná nepřipadá:)? Proměná nastavená scriptem je přeci nediskutovatelná a naprosto spravedliva nebo se mílím ? :wink: Formulace okruhu deleni lotu mezi tyto poklady by se musela bliže specifikovat tzn diskuze - hraci+GM-vyběr(dungy rozdeleni specifikaci obtížnosti dale padavosti itemu a počtú) a konečně nastvení oné již tak zminované proměné tebou nazívané (trochu neprikorenit)(ony extra items :lol: bez kterejch vas to nebaví :lol: )
Irto
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 208
Registrován: 16.10.2011 11:28:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od Irto »

Miramar píše:
Arianna píše:Tak prvne k postu miramar: automaticke doplnovani pokladu je dle meho nazoru hloupost, z duvodu toho ze by se neustale opakovaly stejne veci a proc to nekdy trochu neprikorenit.
Tak prvne :lol: tak docela nesouhlasím což takhle přidat do scriptu proměnou ? Tim je to řečeno snad jasně nebo ti rozdelování pokladu GM teamem jako proměná nepřipadá:)? Proměná nastavená scriptem je přeci nediskutovatelná a naprosto spravedliva nebo se mílím ? :wink: Formulace okruhu deleni lotu mezi tyto poklady by se musela bliže specifikovat tzn diskuze - hraci+GM-vyběr(dungy rozdeleni specifikaci obtížnosti dale padavosti itemu a počtú) a konečně nastvení oné již tak zminované proměné tebou nazívané (trochu neprikorenit)(ony extra items :lol: bez kterejch vas to nebaví :lol: )
1) Automaticke poklady na DP jsou lokače, mapky, určitě víš jak skvěle v nich random (proměna funguje)
2) Poklad doplněný automatem musi vybírat s nějaké definice předmětů nahodně takže by tam jednou mohlo byt 5x topko podruhe 5x pitch forky. Už vidím ten spam...
3) Domluva hraču a GM teamu zde? Dobrej for malem jsem spadnul ze židle neshodnem se zde ani na tom jakou barvu ma ho*no.
4) Ten random GM muže fungovat tak že narozdil od robota to GMko vidí jak často se který poklad vybírá (netvrim že to tak je) ale pokud doplni poklady a treba dalsi den je obejde a v despu je vybrany doplni to asi jinak než v dungu kde ten poklad třeba tyden leží. Netvrdím že to tak je ale toto je věc co třeba random neuděla.
5) A dle nejlepšího běž přikladem napiš ten skript na automaticke doplňování pokladů napiš přesně tu definici kde jake itemy by v zásadě měli padat předlož to zde jako hotové řešení a je se o čem bavit, takto teoretizovat mužem do skonani světa.

Takže těším se na tebou zaslaný random skript a definice dungu a jejich pokladů.
Uživatelský avatar
Dudek
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 601
Registrován: 08.09.2006 13:23:43
Bydliště: Papučárna
Kontaktovat uživatele:

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od Dudek »

Když ten Desp stoji za takovy hovno, proč tam lezete a za stejnou dobu nejdete třikrát Heroic Temple! Aha, on tam ten poklad asi nebude pokaždé...
Já neříkám nic, ale na moje slova dojde...
Kdo jinému jámu kopá, je u něho na brigádě...
Uživatelský avatar
Joewar
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 123
Registrován: 13.10.2007 11:06:51

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od Joewar »

Normalne som uz cakal kedy sa tu objavi post od pvm experta ako je dudek...

Ide asi skorej o to, ze nas jednoducho nebavia low dungy kde nie je ziadne riziko a je to uplna sucharina chodit dookola. Casto krat si pred despom hovorime "hmm mohol by tam byt fajn poklad nikto to nedosiel viac ako mesiac" ale z 70% odchadzame sklamany.
Vela z nas ma tych eqipov xy ale skorej riesim princip toho ohodnotenia, ze sa do heroikov davaju najlepsie doplnovacie itemy a nevidim jediny dovod. Co uz predsa len mozeme ocakavat lepsie ako top cast/top zbran? asi jedine rare musta a tie sa teda tak casto do pokladov nedavaju :)

A este mi chces povedat, ze sa nemoze stat aby v despe nebol doplneny poklad? alebo tazko si vies predstavit aka je to zabava ked ti po 5tich hodinach bugne kluc a mozes ist kopat (to uz viac potesi vylah ako toto).

K automaticky doplnovacim pokladom ma napada, ze pokial by niekto prisiel na timer pokladou (ak by nebol rozny) tak by si vedela dana skupina odhadnut kedy sa tie poklady respuju a vyberali by ich dookola. Napr. ako sa da odstopovat priblizne klasicka lokovacka napr. v ice...
Uživatelský avatar
Sir Artuhr
Trhovec
Příspěvky: 1290
Registrován: 07.09.2006 18:41:42
Kontaktovat uživatele:

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od Sir Artuhr »

Ja si osobne myslim ze ta situace okolo dungu neni tak horka. Sance na vyleh mala, vetsinou se to v pohode dojde a to mluvim o jakemkoliv dungu. A kdyz nedojde vi o tom celej server. Vylehy proste k tehle hre patri a je to zcela v poradku, protoze ji to odlisuje od tisice dalsich mmorpg.

Ale poklady jsou opravdu obcas dost smesne. Low a medium dungy fajn. Kdyz je poklad nadprumernej potesi to. Kdyz je tam prd, tak si clovek rekne: Ok, neni to top dung. Ovsem podle obrazku i osobnich zlusenosti stoji poklad v TOP dungach za pekny kulovy. Nevim co tim GM sleduji, jestli si setri na duchod, nebo aby snad nepustili mamon mezi tech 100 zbyvajicich opravdu aktivnich hracu.
Uživatelský avatar
Joewar
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 123
Registrován: 13.10.2007 11:06:51

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od Joewar »

Tak povedal by som, ze sa najde velmi vela ludi co v tom despe nechali viac ako si odniesli :) predsa len 1 vylah vynahradia dajme tomu 3x uspesne dojst... a to neratam ked si tam pochovame ligotave topecka :) 1 vylah v topku by pri tychto pokladoch vratilo mozno 20 uspesnych dojdeni... a ma bilanciu uspech:smrt 20:1 teda nema asi nikto.

Mne osobne vadia viac ako vylahy, ze za posledny rok som nezazil hadam 1 pohodovy desp... .vzdy ma to stoji kopu nervov a nie len mna :) tak preto mi pride ohodnotenie take komicke.
Mihal
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 363
Registrován: 09.11.2006 14:00:11
Kontaktovat uživatele:

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od Mihal »

Len informatívne, ked sa nový desp 1 otvoril, myslim že acarus povedal, že tam poklady bude davať len občas aby sa nevyberala len 1 ale aby to bolo občas spestrenie k tym hlavnym patram. Co som pozeral tu fotku tak v D2 mat topko a 6ada je nič moc? Ada je podla mňa tiež relativne top item. a 2x topko + itemy v D3 je tiež slušne (ale je to samozrejme menej ako 5 a 10).

K heroic templu a tomu čo Quido povedal o naročnosti dungov. V heroicu nesmieš zomrieť čo sa občas nepodari, ked su tam príšery čo ti IKčko daju ... a to je ta naročnosť. A ked sa vam tam tie poklady pačia, kludne si ten dung chodte, mňa absolutne nebavi a čo viem tak ani vas ;), tak možno preto tu píšete.

A ak budete mavať v pokladoch viac, budete chcieť ešte viac a zas sem napíšete aké je to nefer a tie poklady sú také a také. Ak chcete ist vylahať, tak si chodte EP2, tam mate ževraj prekrasny mamon a aj šancu na vylah, obtiažnosť a zábavu .... všetko o čom tu píšete ;)

A k počtom na D2 a D3. D2 sa chodí v 6-7 ludoch (4 hodinky cca + krizovky) a D3 tak 8-9 (4 hodinky + krizovky). To že sú krízovky sa nepočíta do času dungu, lebo i deceit sa da ist 5 hodin ;). A tie počty hráčov nie su minimálne, takže ak je vyprava skúsená môže to znížiť a teraz ked su destrovia, tak 1 destro je za 1,5 klasickeho wara a pal so špeckou aj za 2 :).

A náročnosť dungu klesá s počtom prejdení, takže sa mi páči, že GMka občas pridajú monštrum, pascu ....
Uživatelský avatar
Joewar
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 123
Registrován: 13.10.2007 11:06:51

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od Joewar »

Nevidim preco by malo byt na skodu, ze by sa nasla vyprava, ktora by chodila vyberat iba desp 1 s adekvatnym ohodnotenim... presla by ho 20x a potom by sa zzila s prostredim despisu a rozhodli by sa preskumat aj dalsie poschodia. ale momentalna motivacia ist d1 je nulova.

Jedine co je z ada vyuzitelne je akurat tak ada robka... z ingov sa najcastejsie pouziva ada heater/kite, ktory mozes substituovat zadarmiko frakcnym goltianom. Realne vyuzitie a hodnota ada plate/ring nie je ani zdaleka tak vysoko za aku cenu sa to predava ( samozrejme hraci si stanovuju cenu..) kazdy po tom tuzi dajme tomu, ze je to nieco nove ale ked si to oblecie do dungu tak zisti, ze to nie je taka slava ako ocakaval a nedal by za to ani polovicnu cenu keby to skladal znova... (aspon moja skusenost teda). A co som tym chcel povedat je, ze ada pre mna nepredstavuje top item ani zdaleka tak ako top zbran :)

Problem je ten, ze ty porovnavas uplne 2 rozdielne typy narocnosti. Sanca na vylah ma z mojho pohladu ovela vacsi vyznam ako iba to, ze umre clen vypravy a vyprava sa nasladne nedostane k "vytuzenemu pokladu". Nehovorim, ze tuto dajme tomu "sikovnost" dojst dungeon bez smrti netreba ocenit ale rozhodnie nie takto ako sa to deje teraz.

Ked sa teda zda gmkam, ze davaju prilis do despov tak nech uberu z tychto low dungeonov aby nastala aka taka rovnovaha... Nejde mi o to, ze ked "nemozem" mat ja taky poklad z heroiku tak nech ho nema nikto. Chcem len aby nastala rovnovaha.

Nemusis sa obavat EP2 urcite poctime nasou navstevou a budeme odchadzat reward gatou :) len je problem v dnesnej dobe dat ludi dokopy.

Nepovedal by som, ze destrovia maju az o tolko vyraznejsi dmg akurat zaplnili dieru, ze nemusis nosit top zbrane a mas dmg ako boh :) porovnat si teda klasickeho wara s master vikom a destra s halou tak by sme sa dostali na priblizne rovnaku uroven podla mojich odhadov... akurat v prieraznosti by bol rozdiel.

Nechapem ako mozes toto vypustit z ust, ze krizovka sa do dungu nerata :D vidim, ze nase nazory na vyjadrenie casu na dungeon sa rozchadzaju. Podla mna prejdem dany dungeon 10x a spravim si pekne priemer kolko mi to trvalo a dojdem k zaveru ( 4,5 + 5 + 5 + 6 + 5 + 6 +5 +6 + 6,5 + 5) / 10 = 5,4 hodin. Ty si asi predstavujes, ze tu krizovku za teba odohra niekto iny alebo, ze pocas krizovky neplynie cas alebo co? priratas k tomu delenie lootu 30-40 minut a si hned na cisle co ti zhltne polovicu dna..
Ale ked su pre teba tie despy take jednoduche, ze to das v 6tich ludoch za 4 hodiny tak ti s arim podarujem sponzorsky dar 2M ak to zvladnes.
erunno
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 28.09.2009 15:30:30

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od erunno »

Jak to tady tak čtu, tak by snad GM team měl uvažovat o tom smazat všechny doplňovací poklady. Neměli byste na co nadávat :)

A jinak souhlasím s Mihalem krizovka se do dungu nepočítá za krizovku si může každý sám. Dělení lotu se do dungu taky nepočítá protože pak bys musel počítat i to že obepíšeš výpravu, naženeš je na mapu, Tsko a další čas kterej předchází samotné výpravě.
Uživatelský avatar
Joewar
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 123
Registrován: 13.10.2007 11:06:51

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od Joewar »

Hmm cim by som tak podlozil moje tvrdenie... Som jednoducho toho nazoru, ze ist dungeon sa sklada z urcitych faz. Prirovnam to teda k obedu:
priprava - nakup surovin na varenie (obopisovanie ludi nahananie ich na ts, na miesto odchodu)
priebeh - varenie (samotny priebeh dungeonu)
odmena - obed (delenie pokladu)
ak to niekto nechape smola...
neozivoval som to za ucelom natahovania sa o takychto veciach.

poprosil by som teda niekoho kompetentneho keby sa mohol vyjadrit.
Irto
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 208
Registrován: 16.10.2011 11:28:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od Irto »

Joewar píše: Ked sa teda zda gmkam, ze davaju prilis do despov tak nech uberu z tychto low dungeonov aby nastala aka taka rovnovaha... Nejde mi o to, ze ked "nemozem" mat ja taky poklad z heroiku tak nech ho nema nikto. Chcem len aby nastala rovnovaha.
Umřela mi koza ok super nechť sousedovi chcipne byk.

Promiň ale jedine co zde pišeš je jak chceš vic mamonu do dungu ktery nějak davate a snažíš se to zde argumentovat obtížností dungu který jsem došel dokonce i ja (narozdil od tebe skillera jsem lama a jsem za to rad).
Arianna
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 342
Registrován: 09.09.2006 03:04:47
Kontaktovat uživatele:

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od Arianna »

Irto píše:
Joewar píše: Ked sa teda zda gmkam, ze davaju prilis do despov tak nech uberu z tychto low dungeonov aby nastala aka taka rovnovaha... Nejde mi o to, ze ked "nemozem" mat ja taky poklad z heroiku tak nech ho nema nikto. Chcem len aby nastala rovnovaha.
Umřela mi koza ok super nechť sousedovi chcipne byk.

Promiň ale jedine co zde pišeš je jak chceš vic mamonu do dungu ktery nějak davate a snažíš se to zde argumentovat obtížností dungu který jsem došel dokonce i ja (narozdil od tebe skillera jsem lama a jsem za to rad).
Ne tady jde o to, ze kdyz uz se clovek v tom dungu patla nejakych 5 hodin tak by za to rad mel adekvatni odmenu. A co je na tom spatneho ze bychom tad radeji videli poklad adekvatni obtiznosti a casove narocnosti dungu? nechodime to pouze my. Jsou tady jeste MG kteri to taky davaji. A to ze to nikdo jiny nechodi je spatne.

A to ze si to dosel je sice pekne, ale rekl bych ze je celkem rozdil mezi ten dung jit a jit :) jo a jeste jsem rad ze joewara povazujes za skillera nebot taky ho povazuju za dobreho hrace takze jsme uz dva 8)
Irto
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 208
Registrován: 16.10.2011 11:28:22
Kontaktovat uživatele:

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od Irto »

Arianna píše: Ne tady jde o to, ze kdyz uz se clovek v tom dungu patla nejakych 5 hodin tak by za to rad mel adekvatni odmenu. A co je na tom spatneho ze bychom tad radeji videli poklad adekvatni obtiznosti a casove narocnosti dungu? nechodime to pouze my. Jsou tady jeste MG kteri to taky davaji. A to ze to nikdo jiny nechodi je spatne.

A to ze si to dosel je sice pekne, ale rekl bych ze je celkem rozdil mezi ten dung jit a jit :) jo a jeste jsem rad ze joewara povazujes za skillera nebot taky ho povazuju za dobreho hrace takze jsme uz dva 8)
Ja nekde pišu něco o tom že to chodíte jen vy?
Co je to adekvátní odměna? (podle mě tam je a byly dle fotek pěkný poklady)
Chápu že by jste chtěli za 5 projítí mit složeny idealně 5 topek a citit se patřičně cool a skill ale to zde nikdy nebylo a mam obavu že ani nebude.
Uživatelský avatar
Thief
Nehraju!
Příspěvky: 1336
Registrován: 03.06.2011 16:43:24
Kontaktovat uživatele:

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od Thief »

Každej máme jinou představu o tom, co by mělo být v pokladech. Koncepty dle jakých by se dané dungeony měli doplňovat tu samozřejmě jsou. A snažíme se jich nějak +- držet. Ano teďka se párkrát v Heroic dungeonu (v immortal) části objevil lepší poklad. Mě osobně krom toho jednoho pokladu (top zbroj a top zbran) nepříšli zas až tak moc přehnané. Asi jsem podcenil hodnotu nové zbraně. každopádně takové poklady se objeví málo kdy a mohou se objevit i v despu, čí jiných dungeonech. Ale beru vaši nespokojenost s vybalancováním pokladu na vědomí a pokusím se to nějak urovnat.
Ascalante
Slime Flourisher
Slime Flourisher
Příspěvky: 14
Registrován: 08.02.2012 09:33:12

Re: Opět a zase poklady

Příspěvek od Ascalante »

to Irto: Z tebe mluvi jen zavist... Ja osobne nevidim duvod proc by v despech nemeli byt nejlepsi poklady, kdyz je to nejtezsi a casove nejnarocnejsi dng.

To Qvido: To je rozumna odpoved.
Odpovědět