jestli myslis "ak morfne stone z low/high horizitu" tak jedinej rozdil je kolik to nabiti sezere - low 3 med 2 high 1 (bere to horizit s kterym si poslednim udelal nejakou akci)Amen píše:Mam malu technicku ak stone morfne do low hor. a high hor. je v tom nejaky rozdiel? Bud AR staty alebo nieco podobne?
Horizity
No ak sa vam zda ze je horizitu moc... Znizte nabitia dajme tomu na 3 maximalne u vsetkych troch s tym ze to bude zrat po jednom nabiti. Nebudu NB rychlejsie sa znicia a stale bude dost prilezitosty si nejaky horizit aj na vacsi dung zohnat (mensie dungy) + NPC v cechu (Ten barman) moze vymenit horazit podla grade-u za prachy. Craft s toho aj tak nic nema a vampa to bude stat XYZ k. GM nam sem tiez mozu napisat nejake info preco toto ano a preco toto nie nech sa nestriela len tak do vzduchu.Wizzy píše:jestli myslis "ak morfne stone z low/high horizitu" tak jedinej rozdil je kolik to nabiti sezere - low 3 med 2 high 1 (bere to horizit s kterym si poslednim udelal nejakou akci)Amen píše:Mam malu technicku ak stone morfne do low hor. a high hor. je v tom nejaky rozdiel? Bud AR staty alebo nieco podobne?
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 813
- Registrován: 19 úno 2007 12:32
- Bydliště: Yew
- Kontaktovat uživatele:
Nedostatek horizite? Až bude hrozit, dát na další místa, aby se nechodily kvůli horizite jen nějaké dungy a jiné zely prázdnotou. Třeba dát nějaký ten low na konec Yomotso Mines , do FDD low k Abbotovi (pardon, Soul Reaver) atd. Ale kupování horizite mi přijde špetku zbytečné. To už bych příp. nedostatek řešil takhle. Max tak dobíjení ex. krystalů za peníze, tak jako se opravuje výbava. Ale asi by to bylo opravdu zbytečné.Amen píše:No ak sa vam zda ze je horizitu moc... Znizte nabitia dajme tomu na 3 maximalne u vsetkych troch s tym ze to bude zrat po jednom nabiti. Nebudu NB rychlejsie sa znicia a stale bude dost prilezitosty si nejaky horizit aj na vacsi dung zohnat (mensie dungy) + NPC v cechu (Ten barman) moze vymenit horazit podla grade-u za prachy. Craft s toho aj tak nic nema a vampa to bude stat XYZ k. GM nam sem tiez mozu napisat nejake info preco toto ano a preco toto nie nech sa nestriela len tak do vzduchu.Wizzy píše:jestli myslis "ak morfne stone z low/high horizitu" tak jedinej rozdil je kolik to nabiti sezere - low 3 med 2 high 1 (bere to horizit s kterym si poslednim udelal nejakou akci)Amen píše:Mam malu technicku ak stone morfne do low hor. a high hor. je v tom nejaky rozdiel? Bud AR staty alebo nieco podobne?
Papez - The Vampire.
Hodny Stistko - The Mage.
Lara Craft - The Craftswoman.
Pytlak Riha - True NB Ranger
Svaty Otec - True NB Cleric
http://www.laracraft.cz
Hodny Stistko - The Mage.
Lara Craft - The Craftswoman.
Pytlak Riha - True NB Ranger
Svaty Otec - True NB Cleric
http://www.laracraft.cz
-
- Slime Flourisher
- Příspěvky: 13
- Registrován: 07 zář 2006 19:14
- Kontaktovat uživatele:
nic proti zruseni NB statu u horizitu (i kdyz vahal bych u low, ten je v praxi neco jako zelenej krystal, rozdily moc nedela)... ale zajimavejsi by bylo zpoplatneni krve, resp. zruseni volneho cepovani v cechu a krev by se musela michat stejne jako GH (s tim, ze bych ponechal moznost cepovat lahvicky z kaluzu krve po zasahu nebo po rozriznuti)
tohle nechapu mnohem vic, ze vamp ma zadarmo spotrebak... - je to docela znat treba i pri treinu ve srovnani wampa vs. wara/pala
tohle nechapu mnohem vic, ze vamp ma zadarmo spotrebak... - je to docela znat treba i pri treinu ve srovnani wampa vs. wara/pala
- Napospas
- Pencil Master
- Příspěvky: 545
- Registrován: 08 zář 2006 10:11
- Bydliště: Arkham
- Kontaktovat uživatele:
Tak to teda nevím, jak ti při trainu čehokoli, pomůžou gb.. .
A víš jak by to udělala ta spousta vampírů, kterým by se krev nechtěla míchat? Někdo by napsal bych script, co zakouzlí fireball na sebe, naplní pár lahviček, přeleje do kádě a zase od začátku. Nic moc.
Navíc kdyby se to muselo míchat, mohly by se gb rovnou zrušit a povolit vampovi pít gh..
A víš jak by to udělala ta spousta vampírů, kterým by se krev nechtěla míchat? Někdo by napsal bych script, co zakouzlí fireball na sebe, naplní pár lahviček, přeleje do kádě a zase od začátku. Nic moc.
Navíc kdyby se to muselo míchat, mohly by se gb rovnou zrušit a povolit vampovi pít gh..
Napospas[Spolek], chudý příbuzný
A co ten skill alchemky ktory treba na GB ten je zadarmo? Ano mozem si povedat nacapuj mi kamo velky vampe zadara ale to mozes povedat aj o GH s tym ze GB mozu robit len vampici. Toto vobec neries ide tu len a len o horazity. Kolko ma stone armor pri VUSe? A kolko war vo vuse a mitherile alebo len blood rocku?Pracant Feer píše:nic proti zruseni NB statu u horizitu (i kdyz vahal bych u low, ten je v praxi neco jako zelenej krystal, rozdily moc nedela)... ale zajimavejsi by bylo zpoplatneni krve, resp. zruseni volneho cepovani v cechu a krev by se musela michat stejne jako GH (s tim, ze bych ponechal moznost cepovat lahvicky z kaluzu krve po zasahu nebo po rozriznuti)
tohle nechapu mnohem vic, ze vamp ma zadarmo spotrebak... - je to docela znat treba i pri treinu ve srovnani wampa vs. wara/pala
Mozno ak by som mal urcite informacie dalo by sa lepsie diskutovat. Ked tu vsetci porovnavaju vsetko mozne pocitam ze warrior v bloode aj so stitom ma v tom drahsom brnku aj viac armoru ako vamp v tom jeho "zadarmo" kvoli ktoremu musi spravit quest a podobne.Wizzy píše:srovnavas stonu s warem v bloodu?Amen píše:Kolko ma stone armor pri VUSe? A kolko war vo vuse a mitherile alebo len blood rocku?
- Drakulia
- Book Snake
- Příspěvky: 111
- Registrován: 08 zář 2006 19:13
- Bydliště: Brittain, next2 East Bank
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, to mi pride ako by si chcel zmazat warom myth, magom koze, vsetky +ove zbrane/zbroje... Sak preco nezmazat rovno celu sphere a zacat od znova, ne? Sa ti povie zmazat vsetkym horizit. Ide o to, ze niekto ma viac, niekto nie. Zavysi od toho ako aktivne sa ten vamp hral...Pheme píše:...Leda, ze by se vsem smazal, co rikas?
BTW: Co vam vadi na aktualnom nastaveni horizitu? Kto chce nech si zozenie horizit a to od kamarata(ktory ho ma plnu prdel), alebo v dungu. Preco by sa mal dat kupit u vendora? To by som potom prijal vendora na +9 zbrane a +25 platy
Alkohol je nepřítel lidstva. Nepřátel se nelekejme a na množství nehleďme.
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se najde blbec, který neví, že to nejde a UDĚLÁ TO !!!
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se najde blbec, který neví, že to nejde a UDĚLÁ TO !!!
Spatne se na to divas, spatne. Tady prece nejde o snahu delat smutnejsi a veselejsi hrace. To bysme rovnou mohli dat veskerou vybavu hracu nb, potvory by na prikaz "all die" dostaly instanty a vsichni by byli stastni a veseli .. priblizne tak 5 minut nez by je to prestalo bavit a sli by hrat neco jineho.Pheme píše: .... aby byl vamp pri vylehu smutnej jako ostatni, coz asi chcete udelat
Jde o vyvazeni zisku a rizik u povolani. Takovy war nebo pal kdyz v dungeonu lehne a prijde o telo tak ma smulu - riskoval, prohral. Vamp by i po pripadne zmene mohl bojovat dal, kdyz mu nekdo da lahve na krev a bandy, ale proste by mel jen zakladni ar a damage ze zeleneho crystalu. Riskoval, prohral.
"Pravda," řekla poštolka, "je jen střípek ledu."
http://www.panslabyrinth.com/
http://www.panslabyrinth.com/
Je ale smutne, ze krome pomeru mezi tim, co ztrati vamp a co war pri vylehu v dungu, uz se nikdo nezamyslel nad kvalitou povolani v dungu. Je jasne, ze kdyz je war v dungu o 50% lepsi nez vampir, tak musi taky neco riskovat navic, pokud by riskovali oba stejne, tak by s vampem nikdo dung nesel. Tech nekolik let zpatky to nikomu nevadilo, protoze se vampir bral jako neco do dungu, co sice nic moc neumi, ale taky nic moc neriskuje. Jenze ted wizzy vyplodil dalsi ze svych supernapadu a ostatni spesne reagujou...
Vizi, Vilsne, Hantre, Ele,
jdete vsichni dopr....
jdete vsichni dopr....
vamp je takovej zhruba pal .. kdyz se podivame na dmgRudokop píše:jsem smutny
jedinej rozdil je, ze jeden umi nejaky trochu boosty, a druhej takovy trochu jiny veci (sum, pf,..)
aha vlastne jeste jeden rozdil tam je .. kdyz umre pal, tak by muselo vedle nej umrit 20 vampu, aby byla financni ztrata srovnatelna
Nexios
- Bumbrdlouch
- Slime Flourisher
- Příspěvky: 14
- Registrován: 08 zář 2006 10:10
- Bydliště: neznámé
- Kontaktovat uživatele: