je ucelem, ze i na skillu 2.9 % tamuji ptacka 21 minut a pak ani nedostanu skill up? Nedavno jsem zkousel UO Forever a semtam sleduji vyvoj Legends of Aria (UO2 wannabe) a rust skillu na takhle nizke urovni tam je nesrovnatelne rychlejsi. Chapu, ze mozna srovnavam dve uplne ruzne veci, ale je to nejbliz, co me napadlo. Ani Wurm neni tak drasticky a zrovna Wurm je fakt grindfest. Jeste me napadlo Runescape a opet, nic se neda srovnat s tim, jak divne a pomalu rostou skilly na DP.
21 minut je zatim max. Naprosto bezne jsem se na nizkem skillu dostaval i na 10 minut. Tamuji: krys, ptacky, psy. Chapu, ze to asi temer nikdo neresi, ale takovych skillu je tu vic a jeste k tomu kontrolujete afk, coz jsem pochopil je neco, od ceho nikdy neupustite.
Je to neco, co nejde kvuli kouli? Proc potom kontrolujete afk? Chapu, ze pokud se s tim nic tolik let nedelalo, tak se tezko ted neco zmeni, ale nedalo mi to nenapsat. "ale mohli by,lebo tento system trenigu je demotivujuci," jeste citace z mapy od Gluma, prvni cast hovori o tom, ze uz nikdo neveri, ze by se mohlo neco zlepsit.
FYI: na vampikovi taming nepotrebuji, jen to na nem zkousim a porovnavam ruzne hry a sleduji jejich uspech a zajem hracu o danou hru
Edit: Abych jen nemlel, tak treba u tamingu bych klidne do skillu 50 % cekal pokazde skill up. Dal bych bonus na tamovani v prirode, protoze tam clovek riskuje napadeni PK. Snizil bych casy tamovani a pokud to nejde, tak zvysil neviditelnou sanci na tamnuti (jestli neco takoveho na pozadi bezi). Obecne bych rust skillu boostnul tak, aby cloveka lakalo vic hrat, dotrenovat si postavy, vyzkouset si nove postavy atd.
