Newbie Dungeon
Newbie Dungeon
Připomínky, návrhy atd.
Do Newbie Dungeonu lze jít jen a pouze po vykopání z NB dolu ve Star Chamber, kde použijete k výběru povolání Modrou sochu namísto té Zlaté.
Newbie Dungeon se skládá z Hostince "The Friendly Newbie Inn", kde najdete obchodníky, bankéře a nějaké zázemí. Ve spodních patrech je vstup do sklepení, kde najdete dvoupatrový dungeon.
V Newbie Dungeonu jsou omezeny maximální hodnoty některých skillů. Pokud tuto hodnotu překročíte, bude vám skill zarovnán na maximální hranici. Zároveň jste omezeni maximální hodnotou součtu vašich skillů, která je 400.0. Pokud tuto hodnotu překročíte, bude vám zamezen vstup do sklepení a budete nuceni Newbie Dungeon opustit.
Pokud byste chtěli Newbie Dungeon opustit dříve, musíte prokázat svou způsobilost tím, že dojdete až na jeden jeho konec (Newbie Dungeon má 3 konce), čímž se dostanete k bráně, která vás zavede ven. Tato brána je speciální a po prvním sešlápnutí se aktivuje a až poté je možné do ní vstoupit, aby se vám nestalo, že Newbie Dungeon opustíte omylem.
V Newbie Dungeonu je zakázáno jakékoliv PvP, zabíjení hráčů, úmyslné škození a loocení hráčských těl bez souhlasu jejich majitele. Na dodržování pravidel slušného chování zde bude dohlíženo velmi přísně.
Do Newbie Dungeonu lze jít jen a pouze po vykopání z NB dolu ve Star Chamber, kde použijete k výběru povolání Modrou sochu namísto té Zlaté.
Newbie Dungeon se skládá z Hostince "The Friendly Newbie Inn", kde najdete obchodníky, bankéře a nějaké zázemí. Ve spodních patrech je vstup do sklepení, kde najdete dvoupatrový dungeon.
V Newbie Dungeonu jsou omezeny maximální hodnoty některých skillů. Pokud tuto hodnotu překročíte, bude vám skill zarovnán na maximální hranici. Zároveň jste omezeni maximální hodnotou součtu vašich skillů, která je 400.0. Pokud tuto hodnotu překročíte, bude vám zamezen vstup do sklepení a budete nuceni Newbie Dungeon opustit.
Pokud byste chtěli Newbie Dungeon opustit dříve, musíte prokázat svou způsobilost tím, že dojdete až na jeden jeho konec (Newbie Dungeon má 3 konce), čímž se dostanete k bráně, která vás zavede ven. Tato brána je speciální a po prvním sešlápnutí se aktivuje a až poté je možné do ní vstoupit, aby se vám nestalo, že Newbie Dungeon opustíte omylem.
V Newbie Dungeonu je zakázáno jakékoliv PvP, zabíjení hráčů, úmyslné škození a loocení hráčských těl bez souhlasu jejich majitele. Na dodržování pravidel slušného chování zde bude dohlíženo velmi přísně.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
A rovnou vyhlašuji "skorosoutěž".
Hostinec vede hostinský jménem Dionysos. Není moc upovídaný, ale to se snad brzy změní. Zde je prostor pro vás - hráče. Pokud si s Dionysem budete chtít popovídat a on na vaše slovo nebude reagovat, vymyslete, co by vám měl odpovědět a zašlete mi toto PMkou tady na fóru. Odměnou vám bude jen to, že Dionysos bude (v případě schválení vašeho návrhu) povídat *VAŠÍ* větu. Nic víc, nic míň.
V jakém tvaru mi zasílat hlášky pro Dionysa?
Vždy je třeba určit klíčové slovo, na které Dionysos bude reagovat a pak větu, kterou bude reagovat. Takže například:
Slovo: hospoda
Reakce: Nojo, tohle je moje hospoda. Doufam, ze se ti tu bude libit!
Maximální délka reakce je 50 znaků včetně mezer. Delší reakci nelze "rozdělit" do více dialogů.
Do předmětu PMky napište "Dionysos".
Hostinec vede hostinský jménem Dionysos. Není moc upovídaný, ale to se snad brzy změní. Zde je prostor pro vás - hráče. Pokud si s Dionysem budete chtít popovídat a on na vaše slovo nebude reagovat, vymyslete, co by vám měl odpovědět a zašlete mi toto PMkou tady na fóru. Odměnou vám bude jen to, že Dionysos bude (v případě schválení vašeho návrhu) povídat *VAŠÍ* větu. Nic víc, nic míň.
V jakém tvaru mi zasílat hlášky pro Dionysa?
Vždy je třeba určit klíčové slovo, na které Dionysos bude reagovat a pak větu, kterou bude reagovat. Takže například:
Slovo: hospoda
Reakce: Nojo, tohle je moje hospoda. Doufam, ze se ti tu bude libit!
Maximální délka reakce je 50 znaků včetně mezer. Delší reakci nelze "rozdělit" do více dialogů.
Do předmětu PMky napište "Dionysos".
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
1) Velká pochvala, velmi povedený
2) Když už je tam forge, blacksmithy trainer a smelting forge, co tam dat i Alchemy trainer (vzhledem ke snizeni i zakladni hranice alch.)?
3) Je sice určena maximální hodnota skillcapu na 400, ale zda by nestálo za to buď uvést i maximální hodnotu skillů, které je tam možno dosáhnout, nebo spíše uvést, zda po opuštění Newbie Dungeonu postava nepřijde o takto nabité skilly, které by při vynechání dungu měla např. na 0. A zda skilly, které zde nevytrénuje na běžnou základní výši, se jí po opuštění dungu na tuto hranici dorovnají(opět např. výše zmíněná alch.).
Snad je srozumitelné, co tím chtěl básník v bodě 3 říci
edit: 4) a co věci, obsah banky po opuštění?
2) Když už je tam forge, blacksmithy trainer a smelting forge, co tam dat i Alchemy trainer (vzhledem ke snizeni i zakladni hranice alch.)?
3) Je sice určena maximální hodnota skillcapu na 400, ale zda by nestálo za to buď uvést i maximální hodnotu skillů, které je tam možno dosáhnout, nebo spíše uvést, zda po opuštění Newbie Dungeonu postava nepřijde o takto nabité skilly, které by při vynechání dungu měla např. na 0. A zda skilly, které zde nevytrénuje na běžnou základní výši, se jí po opuštění dungu na tuto hranici dorovnají(opět např. výše zmíněná alch.).
Snad je srozumitelné, co tím chtěl básník v bodě 3 říci
edit: 4) a co věci, obsah banky po opuštění?
Je toho hodně a nejde to nijak rozumě vypsat. Nicméně funguje to tak, že pokud je v daném skillu hráč lepší, než je povolená hranice, tento skill mu je automaticky zarovnáván na tu max povolenou hranici. Ta je většinou vyšší, než by se to hráči nastavilo, pokud by šel rovnou do světa a ne skrze Newbie dung. Při výlezu do světa se mu tedy nic nezarovnává, ale není v podstatě způsob, jak z Newbie dungu odejít se skilly vyššími, než je povolená hranice (i když to v praxi není tak striktní, takže se to stát může a je to ok).Xan píše:3) Je sice určena maximální hodnota skillcapu na 400, ale zda by nestálo za to buď uvést i maximální hodnotu skillů, které je tam možno dosáhnout, nebo spíše uvést, zda po opuštění Newbie Dungeonu postava nepřijde o takto nabité skilly, které by při vynechání dungu měla např. na 0. A zda skilly, které zde nevytrénuje na běžnou základní výši, se jí po opuštění dungu na tuto hranici dorovnají(opět např. výše zmíněná alch.).
Jinými slovy, ten limit na skillcap je přísnější, než limit na jednotlivé skilly. Kdyby tam hráč vytrénoval vše na povolenou hranici, bude mít skillcap třeba nějakých 800.0. Jenže toho nedocílí, protože dřív ho to donutí odejít kvůli skillcapu. Snad je to jasné :o).
Takže v podstatě hráč se vůbec nemusí zabývat tím kolik má který skill. Jediné co si musí hlídat je skillcap, pokud nechce být donucen odejít příliš brzy. Ten limit na skilly je tam proto, aby si to tam někdo nezačal příliš dávat, jiné opodstatnění to nemá.
Každý newbiek tedy má prostě poll 400 bodů ve skillech a je na něm, jak bude Ltrénovat" a s čím vyleze do světa.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
No, ono se to píše při skoku do té místnosti. Vyskočí každému tabulka, kde je napsáno co a jak...asi to ale ne každý čte. Cedulky tam přidám, ale proboha...číst co vám píšešeme :o).
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Jinak ještě jedna nabídka ve spojení se zabíhacím procesem dungeonu. Ať to někomu napíše, že musí dungeon opustit...pokud dotyčný bude mít pocit, že ještě není připraven a že by potřeboval v dungeonu ještě nějaký čas zůstat, nechť mi napíše a můžeme zvážit posunutí celkové hranice skillcapu pro odchod.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
???
Ahojky ten novej NB dung je fakt pekne udelanej... a tak me napadlo kdyz jsem takto mlatil potvurky s wariorem.... jestli by se tam neudelal vendor co vykupuje veci za urcity peniz... dejme tomu ze me jsou u wara regy k nicemu a necro regy uplne nanic.... sipi taktez... ja jen aby si ti tonvacci vydelaly na bandy GH popripade GS a nevali se jim zbytecny veci po baglu nebo po bance... sice je pravda ze to muzu dat nejakemu necrovi nebo rangovi.... jenze da me ten rang GH?? neda prave... a kdyz budu stat u potvurky a budu mit 30 hp a potvora cca 10 na jednu ranu tak se prece nebudu bandit kdyz to fizne... to si ratsi vypiju to Gh a pak se dobandim... je to jen napad... ze by tam mohl pribit vendor ktereymu kdyby se dejme tomu reklo seeal nebo prodat tak ze by vyhodil nabidku co vykupuju a za kolik penez... a co by mohl vykupovat?? dejme tomu sipy regy necro regy a dejme tomu maso ale jak jsem rikal je to jen navrch myslim ze by to trosku usnadnilo nakup eqvipu ale zalezi navas... tak se mejte... Myska-shamad
Výkup věcí ne - vyměňujte mezi sebou, nechte si za regy namíchat nápoj atd. V NB dungu to všechno padá trošku jinak, tzn. odprostit se od zažitých "hodnot" ze skutečného světa. Nesnažte se odmítat výměnu jen proto, že víte, že na povrchu by se uskutečnit nemohla...je to jiný svět a věci tu mají trošku jinou hodnotu.
Moudrý hráč si navíc může uvědomit, že k čemu by si u sebe syslil regy, když je můžeš dát prskovi, kterej pak bude moct trénit a jistě to ocení třeba jen pomocí atd.
Jakékoliv snahy nějak si v newbie dungu vydělat budou jsou zbytečné, alespoň tedy v poměru k tomu, s jakými hodnotami se pak operuje ve skutečném světě.
Moudrý hráč si navíc může uvědomit, že k čemu by si u sebe syslil regy, když je můžeš dát prskovi, kterej pak bude moct trénit a jistě to ocení třeba jen pomocí atd.
Jakékoliv snahy nějak si v newbie dungu vydělat budou jsou zbytečné, alespoň tedy v poměru k tomu, s jakými hodnotami se pak operuje ve skutečném světě.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Dung je fajn, clovek neco snadno potrenuje a vydela si i neco do zacatku(pokud nehraje na support), hlavne tech par regu se hodi. Ale . . . po odchodu do sveta mi prijde jako nevyhoda to, ze se naprikld nektere skilly nedorovnaji na hodnotu, jakou by postava mela, kdyby nb dung vynechala. Na jednu stranu to chapu, proc by mela byt moznost si nabrat do zacatku par regu, band a gp jeste pak dostat dorovnani skillu, bojovy skilly, mgr, se da pochopit, ale trenit tam jeste alchemy a inscript, mno nvm. Kazdopadne i tak fajn
Jo, přemýšlelo se o tom, když se dung tvořil. Jde o to, že nechceme stav, kdy by dungem někdo jen probíhal kvůli památeční odměně - druhý východ by ztratil smysl a celá odměna hodnotu. Takže kdo chce nasetovat skilly, ať jde rovnou ven. Není to úplně fér, ale v souvislosti s tím, že i výrobní skilly lezou z počátku fakt moc rychle, je to z našeho pohledu nejvhodnější řešení.
Ještě pouvažuju o tom, zda skilly nedorovnat v případě, že hráč opouští dungeon z donucení, tj. se skillcapem 400.0.
Edit: Done.
Ještě pouvažuju o tom, zda skilly nedorovnat v případě, že hráč opouští dungeon z donucení, tj. se skillcapem 400.0.
Edit: Done.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
No tak ja zas tak pozitivni nebudu, na to ze clovek musi kopat v dole nekolik hodin aby mel skill 50 a pak tam umre u hlidanych dveri a je bez veci a zadna cesta jak je ziskat nove veci neni, moc zabavne neni. Wrestem za clera toho moc nesundam a z tech mysi nic nepada.
Dul bych uplne zrusil resp omezujici kriteria, pac jak uz je psano v jinych topicach to nove lidi spise odradi a sel bych cestou toho co ted bylo vytvoreno. Dul bych nechal s tim ze hraci by si kopanim vydelali penize a pak by si pro sva povolani koupili zakladni veci do zacatku a nebo v pripade smrti.
Mozna bych v teto casti nesel ani cestou povolani ale jen postavy, hrac by musel udet x procent wrestu , neco ucraftit umichat poty atd....Klidne at to je cele na 10-15h kdyz to splni funkci odradit prasata at si delaji dalsi postavy a hrace aby meli zbytecne X postav a neumel hrat ani za jednu.
Soucasny stav speje akorat k tomu ze az nekdo propali bandy tak si bude RK monstrama u krize aby mohl strihat roby.
Sorry za kritiku kdyz si s tim dal nekdo praci, ale po 5 hodinach kopani nechat brnko a vsechny veci za minutu lezet na miste odkud i kdyz se vyberu se neodstanu neni zabavne
Dal bych v tyhle casti nespolehal vubec na jiny lidy protoze buh vi kdy kdo muze kopat novou postavu. Ma to byt solo cast, ktera hrace seznami s hrou a ne dung.
A co se skillu tyce, chapu ze ukolem ma byt hrace donutit aby se naucil neco. Ja bych spis se cestou a ukazal lidem ze i se skillama, ktery dostanou (kdyz daj zlatou sochu) se da hrat a neni treba jen makrovat v cechu.
Jinak ja uz jsem se pro info dostal ven jeden hodny war mi pomohl zabit skeletona, ktery me daval neustale RK. Ovsem tak jak je to postaveny hraci hrajou stylem ze stoji u ress krize a zabijej a kdyz lehnou tak se jednoduse resnou a pokracujou.
Strasne veci tam neni doresenych a urcite by to slo udelat zajimaveji, napad pekny ale vubec to neni dotahly do konce a je to chyceny za spatny konec dle me.
Dul bych uplne zrusil resp omezujici kriteria, pac jak uz je psano v jinych topicach to nove lidi spise odradi a sel bych cestou toho co ted bylo vytvoreno. Dul bych nechal s tim ze hraci by si kopanim vydelali penize a pak by si pro sva povolani koupili zakladni veci do zacatku a nebo v pripade smrti.
Mozna bych v teto casti nesel ani cestou povolani ale jen postavy, hrac by musel udet x procent wrestu , neco ucraftit umichat poty atd....Klidne at to je cele na 10-15h kdyz to splni funkci odradit prasata at si delaji dalsi postavy a hrace aby meli zbytecne X postav a neumel hrat ani za jednu.
Soucasny stav speje akorat k tomu ze az nekdo propali bandy tak si bude RK monstrama u krize aby mohl strihat roby.
Sorry za kritiku kdyz si s tim dal nekdo praci, ale po 5 hodinach kopani nechat brnko a vsechny veci za minutu lezet na miste odkud i kdyz se vyberu se neodstanu neni zabavne
Dal bych v tyhle casti nespolehal vubec na jiny lidy protoze buh vi kdy kdo muze kopat novou postavu. Ma to byt solo cast, ktera hrace seznami s hrou a ne dung.
A co se skillu tyce, chapu ze ukolem ma byt hrace donutit aby se naucil neco. Ja bych spis se cestou a ukazal lidem ze i se skillama, ktery dostanou (kdyz daj zlatou sochu) se da hrat a neni treba jen makrovat v cechu.
Jinak ja uz jsem se pro info dostal ven jeden hodny war mi pomohl zabit skeletona, ktery me daval neustale RK. Ovsem tak jak je to postaveny hraci hrajou stylem ze stoji u ress krize a zabijej a kdyz lehnou tak se jednoduse resnou a pokracujou.
Strasne veci tam neni doresenych a urcite by to slo udelat zajimaveji, napad pekny ale vubec to neni dotahly do konce a je to chyceny za spatny konec dle me.
[size=75]Byotch - The Cleric
Vulcane - The Craftman
[/size]
Vulcane - The Craftman
[/size]
- Ulter-Bes
- Elder Letter
- Příspěvky: 206
- Registrován: 07 zář 2006 20:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ano, u hlídače je to opravdu smrtelné místo - místnost je dost malá a když se proběhne okolo spekter, tak to tam jednotlivce lehce zabije, ty tři potvory (jak projdou dveřmi) - navíc ten hlídač znemožňuje vybrání těla, které člověk nechal nedejbože až někde za ním - jakmile je bez equipu a tělo má za hlídačem, je bez equipu...Byotch píše:...
Pro naučení nb, že potvory mohou být hlídači se dá hlídač dát až někam dál, popř. před konec.
Bandáže by měly být také lehčeji dostupné, při ceně cca 80 gp na 50 band, kdy 50 band vyléčí tak jednou, max dvakrát život při tom fizu je to dost na hraně - třeba mágové nemají vůbec šanci - všechny peníze jdou do band a nemají pak dost regů...
V tom s Byotchem souhlas.
Myslím, že ztrátu komplet equipu by mohlo vyřešit to, kdyby se nb skočícím do dungu do banky vložil ještě jeden stejný equip - poprvé chcípne naprosto každý a většinou o věci přijde.
Podruhé už by stejnou chybu bystřejší nemuseli udělat. (pro ten zbytek není pomoci a taky by to mělo být)
Jinak by mohla někde přibýt cedulka, že potvory člověka mohou otrávit - nikde tam není a už krysy dost na začátku způsobují otravu. (omlouvám se, jestli jsem ji přehlédl)
Někdo tu ještě napsal, že by dung mohl být koncipován na delší dobu tak, aby to trochu odradilo starší hráče od neustálého tvoření a trénování postav (takové to - mám 9 postav). S tím naprosto souhlasím - nb to rozhodně vadit nebude...
PS : kdyby tam někde byla možnost těžit - malý důl, či více dřeva, popř. palouček jak byl ve fire, bylo by to místo zajímavé i pro krafty - v současné chvíli tam pro ně moc místa není...
PPS : jinak tleskám všemu, co dung hráčům ukazuje - pasti, potvory, co kouzlí, střílí, flusají atd. - po zkušenostech s nb z doby, kdy jsem chodil s průvodci je to opravdu to, co mnozí nb ani netuší - super !
http://ultra-bjes.blogspot.com - blog z uo
Jojo, je to skutečně nejdrsnější místo. Asi příliš drsné. Prohodím ho s místem kde jsou pasti.Ulter-Bes píše:Ano, u hlídače je to opravdu smrtelné místo - místnost je dost malá a když se proběhne okolo spekter, tak to tam jednotlivce lehce zabije, ty tři potvory (jak projdou dveřmi) - navíc ten hlídač znemožňuje vybrání těla, které člověk nechal nedejbože až někde za ním - jakmile je bez equipu a tělo má za hlídačem, je bez equipu...Pro naučení nb, že potvory mohou být hlídači se dá hlídač dát až někam dál, popř. před konec.
Primárním zdrojem band by měly být mumie. Přidám bandy i do nějakých jiných potvor.Bandáže by měly být také lehčeji dostupné, při ceně cca 80 gp na 50 band, kdy 50 band vyléčí tak jednou, max dvakrát život při tom fizu je to dost na hraně - třeba mágové nemají vůbec šanci - všechny peníze jdou do band a nemají pak dost regů...
Když jsme dungeon stavěli, řešili jsme to a nakonec jsem to nechal v současném stavu, protože v minulosti to také tak bylo a nebyl s tím problém. Zkusím o tom ještě popřemýšlet. Dvojnásobná výbova do začátku je poměrně schůdná, možná to tak uděláme.Myslím, že ztrátu komplet equipu by mohlo vyřešit to, kdyby se nb skočícím do dungu do banky vložil ještě jeden stejný equip - poprvé chcípne naprosto každý a většinou o věci přijde.
Podruhé už by stejnou chybu bystřejší nemuseli udělat. (pro ten zbytek není pomoci a taky by to mělo být)
Je to před pavouky. Kryse jed odeberu.Jinak by mohla někde přibýt cedulka, že potvory člověka mohou otrávit - nikde tam není a už krysy dost na začátku způsobují otravu. (omlouvám se, jestli jsem ji přehlédl)
Po update mapy se palouček trošku zvětší. Kopat by mělo jít po celém dungeonu, ale nejde, víme o tom, řešíme to. Možná se to podaří opravit též s novou mapou.PS : kdyby tam někde byla možnost těžit - malý důl, či více dřeva, popř. palouček jak byl ve fire, bylo by to místo zajímavé i pro krafty - v současné chvíli tam pro ně moc místa není...!
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
No podivej ja hraju clera 4 roky a nikdy jsem nemel moc potrebuju hrat jina povolani. Proc by mel mit kazdy 9 postav? 1-2 postavy staci bohate. Pak to dopada akorat tak, ze si kazdej vsechno dela sam a nefunguje plne system smeny.Ulter-Bes píše:Někdo tu ještě napsal, že by dung mohl být koncipován na delší dobu tak, aby to trochu odradilo starší hráče od neustálého tvoření a trénování postav (takové to - mám 9 postav). S tím naprosto souhlasím - nb to rozhodně vadit nebude...
Aspon by si lidi tech postav vic vazily, jen by se tomu musel dat hlubsi smysl. Chodby bez dekorace, jen obcas naky spawn a sem tam barevna gate nebo cedule. Hra nabizi mnohem vetsi moznosti a variabylity, questy atd.
Davat 2x equip je zbytecnost, at sekaji drevo nebo zelezo a to na nakym kamenu vymeni za penize a koupi equip. No a co se kopani v dungu tyce, to mi neprijde jako dobrej napad, zvlast kdyz to furt budou fizovat prisery.
[size=75]Byotch - The Cleric
Vulcane - The Craftman
[/size]
Vulcane - The Craftman
[/size]
- Ulter-Bes
- Elder Letter
- Příspěvky: 206
- Registrován: 07 zář 2006 20:44
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Mumie je pro samotného nováčka moc, zkoušel jsem to, že bych ji párkrát zabil a nechal respnout, ale dala mi strašně na zadek..Triglav píše:Primárním zdrojem band by měly být mumie. Přidám bandy i do nějakých jiných potvor.Bandáže by měly být také lehčeji dostupné, při ceně cca 80 gp na 50 band, kdy 50 band vyléčí tak jednou, max dvakrát život při tom fizu je to dost na hraně - třeba mágové nemají vůbec šanci - všechny peníze jdou do band a nemají pak dost regů...
Však tam ještě nějakou dobu budu, tak mě třeba ještě něco napadne...
http://ultra-bjes.blogspot.com - blog z uo