Ankh
-
- Book Snake
- Příspěvky: 84
- Registrován: 07.09.2006 22:03:09
Jj ta s Yawulou. btw ted mi docvaklo jak se jde ten druhej konec musime ho zkusit takyAnansi píše:Kterej konec myslíte? Ten s Yawulou nebo ten s Avatarem? V nastavení reward asi budu časem dělat nějaké úpravy podle návštevnosti, lehavosti, průměrného počtu účastníků výpravy a tak.


Guildmaster of Templars
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Tady nejde o "úroveň" hráčů ( ač je mi jasné že jsi to nemyslel vážně )Ducky píše:odpocinkovy to teda neniSilence píše:Medium, odpočinkový dung, buďme rádi že tam rewarda je.
Ani to nemusím psát do pmky :pne promin ja nejsem TOP hrac
Tady jde spíše o poměr náročnost : odměna. Protože ten je pro každou družinu jiný, je třeba dung prostě zařadit obtížnostně mezi nějaké jiné a podle toho i natavit odměnu. Ne?
- Dr.Kruxminor
- Elder Letter
- Příspěvky: 235
- Registrován: 08.09.2006 22:45:02
- Kontaktovat uživatele:
Náročností mi to příšlo něco mezo Wrongem a Covetous. Složitější místa střídali odpočinky, jediný co musím vytknout je akarusovskej styl pastí. Jinak celkem pohodka 

Kupec, řezník a sedlák v jedné osobě
Člen Klubu přátel Absinthu
Nejhodnější hráč na DP
Klikni[url=http://krux.ada-net.cz/Krux.wmv]TADY![/url]
Člen Klubu přátel Absinthu
Nejhodnější hráč na DP
Klikni[url=http://krux.ada-net.cz/Krux.wmv]TADY![/url]
- Dr.Kruxminor
- Elder Letter
- Příspěvky: 235
- Registrován: 08.09.2006 22:45:02
- Kontaktovat uživatele:
dal bych jim větší timer... pasti, co mají timer (střelím) 2 - 3 vteřiny sou celkem na prda, zvlášť, pokud se jedná o slabší potvůrky. Podle mě je efektivnější stejný počet pastí, delší timer a středně těžký monstra (příklad chameleon bird, lethargy sneak, silvera, golda...)Hunter píše:mno lepsi nez do default prazdnejch prostor nahazet potvory a rozmistit pasti a za dvacet minut tomu rikat dung ;PDr.Kruxminor píše:.. jediný co musím vytknout je akarusovskej styl pastí. Jinak celkem pohodka
(je to jen a jen můj názor, takže doufám, že to nikdo neveme jako že to chcu prosazovat!)
(toto upozornění je hlavně pro rejpaly slovíčakřský hračičky)
Kupec, řezník a sedlák v jedné osobě
Člen Klubu přátel Absinthu
Nejhodnější hráč na DP
Klikni[url=http://krux.ada-net.cz/Krux.wmv]TADY![/url]
Člen Klubu přátel Absinthu
Nejhodnější hráč na DP
Klikni[url=http://krux.ada-net.cz/Krux.wmv]TADY![/url]
Ankh je udělaný na poměrně malém prostoru - pasti doplňují normální spawny (kdyby bylo všechno přes spawny, tak to bude neuvěřitelně lagovat) a dělají obtížnost i loot (bez pastí by byl odhadem tak poloviční). A snad nikde z pastí neskáčou obtížnější potvory než jaké se tam spawnují. Neberte to jako pasti , ale jako obyvatele dungu, kterých jste si předtím nevšímli nebo kteří přispěchali na pomoc napadeným 
Asi pro tyhle účely zavedu termín "nášlapný spawn" :p

Asi pro tyhle účely zavedu termín "nášlapný spawn" :p
- Dr.Kruxminor
- Elder Letter
- Příspěvky: 235
- Registrován: 08.09.2006 22:45:02
- Kontaktovat uživatele:
Začátek dobrý, ektoplazma mě vyloženě rozesmála a pak i pěkně naštvala
Ostatní monstra taky dobrá. Konec před revardou je maso
Ten je opravdu DRSNY
. Nedate si pozor a jste v loji.
Celkový dojem vyloženě kazí až moc dlouhý a táhlý průběh bez většího nápadu. Prostory jsou nevyužity a nášlapné pasti (nášlapné spawny) na duchy a podobnou havět omrzí asi tak po dvou zatáčkách. Hřbitov s hrobníkama je vyloženě hluché místo. Očekávala bych tam něco těžšího a kvalitu, ne kvantitu.
Spíše bych od takovehle dungu očekávala styl získání částí nějaké skládanky a pro uspěšné projití k rewardě nebo pokladu, její uspešné složení. To co tam je jako NPC na pokec... dobré, ale něco mi tam chybí.
Hodnocení: u mě 6/10



Celkový dojem vyloženě kazí až moc dlouhý a táhlý průběh bez většího nápadu. Prostory jsou nevyužity a nášlapné pasti (nášlapné spawny) na duchy a podobnou havět omrzí asi tak po dvou zatáčkách. Hřbitov s hrobníkama je vyloženě hluché místo. Očekávala bych tam něco těžšího a kvalitu, ne kvantitu.
Spíše bych od takovehle dungu očekávala styl získání částí nějaké skládanky a pro uspěšné projití k rewardě nebo pokladu, její uspešné složení. To co tam je jako NPC na pokec... dobré, ale něco mi tam chybí.

Hodnocení: u mě 6/10
Slovo "Matka", je Boží jméno na rtech a v srdcích našich dětí.
Breezeway [Sanct Lor] - Vánek před bouří (Důchodkyně)
Phawna [Sanct Lor] - Sestra noci (Unavená alchymistka)
Jindriska [Sanct Lor] - Craftswoman (Vzteklá pracantka)
Breezeway [Sanct Lor] - Vánek před bouří (Důchodkyně)
Phawna [Sanct Lor] - Sestra noci (Unavená alchymistka)
Jindriska [Sanct Lor] - Craftswoman (Vzteklá pracantka)
Zase kecašAcarus píše:Tak to gratuluju :p
me se ji povedlo znechutit hned po dvou krocich v shame :p ... takze bych to bral jako uspech mimoradny.



Slovo "Matka", je Boží jméno na rtech a v srdcích našich dětí.
Breezeway [Sanct Lor] - Vánek před bouří (Důchodkyně)
Phawna [Sanct Lor] - Sestra noci (Unavená alchymistka)
Jindriska [Sanct Lor] - Craftswoman (Vzteklá pracantka)
Breezeway [Sanct Lor] - Vánek před bouří (Důchodkyně)
Phawna [Sanct Lor] - Sestra noci (Unavená alchymistka)
Jindriska [Sanct Lor] - Craftswoman (Vzteklá pracantka)