PVP v dungeonu
PVP v dungeonu
Rychly dotaz na nazoru.
Chci (z nejakeho duvodu, pochopite za par dni) aby jelo PvP v dungu (nemyslim pojezd, myslim konkretni misto apod.) s trockou pravidel.
Takze z pochopitelnych duvodu tam blokuju parafield a firefield. Napada vas neco dalsiho co by z boje mohlo udelat ultraprasarnu?
Chci (z nejakeho duvodu, pochopite za par dni) aby jelo PvP v dungu (nemyslim pojezd, myslim konkretni misto apod.) s trockou pravidel.
Takze z pochopitelnych duvodu tam blokuju parafield a firefield. Napada vas neco dalsiho co by z boje mohlo udelat ultraprasarnu?
srbqf
Re: PVP v dungeonu
zdi?:p
Re: PVP v dungeonu
zase na zed hodis chaina/meteora (predpokladejme ze zdarily KOP = prohra a ze potrebujes porazit nepritele abys dosahl sveho)Darkne píše:zdi?:p
srbqf
Re: PVP v dungeonu
Znevýhodnit prsko šmucky , náká hnusná příšerka ,která neublíží oblečenému člověku ale fakt zhnusí hru pvp šmučce.Baltik píše:Rychly dotaz na nazoru.
Chci (z nejakeho duvodu, pochopite za par dni) aby jelo PvP v dungu (nemyslim pojezd, myslim konkretni misto apod.) s trockou pravidel.
Takze z pochopitelnych duvodu tam blokuju parafield a firefield. Napada vas neco dalsiho co by z boje mohlo udelat ultraprasarnu?
Edit: Popřípadě kontrolovat jestli člověk jede na summon nebo na normálním koni. Pokud by jel na sumoj tak by mohli být Ort plošky na summona(na kterým sedí majitel / jestli to jde).
Re: PVP v dungeonu
To neni ten problem, predpokladejme ze jsou obe strany zkusene takze smucka se nechytne (resp hebne behem par chvil).
Jde me o to aby to neskoncilo stylem:
PK |zed| |zed| potvory ... potvory |zed| Modri
a na obou stranach mraky parafieldu.
Proste uvazujme spis v intencich OCH boje nez klasickeho PK pojezdu
Jde me o to aby to neskoncilo stylem:
PK |zed| |zed| potvory ... potvory |zed| Modri
a na obou stranach mraky parafieldu.
Proste uvazujme spis v intencich OCH boje nez klasickeho PK pojezdu

srbqf
Re: PVP v dungeonu
Tak můžeš nastavit že to bude zed rušit, třeba jedno políčko na některých místech, ale zase né všude (jestli to jde).Baltik píše:To neni ten problem, predpokladejme ze jsou obe strany zkusene takze smucka se nechytne (resp hebne behem par chvil).
Jde me o to aby to neskoncilo stylem:
PK |zed| |zed| potvory ... potvory |zed| Modri
a na obou stranach mraky parafieldu.
Proste uvazujme spis v intencich OCH boje nez klasickeho PK pojezdu
Nebo aby potvory portily přez zdi.... (jestli to jde)
Re: PVP v dungeonu
Rikam zed neni problem, obe skupiny potrebuji postoupit, kdyz z toho udelaj souboj kdo ma vic prachu na regu z krabky na zed, tak mi to v podstate nevadi 

srbqf
Re: PVP v dungeonu
Hej mna napada hodne veciBaltik píše:Rychly dotaz na nazoru.
Chci (z nejakeho duvodu, pochopite za par dni) aby jelo PvP v dungu (nemyslim pojezd, myslim konkretni misto apod.) s trockou pravidel.
Takze z pochopitelnych duvodu tam blokuju parafield a firefield. Napada vas neco dalsiho co by z boje mohlo udelat ultraprasarnu?

- Inkvizitor Dan
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 18.10.2006 05:59:00
- Bydliště: Za tebou ve stinu!
- Kontaktovat uživatele:
jn, chtelo by to ukazat par zkusenejm hracum prostory a zhruba nacrtnout planovny pasti a spawny a nechat je tam hledat. Zpusobu jak se prasit je fakt hodne (napr. pasti na skocich, zdi + natahany moby, blokovani sumama atd. ). Udelat dung, kde nebude prostor pro takovyhle pasti, ze kterejch nebude temer uniku a podobny veci, ktery extremne zvyhodnej jednu stranu bude tezkej orisek. Leda prazdny chodby jako Pride.
professional mindfucker
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
Kdo ze sebe ucini zvire, zbavi se bolesti clovecenstvi. - Dr. Johnson
Inkvizitor - Arcikacir
Saurus - Hated recruit
- Lucky
- Lord Ancestral Grafoman
- Příspěvky: 1350
- Registrován: 07.09.2006 18:28:14
- Bydliště: plz - eň
- Kontaktovat uživatele:
Jak zarucis, aby tam oba tabory skocili soucasne? 
Jinak stejnej pocet na obou stranach asi udelat nepujde, coz je skoda.
S tema mobama na ty pk smucky ja nevim, obcas me ty mobove tady prijdou trosku nedomakly (nejdou do nejmensiho armoru a neustale drzi target)
Mozna by mohlo byt zajimave pridat spirita co hazi vao ... i kdyz to shodi svetlo coz je pro wary docela fail tak precijenom clerove by nemeli jisty buffy a prskove ijska.
Nadruhou stranu zas aby to nedopadlo jako Noneho arena ala vemu 5 waru kazdej duska a k nim 5 cleru na heal a paru + wralla aby dycky nekoho zazdil a z uzavrenyho prostoru me neutecou.

Jinak stejnej pocet na obou stranach asi udelat nepujde, coz je skoda.
S tema mobama na ty pk smucky ja nevim, obcas me ty mobove tady prijdou trosku nedomakly (nejdou do nejmensiho armoru a neustale drzi target)
Mozna by mohlo byt zajimave pridat spirita co hazi vao ... i kdyz to shodi svetlo coz je pro wary docela fail tak precijenom clerove by nemeli jisty buffy a prskove ijska.
Nadruhou stranu zas aby to nedopadlo jako Noneho arena ala vemu 5 waru kazdej duska a k nim 5 cleru na heal a paru + wralla aby dycky nekoho zazdil a z uzavrenyho prostoru me neutecou.
Jelikož jsi trenuji nového mága normálně v přírodě , tak vím že to HB je ůplně zbytečně zavřené....Baltik píše:Chcete pojizdet newby, zejoMiki píše: Jsem pro otevření HB jako pvp zonu, nemělo by být chráněný HB je to největší šlápnutí vedle , které GM udělali.
Prazdnej HB tu byl, aspon 3 roky...
edit: je zbytečné chránit tak důsledně noobiky, když mají na začátek spoustu dobrých míst, které byly pro ně koncipovány (jesle,nujelm,vesper, orcich dungeon , ileshenar - spoustu mini dungu v ileshenaru) -> zde mají bud ůplné bezpečí , nebo částečné..