Rrevize summonu 2. fáze
Jasný strop by zůstal, ale potom na co by to bylo, když bys sloty měl zabraný fizzem a zbytek summonů bys měl vyvolanej? TO bys je jenom měnil? To by bylo podle mě nanic, nebo tě možná pořádně nechápu.Anger píše:ale dostali by jsme se z toho kdyz ti z nejakyho duvodu fizzne sumon a nedej boze fizne ti vickrat tak je to v nekterych situacich opravdu sibenicni byt jen treba se 2-3 sumony proste je jasny ze je to neco jinyho ale porad by zustal strop sumonu ktery muzes vykouzlit
Ach jo..
Teď už dvakrát: Ach jo, ach jo..
Teď už dvakrát: Ach jo, ach jo..
Nj, ale to by se pak mohla už v tomhle systému zkrátit ta doba, po kterou se slot po fizznutém summovi uvolňuje, ale to není možné (Triglav to objasňoval, že ta doba musí být zhruba stejně dlouhá jako je délka trvání summona...). Takže podle mě by to nešlo.Rob Roy píše:Novým summonem se snad nemusí nahrazovat jen pozice ve slotu, které jsou obsazeny "úspěšným" pokusem.
A navíc, kdyby se novým summonem nahrazoval i ten fizznutý, tak by tam žádná pauza kvůli fizzu ani být nemusela, když by jsi hned toho summa nahradil dalším..
Naposledy upravil(a) Rixx dne 27.04.2007 13:29:55, celkem upraveno 2 x.
Ach jo..
Teď už dvakrát: Ach jo, ach jo..
Teď už dvakrát: Ach jo, ach jo..
Anger - Děkuji za pochvalu.
Rixx - Mno a nevypadalo by to v konečnem důsledku například takto?
První várka summonů:
Slot1 = Sum1 (fizznul)
Slot2 = Sum2
Slot3 = Sum3 (fizznul)
Slot4 = Sum4 (fizznul)
Slot5 = Sum5
Slot6 = Sum6
Pokus o dalšího summa:
Script, který by pracoval asi takhle:
if 'Kal Xen' then
- Slot1=empty
- Znicit Sum1
- Slot1=NovySum1
atd. Slot2, Slot3...
Jen nevím jestli se do každého slotu přiřazuje i ID příslušného summa - pak by to byla brnkačka.
O scriptování mám jen povchní představy, takže se spíše jen snažím nastínit myšlenku.
Rixx - Mno a nevypadalo by to v konečnem důsledku například takto?
První várka summonů:
Slot1 = Sum1 (fizznul)
Slot2 = Sum2
Slot3 = Sum3 (fizznul)
Slot4 = Sum4 (fizznul)
Slot5 = Sum5
Slot6 = Sum6
Pokus o dalšího summa:
Script, který by pracoval asi takhle:
if 'Kal Xen' then
- Slot1=empty
- Znicit Sum1
- Slot1=NovySum1
atd. Slot2, Slot3...
Jen nevím jestli se do každého slotu přiřazuje i ID příslušného summa - pak by to byla brnkačka.
O scriptování mám jen povchní představy, takže se spíše jen snažím nastínit myšlenku.
Naposledy upravil(a) Rob Roy dne 27.04.2007 13:36:59, celkem upraveno 1 x.
Podle mě by se právě nový systém kvůli tomu, co navrhuješ ty, nascriptovat musel, právě kvůli mým předchozím námitkám.Anger píše:jenze prave jestli nebude problem ze by se musel nascriptovat cely system slotu tudiz uplne novy system sumu ale k tomu se musi vyjadrit gm to uz my jako hraci nemuzeme
Ach jo..
Teď už dvakrát: Ach jo, ach jo..
Teď už dvakrát: Ach jo, ach jo..
Ale v dnešním systému je nastaveno čekání po fizzu... V tomto případě, jaký tu uvádíš ty, je Slot1 zabrán fizzem, tudíž ne empty a proto se čeká, až se bude moct další... Pokud se summ podaří a někdo ho zabije, slot se uvolní okamžitě. Pokud summ fizzne, musí se vydržet, než se slot sám uvolní. Ten slot po fizzu není empty...Rob Roy píše:Script, který by pracoval asi takhle:
if 'Kal Xen' then
- Slot1=empty
- Znicit Sum1
- Slot1=NovySum1
atd. Slot2, Slot3...
Ach jo..
Teď už dvakrát: Ach jo, ach jo..
Teď už dvakrát: Ach jo, ach jo..
-
- Slime Flourisher
- Příspěvky: 14
- Registrován: 12.01.2007 12:11:26
- Bydliště: Barak
- Kontaktovat uživatele:
:)
Ahoj mam dotaz . vcera jsem po precteni novynek si kouzlil za kazdou postavu ale pak jsem sel harvit s rangerem a vycaroval jsem 1 summa a pak este 1 ale pak i kdyz zmizeli mi nesli carovat jiny sumyci cim to je ??? ze i kdyz zmizeli nejsli carovat dalsi ?? prosim o pomoc u jinych postav jsem mnozsstvi sumiku nezkousel
Lidi čtěte!!!! Je to tu všude! Prostě to ještě není dotáhlý do konce... Časem se to spraví... Pořád je změna ve fázi testování, tudíž to znamená, že ne všechno může fungovat tak, jak by mělo...Salvy píše:Ahoj mam dotaz . vcera jsem po precteni novynek si kouzlil za kazdou postavu ale pak jsem sel harvit s rangerem a vycaroval jsem 1 summa a pak este 1 ale pak i kdyz zmizeli mi nesli carovat jiny sumyci cim to je ??? ze i kdyz zmizeli nejsli carovat dalsi ?? prosim o pomoc u jinych postav jsem mnozsstvi sumiku nezkousel
Ach jo..
Teď už dvakrát: Ach jo, ach jo..
Teď už dvakrát: Ach jo, ach jo..
Jj, chápu tě, taky jsem za to loboval, aby ten fizz nezabíral slot na summa.Anger píše:to je problem ktery chceme vyresit prave kdyz sum fizzne a zaplne se slot a aspon ja svyma uvahama se to snazim obejit aby strop zustal ale zbytecne se nezaplacal slot fizem ktery je jako nutne technicke reseni aby se to nebugovalo a aby nekdo nemel vic sumu nez muze jestli sem to dobre pochopil

Ach jo..
Teď už dvakrát: Ach jo, ach jo..
Teď už dvakrát: Ach jo, ach jo..
Re: :)
Napiš page, do ní nejlépe serial postavy. Zkontroluju to.Salvy píše:Ahoj mam dotaz . vcera jsem po precteni novynek si kouzlil za kazdou postavu ale pak jsem sel harvit s rangerem a vycaroval jsem 1 summa a pak este 1 ale pak i kdyz zmizeli mi nesli carovat jiny sumyci cim to je ??? ze i kdyz zmizeli nejsli carovat dalsi ?? prosim o pomoc u jinych postav jsem mnozsstvi sumiku nezkousel
Někdy se stane, že při "převodu" ze starého na nový systém to u povolání bugne (stává se to tehdy, když dotyčný spamuje to kouzlo) a pak jeden vykouzlený summon zabírá 2x víc než by měl, ale přitom po smrti odebere správnou hodnotu => časem se to zaplní a musí se čekat.
Zatím jsem se s tím setkal u 2 případů, takže to není příliš časté. Opravuje se to tak, že vám veškeré nastavení "zresetuju". To můžu udělat i když jste offline, mám-li serial postavy. Máte-li na něco takového podezření, napište page, třeba ve tvaru "Triglav - summoni - serialpostavy" a já vám to preventivně přensatavím.
Tyto page obstarávám jen já, ostatní GM do toho nezasahují, je v tom větší přehled když to má nastarosti jen jeden člověk, takže prosím o strpení, nebývám online v jednom kuse.
Edit: Jinak bohužel nelze udělat, že se při snaze o vykouzlení summona nějaký starý zničí aby udělal místo tomu novému.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
1. bohužel nejde. 2. ano, ale to už by pak ztrácelo smysl.Rob Roy píše:Item s následující funkcí - poklikám na item:
1. Zničí všechny vámi vykouzlené summony (kdekoliv)
2. Nastaví všechny Sloty na Empty
Nešlo by udělat ani toto?
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Jak by měl takový item fungovat?
Jde o to, že kdyby to pročistil "jednou za čas", třeba jednou za 30 minut, defacto by to ničemu nepomohlo, protože ty situace kdy si sloty zaplácáte nastávají nárazově. No a kdyby naopak to jednou za čas bylo kratší, třeba 5 minut, každých 5 minut by byl v podstatě povolen dvojnásobný počet summonů. Tutově by toho každý zneužíval. Tím by celá revize ztratila smysl.
Něco tak radikálního situaci nevyřeší, to spíš předělat celý systém.
Osobně si myslím že současný stav není vůbec tak tragický a že by to tak klidně mohlo i zůstat. Proto do toho teď pár dní nebudeme nijak výrazně šťourat. Vyžaduje to hodně pozměnit taktiku apod. a na tu změnu je třeba si zvyknout, summování vyžaduje teď mnohem víc rozvahy a plánování, je to o mikromanagementu s možnostmi které máte.
Pak z toho uděláme nějaké závěry a zkusíme tomu nastaví ještě nějak přizpůsobit, bude-li to třeba. Potom uvidíme jak to půjde a když nepůjde, přijde čas na nějaké zásadnější reformy.
Nicméně...jakékoliv nápady ze strany hráčů jsou samozřejmě vítány, nicméně v téhle věci jste dosti limitovaní tím že nevíte jaké možnosti máme, co jde a co nejde apod. Většina věcí totiž nejde.
Jde o to, že kdyby to pročistil "jednou za čas", třeba jednou za 30 minut, defacto by to ničemu nepomohlo, protože ty situace kdy si sloty zaplácáte nastávají nárazově. No a kdyby naopak to jednou za čas bylo kratší, třeba 5 minut, každých 5 minut by byl v podstatě povolen dvojnásobný počet summonů. Tutově by toho každý zneužíval. Tím by celá revize ztratila smysl.
Něco tak radikálního situaci nevyřeší, to spíš předělat celý systém.
Osobně si myslím že současný stav není vůbec tak tragický a že by to tak klidně mohlo i zůstat. Proto do toho teď pár dní nebudeme nijak výrazně šťourat. Vyžaduje to hodně pozměnit taktiku apod. a na tu změnu je třeba si zvyknout, summování vyžaduje teď mnohem víc rozvahy a plánování, je to o mikromanagementu s možnostmi které máte.
Pak z toho uděláme nějaké závěry a zkusíme tomu nastaví ještě nějak přizpůsobit, bude-li to třeba. Potom uvidíme jak to půjde a když nepůjde, přijde čas na nějaké zásadnější reformy.
Nicméně...jakékoliv nápady ze strany hráčů jsou samozřejmě vítány, nicméně v téhle věci jste dosti limitovaní tím že nevíte jaké možnosti máme, co jde a co nejde apod. Většina věcí totiž nejde.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
-
- Misspelling Chicken
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24.03.2007 00:02:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
zkousel jsem vyfizovat vsechny sumi (5) jsem clerik pak jsem zkousel vyvolat dalsi a po 120 sec sem mohl vyvolat jednoho a po 10 minutach porad jednoho a to uz ten puvodni jeden zmizel.
mam napad kazdemu to bude vyhovovat proste zruste ten casovac na fiznute sumony a nebude co bugovat a potom jedinemu co nema ort tak mu ho dejte viz ranger a bude vsechno vyreseno a konecne i ranger si bude moct srovant staty takze z toho vyjde taky dobre.
mam napad kazdemu to bude vyhovovat proste zruste ten casovac na fiznute sumony a nebude co bugovat a potom jedinemu co nema ort tak mu ho dejte viz ranger a bude vsechno vyreseno a konecne i ranger si bude moct srovant staty takze z toho vyjde taky dobre.