Ahoj, chtěl bych Vám představit menší prázdninový projekt (pokud se ujme, pak nebude pouze prázdninový), který s přáteli z Brotherhoodu připravujeme.
Úvodem pár slov.
Doba na našem společném serveru je špatná z pohledu mnoha lidiček, chceme se hrou bavit, chceme se bavit hlavně s přáteli. Pro většinu lidiček zde to znamená jediné:
Poklidné 'ukecnutí se' v křesle po dni stráveném prací (prací ve škole, doma či v zaměstnání), lognutí hlasového komunikačního programu a zapadnutí do dungeonu úměrného zkušenostem party přátel, s kterými se v rámci relaxace po náročném dni jdu pobavit nejen mlácením příšer, ale také společným rozhovorem, ve kterém zajisté naleznu 'to své'.
Všechno probíhá podle plánu, už se s kamarády směji na TeamSpeaku (Ventrilu či jinde) a zábava je v plném proudu, bude to nádherný večer (popřípadě ráno, poledne nebo nějaká jiná část dne).
Pošleme tzv. předskokana "gejtou z runy" před dung, ten nám v ideálním případě sdělí, že se v dungu nenacházejí žádná individua ničící tuto téměř "rodinnou" pohodu [pozn. vrazi, lupiči, modráci práskající výpravy jiných modráků - budiž souhrně označováno jako havět'.].
Jdeme tedy za ním, začíná zábava v podobě okrádání příšer o jejich poklady.
Zabíjíme co se dá a jdeme vpřed... Hysterický křik jednoho z členů výpravy se rozlehne po TeamSpeaku a oznamuje přítomnost havěti. Souboj hráče proti hráči nám toho moc neříká, neživíme se tím a nebaví nás to, máme těžkou a drahou výbavu, ale nedá se s ní pořádně utíkat a tak podléháme.
Pohodu, klid a zábavu vystřídalo znechucení.
Hodiny práce, střádání výbavy, připravování se na ní a mnoho dalšího přišlo v niveč během pár minut. Najednou Vám večerní logování této hry připadá zbytečné...
Také se Vám to již stalo?
Konečné řešení červené otázky se zabývá právě touto problematikou.
Troufám si tvrdit, že hlavní příjmy havěti jsou právě z těchto přepadů (chcete-li pojezdů) dobrodruhů. Výpravy se pořádají pořád a pořád a pořád, je to voda na mlýnská kola havěti.
Dovolím si otázku: "Co uděla havět' (ted' myslím například nehezké, drobné živočichy) v poušti bez tekoucí vody?
Odpověd' je jasná: pouze přežívá z kapek, schovává se a dává si pozor, aby se nespálila.
--- My jsme se rozhodli odvodnit jezera, řeky i říčky, z kterých by havět' zde na DarkParadise mohla čerpat vodu.
Havěti, které nedokážeme vodu odčerpat tuto vodu otrávíme tak, že sama od sebe na ni přestane chodit. ---
Jsme známá ANTI-PK guilda Brotherhood, naši válečníci (Brotherhood Warriors [>BHW<]) Vám tímto nabízejí své služby.
Mnozí na nás nadávají, špiní a haní nás - je to dobře a máme to rádi!
Je to totiž známka toho, že svoji práci odvádíme opravdu dobře.
Co je to za práci ptáte se? Čistky.
Nemáme rádi havět' a bojujeme proti ní všemi prostředky, které máme k dispozici v rámci pravidel. Jelikož v poslední době jsou pojezdy dungeonů již na neúnosné míře, rozhodli jsme se celou věc vzít do svých rukou.
Neváháme za Vás položit život.
Všechno, co nabízíme je samozřejmě ZDARMA!
Děláme to z dobré vůle! Máme radost, když překazíme radost havěti.
Proto se naši modří přátelé neváhejte na nás obrátit, ceníme si Vaší důvěry a hlídáme stejně rádi jak Deceit, tak Despise.
Jaké služby nabízíme? To je jednoduché:
Zvěd:
Vhodné hlavně u malých dungeonů.
Podstata této kateorie: Jeden člen BHW proběhne cestu k dungeonu a nahlédne dovnitř, jestli tam nečíhá havět'.
Dává znamení výpravě, která uskuteční cestu do dungeonu.
Člen BHW zůstává před dungeonem tak dlouho, jak je dohodnuto.
Pokud přijdou vrazi, tak informuje skupinku o jejich počtu a charakterech, skupinka se pak sama rozhodne, zda-li podstoupí risk nebo opustí dungeon.
Také ovšem informuje zbývající online členy BHW, pokud je to alespon' trošku možné tito všichni lidé doběhnou a vrahy bud' zlikvidují či podlehnou.
Lehká jízda:
Vhodná pro malé až středně těžké dungeony.
Podstata této kateorie: Cestu k dungeonu probíhá 2-5 členů BHW.
Následně informují nachystanou skupinku dobrodruhů o stavu a ta vyráží.
Členové BHW zůstávají před dungeonem tak dlouho, jak je dohodnuto.
Pokud přijdou vrazi, tak informuje skupinku o jejich počtu a charakterech, skupinka se pak sama rozhodne, zda-li podstoupí risk nebo opustí dungeon.
Také ovšem informuje zbývající online členy BHW, pokud je to alespon' trošku možné tito všichni lidé doběhnou a vrahy bud' zlikvidují či podlehnou, získají tak potřebný čas pro skupinku uvnitř!
Kavalerie:*
Vhodná především pro těžké dungeony.
Podstata této kateorie: Cestu či vstup do dungeonu hlídá až 10 členů BHW.
Info o případném vniknutí havěti podávají jak skupnice dobrodruhů, tak všem lidem na guildovní mapě, kteří jsou v dané chvíli online či schopni postavit se havěti.
Proběhne souboj do posledního dechu, který zajistí ča pro skupinku uvnitř dungeonu pro jeho opuštění či proniknutí hlouběji.
* : Tuto akci je nutno sjednat s předstihem, abychom byli schopni zajistit dostatečný počet lidí.
Vyhrazujeme si právo odmítnout tuto službu poskytnout! (toto rozhodnutí je vždy kolektivní - chceme se vyvarovat hlídání relogerů, neodmítáme hlídat dungeon bezdúvodně)
Chcete nám pomoci?
Jediná pomoc, kterou přijímáme je materiální/informátorská.
Pokud byste chtěli nabídnout své služby a přidat se na tyto akce, pak Vám velmi děkujeme, bohužel však musíme zároven' odmítnout.
Jelikož nevíme jak se tento projekt vyvine, tak prozatím vkládám kontakt pouze na mne, pokud se projekt ujme, pak každá skupinka dostane seznam členů, kteří se tímto projektem u nás budou zabývat.
Regis - 329-112-405
Konečné řešení červené otázky
- regis [bh]
- Chaos Leader
- Příspěvky: 131
- Registrován: 08 zář 2006 12:05
- Bydliště: Brothehood Tower
- Kontaktovat uživatele:
Konečné řešení červené otázky
Anonymni asymetricky asocial, absurdni autoritativni alkoholik, abnormalne arogantni antitalent, adoptovany afektovany agresivni anarchista, ambiciozni antifasista a absolutne apaticky ateista.