Nostalgický pohled starého hráče
Nostalgický pohled starého hráče
Zdravím DP ... po delší odmlce mě přemohla nostalgie a proběhnul jsem s přáteli pár dungů a chtěl bych se podělit o dojmy z nich.
Dragon City
Non-provok LAW – Proč trestáte hráče za skill? … nechápu … po tom co člověk skočí do poslední místnosti a vyřeší ji byla možnost ušetřit si čas provokem jezdců s LAWy samozřejmě bylo třeba trochu šikovnosti. Namísto toho máme teďka každé monstrum tupě mlátit, takže po vykillení monster na skoku přichází velmi zábavná část kde 30 min jen stojíte na místě a opakujete stejnou činnost dokola a dokola.
Dest 3
Předpokládám, že tento dung byl změněn, protože se GM nelíbilo to, že ho chodí výpravy v malém počtu. Opravdu nechápu tuto zběsilou touhu GM trest lidi za sklil a rušit jim místa kde ho můžou uplatit. Přijde mi, že na serveru už není tolik hráčů a složit velkou výpravu je velmi obtížné. Proč pak tedy snižovat počet míst kam se dá dost i malé počtu hráčů? Nicméně ... tyto věci mi přijdou špatně:
1. IVM Drak bez stěn
– lehké přinucení zvýšení počtu členů výpravy alespoň na 4-6 hráčů
- není to obtížné ale proč nutit hráče uměle zvyšovat počet .. ???
2. Talon + Condoři + pasti na hell besty
- proč 2 Condoři? … ale dejme tomu, může třeba něco dropnout tak hurá do boje
3. místnost plná LAWů s ořeraným lootem + ress only u kříže + pasti na wyverny
- tak toto je nesmyls, buď to monstrum tam dám a pokud ho hráči zabijou nechám jím co jim náleží nebo ho tam dávat prostě nebudu!
- Naprosto stupidní místnost, neskutečně nudná, neskutečně dlouhá, neskutečně zbytečná. V porovnání se starým destem ubohé a hnusné.
4. Další LAWové + hell besti + ress only u kříže
- úplně stejný nesmysl … pro už tak otrávené hráče jim dáte ještě jednou úplně to samé … není co dodat
5. ICE IVM drak
- K čemu je monstrum co masskem zabijí celou výpravu a jediný způsob jak ho killnout je pomocí mágovské staffky? Tím jako GM chcete říct, když hraješ negra ani do destu nechoď? Pochopil bych ho někde na massquestu. Ale jinak nerozumím k čemu je takové monstrum dobré.
Shrnutí: Dest 3 byl jeden u nejzábavnější a nejchozenějších top dungů … chodil se i bez pokladu, v této nové verzi nemám zájem ani chuť se tam znova podívat. Místnosti jsou vytvořeny úplně bezmyšlenkovitě jako by někdo házel moby na quest.
Invis Flusy
??????? – Proč? Považuji za dungovního znalce ale toto opravdu nechápu a nerozumím důvodu, proč by něco takového mělo existovat ať už kdekoli … aby místo dovednosti hráčů o výsledku rozhodovala ještě náhoda.
No a abych si jen nestěžoval jsou tu i věci co musím pochválit
Dračí dech
- úžasná abilita, krásná jak na pohled tak zvyšující obtížnost
New Questy
- spousta nových vendorů a questů co se dají plnit ... jako odměna skill ... úžasné a má to smysl ...
Dragon City
Non-provok LAW – Proč trestáte hráče za skill? … nechápu … po tom co člověk skočí do poslední místnosti a vyřeší ji byla možnost ušetřit si čas provokem jezdců s LAWy samozřejmě bylo třeba trochu šikovnosti. Namísto toho máme teďka každé monstrum tupě mlátit, takže po vykillení monster na skoku přichází velmi zábavná část kde 30 min jen stojíte na místě a opakujete stejnou činnost dokola a dokola.
Dest 3
Předpokládám, že tento dung byl změněn, protože se GM nelíbilo to, že ho chodí výpravy v malém počtu. Opravdu nechápu tuto zběsilou touhu GM trest lidi za sklil a rušit jim místa kde ho můžou uplatit. Přijde mi, že na serveru už není tolik hráčů a složit velkou výpravu je velmi obtížné. Proč pak tedy snižovat počet míst kam se dá dost i malé počtu hráčů? Nicméně ... tyto věci mi přijdou špatně:
1. IVM Drak bez stěn
– lehké přinucení zvýšení počtu členů výpravy alespoň na 4-6 hráčů
- není to obtížné ale proč nutit hráče uměle zvyšovat počet .. ???
2. Talon + Condoři + pasti na hell besty
- proč 2 Condoři? … ale dejme tomu, může třeba něco dropnout tak hurá do boje
3. místnost plná LAWů s ořeraným lootem + ress only u kříže + pasti na wyverny
- tak toto je nesmyls, buď to monstrum tam dám a pokud ho hráči zabijou nechám jím co jim náleží nebo ho tam dávat prostě nebudu!
- Naprosto stupidní místnost, neskutečně nudná, neskutečně dlouhá, neskutečně zbytečná. V porovnání se starým destem ubohé a hnusné.
4. Další LAWové + hell besti + ress only u kříže
- úplně stejný nesmysl … pro už tak otrávené hráče jim dáte ještě jednou úplně to samé … není co dodat
5. ICE IVM drak
- K čemu je monstrum co masskem zabijí celou výpravu a jediný způsob jak ho killnout je pomocí mágovské staffky? Tím jako GM chcete říct, když hraješ negra ani do destu nechoď? Pochopil bych ho někde na massquestu. Ale jinak nerozumím k čemu je takové monstrum dobré.
Shrnutí: Dest 3 byl jeden u nejzábavnější a nejchozenějších top dungů … chodil se i bez pokladu, v této nové verzi nemám zájem ani chuť se tam znova podívat. Místnosti jsou vytvořeny úplně bezmyšlenkovitě jako by někdo házel moby na quest.
Invis Flusy
??????? – Proč? Považuji za dungovního znalce ale toto opravdu nechápu a nerozumím důvodu, proč by něco takového mělo existovat ať už kdekoli … aby místo dovednosti hráčů o výsledku rozhodovala ještě náhoda.
No a abych si jen nestěžoval jsou tu i věci co musím pochválit
Dračí dech
- úžasná abilita, krásná jak na pohled tak zvyšující obtížnost
New Questy
- spousta nových vendorů a questů co se dají plnit ... jako odměna skill ... úžasné a má to smysl ...
- Zola
- Undead Scriber
- Příspěvky: 757
- Registrován: 20 říj 2009 20:30
- Bydliště: DKnL
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nostalgický pohled starého hráče
Máš pravdu s tím destem , předposlední dvě místnosti a zabíjení skoro stejných monster bez lotu je nuda , tupé mlácení a opruz.Avšak časem si hráči dokážou vyčíhnout který sou hlídači a zbytek nechat.A poslední místnost , ten drak co maskuje.Někdo mi tvrdil že jde zabít i jinak , zajmalo by mě vopravdu jak.Normálně umlátit to nejde.No a když nechceš nemusíš ho zabíjet , vybereš poklad a čau.
SóKár : Každý má svojí hlavu a vizi toho jak by to mělo správně. Si mladé GMko třeba se ze svých nezdarů poučíš.
Re: Nostalgický pohled starého hráče
Myslim si, ze preskakovani mobu neni dobre, kor v takovem krasnem a predevsim stylovem dungu, treba by se to mohlo trosku upravit, aby chteli hraci zabijet vse (viz treba trosku extra lootu v mobkach - v Hytlu sem narazil na walking spidera ktery u sebe mel srdicko na resshulku a mystic crystal), popripade treba 2x loot pytlik a podobne).
Kdyby se to vyskytovalo casteji, tak by to treba hrace donutilo zabijet vse :]
Kdyby se to vyskytovalo casteji, tak by to treba hrace donutilo zabijet vse :]
Obcas prej moc kecam. Kdyztak me zastavte.
- Mighty PvP GOD
- Paper Elemental
- Příspěvky: 279
- Registrován: 23 dub 2015 00:04
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nostalgický pohled starého hráče
Emp ma ale vo vsetkom pravdu...
Vymlacovanie miestnosti je nuda, idealne by mala byt kazda miestnost koncipovana tak ze tam treba v kazdej vyuzit iny hracsky skill... vela monstier za sebou a ich vymlacovanie je monotonne... obtiaznost sa da zvysit aj zabavnejsimi nastaveniami...
Ked som bol parkrat v despe tak sa mi pacil ten system ze zabit len cast a ist dalej, kde take pride bolo premna osobne utrpenie kde je treba ist zaradom a vylah nehrozi...
Neviem no kazdy ma chut na nieco ine, ja osobne som mal rad boss fighty ako com a lucian...
Vymlacovanie miestnosti je nuda, idealne by mala byt kazda miestnost koncipovana tak ze tam treba v kazdej vyuzit iny hracsky skill... vela monstier za sebou a ich vymlacovanie je monotonne... obtiaznost sa da zvysit aj zabavnejsimi nastaveniami...
Ked som bol parkrat v despe tak sa mi pacil ten system ze zabit len cast a ist dalej, kde take pride bolo premna osobne utrpenie kde je treba ist zaradom a vylah nehrozi...
Neviem no kazdy ma chut na nieco ine, ja osobne som mal rad boss fighty ako com a lucian...
Firestorm - Icestorm - Cherry Kisska
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Re: Nostalgický pohled starého hráče
Nejlepší byly fighty proti bossům, které náhodně hodilo někam GMko a měli 30k hp a když hodili např. massko, všechno lehlo. Když se to zabilo bylo v něm třeba 40 lvl 11 pytlíčků a každý něco stihnl lootnout...Mighty PvP GOD píše:Emp ma ale vo vsetkom pravdu...
Vymlacovanie miestnosti je nuda, idealne by mala byt kazda miestnost koncipovana tak ze tam treba v kazdej vyuzit iny hracsky skill... vela monstier za sebou a ich vymlacovanie je monotonne... obtiaznost sa da zvysit aj zabavnejsimi nastaveniami...
Ked som bol parkrat v despe tak sa mi pacil ten system ze zabit len cast a ist dalej, kde take pride bolo premna osobne utrpenie kde je treba ist zaradom a vylah nehrozi...
Neviem no kazdy ma chut na nieco ine, ja osobne som mal rad boss fighty ako com a lucian...
- Mighty PvP GOD
- Paper Elemental
- Příspěvky: 279
- Registrován: 23 dub 2015 00:04
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nostalgický pohled starého hráče
Neviem fakt teraz ci trollis alebo to myslis vazneRaxik píše:Nejlepší byly fighty proti bossům, které náhodně hodilo někam GMko a měli 30k hp a když hodili např. massko, všechno lehlo. Když se to zabilo bylo v něm třeba 40 lvl 11 pytlíčků a každý něco stihnl lootnout...
To je uplna nuda, bleskovat/mlatit/strielat nieco z miesta pol hodinu, potom pravidelne umierat na ik... dobre to bolo jedine z pohladu free lootu
Firestorm - Icestorm - Cherry Kisska
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Re: Nostalgický pohled starého hráče
Fakt to myslím vážně...občas byla sranda, když GMko do toho NPC hodilo něco s čím když pohneš v tom těle tak umřeš...není třeba dodávat, že hned jak to monstrum padlo vyvalilo se kolem něho X lidí s autolootem )))))Mighty PvP GOD píše:Neviem fakt teraz ci trollis alebo to myslis vazneRaxik píše:Nejlepší byly fighty proti bossům, které náhodně hodilo někam GMko a měli 30k hp a když hodili např. massko, všechno lehlo. Když se to zabilo bylo v něm třeba 40 lvl 11 pytlíčků a každý něco stihnl lootnout...
To je uplna nuda, bleskovat/mlatit/strielat nieco z miesta pol hodinu, potom pravidelne umierat na ik... dobre to bolo jedine z pohladu free lootu
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 835
- Registrován: 24 zář 2006 22:56
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nostalgický pohled starého hráče
jediny co bylo sranda bylo pvp.. v pvm slo o to, znat policka a pak se jelo dle planu... neni divu, ze se delaji ruzne zbytecne upravy dungu kdyz se to kazdy naucil chodit- ted prekvapi/ztizi przchod jen nejaka past nebo nemoznost udelat neco co se delavalo..
Lepší lama kamarát ako skiller debil ;)
[Hated] je totiž něco jako sociální stigma.
-Posledním stupněm závisti je nenávist-
Filjins: Ty jo driv sem vypinal UO protoze proti me bylo moc lidi, tedka vypinam UO protoze neni ani hrac...
[Hated] je totiž něco jako sociální stigma.
-Posledním stupněm závisti je nenávist-
Filjins: Ty jo driv sem vypinal UO protoze proti me bylo moc lidi, tedka vypinam UO protoze neni ani hrac...
- Mighty PvP GOD
- Paper Elemental
- Příspěvky: 279
- Registrován: 23 dub 2015 00:04
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nostalgický pohled starého hráče
+100 absolutny suhlasErik Nighelt píše:jediny co bylo sranda bylo pvp.. v pvm slo o to, znat policka a pak se jelo dle planu... neni divu, ze se delaji ruzne zbytecne upravy dungu kdyz se to kazdy naucil chodit- ted prekvapi/ztizi przchod jen nejaka past nebo nemoznost udelat neco co se delavalo..
Na druhu stranu ale chapem only pvm hracov, je to menej stresujuce ked vyhras proti priseram na 95%.. v pvp kazdy vyhrava len okolo 40-60% podla skillu
Firestorm - Icestorm - Cherry Kisska
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Re: Nostalgický pohled starého hráče
No otázka je definice pvp...frakce ano...pojíždění lidí s váhou 400 bez pořádné pvp výbavy, tomu se opravdu pvp říkat nedá a ani skill na to není potřeba...Mighty PvP GOD píše:+100 absolutny suhlasErik Nighelt píše:jediny co bylo sranda bylo pvp.. v pvm slo o to, znat policka a pak se jelo dle planu... neni divu, ze se delaji ruzne zbytecne upravy dungu kdyz se to kazdy naucil chodit- ted prekvapi/ztizi przchod jen nejaka past nebo nemoznost udelat neco co se delavalo..
Na druhu stranu ale chapem only pvm hracov, je to menej stresujuce ked vyhras proti priseram na 95%.. v pvp kazdy vyhrava len okolo 40-60% podla skillu
Re: Nostalgický pohled starého hráče
Ja tomu rikal harv modrych npc, ale to je zbytecny jim tu vysvetlovat,pro pk to bylo vzdy fer pvp na urovni a pojezdy delali jen kvuli omu pvp !
- Mighty PvP GOD
- Paper Elemental
- Příspěvky: 279
- Registrován: 23 dub 2015 00:04
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nostalgický pohled starého hráče
jedine preco sme to robili bolo to ze PK nemaju ziadny prijem si vezmi ze kazde true pk je chudobna socka ak ked je na vrchole... a bol to celkom adrenalin, ked nemas ziadne prachy a na pojazde si ich mohol ziskat... milionar nepojde vykradat banku ale pre chudobneho je to poriadna akcia
Firestorm - Icestorm - Cherry Kisska
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Re: Nostalgický pohled starého hráče
Spanile jazdy, ktore si/ste podnikali s fufakovcami presne do tejto kategorie takisto spadaju, takze si nieje co vycitatXan píše:...fer pvp na urovni...
Re: Nostalgický pohled starého hráče
srovnávat pojezd lidí s váhou na maximu, kolikrát v top ekvipech, v dungu, kteří o to absolutně nestojí s tím, když se sešla větší parta lidí a vyrazili na pvp do pvp míst hledat pk, kteří tam pobíhají za účelem pvp, neřekl bych, že to není úplně co ke srovnání. To samý jako když se sešlo třeba 5 pk a potkali někde 1 člověka, tak je to to stejný.
Ego a teď si vem, že mě nebaví pvm, baví mě pvp, nechci bejt pk, tak to už tuplem jsi bez příjmu a ještě hrej něco dražšího na ekvip jako plecha:)
nicméně cokoliv z toh bych také zařadil do sekce Nostalgický pohled starého hráče, hold jsou věci, co se už nevrátí
Ego a teď si vem, že mě nebaví pvm, baví mě pvp, nechci bejt pk, tak to už tuplem jsi bez příjmu a ještě hrej něco dražšího na ekvip jako plecha:)
nicméně cokoliv z toh bych také zařadil do sekce Nostalgický pohled starého hráče, hold jsou věci, co se už nevrátí
Re: Nostalgický pohled starého hráče
To je samozrejme vsetko pekne a dokonca s tebou musim aj suhlasit, "fer pvp na urovni" vsak nastavalo, ked ta vacsia skupina ludi, ktora vyrazila do pvp zony za ucelom pvp zacala zabiehat do [dopln], gardit, abusovat gz v okoli najomnych domcekov ci odtahovat mestakov do miest, kde nemali co hladat, to bolo presne to vase pvp na urovni ktore som mal na mysli
Edit : este aby som sa vyjadril k tomu pvp s drahsim equipom. Zrovna 2-3 dni dozadu som to logol, zobral som 25 kosti a invulku do pvp, nech je to citit, stretol som warriora v bloodrocku, ktory +- bezproblemov uhealil kvf + deadly poison spam a potom mi prosim pekne jebol do toho equipu IK s odpadovym wh of sunray.
Edit : este aby som sa vyjadril k tomu pvp s drahsim equipom. Zrovna 2-3 dni dozadu som to logol, zobral som 25 kosti a invulku do pvp, nech je to citit, stretol som warriora v bloodrocku, ktory +- bezproblemov uhealil kvf + deadly poison spam a potom mi prosim pekne jebol do toho equipu IK s odpadovym wh of sunray.
Re: Nostalgický pohled starého hráče
tak na to neni co říct, než mega haluz:D se sunraykou jsem se taky něco naběhal, když jsem hrál jako iškariot a nikdy ik, možná do nějakyho naháče a i to si myslím, že full neměl:)
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 835
- Registrován: 24 zář 2006 22:56
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nostalgický pohled starého hráče
ze by se konecne Kvído podival na nastaveni sutrovek a opravil to ? :p bo naposledy sme to testovali a pulka zbrani davala za 0 jak vulcano heart..:p
pvp sem myslel cilene po svete... z definice slova je to sice jakekoliv stretnuti hrac hrac, ale sranda byla predevsim behat po zonach a vymyslet pakarny v ramci cove pvp.. (nejdrazsi pikacovina byla tenkrat svatba shart migis kvuli recall prstenu..:p )
pojezdy byly zdroj mamonu z ktereho se budovalo a obvzlaste pojezdy Wr pak nebyly az tak o mamonu jako o pojeti Hyperiona (i kdyby byl v rose kompletu) a nasledne nekoncici zabavy po icq a ve hre :p nebyt pvp tak by ta hra nemela tolik napeti a emoci jako kdyz tu jsou zla pk... nakonec muzeme byt radi ze sme si uzili nejlepsi casy :p
pvp sem myslel cilene po svete... z definice slova je to sice jakekoliv stretnuti hrac hrac, ale sranda byla predevsim behat po zonach a vymyslet pakarny v ramci cove pvp.. (nejdrazsi pikacovina byla tenkrat svatba shart migis kvuli recall prstenu..:p )
pojezdy byly zdroj mamonu z ktereho se budovalo a obvzlaste pojezdy Wr pak nebyly az tak o mamonu jako o pojeti Hyperiona (i kdyby byl v rose kompletu) a nasledne nekoncici zabavy po icq a ve hre :p nebyt pvp tak by ta hra nemela tolik napeti a emoci jako kdyz tu jsou zla pk... nakonec muzeme byt radi ze sme si uzili nejlepsi casy :p
Lepší lama kamarát ako skiller debil ;)
[Hated] je totiž něco jako sociální stigma.
-Posledním stupněm závisti je nenávist-
Filjins: Ty jo driv sem vypinal UO protoze proti me bylo moc lidi, tedka vypinam UO protoze neni ani hrac...
[Hated] je totiž něco jako sociální stigma.
-Posledním stupněm závisti je nenávist-
Filjins: Ty jo driv sem vypinal UO protoze proti me bylo moc lidi, tedka vypinam UO protoze neni ani hrac...
- Mighty PvP GOD
- Paper Elemental
- Příspěvky: 279
- Registrován: 23 dub 2015 00:04
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nostalgický pohled starého hráče
Dnes som typkovi ponukol ze aku kamenovku chce za archmagi (war v cv pvp asi Deadchrow) a neslo mi do hlavy preco z prvej povedal ze sunray wh teraz mi je to jasne... w.o.w....Nycte píše:Zrovna 2-3 dni dozadu som to logol, zobral som 25 kosti a invulku do pvp, nech je to citit, stretol som warriora v bloodrocku, ktory +- bezproblemov uhealil kvf + deadly poison spam a potom mi prosim pekne jebol do toho equipu IK s odpadovym wh of sunray.
Firestorm - Icestorm - Cherry Kisska
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Re: Nostalgický pohled starého hráče
Tak z macefght sutrovek spatna neni,vulcano bez efektu mela problem vubec davat dmg, dusk po posledni uprave je naprd, jakoze haluze nedava a jen saje hp jednim efektem, ten druhej efekt to da tusim jen pri zabiti, moonray no takova otravna ortovacka, to samy jako darkeninga ale ta nema dmg. Takze co jsem s tim behal,, tak sunrayka byla na dmg dobra, jen to ik do ekviplyho prska je haluz, spis jestli si i tak nemel ubrano, plus vzdy je sance, ze te trefi do krku , kde nekr armor nema.
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 835
- Registrován: 24 zář 2006 22:56
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nostalgický pohled starého hráče
https://www.darkparadise.cz/Forum/viewt ... f=5&t=5569
ted nehraju ale nefungovaly jak mely v podstate zadny sutrovky.. rezali sme se cely vecer s luckym a dmg byl bidnejsi jak levne + guny... to co delalo volcano delaly vsechny...
edit pro moda: sem se v telefonu uklikl, nechcu to nahlasit:p
ted nehraju ale nefungovaly jak mely v podstate zadny sutrovky.. rezali sme se cely vecer s luckym a dmg byl bidnejsi jak levne + guny... to co delalo volcano delaly vsechny...
edit pro moda: sem se v telefonu uklikl, nechcu to nahlasit:p
Lepší lama kamarát ako skiller debil ;)
[Hated] je totiž něco jako sociální stigma.
-Posledním stupněm závisti je nenávist-
Filjins: Ty jo driv sem vypinal UO protoze proti me bylo moc lidi, tedka vypinam UO protoze neni ani hrac...
[Hated] je totiž něco jako sociální stigma.
-Posledním stupněm závisti je nenávist-
Filjins: Ty jo driv sem vypinal UO protoze proti me bylo moc lidi, tedka vypinam UO protoze neni ani hrac...