třemi slovy
S upadávajícím zájmem o hru, upadají i mé plány a nápady, ale něco uvedu...
- Lepší itemy v pokladu (nemluvim o slabých pokladech, když už tedy jsou, ale takovej ten doslova bordel a kór v top dungách, to člověka opravdu zaazí, koho a proč napadlo to sem dát
- Než mazat, tak spíše přidělávat nové itemy (nové motivace pro hráče)
- Nové mustangy (např. v dungách kde nejsou nebo nové barvičky, opět motivace)
- Nové GM se zájmem zlepšovatt úroveň upadajícího servru (bohužel)
- Nové dungy a případné změny v dungách současných (změna je život a opět motivace hráčů)
- Lepší přístup od GM (aspoň co bejvalo před lety, pomáhat hráčům a né jít proti nim nebo pomoc ignorovat, to se dost podepsalo na odchodu dosti starých hráčů a je to škoda)
Nemam čas ani náladu se zamýšlet nad dalšíma věcmi, stávající věci bych ani neměnil a hlavně neni ani kdo by měnil Co se týče různých turnajů, questů a PvP jde nějak kolem mě, drží mě tu jen čistě PvM, proto nápady týkající se tohodle nechám na těch, kteří toho využívají .
- Lepší itemy v pokladu (nemluvim o slabých pokladech, když už tedy jsou, ale takovej ten doslova bordel a kór v top dungách, to člověka opravdu zaazí, koho a proč napadlo to sem dát
- Než mazat, tak spíše přidělávat nové itemy (nové motivace pro hráče)
- Nové mustangy (např. v dungách kde nejsou nebo nové barvičky, opět motivace)
- Nové GM se zájmem zlepšovatt úroveň upadajícího servru (bohužel)
- Nové dungy a případné změny v dungách současných (změna je život a opět motivace hráčů)
- Lepší přístup od GM (aspoň co bejvalo před lety, pomáhat hráčům a né jít proti nim nebo pomoc ignorovat, to se dost podepsalo na odchodu dosti starých hráčů a je to škoda)
Nemam čas ani náladu se zamýšlet nad dalšíma věcmi, stávající věci bych ani neměnil a hlavně neni ani kdo by měnil Co se týče různých turnajů, questů a PvP jde nějak kolem mě, drží mě tu jen čistě PvM, proto nápady týkající se tohodle nechám na těch, kteří toho využívají .
-Harpagons-
- Krupavylcan
- Walking Scribbler
- Příspěvky: 45
- Registrován: 09 lis 2006 17:19
- Bydliště: nechtějte vědět a vidět, záviděli byste a to není hezké
- Kontaktovat uživatele:
vzpomínám si na pro mě docela zásadní věc
opravit stoneimp quest (čekám na to tři a půl roku)
opravit tremere quest
Po pročtení předešlých postů:
Reward za projitý dung
- možnost získat za určitý (vysoký) počet projití dungeonu nějakou specialitku - třeba zrovna NB mystik, vstup do nějakého nového miniquestu, to by mě osobně velmi nadchlo.
Zatraktivnění minidungů v přírodě
- taky by to zpříjemnilo hraní na DP
opravit stoneimp quest (čekám na to tři a půl roku)
opravit tremere quest
Po pročtení předešlých postů:
Reward za projitý dung
- možnost získat za určitý (vysoký) počet projití dungeonu nějakou specialitku - třeba zrovna NB mystik, vstup do nějakého nového miniquestu, to by mě osobně velmi nadchlo.
Zatraktivnění minidungů v přírodě
- taky by to zpříjemnilo hraní na DP
Artefakty v pokladu ( stejně zmizí a tak mamonu moc nepřidá)
Nebylo by od věci kdyby když už GM nechtěj doplnit poklad, dát tam třeba pytlik. Příklad:
Každý den se respne v pokladu despu pytliky dle náročnosti.
desp1: 1 pytliky denně
desp2:2 pytliky denně
desp 3: 3 pytliky denně
desp 4: 5 pytliku denně
ktomu do těžkých despu třeba hodit občas random artefakt, topko,sochu,+ blbosti co tam hažou teď.
Nebo
Hodit na konec každýho dungu jak je teď ty lockovací poklady. Otevření by bylo dle náročnosti dungu ,třeba 100lock až na po10. S tim že v pokladu by byla množina dle náročnosti dungu z ( kad s tmr,+9ka, brnění, ada, topko,šance třeba 1:1000 na rare mustanga,MWL log atd atd...)
)
Nebylo by od věci kdyby když už GM nechtěj doplnit poklad, dát tam třeba pytlik. Příklad:
Každý den se respne v pokladu despu pytliky dle náročnosti.
desp1: 1 pytliky denně
desp2:2 pytliky denně
desp 3: 3 pytliky denně
desp 4: 5 pytliku denně
ktomu do těžkých despu třeba hodit občas random artefakt, topko,sochu,+ blbosti co tam hažou teď.
Nebo
Hodit na konec každýho dungu jak je teď ty lockovací poklady. Otevření by bylo dle náročnosti dungu ,třeba 100lock až na po10. S tim že v pokladu by byla množina dle náročnosti dungu z ( kad s tmr,+9ka, brnění, ada, topko,šance třeba 1:1000 na rare mustanga,MWL log atd atd...)
)
1. nove dungy tak 2 menší (pro 2 az 5 lidi )v ramci mozností nebo nejake upravit..viz TK příjemná zmena po letech. Takze to nemusej bejt nutne novy dungy uplne.
2. neco už konečne taky davat do pokladu..
3. chránit mloky , stejne ty zmeny jakykoli markatně nic nezmenej, nicmene kdo chce hrat tak hraje bez ohledu na to jesi ma nejake vyhrady k serveru bo nastaveni. U nekoho otazka nostalgie, jiny je tu kvuli adrenalinu, nekdo ze je to zdarma a jinej protoze ho nebavi Wowko.
Nejaci odejdou nejací prijdou ale podle me se vyrazne stav lidi na serveru jiz menit nebude. Ani k lepsimu...ani k horsimi. Nechapu proc by nekoho melo na uo prilakat napr. artefakt v pokladu nebo vetsi mamon....
kdo ma tu hru rad a baví ho tak neřeší poklady,apod. Jesi chcete vic lidi delejte ultime reklamu real a pritahnete si nejaky lidi sami z okoli ktery se vam nevysmejou
ps: těm "parchantum" už začala škola, paráda
2. neco už konečne taky davat do pokladu..
3. chránit mloky , stejne ty zmeny jakykoli markatně nic nezmenej, nicmene kdo chce hrat tak hraje bez ohledu na to jesi ma nejake vyhrady k serveru bo nastaveni. U nekoho otazka nostalgie, jiny je tu kvuli adrenalinu, nekdo ze je to zdarma a jinej protoze ho nebavi Wowko.
Nejaci odejdou nejací prijdou ale podle me se vyrazne stav lidi na serveru jiz menit nebude. Ani k lepsimu...ani k horsimi. Nechapu proc by nekoho melo na uo prilakat napr. artefakt v pokladu nebo vetsi mamon....
kdo ma tu hru rad a baví ho tak neřeší poklady,apod. Jesi chcete vic lidi delejte ultime reklamu real a pritahnete si nejaky lidi sami z okoli ktery se vam nevysmejou
ps: těm "parchantum" už začala škola, paráda
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 668
- Registrován: 28 zář 2006 14:52
- Bydliště: jak se to hodi
- Kontaktovat uživatele:
Tomhle mi příjde jako poměrne důležitá věc...Není nic snadného sehnat 10 lidí na Destard ci Pride,o Despu ani nemluvím.Lídí už tu není tolik co bývalo a ty dungy by podle toho mely vypadat.Rozhodně tím ale nemýslím aby byly jednoduší.Moje představa idelaního krátkého dungu pro 3-5 lidí sou drowy a myslím že by nebylo spatné mít takovích dungů víceMallory píše:1. nove dungy tak 2 menší (pro 2 az 5 lidi )v ramci mozností nebo nejake upravit..viz TK příjemná zmena po letech. Takze to nemusej bejt nutne novy dungy uplne.
Správce charity válečníků
* Vyšší počáteční skilly vím, že se zrušilo kopání v dole, ale ty skilly jsou strašné, kámoš zrovna začal hrát a s těma skillama zabíjí skeletona půl hodiny, je fajn že jsou nb dungy, ale s tímhle tam prostě jít nejde a stejně musí dost natrénovat na tom že bude mlátit skeletáky dokola což jak říkal je pěkná nuda - hlavně healing a ten miss, klidně by výrobní skilly mohly být na 0(krom u crafta).
* vrátit staré runy dungy by se těžko pojížděly s tímhle a hlídači by nemuseli mít timer hodiny na resp
* častější poklady do dungů - Zrušit manuální doplňování a dát poklady jen na locky/guarda. Zlepšit v nich loot a dát nějaké pravděpodobnosti na lepší itemy, aby to nebyl samý ada komplet. Jak člověk jde 20x dung a opravdový poklad je v jednom(jestli vůbec) trochu to zamrzí, zvýšilo by to motivaci hráčů, i když starší hráči pro itemy nehrajou, ale taky se rádi podívají, že tam občas něco je.
*Zakázat rangům kempit mustangy v dungu jak se jde low dung kde ten mustang je obvykle to jediné co se z něj dostane, docela to zamrzí jak se všechno vybije dojde se k mustovi a tam rang v hidu co dokola čeká na resp...
*Konečně vendor nebo něco co bude prodávat užitečné a drahé předměty za gp kterých se není kde zbavit krom nájmů
*Snížit u kvf damage
*Posílit ostatní kouzla co dávají dmg
*Smazat město cove
*V pvp zonách ubrat (hodně) stromků a překážek
* vrátit staré runy dungy by se těžko pojížděly s tímhle a hlídači by nemuseli mít timer hodiny na resp
* častější poklady do dungů - Zrušit manuální doplňování a dát poklady jen na locky/guarda. Zlepšit v nich loot a dát nějaké pravděpodobnosti na lepší itemy, aby to nebyl samý ada komplet. Jak člověk jde 20x dung a opravdový poklad je v jednom(jestli vůbec) trochu to zamrzí, zvýšilo by to motivaci hráčů, i když starší hráči pro itemy nehrajou, ale taky se rádi podívají, že tam občas něco je.
*Zakázat rangům kempit mustangy v dungu jak se jde low dung kde ten mustang je obvykle to jediné co se z něj dostane, docela to zamrzí jak se všechno vybije dojde se k mustovi a tam rang v hidu co dokola čeká na resp...
*Konečně vendor nebo něco co bude prodávat užitečné a drahé předměty za gp kterých se není kde zbavit krom nájmů
*Snížit u kvf damage
*Posílit ostatní kouzla co dávají dmg
*Smazat město cove
*V pvp zonách ubrat (hodně) stromků a překážek
Naposledy upravil(a) Raziel dne 07 zář 2009 14:14, celkem upraveno 1 x.
- zrusit nekterym obludam imunitu na kvf apod.
- upravit minipokladky - davat mene band
- prizpusobit obsah tomu povolani, ktere to otvira
- klidne at sou na lockpicky
- bud castejsi obnovu, ale radsi moznost pro kazdeho otevrit poklad s tim, ze bude mit moznost ho otevrit znovu treba az za 5h, stava se mi, ze se snazim dostat do nejakeho pokladu treba kazdou pul hodinu mrknu jesli uz neni plny, ale nedockam se (myslim si ze ten, kdo to vybere, priblizne vi, kdy se to zas respne)
- upravit loot low lvl monster, bud aspon nejaka sance na +1/+5, nebo neco zajimaveho, ork archery asi nikdo nepujde jen tak zabijet, zvysit drop chance +1/+3, osidlit nejake prazdne zony, aby se vyuzival cely svet (mensi pochvala za zmenu pod levym brit mostem, teda pokud to tam nezbylo z nejakeho questu)
-castejsi moznost pustit pk do ilshu
-zalozit topic o chovani hracu - tim myslim spise pochvaly - napr: sundal me pk, nedal hk, zvedl, nedal fulla, poradil taktiku, mohli by se pozdeji udelat i odmeny za vzorne hrace pvp apod.
je toho asi vic co bych chtel napsat, ale ted si nevzpomenu a pisu ze skoly
- upravit minipokladky - davat mene band
- prizpusobit obsah tomu povolani, ktere to otvira
- klidne at sou na lockpicky
- bud castejsi obnovu, ale radsi moznost pro kazdeho otevrit poklad s tim, ze bude mit moznost ho otevrit znovu treba az za 5h, stava se mi, ze se snazim dostat do nejakeho pokladu treba kazdou pul hodinu mrknu jesli uz neni plny, ale nedockam se (myslim si ze ten, kdo to vybere, priblizne vi, kdy se to zas respne)
- upravit loot low lvl monster, bud aspon nejaka sance na +1/+5, nebo neco zajimaveho, ork archery asi nikdo nepujde jen tak zabijet, zvysit drop chance +1/+3, osidlit nejake prazdne zony, aby se vyuzival cely svet (mensi pochvala za zmenu pod levym brit mostem, teda pokud to tam nezbylo z nejakeho questu)
-castejsi moznost pustit pk do ilshu
-zalozit topic o chovani hracu - tim myslim spise pochvaly - napr: sundal me pk, nedal hk, zvedl, nedal fulla, poradil taktiku, mohli by se pozdeji udelat i odmeny za vzorne hrace pvp apod.
je toho asi vic co bych chtel napsat, ale ted si nevzpomenu a pisu ze skoly
To mi přijde jako špatný krok. Stromy a překážky ti dávají možnost fizu kouzla a jediný kdo by byl touhle změnou postižený by byl ten, co nemá pařezy nebo kostky (na DP asi ohrožený druh). Druhá věc je zasekávání a možnost bloku. Ale PVP ve stylu Napoleonských válek, kdy proti sobě stojí dvě řady a mezi nima nic by se určitě nechytlo.Raziel píše: ...*V pvp zonách ubrat (hodně) stromků a překážek...
Bez podpisu
Plnit v dungách poklady častěji/ lepší věci..
Přece jen, když tam bude častěji +25 věc ( teď plácám, prostě cokoliv dobrýho), tak hráči budou spokojený, budou chodit dungy radši, PK budou taky spokojený, že mají co pojíždět a předpokládám, že to tuhle hru rozhýbe.
Možná se pletu, ale myslím si, že to ekonomice, anebo samotný hře nějak strašně neublíží. Pokud se dung bude jevit jako jednodušší v případě, že každý hráč bude v dobrým equipu, tak se prostě dungy udělaj´ složitější/ těžší.
Přece jen, když tam bude častěji +25 věc ( teď plácám, prostě cokoliv dobrýho), tak hráči budou spokojený, budou chodit dungy radši, PK budou taky spokojený, že mají co pojíždět a předpokládám, že to tuhle hru rozhýbe.
Možná se pletu, ale myslím si, že to ekonomice, anebo samotný hře nějak strašně neublíží. Pokud se dung bude jevit jako jednodušší v případě, že každý hráč bude v dobrým equipu, tak se prostě dungy udělaj´ složitější/ těžší.
- Dave Lister
- Dark Elegizer
- Příspěvky: 1036
- Registrován: 31 led 2007 00:38
- Kontaktovat uživatele:
- Amadeus
- Paper Elemental
- Příspěvky: 294
- Registrován: 07 zář 2006 20:18
- Bydliště: Povodí Anduiny
- Kontaktovat uživatele:
Ad Raziel: Souhlasím s vyššími počátečními skilly a s více pokládkama.
("Není potřeba být mistr kuchař, abych mohl říct, že je jídlo špatné." Já nb postavu už roky nedělal, a dungy nechodím (možná právě kvůli těm pokladům, který nejsou... nudí mě to) - proto do toho nemůžu kecat, nemám zkušenost. Ale mám na to svůj názor a za tím si stojím.)
Ohledně nb věcí - artefakty mi přišly jako skvělé zpestření. Nb status na určitou dobu je fajn.
Snížit durabku/jinak omezit kamenovky, ať se do pvp tahá taky něco jiného.
("Není potřeba být mistr kuchař, abych mohl říct, že je jídlo špatné." Já nb postavu už roky nedělal, a dungy nechodím (možná právě kvůli těm pokladům, který nejsou... nudí mě to) - proto do toho nemůžu kecat, nemám zkušenost. Ale mám na to svůj názor a za tím si stojím.)
Ohledně nb věcí - artefakty mi přišly jako skvělé zpestření. Nb status na určitou dobu je fajn.
Snížit durabku/jinak omezit kamenovky, ať se do pvp tahá taky něco jiného.
"...a rudé budou vaše slzy..."
Mr. PeKař
18:55 Tear
i psát nespisovně je umění a má to svoji gramatiku :(
Mr. PeKař
18:55 Tear
i psát nespisovně je umění a má to svoji gramatiku :(
Odlog na trhu není, v žádném případě, podporován (aneb i odloglá postava na serveru existuje, a proto 800 odloglejch postav na 20*20 políčkách nedělá dobrotu).Papez píše:Instant odlog na trhu.
A teď nějakej nápad, aby mě to nemázli. Hmm. Něco fakt chytrýho.
Třebáááááá .. nechce se někomu konečně šáhnout na tu koncepci rozdělení warů a palů? (war - nějako zerk, fencer, tank, atp.)
Nexios
Nemám vůbec tušení o čem to mluvíte protože právě hodně stromů blokuje pohyb, lidi s kostkama jsou v tomhle v pohodě. Navíc je tam dost těžké někoho zabít, protože stačí umět běhat mezi stromkama a nikdo ti tam nehodí ani An Mani. Úzké průchody jsou přímo dělané pro to udělat si makro na zed ze svitku a odezdít se od pronásledovatelů. Jsou to jen přidané harv zony do světa kde občas potkáš PK kterému utečeš.Night Storm píše:proti méně stromků v pvp zonách...
Hustý les je i v cove, pár kroků od města stačí zapnout kostky a vesele utečeš i 10ti modrákům co se snaží najít na 2s na tebe LOS. Navíc se tam pořád jen kempuje před/za hradbama. To bych zrušil celé, je to jen pro smích.
Nepsal jsem že by tam nemělo být vůbec nic. Ale ne tolik toho že ti každý trochu schopný hráč v pohodě uteče.
*poklady holt spravedlivé nejsou a někdo prostě má a někdo ne za tu samou práci
zkuste to s minimem reakcí, vyložený spam by se dal také dobudoucna odměnit nějakým ovocným košem
/Soap
Naposledy upravil(a) Raziel dne 06 zář 2009 12:39, celkem upraveno 1 x.
- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18 říj 2006 05:59
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
udelat aspon 2 hracksa mesta
vytvorit samospravu
dat hracum moznost vytvaret si vlastni zabavu skrze nascriptene itemy spoustejici urcite udalosti
trochu to separovat od bezneho pvp a pvm, protoze kdyz si na jednom dvorku hrajou role playeri a nonrole playeri, nedopada to dobre.
Upravit bezduche makrovani u vyrobnich skillu na potrebu interakce s okolim pred dokoncenim finalniho produktu.
Vic duvodu proc lognout kdyz nejdu dung.
Upravit drop : Povrch - skoro nic, Low dung - max +5/+15, middle - max +7/+20, hi - zbytek
Upravit hi dungy konecne tak aby se tam lehalo vickrat nez kolikrat se vybere poklad
Vic bossu
snizit drop trech nejlepsich vykopatelnejch kovu na minimum a adekvatne tomu upravit drop + brnek smerem dolu
Zavest kombinovatelne itemy na enchantovani zbrani/brnek s prislustnou vzacnosti a fizzem
az si vzpomenu na dalsi tak zas napisu:)
vytvorit samospravu
dat hracum moznost vytvaret si vlastni zabavu skrze nascriptene itemy spoustejici urcite udalosti
trochu to separovat od bezneho pvp a pvm, protoze kdyz si na jednom dvorku hrajou role playeri a nonrole playeri, nedopada to dobre.
Upravit bezduche makrovani u vyrobnich skillu na potrebu interakce s okolim pred dokoncenim finalniho produktu.
Vic duvodu proc lognout kdyz nejdu dung.
Upravit drop : Povrch - skoro nic, Low dung - max +5/+15, middle - max +7/+20, hi - zbytek
Upravit hi dungy konecne tak aby se tam lehalo vickrat nez kolikrat se vybere poklad
Vic bossu
snizit drop trech nejlepsich vykopatelnejch kovu na minimum a adekvatne tomu upravit drop + brnek smerem dolu
Zavest kombinovatelne itemy na enchantovani zbrani/brnek s prislustnou vzacnosti a fizzem
az si vzpomenu na dalsi tak zas napisu:)
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit