Triglav píše:Přesně tak, při nastavení toho maximálního množství se vycházelo mimo jiné i ze zkušeností schopných hráčů. Důvod tohoto opatření je převážně taktika: "Naběhneme tam, zasummíme a potvora si už neškrtne." Nebylo nijak zvláštní potkat někoho kdo si udělal 20 summonů, kteří prostě donutili potvoru jen postávat na místě a otáčet se. Toto bylo "hraní" téměř hraničící s bugováním.
Bugovanim? Si uz delas srandu ne? Kazdej hraje jak (ne)umi ...
Triglav píše:Dle mého jsou jedinými hráči kterých se to nějak bolestivě dotklo ti, kteří si zvykli na luxus ve formě hodně peněz za málo muziky. Nebýt ultimátní taktiky kterou neomezené množství summonů umožňovalo, žádná změna se neděla. Ze stejného důvodu byla kdysi vytvořena pauza pro vyhazování klamáků.
Myslis tu ultimatni taktiku ze kazdy lepsi montrum zere sumy? Nebo tu ultimatni taktiku ze u molochu za prska se tak akorat rejpu v zubech? Ultimatni!!!
Triglav píše:Pakliže by vás zajímalo jaké "omezování" je dál na programu, máme tu ještě dvě univerzální taktiky které je třeba pořešit.
2) Útočení z jednoho políčka (na kterém pracujeme a máme pár návrhů, některé více a některé méně drastické, od slovního zákazu až po něco spojeného s IK, jak to nakonec dopadne mimo jiné závisí hlavně na hráčích).
Slovni zakaz? To zni dobre

Chybu bych hledal v mistech kde se tohle dela.
btw nejcasteji sem zazil bugovani podlahy v despu za carodkou kde to kopalo ne jedno misto pod miroriciho se birda
Obecne: Pekne me stve ze nekr ma vic sumu nez mag a mag byl hozen na uroven klerika
