Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)
Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)
Hlaste: dobre, prehnane, dobre pokud se mirne snizi potvory, pridat pocet narazu pred rozbitim, vypnout nektere ne-stacky?
K tomu po restartu prihodim pak pokladu protoze ted je dojit dung vazne tezsi.
Nektere prispevky (ktere maji k tematu co rict vic nez ostatni) jsou presunuty do jineho topicu.
K tomu po restartu prihodim pak pokladu protoze ted je dojit dung vazne tezsi.
Nektere prispevky (ktere maji k tematu co rict vic nez ostatni) jsou presunuty do jineho topicu.
Naposledy upravil(a) Baltik dne 09.02.2010 04:54:17, celkem upraveno 1 x.
srbqf
- Legend Of Pain
- Pencil Master
- Příspěvky: 596
- Registrován: 26.05.2008 16:31:49
pokud delas taktiku "potvoru zazdime, zablokujem, do zdi hodime vorta a neskodnou potvoru ustrilime", tak je to hlavne proti tobe.Legend Of Pain píše: Možno ťa to prekvapí, ale DP neni iba Emp a Arandil.
Pokud by to fungovalo rozumne, pripadne ve slabsich dungach by to umoznilo snizit pocet potvor (problem lagu) popr silu (problem IK), tim lip.
Jinak by to nemelo rozbit nic jineho nez plosnak, takze v podstate exploze a flus. A rikam, je to test, da se tam delat dost veci (treba to nastavit od nejake int/str, stejne jak je ted mizeni EF, coz by se pak nemelo projevit vubec).
Ale bez toho aby se to zaslo nekolikrat v praxi se to odhadnout neda, to jiste uznas

Zbytek (stacky) by se nemel projevit jinak nez vizualne (proste nova zed prepise tu starou misto toho aby jich bylo na policku 10) a potazmo by to melo (jak je zamysleno) dost odlechcit serveru.
srbqf
- Legend Of Pain
- Pencil Master
- Příspěvky: 596
- Registrován: 26.05.2008 16:31:49
Baltik píše:Zbytek (stacky) by se nemel projevit jinak nez vizualne (proste nova zed prepise tu starou misto toho aby jich bylo na policku 10) a potazmo by to melo (jak je zamysleno) dost odlechcit serveru.
A toto? Inak odpoveď ma celkom uspokojilaLeinad píše: myslim ze to dost ulahci pk pracu, ked sa vyprava zazdi v rohu a bude chciet kop, alebo ked zazdia dvere...jeden an grav a cau... Toto je podla mna velmi nemile...

- Hunter
- thug
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 07.09.2006 19:27:13
- Bydliště: depends
- Kontaktovat uživatele:
Nj, tak se holt naučej zazdivat kolmo a pk budou muset grav alespoň 3x ;P Nebo víc řad za sebou, ne na sebe. Třeba. Řešení je dycky víc.Leinad píše: myslim ze to dost ulahci pk pracu, ked sa vyprava zazdi v rohu a bude chciet kop, alebo ked zazdia dvere...jeden an grav a cau... Toto je podla mna velmi nemile...
Nexios
Na ty dvere jde hodit i kolmo... pripadne me napada ze (kdyby to problem byl) by to slo scriptove (porad mensi zlo nez ono too many items here a z toho vyplyvajici prusvihy).Legend Of Pain píše: A toto? Inak odpoveď ma celkom uspokojila
Naposledy upravil(a) Baltik dne 06.02.2010 16:05:50, celkem upraveno 1 x.
srbqf
- Legend Of Pain
- Pencil Master
- Příspěvky: 596
- Registrován: 26.05.2008 16:31:49
Prave preto som to tam upresnil ...situacia typu "som v rohu a nemam kam ustupovat a hadzat za seba rad stien" je bohuzial osudna, tie dvere, no to sa da ked mas kam ustupovat este...Hunter píše:Nj, tak se holt naučej zazdivat kolmo a pk budou muset grav alespoň 3x ;P Nebo víc řad za sebou, ne na sebe. Třeba. Řešení je dycky víc.Leinad píše: myslim ze to dost ulahci pk pracu, ked sa vyprava zazdi v rohu a bude chciet kop, alebo ked zazdia dvere...jeden an grav a cau... Toto je podla mna velmi nemile...
- Hunter
- thug
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 07.09.2006 19:27:13
- Bydliště: depends
- Kontaktovat uživatele:
Nj. Stěna se taky cástí instant a je bez pauzy. Narozdíl od an gravu.Legend Of Pain píše:Vačšinou 1 mág stenuje a minimálne 4 prskovia gravujú. Ukážeš mi toho boha ktorý to stihne odstenovávať ?
Navíc, na kopnutí ti stačí nějakejch 12 sekund. An Grav je nějakej pátej kruh, svitky nikdo nenosí, čili 2,5 sekundy na cast. Při kolmý zdi to musej dělat postupně, takže to jsme na takovejch 9 sekundách i kdyby mág jen hodil zeď a nic usnul a nic dál nedělal. Věřím ti, že to zvládneš.
Nj, kdybys byl v rohu, tak tě za pk ani negravuju, ale rovnou tě zmeteoruju/zvoguju ;PLeinad píše:Prave preto som to tam upresnil ...situacia typu "som v rohu a nemam kam ustupovat a hadzat za seba rad stien" je bohuzial osudna, tie dvere, no to sa da ked mas kam ustupovat este...
Nexios
Otazka je, jestli jeden stenujici prsk to ma stacit ustenovat proti 4 gravujicim.Legend Of Pain píše:Vačšinou 1 mág stenuje a minimálne 4 prskovia gravujú. Ukážeš mi toho boha ktorý to stihne odstenovávať ?
Dokud na obecne bude divat na lidi v valoritu jako na socky, tak si budu myslet ze nema :p
srbqf
Jenže o to nejde. ty se klidne zazdis ale jedno mass kouzlo a jsi v haji protoze ti zraneni prekazi recall takze nezdrhnes.Leinad píše:No, tato moznost tu sice je, ale nikto prakticky nema taky prskaci vykon na to aby uvogovali vypravu, sak hated chodi s jednym, max dvoma magmi, za to s mlatickami 4...
Hej tak todle je zas vynález....
To že to protě pk usnadní praci je fakt je uplně jedno kolik pojížděču tu bude trdit že ne .... sou mista kde to proste dobře zazdíte jen ve dveřích a ikdyž to dáte podélně tak to jsou tři gravy a dobře postavený pk a jsou u vás...a to nemluvime o tom, jak si budou dělat cesty fire fieldama...
Je sice fajn, že jsi do každýho pokladku přidal celej kaminek(nevim co tam je...typuju) ale fakt za todle asi nestalo...
To že to protě pk usnadní praci je fakt je uplně jedno kolik pojížděču tu bude trdit že ne .... sou mista kde to proste dobře zazdíte jen ve dveřích a ikdyž to dáte podélně tak to jsou tři gravy a dobře postavený pk a jsou u vás...a to nemluvime o tom, jak si budou dělat cesty fire fieldama...
Je sice fajn, že jsi do každýho pokladku přidal celej kaminek(nevim co tam je...typuju) ale fakt za todle asi nestalo...
To je takovy problem pochopit relativne jednoduche 2 vety?Ackerman píše:Hej tak todle je zas vynález....
Baltik píše: V tomhle nastaveni ano, ale neni problem udelat aby se na jednom policku rusila jen zed stejneho typu (nebo jakakoli jina kombinace).
I na to potrebuju vasi odezvu jak se vam to subjektivne chova v praxi
srbqf
Do pondelka tam nikdo nejde, a tohle zcela urcite neni kyzeny stav (je tam vsechno "prisne" aby se dalo rict co muze byt a co je spatne), takze to klidne v to pondeli omezim/zrusim/zrusim v souteznim dungu a omezim jinde/atd.Xardax píše:Balte neovlivni to teďkom vyrovnané šance v soutěžním dungu ?
srbqf