Zdravím vážení, rád bych vám přestavil svůj projekt na kterém pracuji několik let (na poslední iteraci cca rok a půl). Je to HTML 5 MMOčko s GUI přizpůsobeném pro hraní na PC i na mobilech.
V první řadě chci podotknout, že v žádném případě nechci aby někdo opouštěl DarkParadise (sám jsem tu dlouhá leta hrál) a hrál něco jiného, spíše to zde vkládám pro rozšíření povědomí, nebo pro lidi, kteří chtějí prostě hrát něco jako UO ale ne přímo UO, nebo pro lidi jako jsem já, kteří si chtějí zahrát na gauči na tabletu nebo v posteli po sexu.
Darkenlight je inspirován staršími MMO hrami jako Ultima Online a také zkušenostmi ze pen and paper her z mládí a není tak uplně snadný ani přímočarý, snažím se přinést hru, která zase klade na hráče určité nároky tak jak tomu bylo dříve.
Hra je nyní v plně hratelné open beta fázi a kdokoliv ji může vyzkoušet a zahrát si zcela zdarma a bez reklam. V současné době se snažím najít další lidi, kteří by si rádi hru podobného typu zahráli aby svět nepůsobil tak prázdně a aby se naše komunita trochu rozrostla což je nejlepší motivace pro vývojáře k dalšímu pokračování. Samozřejmě se také snažím zjistit, jestli vůbec podobný typ her má v dnešním světě ještě místo .. je možné že ne, to ukáže čas.
V současnosti je už hotovo
- Lokace a dungeony na cca dva týdny příležitostního hraní (hodinka dvě denně)
- Skilly, vybavení, komplexní bojový systém
- Parta, chat, law statusy (PK, Criminal ..)
- Gathering surovin, crafting (předmětů, lahví, jídla)
- Enchanting a vylepšování předměntů
- Smrt, fulldrop, resurekce
- PVP aréna
- Ovladatelné dveře/portály
- Poškozování/opravování/prodej předmětů
- NPC (kovář, bankéř, mág, healer ..)
- Nějaké zvuky
a mnoho dalšího, takže už ve hře je co dělat.
Co je v plánu dál
V současnosti zapracovávám připomínky/opravy/dobré nápady lidí, kteří hru testují a hrají (bohužel jsme zatím jen 3 kdo se přihlašuje pravidelně).
Zejména teď pracuje na intuitivnosti ovládání aby lidi věděli co mají dělat.
Do budoucna mám v plánu přidávat další featury, jako jsou domky, nová povolání, další ovladatelné mapové prvky, PVP ligu a budovat další lokace. Aby to ale celé mělo smysl, snažím se nyní shánět na hru zpětnou vazbu od různých hráčů a vytvořit nějakou komunitu kolem projektu - nic není pro vývojáře lepší motivací k další práci.
Pokud by projekt někoho zaujal a chtěl si jen zahrát, zde je odkaz na stránku pro hru http://darkenlight.net:8082
Pokud by někdo měl zájem sledovat co je nového, případně přidávat nějaké komentáře nápady a postřehy, nebo prostě s námi jen debatovat, jste vítání ve facebookové skupině, kterou jsem k projektu nedavno založil
https://www.facebook.com/groups/445950982256765
Děkuji za vaší pozornost, na následující stránce jsou nějaké screenshoty, zítra se objeví i video z dnešní výpravy do dungeonu.
http://darkenlight.net:8082/webpage/screenshots.xhtml
Darkenlight 2D MMO - browser
Re: Darkenlight 2D MMO - browser
Dneska jsem ke hře udělal jedno gameplay video .. kvalita není tak dobrá jak by mohla být, nemám s tím zkušenosti a možná nemám nainstalované potřebné kodeky .. každopádně tady je
https://www.youtube.com/watch?v=pSoVhaX84-g
https://www.youtube.com/watch?v=pSoVhaX84-g
- Mighty PvP GOD
- Paper Elemental
- Příspěvky: 279
- Registrován: 23 dub 2015 00:04
- Kontaktovat uživatele:
Re: Darkenlight 2D MMO - browser
Je vidiet ze sa to podoba uo...
Ak mozem otazku, kolko si to vyvijal prevedene na hodiny cca?
Na prvy pohlad to vyzera ako predchodca uo z rokov prveho prince of persia ale to by ani nevadilo ak to ma nejake unikatne aspekty... no neviem na tuto dobu mi to pride nie moc dobre kazdopadne GL v dalsom vyvoji.. zacinam tiez programovat a viem ze je to naozaj tazke nieco vytvorit.
Ak mozem otazku, kolko si to vyvijal prevedene na hodiny cca?
Na prvy pohlad to vyzera ako predchodca uo z rokov prveho prince of persia ale to by ani nevadilo ak to ma nejake unikatne aspekty... no neviem na tuto dobu mi to pride nie moc dobre kazdopadne GL v dalsom vyvoji.. zacinam tiez programovat a viem ze je to naozaj tazke nieco vytvorit.
Firestorm - Icestorm - Cherry Kisska
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Re: Darkenlight 2D MMO - browser
zajimavé, ale rozhodně ta grafika co se týče pohybu velice zaostává, mapu vpravo nahoře, bych orámoval, ale nejduležitější je, nějak zkrašlit pohyb a desing, není to asi zas tak lehký, ale je to navrch pro dnešní dobu
STOP SUPPORTU!
Re: Darkenlight 2D MMO - browser
Zdravím lidičky
Samozřejmě grafika je jaká je, solo projekt nemůže nikdy zaujmout graficky bohužel .. ve hře je hodně propracovaných gameplay věcí, které se ale odhalí až postupně během hraní. Na první pohled nejsou uplně zřejmé, hra má být primárně určená pro hraní na telefonech / tabletech - tam ta grafika vypadá o něco lépe než na PC ale samozřejmě mohla by být lepší, jen prostě ta hra není a nemá být o grafice.
Abych odpověděl na otázku "Ak mozem otazku, kolko si to vyvijal prevedene na hodiny cca?" Tak odhaduju to na cca 2000 - 3000 hodin v horizontu asi 4 let a to se programováním webových aplikací živím víc než 10 let, takže v tom není zahrnuté učení se a studium čehokoliv.
Grafika je obrovský žrout času i přesto jak je jednoduchá, tak když tam je přes 200 zbraní, přes 300 kusů brnění a stovky dalších materiálů, tak nakreslit to trvá jednomu člověku věčnost i když to není kdoví co (ačkoliv zrovna grafika itemů mi přijde že je hezká). Grafika světa jako takového by zasloužila vylepšit - pokud někdo umíte kreslit 2D tilesety, rád s vámi budu spolupracovat ))
Takže práce je za tím už obrovské množství a další featury přibývají každým dnem .. v partě lidí je to i velice dobře hratelné. Animace postav by byly fajn, snad se k nim taky v dohledné době dostanu Ale jak jsem řekl na začátku, mnoho ze zajímavých aspektů hry není vidět na první pohled.
Každopádně díky za komenty
Samozřejmě grafika je jaká je, solo projekt nemůže nikdy zaujmout graficky bohužel .. ve hře je hodně propracovaných gameplay věcí, které se ale odhalí až postupně během hraní. Na první pohled nejsou uplně zřejmé, hra má být primárně určená pro hraní na telefonech / tabletech - tam ta grafika vypadá o něco lépe než na PC ale samozřejmě mohla by být lepší, jen prostě ta hra není a nemá být o grafice.
Abych odpověděl na otázku "Ak mozem otazku, kolko si to vyvijal prevedene na hodiny cca?" Tak odhaduju to na cca 2000 - 3000 hodin v horizontu asi 4 let a to se programováním webových aplikací živím víc než 10 let, takže v tom není zahrnuté učení se a studium čehokoliv.
Grafika je obrovský žrout času i přesto jak je jednoduchá, tak když tam je přes 200 zbraní, přes 300 kusů brnění a stovky dalších materiálů, tak nakreslit to trvá jednomu člověku věčnost i když to není kdoví co (ačkoliv zrovna grafika itemů mi přijde že je hezká). Grafika světa jako takového by zasloužila vylepšit - pokud někdo umíte kreslit 2D tilesety, rád s vámi budu spolupracovat ))
Takže práce je za tím už obrovské množství a další featury přibývají každým dnem .. v partě lidí je to i velice dobře hratelné. Animace postav by byly fajn, snad se k nim taky v dohledné době dostanu Ale jak jsem řekl na začátku, mnoho ze zajímavých aspektů hry není vidět na první pohled.
Každopádně díky za komenty
- Mighty PvP GOD
- Paper Elemental
- Příspěvky: 279
- Registrován: 23 dub 2015 00:04
- Kontaktovat uživatele:
Re: Darkenlight 2D MMO - browser
wau tak to respekt a nad nejakym enginom si nerozmyslal? (nevyznam sa ci je na HTML nejaky "engine")
ja som vcera nainstaloval UE4 a to je doslova bozske dielo... tak snad tiez nieco koncom roka vytvorim
ja som vcera nainstaloval UE4 a to je doslova bozske dielo... tak snad tiez nieco koncom roka vytvorim
Firestorm - Icestorm - Cherry Kisska
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Strigwyr - Ego - Agrael - Raid Trooper - Nelly Wayne - [IRSoul]
Re: Darkenlight 2D MMO - browser
Ahoj, engine by mi k ničemu nebyl, ten za mě ty obrázky nenakreslí, navíc jsem chtěl mít vlastní proto, abych po delší době nenarazil na nějakej limit, kterej nejde obejít. Se svým enginem jsem spokojenej, umožňuje všechno co chci. Ano UE4 engine je fajn, ale podle mě nemá smysl se solo pouštět do
3D protože to je ještě o úroveň náročnější na čas a navíc mezi záplavou 3D her by to vždycky bylo hnusný Spíš než na vizuál se soustředim na gameplay, takže proto jsem šel touhle cestou. Možná si časem zaplatim grafika aby mi s tím pomohl, ale na to je ještě brzo.
3D protože to je ještě o úroveň náročnější na čas a navíc mezi záplavou 3D her by to vždycky bylo hnusný Spíš než na vizuál se soustředim na gameplay, takže proto jsem šel touhle cestou. Možná si časem zaplatim grafika aby mi s tím pomohl, ale na to je ještě brzo.