nemůžeš :pVelky Ero I píše:klidne diskusi o tvem ....ku
Tuning
-
- Book Snake
- Příspěvky: 122
- Registrován: 08.09.2006 00:45:53
- Bydliště: Zempl. Branc
- Kontaktovat uživatele:
Myslíš úměru, čím větší Éro, tím menší P... ?Lazzarus píše:to by byla ukrutne mala diskuzeVelky Ero I píše:twe nikdo te tu nenuti nic psat do tohto topiku a ani ho otvarat ak ti to vadi.... je to proste pokec...klidne si tu mozem zalozit diskusi o mem curaku... ;pLazzarus píše:moje hobby je honit si ocas budem si o tom povidat prosim?

-
- Book Snake
- Příspěvky: 122
- Registrován: 08.09.2006 00:45:53
- Bydliště: Zempl. Branc
- Kontaktovat uživatele:
Tak moje mlada sa nestazujePiscot píše:Myslíš úměru, čím větší Éro, tím menší P... ?Lazzarus píše:to by byla ukrutne mala diskuzeVelky Ero I píše: twe nikdo te tu nenuti nic psat do tohto topiku a ani ho otvarat ak ti to vadi.... je to proste pokec...klidne si tu mozem zalozit diskusi o mem curaku... ;p

Ero Rulez are back! :p
-
- Death Litographer
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 07.09.2006 18:43:22
- Kontaktovat uživatele:
Ero .. znas nejakou jinou znacku tech hnusnych predrazenych aut nez Ferrari??? Ktery je vylozene jen takova hracka pro bohate kluky, ale rozhodne to neni poradny auto, ktery by se jinak dalo vychvalovat a tudiz ani pouzivat jako argument...
Co se tyce tuning vs. seriovka ... hlavni duvod, proc si nedelat auto jako skladacku je ten, ze seriovka je proste udelana tak, aby to vsechno do sebe zapadlo a fungovalo to tak jak to ma ... sedelo na tom par let nekolik techniku, kteri resili funkcnost vsech dilu ...
S nejakym osiranim na silnicich, nepotrebujes davat 5M, abys mel kvalitni,silny auto... jak si zminoval ty Nissany, pripadne vezmeme v potaz Ameriku a Mustangy nebo Dodge a tyhle auta se pohybujou kolem 500k ( pokud beres realnou cenu a ne s tim co si ti zmrdi prirazi k dovozu ) ... chtel bych videt tu tvoji plecku treba vs. M3 a nedejboze, kdyz by bylo vic zatacek, tak treba s Lancerem EVO 7-9, ktery se pohybujou v dobrych cenovych relacich...
600 koni sice zni krasne... ale to auto, ta kastle , na neco takovyho neni delany proste...
Ale existujou i takovy extremy jako je 1000konova M3 delana profesionalne a to je mazec
Priznam se .. ja sam mam 2 roky Favorita... ale v zivote jde o priority, tedka par mesicu pracuju, ale penize jdou do neceho jinyho nez na novy auto...
je to 1.3 40kW ... maximalka na rovince 150, z kopce na dalnici - rucicka tachecu az uplne na konci, takze nevim ...
Brno-Praha za 1,5 hodiny ( s dalsima 3 lidma ) ... takze srandy si clovek uzije i s takovymhle autem
Co se tyce tuning vs. seriovka ... hlavni duvod, proc si nedelat auto jako skladacku je ten, ze seriovka je proste udelana tak, aby to vsechno do sebe zapadlo a fungovalo to tak jak to ma ... sedelo na tom par let nekolik techniku, kteri resili funkcnost vsech dilu ...
S nejakym osiranim na silnicich, nepotrebujes davat 5M, abys mel kvalitni,silny auto... jak si zminoval ty Nissany, pripadne vezmeme v potaz Ameriku a Mustangy nebo Dodge a tyhle auta se pohybujou kolem 500k ( pokud beres realnou cenu a ne s tim co si ti zmrdi prirazi k dovozu ) ... chtel bych videt tu tvoji plecku treba vs. M3 a nedejboze, kdyz by bylo vic zatacek, tak treba s Lancerem EVO 7-9, ktery se pohybujou v dobrych cenovych relacich...
600 koni sice zni krasne... ale to auto, ta kastle , na neco takovyho neni delany proste...
Ale existujou i takovy extremy jako je 1000konova M3 delana profesionalne a to je mazec

Priznam se .. ja sam mam 2 roky Favorita... ale v zivote jde o priority, tedka par mesicu pracuju, ale penize jdou do neceho jinyho nez na novy auto...
je to 1.3 40kW ... maximalka na rovince 150, z kopce na dalnici - rucicka tachecu az uplne na konci, takze nevim ...
Brno-Praha za 1,5 hodiny ( s dalsima 3 lidma ) ... takze srandy si clovek uzije i s takovymhle autem

Lady Gimli (06.04.2005 - 21:19 Account smazan na vlastni zadost.) - R.I.P.
Gimli II. - Fisherwoman
Gimli II. - Fisherwoman
-
- Death Litographer
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 07.09.2006 18:43:22
- Kontaktovat uživatele:
- Ash
- Paper Elemental
- Příspěvky: 261
- Registrován: 07.09.2006 18:59:05
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Jo, a hlavne, nove auto ztraci okamzite na cene vcelku hodne, a zas ojete auto znamena, ze cokoliv do nej vrazis za opravy, tak uz ti tu cenu poradne nezvedne a sou to penize hozene z okna.Prafotr Morava píše:auto neni imho výhodná investice věkem strácí na ceně
A taky se stava, ze zachovala seriovka je cenena vyse, nez nejaky home made tuning.
Stejne mi to ale prijde jako strasne vyhazovnai penez, jestli nekdo ma tolik penez a ma rad auta, tak to mi radsi muze zaplatit licenci a pronajmout zavodacka, nejakou rally bych si zkusil rad

cimz bych se chtel dostat k tomu - jedno z nejpeknejsich aut takove te stare dobre generace je Lancia Delta Integrale, co sem parkrat videl na barumce normalne v civilni verzi, ale fakt peknou a zachovalou, tak to bych chtel.
U nás doma říkají mi Franta Siska, bo uz od pohledu chytrý jsem jak liska, a kdyz kerý neco neví nebo je na neco levý tak jde za mnú a já vsecko najdu v knízkách.
Je 13:00 a od 11:30 se chystame do dungu. Umi i tohle vase guilda?
Je 13:00 a od 11:30 se chystame do dungu. Umi i tohle vase guilda?
- Carolyn
- Pencil Master
- Příspěvky: 440
- Registrován: 07.09.2006 21:25:30
- Bydliště: Hnízdečka lásky v Moonglow a Britain
- Kontaktovat uživatele:
Nejhezčí auto je stejně Spyker D12 Peking-to-Paris.
Pchá, nějaký tuning. Navíc když člověk jede na nějaký tuning sraz (byla jsem na jednom, stačilo ^^), tak ta auta jsou všechna strašně stejná (stejně hnusná) na pohled, nejlepší jsou ty nalepené mocné plameny a tribal vzory všude po autě ;p Opravdu málo lidí si to auto upravilo aspoň tak, aby vypadalo trochu jinak. Jinak motory jsou mi ofc ukradené, že. 


[size=92][b]Pískle.[/b][/size]
[i]Nezemřelo to, co věčně odpočívá, a dlouhý věků běh i smrtí smrti bývá.[/i]
Členka klubu přátel Shoggotova prastaropramenu
[i]Nezemřelo to, co věčně odpočívá, a dlouhý věků běh i smrtí smrti bývá.[/i]
Členka klubu přátel Shoggotova prastaropramenu
-
- Book Snake
- Příspěvky: 122
- Registrován: 08.09.2006 00:45:53
- Bydliště: Zempl. Branc
- Kontaktovat uživatele:
-
- Death Litographer
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 07.09.2006 18:43:22
- Kontaktovat uživatele:
jj eMko:) pekelnej strojGimli II. píše:... chtel bych videt tu tvoji plecku treba vs. M3 a nedejboze, kdyz by bylo vic zatacek, tak treba s Lancerem EVO 7-9, ktery se pohybujou v dobrych cenovych relacich...
...Ale existujou i takovy extremy jako je 1000konova M3 delana profesionalne a to je mazec...

Lepší je bejt první v pekle než druhej v nebi
"Je lepší shořet, než vyhasnout"
"Je lepší shořet, než vyhasnout"
- Stillwater
- Elder Letter
- Příspěvky: 190
- Registrován: 07.09.2006 22:31:21
- Bydliště: The WatchTower of Britain (č.59)
- Kontaktovat uživatele:
Gimli II. píše: ja sam mam 2 roky Favorita ... je to 1.3 40kW ... maximalka na rovince 150, z kopce na dalnici ... Brno-Praha za 1,5 hodiny ( s dalsima 3 lidma ) ... takze srandy si clovek uzije i s takovymhle autem

Každopádně k tůningu ... mít doma ať už extrémně sportovní červené Evo nebo modro-zlatou Imprezu nebo "relativně komfortní" Bávo (šestku v základu, nebo jakýkoliv Mko) tak nějaký další tůning opravdu neřeším. Onehdá jsem viděl v AMR nějakej vstup o borečkovi, co měl nějakou extra vytůněnou sůzu nebo hondu, a musel v kufru vozit 2 další sady air filtru, turba a kdovíčeho, aby to plynule měnil (s jedním jezdil, další 2 kufru a 2 v servisu, + nová klikovka každých 20K km) A to se vyplatí:p
Smrt nad Zlato!!!
[b]Stillwater[/b], necromancer, člen [url=http://spolek.rivil.com]Spolku[/url]
[b]Stillwater[/b], necromancer, člen [url=http://spolek.rivil.com]Spolku[/url]
-
- Book Snake
- Příspěvky: 122
- Registrován: 08.09.2006 00:45:53
- Bydliště: Zempl. Branc
- Kontaktovat uživatele:
Tak to musel byt dobrej gej....no nevedel najst spravnych ludi aby mu to urobili poriadne ...bez toho aby to musel menit....nj nestaci mat len peniaze na tuning ale treba mat aj rozumStillwater píše: Každopádně k tůningu ... mít doma ať už extrémně sportovní červené Evo nebo modro-zlatou Imprezu nebo "relativně komfortní" Bávo (šestku v základu, nebo jakýkoliv Mko) tak nějaký další tůning opravdu neřeším. Onehdá jsem viděl v AMR nějakej vstup o borečkovi, co měl nějakou extra vytůněnou sůzu nebo hondu, a musel v kufru vozit 2 další sady air filtru, turba a kdovíčeho, aby to plynule měnil (s jedním jezdil, další 2 kufru a 2 v servisu, + nová klikovka každých 20K km) A to se vyplatí:p

Ero Rulez are back! :p
Vylozene na rovince 150-160 .. ale na tachometru, kterej by mel byt delanej s 5% odchylkou myslim a cim vyssi rychlost, tim je ta odchylka vyssi...Stillwater píše:Ty kráááávo, s fáčkem hundretfünfcig na rovince?? PR-BR za hodku a půl a ještě ve třech?? To máš snad nějakou gold edition? Co s tim jezdime už nějakej pátek na akce tak mi připadá, že zrychlení 0-100 u tohohle vozu se asymptotně blíží k nekonečnu:) (podotýkám, pozorováno ještě směrem "na akci" :p) Mluvíme opravdu oba o stejném vozu vyráběném 88-95, tzn. minimálně 13 let starém?Ale tak asi každé přede jinak, když má někdo klenot po babičce, tak bude vrnět jinak než to které bylo 2x na střeše.
BR-PR za hodku a pul, ale jak sem psal s dalsima 3 lidma, tzn. dohromady ve 4 a plnym kufrem



Co se tyce zrychleni, to je opravdu strasny...zatim sem to neskousel opravdu natvrdo, ale pod 15s asi urcite nepudu...no a nedejboze, kdyz je v aute jeste nekdo jinej

Ale prevodovka je tam docela pomala ... na 2 vytahnu za 80, jenze chvilu trva nez se prehodi na 3 a zacne to tahnout :/
Ja osobne ho mam uz skoro 2 roky, je to rok vyroby 93 - prvni model s BMM - jednobodovym vstrikem, 40kW a 95Nm kroutak ( myslim ), maximalka podle technicaku 143km/h

dostal sem tam nejakej jinej motor stejnyho typu z vrakace...
Takze jak sem psal, clovek nemusi mit utravytuneny auto, aby si zazil trosku srandy

Lady Gimli (06.04.2005 - 21:19 Account smazan na vlastni zadost.) - R.I.P.
Gimli II. - Fisherwoman
Gimli II. - Fisherwoman
souhlas...jen s tím, že Bávo není relativně komfortní...imo jedno z nejlépe naladěných aut co se týka komfortu a sportovního vyžití:) (seriově nastavených)Stillwater píše:...Každopádně k tůningu ... mít doma ať už extrémně sportovní červené Evo nebo modro-zlatou Imprezu nebo "relativně komfortní" Bávo (šestku v základu, nebo jakýkoliv Mko) tak nějaký další tůning opravdu neřeším...
furt nechápu smysl tuningu...já myslel, že je to o tom sedět s tím autem zavřenej kotel dluho v garáři a ne vzít auto dovýst ho nějakým mechošům do fochu ať s tím zrobí co umí...a jen to přijít zaplatit....Velky Ero I píše:Tak to musel byt dobrej gej....no nevedel najst spravnych ludi aby mu to urobili poriadne ...bez toho aby to musel menit....nj nestaci mat len peniaze na tuning ale treba mat aj rozum
tady jsi měl jakou spotřebu probohaGimli II. píše:...BR-PR za hodku a pul, ale jak sem psal s dalsima 3 lidma, tzn. dohromady ve 4 a plnym kufrem... za celou dobu, krome dvou mensich kolon, neklesly otacky pod 4k
prumerne se to pohybovalo 4,5-5k ... je uz naucenej proste na vyssi otacky
...

noo tak pokud průměr dvanáct tak je to nejhladovější fáčko, co známGimli II. píše:...u me prumerna spotreba 12l...



ale je fakt, že to znám jezdit průměrnou někde okolo 10-12l


Lepší je bejt první v pekle než druhej v nebi
"Je lepší shořet, než vyhasnout"
"Je lepší shořet, než vyhasnout"
My jeli az za Plzen...celkove na celej ten 800km vylet byla prumerna spotreba 10l/100 ... i kdyz sem se tomu docela divil ...Pazdi píše:tady jsi měl jakou spotřebu proboha![]()
Ja jezdim jak prase proste... cim slabsi auto, tim vic se tomu musi slapat na krk a tim vetsi je pak spotreba ...Pazdi píše:oo tak pokud průměr dvanáct tak je to nejhladovější fáčko, co znám![]()
![]()
ale je fakt, že to znám jezdit průměrnou někde okolo 10-12l![]()
U novych silnejsich aut se da jezdit i za 6 litru pri vykonu 100 koni... ale u staryho Fanouse to proste nejde :/
Lady Gimli (06.04.2005 - 21:19 Account smazan na vlastni zadost.) - R.I.P.
Gimli II. - Fisherwoman
Gimli II. - Fisherwoman