Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Vaše nápady a návrhy
Odpovědět
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Zdi, fieldy - pokusne niceni a par dalsich. (diskuse+flame)

Příspěvek od Baltik »

Hlaste: dobre, prehnane, dobre pokud se mirne snizi potvory, pridat pocet narazu pred rozbitim, vypnout nektere ne-stacky?

K tomu po restartu prihodim pak pokladu protoze ted je dojit dung vazne tezsi.

Nektere prispevky (ktere maji k tematu co rict vic nez ostatni) jsou presunuty do jineho topicu.
Naposledy upravil(a) Baltik dne 09.02.2010 04:54:17, celkem upraveno 1 x.
srbqf
Uživatelský avatar
Legend Of Pain
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 596
Registrován: 26.05.2008 16:31:49

Příspěvek od Legend Of Pain »

Ano ano, toto sme potrebovali, ďalšiu antiEMP zmenu, ktorá mu musí zabrániť dávať despy. Lenže nečakane, sú tu aj ďalší mágovia (napr. aj ja(!)) ktorým táto úprava opať prišla velmi vhod. ďakujem, ďakujem.

Možno ťa to prekvapí, ale DP neni iba Emp a Arandil.
clear brainwashing
dNb prezents
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Legend Of Pain píše: Možno ťa to prekvapí, ale DP neni iba Emp a Arandil.
pokud delas taktiku "potvoru zazdime, zablokujem, do zdi hodime vorta a neskodnou potvoru ustrilime", tak je to hlavne proti tobe.

Pokud by to fungovalo rozumne, pripadne ve slabsich dungach by to umoznilo snizit pocet potvor (problem lagu) popr silu (problem IK), tim lip.

Jinak by to nemelo rozbit nic jineho nez plosnak, takze v podstate exploze a flus. A rikam, je to test, da se tam delat dost veci (treba to nastavit od nejake int/str, stejne jak je ted mizeni EF, coz by se pak nemelo projevit vubec).
Ale bez toho aby se to zaslo nekolikrat v praxi se to odhadnout neda, to jiste uznas :)

Zbytek (stacky) by se nemel projevit jinak nez vizualne (proste nova zed prepise tu starou misto toho aby jich bylo na policku 10) a potazmo by to melo (jak je zamysleno) dost odlechcit serveru.
srbqf
Uživatelský avatar
Legend Of Pain
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 596
Registrován: 26.05.2008 16:31:49

Příspěvek od Legend Of Pain »

Baltik píše:Zbytek (stacky) by se nemel projevit jinak nez vizualne (proste nova zed prepise tu starou misto toho aby jich bylo na policku 10) a potazmo by to melo (jak je zamysleno) dost odlechcit serveru.
Leinad píše: myslim ze to dost ulahci pk pracu, ked sa vyprava zazdi v rohu a bude chciet kop, alebo ked zazdia dvere...jeden an grav a cau... Toto je podla mna velmi nemile...
A toto? Inak odpoveď ma celkom uspokojila :)
clear brainwashing
dNb prezents
Uživatelský avatar
Hunter
thug
Příspěvky: 1929
Registrován: 07.09.2006 19:27:13
Bydliště: depends
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hunter »

Leinad píše: myslim ze to dost ulahci pk pracu, ked sa vyprava zazdi v rohu a bude chciet kop, alebo ked zazdia dvere...jeden an grav a cau... Toto je podla mna velmi nemile...
Nj, tak se holt naučej zazdivat kolmo a pk budou muset grav alespoň 3x ;P Nebo víc řad za sebou, ne na sebe. Třeba. Řešení je dycky víc.
Nexios
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Legend Of Pain píše: A toto? Inak odpoveď ma celkom uspokojila :)
Na ty dvere jde hodit i kolmo... pripadne me napada ze (kdyby to problem byl) by to slo scriptove (porad mensi zlo nez ono too many items here a z toho vyplyvajici prusvihy).
Naposledy upravil(a) Baltik dne 06.02.2010 16:05:50, celkem upraveno 1 x.
srbqf
Uživatelský avatar
Legend Of Pain
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 596
Registrován: 26.05.2008 16:31:49

Příspěvek od Legend Of Pain »

Hunter píše:Nj, tak se holt naučej zazdivat kolmo a pk budou muset grav alespoň 3x ;P Nebo víc řad za sebou, ne na sebe. Třeba. Řešení je dycky víc.
Vačšinou 1 mág stenuje a minimálne 4 prskovia gravujú. Ukážeš mi toho boha ktorý to stihne odstenovávať ? :roll:
clear brainwashing
dNb prezents
Leinad
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 47
Registrován: 24.10.2009 21:04:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leinad »

Hunter píše:
Leinad píše: myslim ze to dost ulahci pk pracu, ked sa vyprava zazdi v rohu a bude chciet kop, alebo ked zazdia dvere...jeden an grav a cau... Toto je podla mna velmi nemile...
Nj, tak se holt naučej zazdivat kolmo a pk budou muset grav alespoň 3x ;P Nebo víc řad za sebou, ne na sebe. Třeba. Řešení je dycky víc.
Prave preto som to tam upresnil ...situacia typu "som v rohu a nemam kam ustupovat a hadzat za seba rad stien" je bohuzial osudna, tie dvere, no to sa da ked mas kam ustupovat este...
Uživatelský avatar
Hunter
thug
Příspěvky: 1929
Registrován: 07.09.2006 19:27:13
Bydliště: depends
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hunter »

Legend Of Pain píše:Vačšinou 1 mág stenuje a minimálne 4 prskovia gravujú. Ukážeš mi toho boha ktorý to stihne odstenovávať ? :roll:
Nj. Stěna se taky cástí instant a je bez pauzy. Narozdíl od an gravu.

Navíc, na kopnutí ti stačí nějakejch 12 sekund. An Grav je nějakej pátej kruh, svitky nikdo nenosí, čili 2,5 sekundy na cast. Při kolmý zdi to musej dělat postupně, takže to jsme na takovejch 9 sekundách i kdyby mág jen hodil zeď a nic usnul a nic dál nedělal. Věřím ti, že to zvládneš.
Leinad píše:Prave preto som to tam upresnil ...situacia typu "som v rohu a nemam kam ustupovat a hadzat za seba rad stien" je bohuzial osudna, tie dvere, no to sa da ked mas kam ustupovat este...
Nj, kdybys byl v rohu, tak tě za pk ani negravuju, ale rovnou tě zmeteoruju/zvoguju ;P
Nexios
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Legend Of Pain píše:Vačšinou 1 mág stenuje a minimálne 4 prskovia gravujú. Ukážeš mi toho boha ktorý to stihne odstenovávať ? :roll:
Otazka je, jestli jeden stenujici prsk to ma stacit ustenovat proti 4 gravujicim.

Dokud na obecne bude divat na lidi v valoritu jako na socky, tak si budu myslet ze nema :p
srbqf
Leinad
Walking Scribbler
Walking Scribbler
Příspěvky: 47
Registrován: 24.10.2009 21:04:39
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Leinad »

No, tato moznost tu sice je, ale nikto prakticky nema taky prskaci vykon na to aby uvogovali vypravu, sak hated chodi s jednym, max dvoma magmi, za to s mlatickami 4...
erunno
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 28.09.2009 15:30:30

Příspěvek od erunno »

Leinad píše:No, tato moznost tu sice je, ale nikto prakticky nema taky prskaci vykon na to aby uvogovali vypravu, sak hated chodi s jednym, max dvoma magmi, za to s mlatickami 4...
Jenže o to nejde. ty se klidne zazdis ale jedno mass kouzlo a jsi v haji protoze ti zraneni prekazi recall takze nezdrhnes.
Uživatelský avatar
Hodmal
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 127
Registrován: 01.10.2006 14:58:44

Příspěvek od Hodmal »

Ja si myslim to stackovani ze je na tom to dobr ze se nebude muset progravovavat nechal bych to
Filjins: Ty jo driv sem vypinal UO protoze proti me bylo moc lidi, tedka vypinam UO protoze neni ani hrac...
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

erunno píše: Jenže o to nejde. ty se klidne zazdis ale jedno mass kouzlo a jsi v haji protoze ti zraneni prekazi recall takze nezdrhnes.
Nejde hodit gate? Mel jsem pocit ze z dungu ven hodit sla...
srbqf
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Jsem vam doplnil prakticky vsude poklady, at se vam lip testuje :)
srbqf
erunno
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 445
Registrován: 28.09.2009 15:30:30

Příspěvek od erunno »

Baltik píše:
erunno píše: Jenže o to nejde. ty se klidne zazdis ale jedno mass kouzlo a jsi v haji protoze ti zraneni prekazi recall takze nezdrhnes.
Nejde hodit gate? Mel jsem pocit ze z dungu ven hodit sla...
Mas pravdu gatu hodit jde i pres to ze te zrani. diky za tip ted jsme to zkousely. ;)
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Joe píše:Otazka: Co kdyz hodim normal stenu a na to nekrovu stenu. Bude tam ta nekrova?
V tomhle nastaveni ano, ale neni problem udelat aby se na jednom policku rusila jen zed stejneho typu (nebo jakakoli jina kombinace).

I na to potrebuju vasi odezvu jak se vam to subjektivne chova v praxi :)
srbqf
Ackerman
Inkless
Inkless
Příspěvky: 33
Registrován: 07.09.2006 21:10:38

Příspěvek od Ackerman »

Hej tak todle je zas vynález....

To že to protě pk usnadní praci je fakt je uplně jedno kolik pojížděču tu bude trdit že ne .... sou mista kde to proste dobře zazdíte jen ve dveřích a ikdyž to dáte podélně tak to jsou tři gravy a dobře postavený pk a jsou u vás...a to nemluvime o tom, jak si budou dělat cesty fire fieldama...

Je sice fajn, že jsi do každýho pokladku přidal celej kaminek(nevim co tam je...typuju) ale fakt za todle asi nestalo...
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Ackerman píše:Hej tak todle je zas vynález....
To je takovy problem pochopit relativne jednoduche 2 vety?
Baltik píše: V tomhle nastaveni ano, ale neni problem udelat aby se na jednom policku rusila jen zed stejneho typu (nebo jakakoli jina kombinace).

I na to potrebuju vasi odezvu jak se vam to subjektivne chova v praxi :)
srbqf
Uživatelský avatar
Baltik
Dark Paradise GM
Příspěvky: 863
Registrován: 23.08.2006 23:14:50
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baltik »

Xardax píše:Balte neovlivni to teďkom vyrovnané šance v soutěžním dungu ?
Do pondelka tam nikdo nejde, a tohle zcela urcite neni kyzeny stav (je tam vsechno "prisne" aby se dalo rict co muze byt a co je spatne), takze to klidne v to pondeli omezim/zrusim/zrusim v souteznim dungu a omezim jinde/atd.
srbqf
Odpovědět