Taming a obecny rust skillu

Než se zeptáte, tak si pročtěte FAQ, zda nebyl váš dotaz již zodpovězen
Odpovědět
Uživatelský avatar
Leny-m
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 123
Registrován: 12.10.2006 22:18:07
Kontaktovat uživatele:

Taming a obecny rust skillu

Příspěvek od Leny-m »

Ahoj,

je ucelem, ze i na skillu 2.9 % tamuji ptacka 21 minut a pak ani nedostanu skill up? Nedavno jsem zkousel UO Forever a semtam sleduji vyvoj Legends of Aria (UO2 wannabe) a rust skillu na takhle nizke urovni tam je nesrovnatelne rychlejsi. Chapu, ze mozna srovnavam dve uplne ruzne veci, ale je to nejbliz, co me napadlo. Ani Wurm neni tak drasticky a zrovna Wurm je fakt grindfest. Jeste me napadlo Runescape a opet, nic se neda srovnat s tim, jak divne a pomalu rostou skilly na DP.

21 minut je zatim max. Naprosto bezne jsem se na nizkem skillu dostaval i na 10 minut. Tamuji: krys, ptacky, psy. Chapu, ze to asi temer nikdo neresi, ale takovych skillu je tu vic a jeste k tomu kontrolujete afk, coz jsem pochopil je neco, od ceho nikdy neupustite.

Je to neco, co nejde kvuli kouli? Proc potom kontrolujete afk? Chapu, ze pokud se s tim nic tolik let nedelalo, tak se tezko ted neco zmeni, ale nedalo mi to nenapsat. "ale mohli by,lebo tento system trenigu je demotivujuci," jeste citace z mapy od Gluma, prvni cast hovori o tom, ze uz nikdo neveri, ze by se mohlo neco zlepsit.

FYI: na vampikovi taming nepotrebuji, jen to na nem zkousim a porovnavam ruzne hry a sleduji jejich uspech a zajem hracu o danou hru

Edit: Abych jen nemlel, tak treba u tamingu bych klidne do skillu 50 % cekal pokazde skill up. Dal bych bonus na tamovani v prirode, protoze tam clovek riskuje napadeni PK. Snizil bych casy tamovani a pokud to nejde, tak zvysil neviditelnou sanci na tamnuti (jestli neco takoveho na pozadi bezi). Obecne bych rust skillu boostnul tak, aby cloveka lakalo vic hrat, dotrenovat si postavy, vyzkouset si nove postavy atd.

Obrázek
Uživatelský avatar
Mephist
Pencil Master
Pencil Master
Příspěvky: 541
Registrován: 16.10.2006 12:04:13
Bydliště: Templar's Town
Kontaktovat uživatele:

Re: Taming a obecny rust skillu

Příspěvek od Mephist »

Kazdy zviratko ma rozsah asi 20% skillu, mezi tim, kdy ho uz muzes zacit tamovat a tim, kdy ti uz prestane davat skill. Pokud tamujes zviratko u horni hranice, tzn., ze jeste ti skill dava, ale uz brzo nebude, tak ho tamnes vetsinou rychle. Pokud naopak tamujes zviratko na dolnim limitu, tzn., tesne potom, co ho tamovat muzes, tak tam muzes stravit klidne hodinu. Pravdepodobnost na zisk skillu se pocita az vzdycky pri uspesnym tamnuti, takze nezalezi, jak dlouho tam mavas holi.
Z toho vyplyva, ze pro uspesny trenink bys mel vyhledavat vhodna zviratka a netamovat vsechno, co jde. S uplnou 0 skillu je dobry zacit treba na kuratech, nebo obyc ptaccich (raven ma narocnost trochu vyssi).
Mephist|Phenom|Hammer Maiden|Fanatik|Sin|Ryla|Carokrasna|Amanita|Anicka

True victory is victory over oneself.
Uživatelský avatar
Leny-m
Book Snake
Book Snake
Příspěvky: 123
Registrován: 12.10.2006 22:18:07
Kontaktovat uživatele:

Re: Taming a obecny rust skillu

Příspěvek od Leny-m »

Mephist píše:Kazdy zviratko ma rozsah asi 20% skillu, mezi tim, kdy ho uz muzes zacit tamovat a tim, kdy ti uz prestane davat skill. Pokud tamujes zviratko u horni hranice, tzn., ze jeste ti skill dava, ale uz brzo nebude, tak ho tamnes vetsinou rychle. Pokud naopak tamujes zviratko na dolnim limitu, tzn., tesne potom, co ho tamovat muzes, tak tam muzes stravit klidne hodinu. Pravdepodobnost na zisk skillu se pocita az vzdycky pri uspesnym tamnuti, takze nezalezi, jak dlouho tam mavas holi.
Z toho vyplyva, ze pro uspesny trenink bys mel vyhledavat vhodna zviratka a netamovat vsechno, co jde. S uplnou 0 skillu je dobry zacit treba na kuratech, nebo obyc ptaccich (raven ma narocnost trochu vyssi).
Diky za konkretni informace. Nejde mi uplne o natrenovani skillu, spis o otevreni diskuze na tema, jestli je to takhle spravne a pripadne, jestli s tim vubec lze neco udelat.

A kdyz uz tedy ochocuji neco hodinu, tak bych cekal, ze se z toho neco naucim ;)

Opet srovnam hrusky a jablka, ale narazil jsem na info o UO Forever, kde taming je jeden z tech slozitejsich skillu na trenink a max clovek udela asi za 50 hodin.

Stejne tak pomaly je rust bojovych skillu a obecne vseho. Vsiml jsem si ruznych berlicek, ze nektere skilly se daji koupit, dostanes je za quest atd. Coz poukazuje asi na to, ze to nejde resit jinak... nejde?
Uživatelský avatar
Xan
Lord Ancestral Grafoman
Lord Ancestral Grafoman
Příspěvky: 1212
Registrován: 20.05.2007 16:04:34
Kontaktovat uživatele:

Re: Taming a obecny rust skillu

Příspěvek od Xan »

Tak takhle časově náročnej skill jde řešit tím, že si za vydělaný gp jinou činností budeš kupovat +1 skill knížky, ty který umí přidat vše a skill si prostě koupíš. Je mi jasný, že o tohle ti ale nejde. Co vím, tak jediná revize Tamingu za dobu existence DP bylo snad jen to, že dřív sis něco tamnul a v domku/nájmu to dokola pouštěl a tamoval a trénoval afk, tak se pak zavedla training taming staffka, přes kterou jedině leze skill a zvířátko zmizí, ale to už je taky mraky let a pochybuju, že dneska bude po těch letech měnit systém kor na DP se sférou, skilly rostou všechny stejně, problém u tmaingu je, že ten jeden pokus na gain ti právě může trvat i těch 20 min, kdežto u alchemky to máš při dvou regovým potionu já nevím, 5 sec?
Je to pakárna, ale pakárnou to asi zůstane...
Odpovědět