Jazdene auta + anketka

Pokec o všem možném (témata neaktivní po dobu delší než jeden měsíc budou mazána)

Ak by ste sa rozhodli pre jazdene auto, kolko by ste do neho chceli vrazit penazi aby ste boli s nim plne spokojni??samozrejme odhadom :P

Anketa končí za 06 zář 2008 12:42

do 25k
4
8%
do 50k
9
18%
do 75k
6
12%
do 100k
13
26%
nad 100k
18
36%
 
Celkem hlasů: 50

Uživatelský avatar
Stillwater
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 190
Registrován: 07 zář 2006 22:31
Bydliště: The WatchTower of Britain (č.59)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stillwater »

Bych řek, že to "í" má co dočinění s Yokem, tudíž bych tam opravdu hledal oktany, s tafnou tam bude spíš nějaká ta společná kolejnice.
Smrt nad Zlato!!!
[b]Stillwater[/b], necromancer, člen [url=http://spolek.rivil.com]Spolku[/url]
Uživatelský avatar
Ash
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 261
Registrován: 07 zář 2006 18:59
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ash »

Heh, nevim jak Nait dobre opsal oznaceni toho auta, ale BMWcko ma docela jasne oznacovani aut.

525i by opravdu znacilo, tak jak to je, benzín se vstřikováním... to i znamená injection... čili vstřikování :) pro škodovkáře - nemá to karburátor 8)

pokud by to byl diesel, tak to ma proste 525d a basta fidli... zalezi co je v technicaku :) zalezi co do toho Nait leje, a jestli jenom nema jine oznaceni modelu na prdeli auta :wink:


Jinak rozdíl TD a TDi je opět v tom vstřikování... např. motory TD měl jak VW koncern, tak pezotaci a podobne, byli to vetsinou tzv. komurkove diesly. Icko znamena bud vstrikovani pomoci tehcnologie - cerpadlo triska (pumpe düse - oznaceni PD za motory VW a Skoda jeste v nejkterych pripadech) nebo napriklad moderni piezo vstrikovace common rail... http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/524433-common-rail

A výnatek z toho:

Kód: Vybrat vše

Výrobci automobilů označují své vozy vybavené systémem Common rail různě:

BMW – D 
U nás doma říkají mi Franta Siska, bo uz od pohledu chytrý jsem jak liska, a kdyz kerý neco neví nebo je na neco levý tak jde za mnú a já vsecko najdu v knízkách.
Je 13:00 a od 11:30 se chystame do dungu. Umi i tohle vase guilda?
Pazdi
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 103
Registrován: 07 zář 2006 20:41
Bydliště: Morava

Příspěvek od Pazdi »

jojo 525i určo benzín...kor, když je to rv 87...to bmw ještě diesely nenabízelo (v modelové řadě E34)...začali až v květnu 88 motorem 524td a potom někdy koncem roku 91 motory 525td a 525tds
(je možný, že nabízel předchozí pětku...ale tu generaci skoro neznám:( )
Lepší je bejt první v pekle než druhej v nebi
"Je lepší shořet, než vyhasnout"
Uživatelský avatar
Stillwater
Elder Letter
Elder Letter
Příspěvky: 190
Registrován: 07 zář 2006 22:31
Bydliště: The WatchTower of Britain (č.59)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stillwater »

Ash píše: injection, common-rail
No dyť, Yoko a společná kolejnice:)
Smrt nad Zlato!!!
[b]Stillwater[/b], necromancer, člen [url=http://spolek.rivil.com]Spolku[/url]
Uživatelský avatar
Darkness
Undead Scriber
Undead Scriber
Příspěvky: 761
Registrován: 08 zář 2006 21:39

Příspěvek od Darkness »

Nebo si kup Bugatti Veyron :wink:
O: Prosim vás, v čem mám podnikat abych vydělal co nejvíc peněz??
Od:No víte dnes uz je to tezke, ale nejtezsi je vydelat první miliardu pak uz to je prde*...
Uživatelský avatar
Ash
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 261
Registrován: 07 zář 2006 18:59
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ash »

Stillwater píše:
Ash píše: injection, common-rail
No dyť, Yoko a společná kolejnice:)
Jo, uz chapu :lol: Nejak sem tomu nevenoval pozornost :) Jinak vubec co se tyce vstrikovani, je to velmi zajimava technologie s ruznymi stupni vyvoje, od jednobodoveho vstriku, pres multi az po primy vstrik do valce. Ale tohle se tyka benzinu...

Mozna ted Nait zjisti, ze ma sice benzin, ale leje tam naftu 8)
U nás doma říkají mi Franta Siska, bo uz od pohledu chytrý jsem jak liska, a kdyz kerý neco neví nebo je na neco levý tak jde za mnú a já vsecko najdu v knízkách.
Je 13:00 a od 11:30 se chystame do dungu. Umi i tohle vase guilda?
Amen
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 275
Registrován: 05 pro 2006 21:07

Příspěvek od Amen »

sefko favorit upraveny na plyn mi ponukal typek za 10k u nas stoji plyn 16 korun liter spotreba tak 10-11 l/km jediny problem boli trosicku hrdzave podbehy, to je par korun. Taketo auta sa oplatia kupit. Ale je ich vynimocne malo.=)
Amen
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 275
Registrován: 05 pro 2006 21:07

Příspěvek od Amen »

Pazdi píše:jojo 525i určo benzín...kor, když je to rv 87...to bmw ještě diesely nenabízelo (v modelové řadě E34)...začali až v květnu 88 motorem 524td a potom někdy koncem roku 91 motory 525td a 525tds
(je možný, že nabízel předchozí pětku...ale tu generaci skoro neznám:( )
a ty hlavne prestan pit benzin=D encyklopedie mam najradsej=D respekt
Pazdi
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 103
Registrován: 07 zář 2006 20:41
Bydliště: Morava

Příspěvek od Pazdi »

Amen píše:
Pazdi píše:jojo 525i určo benzín...kor, když je to rv 87...to bmw ještě diesely nenabízelo (v modelové řadě E34)...začali až v květnu 88 motorem 524td a potom někdy koncem roku 91 motory 525td a 525tds
(je možný, že nabízel předchozí pětku...ale tu generaci skoro neznám:( )
a ty hlavne prestan pit benzin=D encyklopedie mam najradsej=D respekt
za to Tvoje rady, jak koupit rezlý fáčko za desítku jsou úžasný :?

btw...je smutný, že nemáš žádnýho koníčka....bys to možná pak pochopil, že člověk nemusí mít šecko z encyklopedie :roll:
Lepší je bejt první v pekle než druhej v nebi
"Je lepší shořet, než vyhasnout"
Prafotr Morava
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1667
Registrován: 07 zář 2006 18:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Prafotr Morava »

Amen píše:sefko favorit upraveny na plyn mi ponukal typek za 10k u nas stoji plyn 16 korun liter spotreba tak 10-11 l/km jediny problem boli trosicku hrdzave podbehy, to je par korun. Taketo auta sa oplatia kupit. Ale je ich vynimocne malo.=)
předělat auto na plyn stojí tak 5 tis
a když to koupíš se zrezlou plechovkou tak se t vážně oplatí gratuluji. Jinak těhle aut málo neni stačí jen vědět kde se poptat ale favo na plyn je teda investice naho*no
[color=green][size=167]Čaj? Pickwick![/size]
[/color]
Pazdi
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 103
Registrován: 07 zář 2006 20:41
Bydliště: Morava

Příspěvek od Pazdi »

přestavbu máš dražší než 5k...teda jestli ji chceš mít legální...na fáčko...tak 10k + podle nádrže, co tam bude chtít dát...každopádně, jak píšeš...neoplatí se to ani zaboha...
Lepší je bejt první v pekle než druhej v nebi
"Je lepší shořet, než vyhasnout"
Prafotr Morava
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1667
Registrován: 07 zář 2006 18:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Prafotr Morava »

sme měli na espasovi za 7k :)
[color=green][size=167]Čaj? Pickwick![/size]
[/color]
Pazdi
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 103
Registrován: 07 zář 2006 20:41
Bydliště: Morava

Příspěvek od Pazdi »

známej?:p
já když se na to díval na svoje auto...tak sekvence asi za necelejch 40 :?
Lepší je bejt první v pekle než druhej v nebi
"Je lepší shořet, než vyhasnout"
Uživatelský avatar
Ash
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 261
Registrován: 07 zář 2006 18:59
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ash »

Zalezi co si od nej slibujes od toho fara, jestli chces neco na rok az dva a mas to na nauceni se jezdit a chces jezdit za levno... Ale rikal mi ted typek, ze u techle favalu je problem v tom, ze on po case tak nejak... ten motor uz stoji za hovno, po prestavbe ok, ale proste casem jde pomalu ale jiste do kytek... nevim co je na tom pravdy, ale ze mel taky favorita na plyn a po case proste kaput.

Jinak - u nas tady nedaleko stava treba Escort roku vyroby nekde tesne kolem 90, jeste ten hranaty, s 1.6D... s tim autem pojezdis za nakych... mozna 6 litru maximalne, motor je jednoduchy jak facka takze cokoliv si udelat je v poho a jeste sou to nesmrtelne tyhlety diesly... akorat zachovaly kousek je potreba trefit, ale stoji minimum.
U nás doma říkají mi Franta Siska, bo uz od pohledu chytrý jsem jak liska, a kdyz kerý neco neví nebo je na neco levý tak jde za mnú a já vsecko najdu v knízkách.
Je 13:00 a od 11:30 se chystame do dungu. Umi i tohle vase guilda?
Uživatelský avatar
Johny Matovic
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1317
Registrován: 22 pro 2007 12:29
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny Matovic »

No za 25k toho moc nekupis ;)) ale tak skusil by som toho stareho golfika , bo je to predsalen wolksvagen a ked sa ti v nom nieco pokazi najdes to tu skor ako casti na toho nissana.
inac ja sam som sa zamiloval do 1.9 TDI GT Seat IBIZI (99-01) spotreba 4l/100 km pri 130km/h :)) a este je to aj taka lubezna krabicka , no nezalub sa :).
Ale to zas neni auticko do 25k ze ?:)
Sklb - okrasny clovek
Please, for fuck sake, no revolution.
Pazdi
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 103
Registrován: 07 zář 2006 20:41
Bydliště: Morava

Příspěvek od Pazdi »

Diesly u forda...kor tohohle roku, jak píše ash (escorty, oriony, fiesty)..no nebral bych to...je tam problém s kompresními tlaky, který jsou moc malý....blbě se startuje v zimě...každopádně diesel jako "první" auto...bo takhle starýho diesla nebrat...když se něco vysype, dáš kotel gp za ND...
když už naftu, tak dvojkovýho golfa...
Lepší je bejt první v pekle než druhej v nebi
"Je lepší shořet, než vyhasnout"
Uživatelský avatar
Ash
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 261
Registrován: 07 zář 2006 18:59
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ash »

Pazdi píše:Diesly u forda...kor tohohle roku, jak píše ash (escorty, oriony, fiesty)..no nebral bych to...je tam problém s kompresními tlaky, který jsou moc malý....blbě se startuje v zimě...každopádně diesel jako "první" auto...bo takhle starýho diesla nebrat...když se něco vysype, dáš kotel gp za ND...
když už naftu, tak dvojkovýho golfa...
Mno mel sem 2.3D v sierre... jakoze pri slusnem zachazeni ten motor ujede pul melounu aniz by na nem bylo potreba neco delat. Jinak nevim jak ta 1.6, ale treba ta 2.3 byla pezotacky motor.

Jinak dvojkovy golf - souhlasim, brat klidne i s nejakym benzinem, jsou i kousky fakt v peknem stavu.

Jinak u starych aut, pokud se pohybujes nekde kolem roku 90 musis pocitat, ze jak otevres motor, tak najdes vzdycky nejake drobnosti, protoze po +- 20 letech uz takove ty ruzne gumove casti odchazeji, ja sam sem menil treba prepadove hadicky, klinaky a naslo by se toho i vic urco. Taky musis pocitat s tim, ze idealne vymenit filtry a olej hned po koupi... A pokud nechces brzo utracet, je potreba videt auto zespodku... Protoze jestli to ma komplet zrezle vyfukove potrubi, tak te brzo muze cekat investice, ktera je nevratna, ale nutna... Pdovozek a vule v nem dalsi vec. Taky potreba zvazit nakup gum, zvlast zimnich, ktere ti dost casto nepribali. Takze nakonec se dostavas nekde k 15 tisicum za auto a zbytek za servis atd.
U nás doma říkají mi Franta Siska, bo uz od pohledu chytrý jsem jak liska, a kdyz kerý neco neví nebo je na neco levý tak jde za mnú a já vsecko najdu v knízkách.
Je 13:00 a od 11:30 se chystame do dungu. Umi i tohle vase guilda?
Pazdi
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 103
Registrován: 07 zář 2006 20:41
Bydliště: Morava

Příspěvek od Pazdi »

Ash píše:
Pazdi píše:Diesly u forda...kor tohohle roku, jak píše ash (escorty, oriony, fiesty)..no nebral bych to...je tam problém s kompresními tlaky, který jsou moc malý....blbě se startuje v zimě...každopádně diesel jako "první" auto...bo takhle starýho diesla nebrat...když se něco vysype, dáš kotel gp za ND...
když už naftu, tak dvojkovýho golfa...
Mno mel sem 2.3D v sierre... jakoze pri slusnem zachazeni ten motor ujede pul melounu aniz by na nem bylo potreba neco delat. Jinak nevim jak ta 1.6, ale treba ta 2.3 byla pezotacky motor.

Jinak dvojkovy golf - souhlasim, brat klidne i s nejakym benzinem, jsou i kousky fakt v peknem stavu...
jojo...se starším autem přichází investice, takže jestli máš 25k na auto, tak si kup něco za 15 a 10 nech na "servis"...bo si došetři, abys měl pak nějaký prachy na spotřebák (oleje, filtry, gumy...)

jinak k tomu motoru...měl jsem v escortu 1.8d...bylo to slaboučký, auto docela těžký...a kdoví jakej magor s tím jezdil přede mnou...jestli to vytáčel (aby to jelo...) tak se to prostě odrovnalo...ono celkově, když je slaboučkej motor, tak většinou odchází dřív, bo se musí víc točit než třeba ta 2.3, co jsi měl....(teda samo, že když máš silnej motor, blbnou s tím "závodníci" a prasí ho...)...je to jak píšeš....při slušným zacházení vydrží i 1.2htp (h*vno to pojede)...a jestli bude někdo vyloženě prasit, vytáčet chladnej motor, kašlat na turbo, na údržbu...tak odrovná za pár k km i nesmrtelnej motor:)
Lepší je bejt první v pekle než druhej v nebi
"Je lepší shořet, než vyhasnout"
Prafotr Morava
Death Litographer
Death Litographer
Příspěvky: 1667
Registrován: 07 zář 2006 18:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Prafotr Morava »

jj dvojkovýho golfa v benzínu mám já :) škoda že žere 9 ltrů :(
[color=green][size=167]Čaj? Pickwick![/size]
[/color]
Pazdi
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 103
Registrován: 07 zář 2006 20:41
Bydliště: Morava

Příspěvek od Pazdi »

jezdíš jak prase:p za devět jezdím já:ppp
jinak radějc možná žrát 9l/100 než spravovat nafťáka....navíc...nafta patří do kamen:p
Lepší je bejt první v pekle než druhej v nebi
"Je lepší shořet, než vyhasnout"
Odpovědět