Jazdene auta + anketka
- Stillwater
- Elder Letter
- Příspěvky: 190
- Registrován: 07 zář 2006 22:31
- Bydliště: The WatchTower of Britain (č.59)
- Kontaktovat uživatele:
- Ash
- Paper Elemental
- Příspěvky: 261
- Registrován: 07 zář 2006 18:59
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Heh, nevim jak Nait dobre opsal oznaceni toho auta, ale BMWcko ma docela jasne oznacovani aut.
525i by opravdu znacilo, tak jak to je, benzín se vstřikováním... to i znamená injection... čili vstřikování pro škodovkáře - nemá to karburátor
pokud by to byl diesel, tak to ma proste 525d a basta fidli... zalezi co je v technicaku zalezi co do toho Nait leje, a jestli jenom nema jine oznaceni modelu na prdeli auta
Jinak rozdíl TD a TDi je opět v tom vstřikování... např. motory TD měl jak VW koncern, tak pezotaci a podobne, byli to vetsinou tzv. komurkove diesly. Icko znamena bud vstrikovani pomoci tehcnologie - cerpadlo triska (pumpe düse - oznaceni PD za motory VW a Skoda jeste v nejkterych pripadech) nebo napriklad moderni piezo vstrikovace common rail... http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/524433-common-rail
A výnatek z toho:
525i by opravdu znacilo, tak jak to je, benzín se vstřikováním... to i znamená injection... čili vstřikování pro škodovkáře - nemá to karburátor
pokud by to byl diesel, tak to ma proste 525d a basta fidli... zalezi co je v technicaku zalezi co do toho Nait leje, a jestli jenom nema jine oznaceni modelu na prdeli auta
Jinak rozdíl TD a TDi je opět v tom vstřikování... např. motory TD měl jak VW koncern, tak pezotaci a podobne, byli to vetsinou tzv. komurkove diesly. Icko znamena bud vstrikovani pomoci tehcnologie - cerpadlo triska (pumpe düse - oznaceni PD za motory VW a Skoda jeste v nejkterych pripadech) nebo napriklad moderni piezo vstrikovace common rail... http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/524433-common-rail
A výnatek z toho:
Kód: Vybrat vše
Výrobci automobilů označují své vozy vybavené systémem Common rail různě:
BMW – D
U nás doma říkají mi Franta Siska, bo uz od pohledu chytrý jsem jak liska, a kdyz kerý neco neví nebo je na neco levý tak jde za mnú a já vsecko najdu v knízkách.
Je 13:00 a od 11:30 se chystame do dungu. Umi i tohle vase guilda?
Je 13:00 a od 11:30 se chystame do dungu. Umi i tohle vase guilda?
jojo 525i určo benzín...kor, když je to rv 87...to bmw ještě diesely nenabízelo (v modelové řadě E34)...začali až v květnu 88 motorem 524td a potom někdy koncem roku 91 motory 525td a 525tds
(je možný, že nabízel předchozí pětku...ale tu generaci skoro neznám:( )
(je možný, že nabízel předchozí pětku...ale tu generaci skoro neznám:( )
Lepší je bejt první v pekle než druhej v nebi
"Je lepší shořet, než vyhasnout"
"Je lepší shořet, než vyhasnout"
- Stillwater
- Elder Letter
- Příspěvky: 190
- Registrován: 07 zář 2006 22:31
- Bydliště: The WatchTower of Britain (č.59)
- Kontaktovat uživatele:
- Ash
- Paper Elemental
- Příspěvky: 261
- Registrován: 07 zář 2006 18:59
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Jo, uz chapu Nejak sem tomu nevenoval pozornost Jinak vubec co se tyce vstrikovani, je to velmi zajimava technologie s ruznymi stupni vyvoje, od jednobodoveho vstriku, pres multi az po primy vstrik do valce. Ale tohle se tyka benzinu...Stillwater píše:No dyť, Yoko a společná kolejnice:)Ash píše: injection, common-rail
Mozna ted Nait zjisti, ze ma sice benzin, ale leje tam naftu
U nás doma říkají mi Franta Siska, bo uz od pohledu chytrý jsem jak liska, a kdyz kerý neco neví nebo je na neco levý tak jde za mnú a já vsecko najdu v knízkách.
Je 13:00 a od 11:30 se chystame do dungu. Umi i tohle vase guilda?
Je 13:00 a od 11:30 se chystame do dungu. Umi i tohle vase guilda?
a ty hlavne prestan pit benzin=D encyklopedie mam najradsej=D respektPazdi píše:jojo 525i určo benzín...kor, když je to rv 87...to bmw ještě diesely nenabízelo (v modelové řadě E34)...začali až v květnu 88 motorem 524td a potom někdy koncem roku 91 motory 525td a 525tds
(je možný, že nabízel předchozí pětku...ale tu generaci skoro neznám:( )
za to Tvoje rady, jak koupit rezlý fáčko za desítku jsou úžasnýAmen píše:a ty hlavne prestan pit benzin=D encyklopedie mam najradsej=D respektPazdi píše:jojo 525i určo benzín...kor, když je to rv 87...to bmw ještě diesely nenabízelo (v modelové řadě E34)...začali až v květnu 88 motorem 524td a potom někdy koncem roku 91 motory 525td a 525tds
(je možný, že nabízel předchozí pětku...ale tu generaci skoro neznám:( )
btw...je smutný, že nemáš žádnýho koníčka....bys to možná pak pochopil, že člověk nemusí mít šecko z encyklopedie
Lepší je bejt první v pekle než druhej v nebi
"Je lepší shořet, než vyhasnout"
"Je lepší shořet, než vyhasnout"
-
- Death Litographer
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 07 zář 2006 18:43
- Kontaktovat uživatele:
předělat auto na plyn stojí tak 5 tisAmen píše:sefko favorit upraveny na plyn mi ponukal typek za 10k u nas stoji plyn 16 korun liter spotreba tak 10-11 l/km jediny problem boli trosicku hrdzave podbehy, to je par korun. Taketo auta sa oplatia kupit. Ale je ich vynimocne malo.=)
a když to koupíš se zrezlou plechovkou tak se t vážně oplatí gratuluji. Jinak těhle aut málo neni stačí jen vědět kde se poptat ale favo na plyn je teda investice naho*no
[color=green][size=167]Čaj? Pickwick![/size]
[/color]
[/color]
-
- Death Litographer
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 07 zář 2006 18:43
- Kontaktovat uživatele:
- Ash
- Paper Elemental
- Příspěvky: 261
- Registrován: 07 zář 2006 18:59
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Zalezi co si od nej slibujes od toho fara, jestli chces neco na rok az dva a mas to na nauceni se jezdit a chces jezdit za levno... Ale rikal mi ted typek, ze u techle favalu je problem v tom, ze on po case tak nejak... ten motor uz stoji za hovno, po prestavbe ok, ale proste casem jde pomalu ale jiste do kytek... nevim co je na tom pravdy, ale ze mel taky favorita na plyn a po case proste kaput.
Jinak - u nas tady nedaleko stava treba Escort roku vyroby nekde tesne kolem 90, jeste ten hranaty, s 1.6D... s tim autem pojezdis za nakych... mozna 6 litru maximalne, motor je jednoduchy jak facka takze cokoliv si udelat je v poho a jeste sou to nesmrtelne tyhlety diesly... akorat zachovaly kousek je potreba trefit, ale stoji minimum.
Jinak - u nas tady nedaleko stava treba Escort roku vyroby nekde tesne kolem 90, jeste ten hranaty, s 1.6D... s tim autem pojezdis za nakych... mozna 6 litru maximalne, motor je jednoduchy jak facka takze cokoliv si udelat je v poho a jeste sou to nesmrtelne tyhlety diesly... akorat zachovaly kousek je potreba trefit, ale stoji minimum.
U nás doma říkají mi Franta Siska, bo uz od pohledu chytrý jsem jak liska, a kdyz kerý neco neví nebo je na neco levý tak jde za mnú a já vsecko najdu v knízkách.
Je 13:00 a od 11:30 se chystame do dungu. Umi i tohle vase guilda?
Je 13:00 a od 11:30 se chystame do dungu. Umi i tohle vase guilda?
- Johny Matovic
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1317
- Registrován: 22 pro 2007 12:29
- Kontaktovat uživatele:
No za 25k toho moc nekupis ) ale tak skusil by som toho stareho golfika , bo je to predsalen wolksvagen a ked sa ti v nom nieco pokazi najdes to tu skor ako casti na toho nissana.
inac ja sam som sa zamiloval do 1.9 TDI GT Seat IBIZI (99-01) spotreba 4l/100 km pri 130km/h ) a este je to aj taka lubezna krabicka , no nezalub sa .
Ale to zas neni auticko do 25k ze ?:)
inac ja sam som sa zamiloval do 1.9 TDI GT Seat IBIZI (99-01) spotreba 4l/100 km pri 130km/h ) a este je to aj taka lubezna krabicka , no nezalub sa .
Ale to zas neni auticko do 25k ze ?:)
Sklb - okrasny clovek
Please, for fuck sake, no revolution.
Please, for fuck sake, no revolution.
Diesly u forda...kor tohohle roku, jak píše ash (escorty, oriony, fiesty)..no nebral bych to...je tam problém s kompresními tlaky, který jsou moc malý....blbě se startuje v zimě...každopádně diesel jako "první" auto...bo takhle starýho diesla nebrat...když se něco vysype, dáš kotel gp za ND...
když už naftu, tak dvojkovýho golfa...
když už naftu, tak dvojkovýho golfa...
Lepší je bejt první v pekle než druhej v nebi
"Je lepší shořet, než vyhasnout"
"Je lepší shořet, než vyhasnout"
- Ash
- Paper Elemental
- Příspěvky: 261
- Registrován: 07 zář 2006 18:59
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Mno mel sem 2.3D v sierre... jakoze pri slusnem zachazeni ten motor ujede pul melounu aniz by na nem bylo potreba neco delat. Jinak nevim jak ta 1.6, ale treba ta 2.3 byla pezotacky motor.Pazdi píše:Diesly u forda...kor tohohle roku, jak píše ash (escorty, oriony, fiesty)..no nebral bych to...je tam problém s kompresními tlaky, který jsou moc malý....blbě se startuje v zimě...každopádně diesel jako "první" auto...bo takhle starýho diesla nebrat...když se něco vysype, dáš kotel gp za ND...
když už naftu, tak dvojkovýho golfa...
Jinak dvojkovy golf - souhlasim, brat klidne i s nejakym benzinem, jsou i kousky fakt v peknem stavu.
Jinak u starych aut, pokud se pohybujes nekde kolem roku 90 musis pocitat, ze jak otevres motor, tak najdes vzdycky nejake drobnosti, protoze po +- 20 letech uz takove ty ruzne gumove casti odchazeji, ja sam sem menil treba prepadove hadicky, klinaky a naslo by se toho i vic urco. Taky musis pocitat s tim, ze idealne vymenit filtry a olej hned po koupi... A pokud nechces brzo utracet, je potreba videt auto zespodku... Protoze jestli to ma komplet zrezle vyfukove potrubi, tak te brzo muze cekat investice, ktera je nevratna, ale nutna... Pdovozek a vule v nem dalsi vec. Taky potreba zvazit nakup gum, zvlast zimnich, ktere ti dost casto nepribali. Takze nakonec se dostavas nekde k 15 tisicum za auto a zbytek za servis atd.
U nás doma říkají mi Franta Siska, bo uz od pohledu chytrý jsem jak liska, a kdyz kerý neco neví nebo je na neco levý tak jde za mnú a já vsecko najdu v knízkách.
Je 13:00 a od 11:30 se chystame do dungu. Umi i tohle vase guilda?
Je 13:00 a od 11:30 se chystame do dungu. Umi i tohle vase guilda?
jojo...se starším autem přichází investice, takže jestli máš 25k na auto, tak si kup něco za 15 a 10 nech na "servis"...bo si došetři, abys měl pak nějaký prachy na spotřebák (oleje, filtry, gumy...)Ash píše:Mno mel sem 2.3D v sierre... jakoze pri slusnem zachazeni ten motor ujede pul melounu aniz by na nem bylo potreba neco delat. Jinak nevim jak ta 1.6, ale treba ta 2.3 byla pezotacky motor.Pazdi píše:Diesly u forda...kor tohohle roku, jak píše ash (escorty, oriony, fiesty)..no nebral bych to...je tam problém s kompresními tlaky, který jsou moc malý....blbě se startuje v zimě...každopádně diesel jako "první" auto...bo takhle starýho diesla nebrat...když se něco vysype, dáš kotel gp za ND...
když už naftu, tak dvojkovýho golfa...
Jinak dvojkovy golf - souhlasim, brat klidne i s nejakym benzinem, jsou i kousky fakt v peknem stavu...
jinak k tomu motoru...měl jsem v escortu 1.8d...bylo to slaboučký, auto docela těžký...a kdoví jakej magor s tím jezdil přede mnou...jestli to vytáčel (aby to jelo...) tak se to prostě odrovnalo...ono celkově, když je slaboučkej motor, tak většinou odchází dřív, bo se musí víc točit než třeba ta 2.3, co jsi měl....(teda samo, že když máš silnej motor, blbnou s tím "závodníci" a prasí ho...)...je to jak píšeš....při slušným zacházení vydrží i 1.2htp (h*vno to pojede)...a jestli bude někdo vyloženě prasit, vytáčet chladnej motor, kašlat na turbo, na údržbu...tak odrovná za pár k km i nesmrtelnej motor:)
Lepší je bejt první v pekle než druhej v nebi
"Je lepší shořet, než vyhasnout"
"Je lepší shořet, než vyhasnout"
-
- Death Litographer
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 07 zář 2006 18:43
- Kontaktovat uživatele: