UO mapa-problem s detekci klienta

Než se zeptáte, tak si pročtěte FAQ, zda nebyl váš dotaz již zodpovězen
Zamčeno
Lee
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 3
Registrován: 26.02.2009 17:30:50

UO mapa-problem s detekci klienta

Příspěvek od Lee »

Ahoj,nekde jsem to nenasel tak zadam o radu hracskou komunitu. Bud spatne hledam nebo jsem opravdu prvni.

k problemu - Kdyz chci kalibrovat mapu a mam pustenej injekt tak mi to hodi chybu - Calibration Failed likely reasons......atd.Moje predstava je takova,ze nemuze detekovat klienta kdyz je pustenej pres yoko,kdyz spustim normalniho clienta1264b.exe tak mapa funguje jak ma tudiz i predpokladam ze to je problem s detekci klienta(s cestou ke klientovy sem si ruzne hral,zkousel sem stahovat i ruzny verze mapy...aktualizovat,nic nefungovalo.Zkousel sem i vymazat z puvodniho adresare UO {kam je nastavena defaultni cesta UO mapy} vsechny clienty krome toho pres kteryho jede to yoko).Takze pokud nekdo vi co s tim budu moc rad za nejaky uzitecny rady.

hw a sw- CPU 64 x2 athlon 4000+ (2.35 ghz),Pamet 3 gb (ddr2),OS vista (32 bitu) SP1,disk(formatovani ntfs) 200gb,grafiku nezminuju nema na to zadny vliv. UO - Mondains Legacy. Doufam ze jsem nic nezapomel.
Retromancer
Paper Elemental
Paper Elemental
Příspěvky: 390
Registrován: 11.02.2010 15:57:21
Kontaktovat uživatele:

Re: UO mapa-problem s detekci klienta

Příspěvek od Retromancer »

Rozumím dobře tomu, že ti mapa nejde zkalibrovat ručně?
Lee
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 3
Registrován: 26.02.2009 17:30:50

Re: UO mapa-problem s detekci klienta

Příspěvek od Lee »

rucne ani automaticky.
Lee
Misspelling Chicken
Misspelling Chicken
Příspěvky: 3
Registrován: 26.02.2009 17:30:50

Re: UO mapa-problem s detekci klienta

Příspěvek od Lee »

Problem vyresen stahl jsem map clienta primo z puvodnich stranek a tam je to osetreny prosil bych o smazani nebo lock.Diky.
Zamčeno