
Jelikož mě velmi mile překvapila účast na pvp turnaji a podle mě na serveru něco takového v tuto dobu chybí, představuji Vám můj skromný návrh toho, co by podle mě mohlo zafungovat jako forma zpřístupnění a oživení férového pvp. Do budoucna, pokud by se to ujalo, by samozřejmě bylo skvělý zavést i např. 2v2 variantu. Musím říct, že mě atmosféra a účast toho turnaje prsků fakt nadchla a proto jsem nad tímhle přemýšlel, tak buďte hodní a pokud je to nesmysl, řekněte proč a ne jen že jsem z Marsu.
Předešlu ještě, že všechno jsou jen návrhy a myšlenky a že to třeba půjde udělat nějak snáz a moje návrhy jsou technicky složitý – to nedokážu říct. Od toho máme Vás, technicky zdatnější, abyste řekli, poradili.
MYŠLENKA:
Spočívá to v jednoduchosti... jednoduchá aréna, jednoduchý ref systém, jedna „ligová“ UOAM a systém fungující především na komunikaci hráčů mezi sebou. Nevím, jestli víte, jak funguje např. VašeLiga http://www.vaseliga.cz/cz/ , ale právě na principu, kdy se lidi mezi sebou domluví a odehrávají zápasy, které potřebují. Už nám většině není 13 a myslím, že bychom něco takového friendly prostě mohli zvládnout.
ARÉNA:
- Pro začátek třeba 2 totožné Domination areny vedle sebe – uprostřed každé z nich 2 pole na dívání (portík z ref místnosti a zpět), vedle nich ref místnost, statiky v arénách jak cv a třeba na jednom místě trochu zhuštěné
- V ref zóně mohu použít Domination svitek, který mě vrátí na původní tramtadada a portne ven
- Vlezeš do gate v ref zóně a podle Tvé class (prsk/plech) se zbarví gate a vstoupit do stejné areny pak může jen stejná class
- Soupeři stojí freeznutí za statiky a mají 10sc na kliknutí na READY STONE (zbarví to stone před nimi na zeleno a až tak udělají oba, unfreezne je to)
- Smrt postavu nezabije, ale portne do refovací místnosti, v tu chvíli se aktivuje port i pro druhého hráče zpět do refovací místnosti – tím se aréna deaktivuje a zpřístupní pro další hráče
- Vítězi po vítězství padne do báglu trofej (hlava) za zabití nepřítele
- Speciální stone v ref místnosti po poklikání vybere z báglu trofeje a odmění Tě + započítá score
- Jiný speciální stone Tě hodí na full hp, mp, sp a resetuje rr
- Vstup celkově do pvp lodge - 5k?
PRAVIDLA:
- První 3 hlavy konkrétního soupeře v měsíci se započítají do 1v1 score (tedy pokud jeden dosáhne 3 hlav, přestanou se všechny další těmto dvěma navzájem počítat do score a stav se zapíše – např. jeden získal jednu a druhý zrovna dosáhl třetí – freeze a zapsaní pro tento měsíc 1:3)
- Každý může soutěžit max se 2 přesně nahlášenými chary (prsk a plech liga), které nahlásí a dostanou na ID možnost se dostat do arény a zveřejní na sebe icq, aby bylo případně možné se domlouvat na duely
- Vytvoří se také UOAM pro tento účel, kde bude možné se s lidmi domluvit a vidět, kdo je online a chce pvpeřit
- Online/do ligy přihlášený/jakkoliv zainteresovaný člověk není absolutně nijak zavázán s Vámi bojovat nebo vůbec komunikovat, je to prostě jen o domluvě a naprosto dobrovolné
- Pro každé povolání bude naprosto přesně specifikované, co si můžete vzít za equip a co při boji používat. Cokoliv ve výčtu nebude, automaticky považujte za zakázané a pokud se Vám to nelíbí, na fóru můžete žádat o zavedení formou diskuze. Před zapsáním do ligy bude hráč důsledně tázán, zda četl pravidla a upozorněn na následky jejich porušení
- V zásadě, a co je úplně nejdůležitější: je to featura mezi hráči a pro hráče. Kdo se bude snažit systém jakkoliv zneužít, znepříjemňovat ostatním hru nebo prostě jen prudit, toho ostatní napomenou a pokud nepřestane, nahlásí ho kompetentní osobě/Gmku. Posouzení bude striktní a hráč se prostě z ligy vyřadí. Je to hrozně jednoduchý. Jsme dospělí lidi a kdo se nedokáže oprostit od zneužívání nebo pruzení, vykopneme ho. A prostě se nebude na všechno psát přesný pravidlo, máme mozek a věřím, že dokážeme vyhodnotit, co se může a co ne. Při prokázaném pruzení nebo porušení pravidel hráč dostane jednu upomínku. Dalším porušením jeho hra v lize nenávratně končí
- Vyhodnocení (a zapsání na web? na tabuli u vstupu do arény?) bude měsíčně, tedy každý měsíc chci s každým hráčem odehrát minimálně tu sérii duelů na tři vítězné, které se nám započítají - 1. den v měsíci duely resetne a duelí se znovu
PVP COINS:
- První 3 „soutěžní“ hlavy dávají vyšší drop PVP COINS odvislý od pozice daného hráče v lize (čím lepšího hráče hlavu získáte, tím vyšší drop)
- Všechny další hlavy do max. 10 hlav na daném protihráči dávají jen PVP COINS v menší míře, další zabití stejné postavy nedává nic, už jen požitek ze hry
- Vendoři v ref zóně prodávají za gp (+20% oproti trhu) spotřebák a za PVP COINS je možné koupit věci jako (za draho, aby to neovlivnilo trh) speciální druh jezdítka (jinak zbarvený oclock/zost), fame deedy nebo komponenty na skládané věci (ano prosím a za levno)
Kdo by měl nápad, jak domyslet algorytmus pro to vyhodnocnování nebo vymyslet lépe/jinak celý systém s vyhodnocováním, prosím... já fakt nejsem úplně technický typ.
Tak... to je asi zatím všecko... nějaká kostra... co Vy na to?
