Robe of Healing
Nevim co je tu za tajny veci k 110 healingu ale obecne se bandim se 110 hur jak rang s 90 nebo i vamp s 75 ty bandy jsou u clera fakt totalne zbytecny jediny ten poison a ress(doufam ze s tema pausama mezi resama sem spatne cetl).
Pokud bych chtel udelat opravdu pouzitelnou robu jako maji vsichni ostatni dal bych mu +5 mgr +5/+10 paring to jsou dve pouzitelne veci a nemyslim si ze by to clera nejak strasne zvyhodnilo.Ale to by tu zacali zase prskat experti jako michaels.
Pokud bych chtel udelat opravdu pouzitelnou robu jako maji vsichni ostatni dal bych mu +5 mgr +5/+10 paring to jsou dve pouzitelne veci a nemyslim si ze by to clera nejak strasne zvyhodnilo.Ale to by tu zacali zase prskat experti jako michaels.
Jako celkem aktivní a průměrnej klerik musím uznat že bych uvítal změnu healingovky na +5 magery a +10 rezisty. Rozhodně by to mělo využiti a místo Ressurect roby ( která mi vydržela celej D1+4 , bych i začal tahat Healingovku) , ale ted by to pro mě byly zbytečne vyhozené peníze.
Jinak za dung typu desp 1+4 bouchnu tak +- 5x možná 10x a to je i moc.
Jinak za dung typu desp 1+4 bouchnu tak +- 5x možná 10x a to je i moc.
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
- Hunter
- thug
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 07.09.2006 19:27:13
- Bydliště: depends
- Kontaktovat uživatele:
Jop, to je pravda, jistě. Já se ptám, jak moc je ze zkušenosti znát rozdíl například + resisty z bishopky. Případně rozdíl mezi 90 a 100 mr. Že se tu tak lobuje za +resisty. Neboť pro mě osobně +10 resisty na robě jsou jako kdybych tam měl +10 taste identification ;PShadowsong píše:ja som myslel ze rezisty ovlivnuju dmg niektorych kuziel
Nexios
Frakční roba mi dává +20 rezisty a faktem je, že KVF mi jde málokdy s ní za 40.Hunter píše:Jop, to je pravda, jistě. Já se ptám, jak moc je ze zkušenosti znát rozdíl například + resisty z bishopky. Případně rozdíl mezi 90 a 100 mr. Že se tu tak lobuje za +resisty. Neboť pro mě osobně +10 resisty na robě jsou jako kdybych tam měl +10 taste identification ;PShadowsong píše:ja som myslel ze rezisty ovlivnuju dmg niektorych kuziel
- Hunter
- thug
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 07.09.2006 19:27:13
- Bydliště: depends
- Kontaktovat uživatele:
Mno. Já mám u clera max (tj. 100) a u wara taky max (tj. 70). A v pvp dostávám za obě postavy KVF za naprosto stejně - rozsah nějakých 37-39. KVF za 40 nepamatuju, vím, že když mám právě 40hp a letí na mě KVF, tak ho přežiju.Mesmeric píše:Frakční roba mi dává +20 rezisty a faktem je, že KVF mi jde málokdy s ní za 40.
Právě z tohoto důvodu se ptám na vaše zkušenosti. Protože se mi zdá, že se tady ty resisty trochu přeceňujou.
edit: Lucky. Opět. Máš samozřejmě pravdu. Jestli dostanu POG s MR 0, nebo 70 je jistě velký rozdíl. Ale tady se bavíme o tom, zda-li má důvod se snažit o změnu 100 -> 110 via cobovku za aninebuduradšipsátkolik.
Naposledy upravil(a) Hunter dne 21.01.2010 17:26:19, celkem upraveno 1 x.
Nexios
- Shadowsong
- Death Litographer
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 08.09.2006 17:56:03
- Bydliště: Prague
- Kontaktovat uživatele:
Já bych nechal 110 healing s tím že by mass res nežral staminu, bandou léčil haluze a možná ještě něco + +5mgr nebo +10 rezist/parrying a druhej dmg typ na menší dungy
To Mesmeric - živá voda umí resovat na jistou vzdálenost a banda taky na jistou v tom bych viděl ten hlavní rozdíl... Takže klidně i stím healingem 110 bych bral res do pulky/full hp
menší promazání
/Soap
To Mesmeric - živá voda umí resovat na jistou vzdálenost a banda taky na jistou v tom bych viděl ten hlavní rozdíl... Takže klidně i stím healingem 110 bych bral res do pulky/full hp
menší promazání
/Soap
No 10% rezist do dungu je poměrně znát, ty masska tam lítají furt a leckdy je to o každé HP. Podle mě 10% rezist, by byla dobrá vlastnost pro clerica a dávala by i smysl pro jeho povolání.Hunter píše:Mno. Já mám u clera max (tj. 100) a u wara taky max (tj. 70). A v pvp dostávám za obě postavy KVF za naprosto stejně - rozsah nějakých 37-39. KVF za 40 nepamatuju, vím, že když mám právě 40hp a letí na mě KVF, tak ho přežiju.
Právě z tohoto důvodu se ptám na vaše zkušenosti. Protože se mi zdá, že se tady ty resisty trochu přeceňujou.
edit: Lucky. Opět. Máš samozřejmě pravdu. Jestli dostanu POG s MR 0, nebo 70 je jistě velký rozdíl. Ale tady se bavíme o tom, zda-li má důvod se snažit o změnu 100 -> 110 via cobovku za aninebuduradšipsátkolik.
Jako clerica by mě to vůbec netrápilo právě naopak, že mága bych stavěl na nohy s IVM a hned full hp, ale jestli to náhodou není až moc silné.Petysek píše:To Mesmeric - živá voda umí resovat na jistou vzdálenost a banda taky na jistou v tom bych viděl ten hlavní rozdíl... Takže klidně i stím healingem 110 bych bral res do pulky/full hp
Je pravda, že jsem jen PvM hráč a dusledky PvP sem si vubec neuvedomil...Mesmeric píše:...
No kdyby to ktomu nezralo staminu + min bandu + nejakej ten skill... , ale udělal bych ji nejakej efekt aby byla sama osobe dobra a nemusela byt nutnost k ni bishopka...Baltik píše:A co kdyby se tomu dal nejakej jinej bonus, kterej ve finale nepovede k plosnemu posileni potvor.
Treba co kdyby res zral dejme tomu od 115 healingu min bandu?
Naposledy upravil(a) Petysek dne 21.01.2010 22:59:08, celkem upraveno 1 x.
- Hunter
- thug
- Příspěvky: 1929
- Registrován: 07.09.2006 19:27:13
- Bydliště: depends
- Kontaktovat uživatele:
Jop, resisty jsou poměrně znát. To je asi jediná odpověď, kterou z vás tady dostanu.Mesmeric píše:No 10% rezist do dungu je poměrně znát, ty masska tam lítají furt a leckdy je to o každé HP. Podle mě 10% rezist, by byla dobrá vlastnost pro clerica a dávala by i smysl pro jeho povolání.
Nic no, pro mě je stejně poměrně znát, jako kdyby ta roba měla dávat +10 musicanship. Nezlobte se, ale mi to tu připadá jak ta diskuze o dvě stránky zpátky s Michaelsem - "když dáte robě +5 magery, tak s bishopkou to už je kilo a bude menší pauza na svitky" - to, že bishopka nedává magery a navíc pauza na IVM svitky je s 90 i 95 a dokonce i 110 pořád stejná, to už ho jaxi nezajímá. Prostě roba nemá dávat magery, protože má pocit, že to tak je.
Stejně tak ty resisty. Na začátku jsem četl, že už i resisty z bishopky po těch 10% času v dungu, co jí kdosi má na kebuli je hodně přísně znát. Teď teda +10 je znát poměrně. A opět nikoho nezajímá, že třeba KVF dává do 70 a 100 resistů úplně stejně. Teda u mě, nevím jak u vás mno, můžu mít nějaký specialní postavy of hrozně bugnutý resisty, to zase jo.
Mno nic, já už se lekl, že tenhle topik je o to, udělat z healingy robu, na kterou prostě nebudou škoda coby - jako to je u fightingy, holinessky, druidky, bloodky a craftky. Ale ono to je jen o přidání 3-4 armoru +10 parryingem (což tedy budiž, když ho tam chcete mít) a přidání +10 resistů of žádnej efekt.
Balt: Packa rozbaluju na odpočívadle, nebo někde, kde mi nezhebne. Nevidím důvod jít na draka s 25 bandama, abych mu pod nohama musel rozbalovat packa ;P
Míň band se 115 healingem, to je fakt škoda času, kterej nad tím strávíš Balte, nezlob se

Nexios