Začínám si myslet že to bylo myšleno že né schopnosti postavy ale schopnosti hráčů jak to tady čtu občas :pWizzy píše:DP hot news píše: Tento počet závisí na schopnostech jejich majitele a hlavně na jeho povolání. Bližší informace sdělovat nebudeme, přesný princip fungování si budete muset vypozorovat sami.
Rrevize summonu 2. fáze
Gil-Galad, nekromancer Lorda Elrica
Feanor, léčitel Lorda Elrica, nositel živé vody
"If you immediately know the candlelight is fire, then the meal was cooked a long time ago."
"How deep is the river if you cannot see the bottom?"
Feanor, léčitel Lorda Elrica, nositel živé vody
"If you immediately know the candlelight is fire, then the meal was cooked a long time ago."
"How deep is the river if you cannot see the bottom?"
Chyba lidí že ho nepoužívaj teď ... proč jim to zlehčovat? Sky stojí za nošení.Dante píše:ked uz prisla tato revizia, co keby ste povolili resovanie skyhawka? povedzme bol by item ktory resne skyhawka, ale zozerie 100 bandov a 1 gods jablcko a bola by potrebna veterina(95?) ? ... ludia by bravali toho skyhawka castejsie dungy a stal by sa z neho pekny nastroj na harv
Boože, nebečte :) O tehle revizi se vědělo půl roku. Ste se na to mohli duševně připravit ;)
no hele s tim gods apple to neni zas tak spatny napad, docela by to dostalo pod kontrolu to ressovani.Dante píše:ked uz prisla tato revizia, co keby ste povolili resovanie skyhawka? povedzme bol by item ktory resne skyhawka, ale zozerie 100 bandov a 1 gods jablcko a bola by potrebna veterina(95?) ? ... ludia by bravali toho skyhawka castejsie dungy a stal by sa z neho pekny nastroj na harv
Přeji pěkný den!
Rad bych upozornil mistni pany choleriky aby sklidnili sve vasne.
Cela revize je v testovacim a prechodnem provozu a sfera proti ni samozrejme prostetuje. Takze se vse musi doladovat. To ze ted nekdo muze vykouzlit jednoho summona a pak mu to uz pet minut nedovoli neznamena ze to je cilovy stav, ale naopak nedoladenost ktera se bude odstranovat.
Jedinym cilem revize je zabranit obrazovkam plnym desitek summonu. Jestli vam pripada, ze s 5-8 summy nedokazete hrat tak tak nevim, protoze ja s nimi hral celou dobu. Vetsina z vas (co vidim vypravy v dungeonech i solisty) s nimi vystaci bohate taky, tak nevim co resite.
Cela revize je v testovacim a prechodnem provozu a sfera proti ni samozrejme prostetuje. Takze se vse musi doladovat. To ze ted nekdo muze vykouzlit jednoho summona a pak mu to uz pet minut nedovoli neznamena ze to je cilovy stav, ale naopak nedoladenost ktera se bude odstranovat.
Jedinym cilem revize je zabranit obrazovkam plnym desitek summonu. Jestli vam pripada, ze s 5-8 summy nedokazete hrat tak tak nevim, protoze ja s nimi hral celou dobu. Vetsina z vas (co vidim vypravy v dungeonech i solisty) s nimi vystaci bohate taky, tak nevim co resite.
"Pravda," řekla poštolka, "je jen střípek ledu."
http://www.panslabyrinth.com/
http://www.panslabyrinth.com/
Protoze jinak to doladit nejde. Ostra se chova vetsinou o dost jinak a na prazdne kouli se to neotestuje.Dexxter píše:ja len neviem preco sa to zavadza na ostro ked to este vobec nieje funkcne![]()
momentalne sa s tym jednym sumomm fakt neda hrat (rang + cler + war -> kop z wateru, s jednym grizlym sme to nedali/nemali na to nervy)
"Pravda," řekla poštolka, "je jen střípek ledu."
http://www.panslabyrinth.com/
http://www.panslabyrinth.com/
- Pepik
- Book Snake
- Příspěvky: 112
- Registrován: 19.10.2006 13:29:27
- Bydliště: Mumuland
- Kontaktovat uživatele:
No, zatím proti revizi nic nemám - stejně jsem s necrem víc, jak 6 sumů použil málokdy.
Ale strašně se mi líbí tady tyhle změny, kterých jsem svědkem během dvou let, a Vaše argumenty, že přechodem na jinou verzi sphery by se totálně rozbil systém hry na DP
.
Neberte to tak, že si nevážím Vaší práce, ale tohle jsem prostě poznamenat musel.
A pro ty co prndaj na počty sumů - zkuste takový RunUO, tam se velký sumy počítaj za 2-3.
Ale strašně se mi líbí tady tyhle změny, kterých jsem svědkem během dvou let, a Vaše argumenty, že přechodem na jinou verzi sphery by se totálně rozbil systém hry na DP

Neberte to tak, že si nevážím Vaší práce, ale tohle jsem prostě poznamenat musel.
A pro ty co prndaj na počty sumů - zkuste takový RunUO, tam se velký sumy počítaj za 2-3.
podpis v rozporu s pravidly fora :D
-
- Undead Scriber
- Příspěvky: 813
- Registrován: 19.02.2007 12:32:06
- Bydliště: Yew
- Kontaktovat uživatele:
Proč by se to tu mělo řešit? protože je tohle diskusní fórum a na novinkách se psalo o prvních opravách. Nefunguje to a hlásí to, nechápu co ti na tom vadí.Wizzy píše:a proc by se to tu resilo ? mas to v novinkachJezis Kristus píše:Možná se to tu řešilo,nece se mi to celé číst,ale mi jdou vykouzlit jen dva sumyAno,mám max magery(100% bez róbek apod.) Ne,nemám další 4 sumy jako jezdítka!
Teď mi taky psal kamarád s mágem (jméno "Nikolaj Nabajht"), že mu nejde ani jeden summon.
- Holly Word
- Slime Flourisher
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14.12.2006 15:11:24
- Kontaktovat uživatele:
Ac jsem rano byl rozhorceny a uplne zklamany musim uznat ze mas parvdu. Jako vice nez hrac chapu, ze i pro sferu jako takovou je kazdy item na obrazovce minilag lidove receno :p... bohuzel ti co tyto zmeny budou testovat jsme my ve hre. Postup v dungeonech ze bude muset umernit, mozna je nestastny pocet ale doba jejich trvani. Ve svete stejne sum moc dlouho neprezije, a myslim ze trvani delky vykouzlenych sumonu by mohlo byt nizsi u 99 procent kouzlenych sumonu, popripade Kun by mohl trvat dele by se neomezil jako dopravni prostredek a zaroven je nekdy potreba aby sum plnil svou dosavadni funkci, ke ktere se nema cenu vyjadrovat. Hraju jiz jen PvM klerika a z toho jak dukladne pozoruju kazdy kousek dungu a kazdy pohyb monstra my vypliva jen jedno, zadna jina hra nebude jak ultima. Pojdme si ji zprijemnit, nabizim spolupraci a par navrhu... mozna by te mohly zajimat... faktem je ze s prihlednutim k ostatnim hram typu WoW, Knight Online, LineAge... nelze miti vice nez jednoho sumona, ale ultima byla timnto jednim z mnoha kladu ktere ji nelze odpirat.Kaj píše:Rad bych upozornil mistni pany choleriky aby sklidnili sve vasne.
Cela revize je v testovacim a prechodnem provozu a sfera proti ni samozrejme prostetuje. Takze se vse musi doladovat. To ze ted nekdo muze vykouzlit jednoho summona a pak mu to uz pet minut nedovoli neznamena ze to je cilovy stav, ale naopak nedoladenost ktera se bude odstranovat.
Jedinym cilem revize je zabranit obrazovkam plnym desitek summonu. Jestli vam pripada, ze s 5-8 summy nedokazete hrat tak tak nevim, protoze ja s nimi hral celou dobu. Vetsina z vas (co vidim vypravy v dungeonech i solisty) s nimi vystaci bohate taky, tak nevim co resite.
peace Freek
Jinak jen takové info do pléna...od včerejší půlnoci do restartu který probíhá v současné chvíli tam byla chyba, která vůbec neuvolňovala "sloty" zabrané fizzlými summony. Takže pokud jste během dneška měli pocit, že ty summony opravdu nějak nemůžete kouzlit, měli jste pravdu a můžeme vám slíbit, že tak tragický stav jako byl dnes rozhodně nebude ve finální verzi. Bohužel jsem byl přes den pryč a k opravě jsem se dostal až teď.
Jinak něco ke změnám. Přesně jak psali kolegové, něco takového se opravdu velmi těžce otestuje jinak než masově přímo na DP, proto také běžíme ve žlutém stavu. A právě proto, že je to hra a jde o přechodný stav než se vše doladí, měli byste to vzít jako výzvu, ne jako záminku k lomení rukama, nicméně to už je samozřejmě na vás. Zde chci poděkovat těm, kteří místo remcání na fóru stále chodí dungeony a tím nám poskytují veledůležité informace jako podklady k ladění. Zvlášť chci poděkovat těm, kteří se opravdu snaží i bez těch summonů; pár výprav které byly nuceny dungeon dokončit bez jediného summona už tu máme a nutno říci že to mnohým i docela šlo. Mnozí by mimo jiné mohli ve spellbooku objevit nová velemocná kouzla jako je třeba Paralyze. Stejně tak všechna nesummící povolání by se mohla chopit příležitosti a ukázat, že i s pořádným mečem, bez podpory summonů se toho dá opravdu hodně dokázat.
Zvyšování obtížnosti je jedním z hlavních důvodů revize. Protože ano, my, "pánové a dámy GameMasterovské" opravdu nevíme jak jinak dungeony ztěžovat, nechceme-li jít cestou obrovského množství IK dávajících monster, nejlépe mass kouzly probíjejících reflex. Boj proti něčemu takovému shledáváme totiž ještě mnohem méně zábavný než nutnost rozmýšlet si kde použijete summona. Zvlášť když boj proti takovým monstrům znamená "vysummit co nejvíc summonů a začít šipkovat, pak už se to nějak umlátí, až se to přestane hejbat". To opravdu není zábava a pokud myslíte že ano, pak máte pravdu...Dp pro vás ztrácí smysl.
Jinak ideální cíl revize má mnoho aspektů. Primární účel tkví ale v tom, aby, jak napsal GM Kaj, neběhalo po obrazovce 50 summonů (bug který je s tím spojený ani zmiňovat nebudu).
Sekundárních účelů je více. Například zpestření hru právě tím, že hráč bude muset se summony nakládat trošku víc uvážlivěji a raději si udržovat třeba jen 2 nebo 3, aby se pak mohl spolehnout že v krizovce se mu nestane že mu žádný summon vykouzlit nepůjde. Nebo třeba zmiňované ztížení hry, což je prostě potřeba, když nejtěžší dungeony na serveru dobije téměř každý kdo umí poslouchat velitele výpravy.
Počítáme s tím, že pokud nastavení obecně oslabí hráče (jako že to vypadá, že oslabí), promítne se to i ve stavbě dungeonů. Já osobně bych nejraději viděl snížení množství pastí, snížení množství monster která žerou summony. Také by to mohlo znamenat opět větší poklady (například do Despu, kde se v poslední době s poklady muselo neuvěřitelně šetřit, vzhledem k frekvenci s jakou byly vybírány).
Takže doufám, že se mi podařilo naše záměry alespoň trošku vysvětlit. Osobně jsem velmi rád, že drtivá většina hráčů se kterými jsem zatím ve hře nebo po ICQ komunikoval se ke změně staví velmi rozumně a chápavě, za což tímto děkuji.
Jinak něco ke změnám. Přesně jak psali kolegové, něco takového se opravdu velmi těžce otestuje jinak než masově přímo na DP, proto také běžíme ve žlutém stavu. A právě proto, že je to hra a jde o přechodný stav než se vše doladí, měli byste to vzít jako výzvu, ne jako záminku k lomení rukama, nicméně to už je samozřejmě na vás. Zde chci poděkovat těm, kteří místo remcání na fóru stále chodí dungeony a tím nám poskytují veledůležité informace jako podklady k ladění. Zvlášť chci poděkovat těm, kteří se opravdu snaží i bez těch summonů; pár výprav které byly nuceny dungeon dokončit bez jediného summona už tu máme a nutno říci že to mnohým i docela šlo. Mnozí by mimo jiné mohli ve spellbooku objevit nová velemocná kouzla jako je třeba Paralyze. Stejně tak všechna nesummící povolání by se mohla chopit příležitosti a ukázat, že i s pořádným mečem, bez podpory summonů se toho dá opravdu hodně dokázat.
Zvyšování obtížnosti je jedním z hlavních důvodů revize. Protože ano, my, "pánové a dámy GameMasterovské" opravdu nevíme jak jinak dungeony ztěžovat, nechceme-li jít cestou obrovského množství IK dávajících monster, nejlépe mass kouzly probíjejících reflex. Boj proti něčemu takovému shledáváme totiž ještě mnohem méně zábavný než nutnost rozmýšlet si kde použijete summona. Zvlášť když boj proti takovým monstrům znamená "vysummit co nejvíc summonů a začít šipkovat, pak už se to nějak umlátí, až se to přestane hejbat". To opravdu není zábava a pokud myslíte že ano, pak máte pravdu...Dp pro vás ztrácí smysl.
Jinak ideální cíl revize má mnoho aspektů. Primární účel tkví ale v tom, aby, jak napsal GM Kaj, neběhalo po obrazovce 50 summonů (bug který je s tím spojený ani zmiňovat nebudu).
Sekundárních účelů je více. Například zpestření hru právě tím, že hráč bude muset se summony nakládat trošku víc uvážlivěji a raději si udržovat třeba jen 2 nebo 3, aby se pak mohl spolehnout že v krizovce se mu nestane že mu žádný summon vykouzlit nepůjde. Nebo třeba zmiňované ztížení hry, což je prostě potřeba, když nejtěžší dungeony na serveru dobije téměř každý kdo umí poslouchat velitele výpravy.
Počítáme s tím, že pokud nastavení obecně oslabí hráče (jako že to vypadá, že oslabí), promítne se to i ve stavbě dungeonů. Já osobně bych nejraději viděl snížení množství pastí, snížení množství monster která žerou summony. Také by to mohlo znamenat opět větší poklady (například do Despu, kde se v poslední době s poklady muselo neuvěřitelně šetřit, vzhledem k frekvenci s jakou byly vybírány).
Takže doufám, že se mi podařilo naše záměry alespoň trošku vysvětlit. Osobně jsem velmi rád, že drtivá většina hráčů se kterými jsem zatím ve hře nebo po ICQ komunikoval se ke změně staví velmi rozumně a chápavě, za což tímto děkuji.
Naposledy upravil(a) Triglav dne 26.04.2007 19:05:21, celkem upraveno 1 x.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Nevim co brecite. Jedine co se tragicky zmeni, je, ze na solo s klerikem to jiz bude tezke. Je fakt ze vsechny gildovni ukoly co jsem kdy plnil jsem delal s klerikem, protoze to byl takrka neznicitelnej solozabijak. Nikdy sem s nim vsak nechodil harvit, ikdyz s kamaradem kdyz jsme ve dvou nedavno dosli Hyt jseme sli radeji ve dvou klerdech jen kuli tomu, ze oboum nam to pada. Slo to na solo v pohode. Ted asi uz ne.
Ted proc pisu - je zlutej stav shardu - porad se neco meni tak jsem to zkusil s rangem a 8 slovy OSM grizliku a to mi jeden asi -6tý fíznul. Neni to spatne? Vcera jsem udelal 4 + 1 fíz. Bez roby - magery 60. No stejne vic nez 3 sem nikdy nedelal.
Mel bych ale dotaz - zvednuta potvora s nekrem je pocitana take jako sum? - no popravdereceno se mi to nechce testovat kdyz vidim ty rozdily v poctu grizliku.
P.s. - kolik ted po zmene udelam sumů s vampíkem? Je BS pocitano jako sum nebo kouzlo?
Ted proc pisu - je zlutej stav shardu - porad se neco meni tak jsem to zkusil s rangem a 8 slovy OSM grizliku a to mi jeden asi -6tý fíznul. Neni to spatne? Vcera jsem udelal 4 + 1 fíz. Bez roby - magery 60. No stejne vic nez 3 sem nikdy nedelal.
Mel bych ale dotaz - zvednuta potvora s nekrem je pocitana take jako sum? - no popravdereceno se mi to nechce testovat kdyz vidim ty rozdily v poctu grizliku.
P.s. - kolik ted po zmene udelam sumů s vampíkem? Je BS pocitano jako sum nebo kouzlo?
Jako summoni se počítají i berserk potvory.
Zvedačka je prozatím jedinou vyjímkou a tedy jediným summonem, který sloty nezabírá. Je to proto, že nelze skriptově rozeznat co necr zvedá (=> obtížně nastavitelná "cena") a hlavně také proto, že kouzlo už je omezeno jinak (obrovská manová náročnost, vazba na zvedatelné mrtvoly). Omezení není asi třeb, když vezmeme v úvahu že by se kvůli tomu muselo dělat několik dalších podmínek => lagy.
8 medvědů už je trošku podivné, ale ne nemožné. Nicméně nejedná se o chybu. Chyba by to byla jen v případě, že by se ti psalo že už žádného dalšího summona nemůžeš vyvolat a přesto by se ti vyvolal.
Zvedačka je prozatím jedinou vyjímkou a tedy jediným summonem, který sloty nezabírá. Je to proto, že nelze skriptově rozeznat co necr zvedá (=> obtížně nastavitelná "cena") a hlavně také proto, že kouzlo už je omezeno jinak (obrovská manová náročnost, vazba na zvedatelné mrtvoly). Omezení není asi třeb, když vezmeme v úvahu že by se kvůli tomu muselo dělat několik dalších podmínek => lagy.
8 medvědů už je trošku podivné, ale ne nemožné. Nicméně nejedná se o chybu. Chyba by to byla jen v případě, že by se ti psalo že už žádného dalšího summona nemůžeš vyvolat a přesto by se ti vyvolal.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
- Stillwater
- Elder Letter
- Příspěvky: 190
- Registrován: 07.09.2006 22:31:21
- Bydliště: The WatchTower of Britain (č.59)
- Kontaktovat uživatele:
Druha faze revize se mi jako nekromantovi moc moc zamlouva, jen bych jeste ocenil, kdyby hlaska o nemoznosti kouzleni dalsiho summa byla viditelna primo ve hre. Nekr by pak lepe poznal, ktera postava se muze dostat do problemu a venoval ji trebas vice pozornosti a trebas nejako toho sumika.
Smrt nad Zlato!!!
[b]Stillwater[/b], necromancer, člen [url=http://spolek.rivil.com]Spolku[/url]
[b]Stillwater[/b], necromancer, člen [url=http://spolek.rivil.com]Spolku[/url]
Tohle není problém. Může to být i tak, i tak. Pokud se jako hráči shodnete, že byste raději tuto hlášku zobrazovali veřejně, můžeme to udělat.Stillwater píše:Druha faze revize se mi jako nekromantovi moc moc zamlouva, jen bych jeste ocenil, kdyby hlaska o nemoznosti kouzleni dalsiho summa byla viditelna primo ve hre. Nekr by pak lepe poznal, ktera postava se muze dostat do problemu a venoval ji trebas vice pozornosti a trebas nejako toho sumika.
The First
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.
Ukončena činnost GM, nekontaktujte mne prosím ohledně žádných záležitostí. PS: Ale pořád na vás občas kouknu.