-Ne ze by to moc ovlivnilo hru, myslim, ale jako hrace, ktery si uziva kazdyho detailu a kterej si tim v true zacatcich vydelaval, by to potesilo

edit: dik za odpoved, lock
dekujeme za tvuj jako vzdy post plny informaciPapez píše:Jak znám DP, tak tohle na 100% neprojde, i když upřímně je mi to jedno. (ten miss je stejně příliš velký než že by to nějak drasticky ovlivnilo hru.)
nj...to kebi sme sa tak velmi drzali RP tak potom by nekto mohol vyskakovat ze preco sa upir pri uderi nehealuje alebo preco nema "critical" ktori ho vyhealujeTriglav píše:Ono na DP je spoustu věcí jinak než "v klasických RPG" nebo jak by se to zdálo logické. Tak to prostě je, protože to tak bylo kdysi nastaveno například. Bohužel na tom byl pak postaven celý vývoj shardu a i kdybychom některé věci změnit chtěli, nemůžeme si to dovolit kvůli dopadu na hratelnost, což by znamenalo buď samo o sobě negativní dopad, nebo by se pak muselo přidstoupit k dalším změnám s tím souvisejícím.
A ačkoliv toto je spíš drobnost, přesto by tam nějaký takový nepříjemný dopad byl a proto to zůstane tak jak to je.
precitaj si nazov tejto casti fora...diskusia o hre tak diskutujem pak to nekto smaze :p ,ja len uvadzam priklad preco sa neda vsetko zzariadit podla RP fis?Shadowsong píše:ach jaj. zas niekoho bavi rozoberat x stare uzavrete temy. nehovoriac o tom ze evidentne nechapes ako vlastne upir na dp vyzera...