Despise
Despise
Na dně dungeonu Despise se usídlil klan zlých tajemných mágů. Jejich magie zcela popřivila charakter běžných obyvatel temných podzemí, nic není tak, jako je tomu jinde. Mágové nesnášejí návštěvy a proto prozdili chodby velkou spoustou překážek a pastí, ale proslýchá se, že tam dole, v nejtemější části podzemí se skrývá prastará hrobka králů plná nevýslovných pokladů.
Na konci Despise1 je dle mého adekvátní reward, pokud vezmu v potaz následující fakta:
- je to úvodní patro pro středně pokročilé hráče do top dungu
- na projití stačí jeden mág, který to absolvuje povětšinou bez smrti
- velmi dobrý poklad (často top část, část na sochu, +9ky)
- v skoro nezměněné podobě existuje rok a půl
- v polovině je ještě jedna reward gate
- 2-2,5hodiny na projití
Jsem otevřen diskuzi..ovšem "Ja tu fame chci i kdyz dojdu jen jednicku" pro mě důvod pro zvýšení rewardu není.
Rýpavé PS: Kdybych někdy mága hrál a trochu bych mu rozuměl tak bych doporučil zkusit jít v něčem lepším než je +5roba (a v lepším případě i +5kůže).....ono potom možná ty NPCka nezabíjej pohledem
Edit by Excelsior:Proč mi to děláte?Takhle poránu.Prosím tahle sekce má sloužit k seriozní debatě a ne k nesmyslům pana Ariho.A jeho věrných horkokrevných flamerů (mrká na sileho):p .Ovšem pan Ari si dá už pozor jinak si dá nucenou pauzu s banánem.Už byl jednou varován.
znovu pročištěno.
- je to úvodní patro pro středně pokročilé hráče do top dungu
- na projití stačí jeden mág, který to absolvuje povětšinou bez smrti
- velmi dobrý poklad (často top část, část na sochu, +9ky)
- v skoro nezměněné podobě existuje rok a půl
- v polovině je ještě jedna reward gate
- 2-2,5hodiny na projití
Jsem otevřen diskuzi..ovšem "Ja tu fame chci i kdyz dojdu jen jednicku" pro mě důvod pro zvýšení rewardu není.
Rýpavé PS: Kdybych někdy mága hrál a trochu bych mu rozuměl tak bych doporučil zkusit jít v něčem lepším než je +5roba (a v lepším případě i +5kůže).....ono potom možná ty NPCka nezabíjej pohledem
Edit by Excelsior:Proč mi to děláte?Takhle poránu.Prosím tahle sekce má sloužit k seriozní debatě a ne k nesmyslům pana Ariho.A jeho věrných horkokrevných flamerů (mrká na sileho):p .Ovšem pan Ari si dá už pozor jinak si dá nucenou pauzu s banánem.Už byl jednou varován.
znovu pročištěno.
Takze se ke me doneslo, ze si nekdo stezoval na poklad v Despise(precetl sem si to v kosi)...rad bych se k tomu vyjadril.
Postupem casu tento dungeon uz ztratil svou obtiznost a pokud neni obtiznost neni ani odpovidajici poklad. Prehazovat pasti nema valny smysl..jedna-dve vypravy a uz to ma zase kazda vyprava naucene, tudiz se pristoupilo ke kroku snizeni pokladu (nekde az drasticke by se dalo rict). Domluvou s ostatnimi GM se rozhodlo, ze tento dungeon zustane zachovan v soucasnem stavu bez zadne velke rekonstrukce (ci dokonce generalni prestavbe). Pokud nedojde k nejake zmene nebude jiz nikdy vice Dungeon Despise "nejobtiznejsim" dungeonem na shardu a jeho roli prevezme pripravovany dungeon, kde budete moci nalezt poklady odpovidajici jeho pozici. Bohuzel nejsem si jisty, ze se k nim dostane cca 70% vyprav, ktere chodi despise ted, alespon tak 3mesice po otevreni ;o)
ad.desp2: Na dungeon, ktery lze (pri rychlem tamnuti musta) dojit v +/-9ti lidech za 5-6hodin s tim, ze k pokladu pripoctete musta (jehoz trhova cena je pres 1M) je to stále velmi pekny poklad.
Postupem casu tento dungeon uz ztratil svou obtiznost a pokud neni obtiznost neni ani odpovidajici poklad. Prehazovat pasti nema valny smysl..jedna-dve vypravy a uz to ma zase kazda vyprava naucene, tudiz se pristoupilo ke kroku snizeni pokladu (nekde az drasticke by se dalo rict). Domluvou s ostatnimi GM se rozhodlo, ze tento dungeon zustane zachovan v soucasnem stavu bez zadne velke rekonstrukce (ci dokonce generalni prestavbe). Pokud nedojde k nejake zmene nebude jiz nikdy vice Dungeon Despise "nejobtiznejsim" dungeonem na shardu a jeho roli prevezme pripravovany dungeon, kde budete moci nalezt poklady odpovidajici jeho pozici. Bohuzel nejsem si jisty, ze se k nim dostane cca 70% vyprav, ktere chodi despise ted, alespon tak 3mesice po otevreni ;o)
ad.desp2: Na dungeon, ktery lze (pri rychlem tamnuti musta) dojit v +/-9ti lidech za 5-6hodin s tim, ze k pokladu pripoctete musta (jehoz trhova cena je pres 1M) je to stále velmi pekny poklad.
Naposledy upravil(a) Paris dne 31 led 2007 11:07, celkem upraveno 1 x.
Jak řekli ostatní. Desp má dny své největší slávy za sebou. Je možné, že se tam ještě čas od času objeví top poklad, pokud zůstane po delší dobu nezdolán nebo pokud přece jen dojde k nějakým menším úpravám, ale jinak už není hodnotou pokladu řazen mezi top, pouze mezi nadprůměrné, což ty poklady opravdu stále ještě nadprůměrné jsou, i když již nejsou tak top jako bývaly. Je to stejná situace jako v Pride, kde poklady jsou jen zřídka.
Kromě toho poklad není něco, co je součástí dungu, má to být perlička na závěr, něco co potěší, ale nemusí tam nutně být.
Kromě toho poklad není něco, co je součástí dungu, má to být perlička na závěr, něco co potěší, ale nemusí tam nutně být.
Despise byl původně koncipován jako "dungeon na jedno použití", jakmile se došel, tak se smazal a postavil jinak a znova (třeba le také až za rok). To samozřejmě znamenalo jasnou nedobitelnost a hrůzu jen tam nakouknout. Vzhledem k omezeným dungovním prostorám jsme před téměř třemi lety rozhodli, že se pokusíme vybudovat obtížný dungeon, který bude ale moci zůstat pro více, než jednu výpravu, bude mít dostatek variability aby nebyl lehce předvídatelný apod. PvM taktika se ale, bohužel, jeho variabilitám přizpůsobila a to, co jsem v poslední době viděla za "taktiku" mne dost vyděsilo. Víkendová výprava ochutnala z misky drobných změn, které pravděpodobně v blízké době v dungeonu proběhnou. A je dost dobře možné, že budou probíhat i během výprav. Pamatujete? Nedivte se ničemu.
V současné době je k dispozici řada zajímavých prostor, kde mohou GMka rozvíjet své sadistické sklony, a proto jsme se také dohodli, že by bylo škoda mazat dungeon který se chodí tak, jak Despise. Navíc Paris přislíbil vystavění 5. části, tak se necháme překvapit. Mohlo by to být zajímavé skloubení obou myšlenek zaměření dungeonu.
V současné době je k dispozici řada zajímavých prostor, kde mohou GMka rozvíjet své sadistické sklony, a proto jsme se také dohodli, že by bylo škoda mazat dungeon který se chodí tak, jak Despise. Navíc Paris přislíbil vystavění 5. části, tak se necháme překvapit. Mohlo by to být zajímavé skloubení obou myšlenek zaměření dungeonu.
Me se Desp nelibi. (ten v dnesni podobe) napisu sem par veci ktere mi na nem nesedi.
1) cela jeho koncepce tak jak je ted. Nechapu ty patra a to jak se chodi 1 + neco, prijde mi ze to jakoby nema logiku nebo jak bych to nazval.
2) Dung se da udelat tezky i jinak nez tim ze tam musite byt 12 hodin. Nerikam na hodku ale tak teda max dejme tomu na 6. (jeslti nekdo dal 1+4 za 6 hodin tak me sezerte ale pochybuju)
3) Pak jde o nejaka mista, takovy ty skoky a prolizani mezi zeleznejma plotama kde je jedno policko je zvlastni reseni toho jak to udelat tezky.Nadruhou stranu jsou tam i mista s peknym napadem. Bazina je supr napad,skok po jednicce je taky vcelku peknej. Kdyz sem sel trojku uz sem si rikal ze je to supr ale nez sme dosli opet k oblibenym mrizim kde sou bodaky,pasti na goldy,manu,paru a buch vi co vsechno no fuj.
4) moc pekny dungy mi prijdou Destard a Pride. Pride v jaky je podobe sem nesel cely ale rise po Pride lamu a pak k LD je naprosto dokonala.
5) a jak uz tu nekdo psal po ja nevim 8 hodinach uz to prestava bejt zabava.
6) a jeste takovy navrh, nevim jestli tam nekde uz neco takoveho neni ale dobre reseni je nahodny spawn monster jako je v pride pekle napriklad nebo v destu. A slo by to urcite udelat i jeste zajimavejsi a nebylo by to pokazdy stejny. Ne treba jen urcity druhy draku ale uplne rozmanita monstra priblizne stejne obtiznosti.
tak a je to, je mi jasne ze mi asi reknete at to teda sakra nechodim kdyz se mi to nelibi ale zkuste se nad tim prosim zamyslet a nejak rozume reagovat.
1) cela jeho koncepce tak jak je ted. Nechapu ty patra a to jak se chodi 1 + neco, prijde mi ze to jakoby nema logiku nebo jak bych to nazval.
2) Dung se da udelat tezky i jinak nez tim ze tam musite byt 12 hodin. Nerikam na hodku ale tak teda max dejme tomu na 6. (jeslti nekdo dal 1+4 za 6 hodin tak me sezerte ale pochybuju)
3) Pak jde o nejaka mista, takovy ty skoky a prolizani mezi zeleznejma plotama kde je jedno policko je zvlastni reseni toho jak to udelat tezky.Nadruhou stranu jsou tam i mista s peknym napadem. Bazina je supr napad,skok po jednicce je taky vcelku peknej. Kdyz sem sel trojku uz sem si rikal ze je to supr ale nez sme dosli opet k oblibenym mrizim kde sou bodaky,pasti na goldy,manu,paru a buch vi co vsechno no fuj.
4) moc pekny dungy mi prijdou Destard a Pride. Pride v jaky je podobe sem nesel cely ale rise po Pride lamu a pak k LD je naprosto dokonala.
5) a jak uz tu nekdo psal po ja nevim 8 hodinach uz to prestava bejt zabava.
6) a jeste takovy navrh, nevim jestli tam nekde uz neco takoveho neni ale dobre reseni je nahodny spawn monster jako je v pride pekle napriklad nebo v destu. A slo by to urcite udelat i jeste zajimavejsi a nebylo by to pokazdy stejny. Ne treba jen urcity druhy draku ale uplne rozmanita monstra priblizne stejne obtiznosti.
tak a je to, je mi jasne ze mi asi reknete at to teda sakra nechodim kdyz se mi to nelibi ale zkuste se nad tim prosim zamyslet a nejak rozume reagovat.
Guildmaster of Templars
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
Bazinka[Templar] Ziva voda opet ziskana!
Ducky[Templar] Warrior
- Longbowman
- Orc Writer
- Příspěvky: 72
- Registrován: 07 zář 2006 20:30
- Kontaktovat uživatele:
První výpravy to vždy budou chodit dlouho, pak se to dá srazit. Nejhorší je pak stejně dělit ten loot.Ducky píše:2) Dung se da udelat tezky i jinak nez tim ze tam musite byt 12 hodin. Nerikam na hodku ale tak teda max dejme tomu na 6. (jeslti nekdo dal 1+4 za 6 hodin tak me sezerte ale pochybuju)
To se dá nějak naučit procházet, ale nemam rád místa typu 2 ld ve čtyřce, to je one-man-show pro prsky a ostatní čekaj.Ducky píše:Kdyz sem sel trojku uz sem si rikal ze je to supr ale nez sme dosli opet k oblibenym mrizim kde sou bodaky,pasti na goldy,manu,paru a buch vi co vsechno no fuj.
[size=34][color=green]// just refreshing[/color][/size]
Longbowman |Unity| [size=67][i]Fishermen's ex-friend[/size][/i]
Aquim |Order| [size=67][i]Member of [color=red]NoRK,NoHK&NoLoot League[/color] <<join us, it's [color=red]free[/color]>> [/size][/i]
Longbowman |Unity| [size=67][i]Fishermen's ex-friend[/size][/i]
Aquim |Order| [size=67][i]Member of [color=red]NoRK,NoHK&NoLoot League[/color] <<join us, it's [color=red]free[/color]>> [/size][/i]
Já fakt nevím no .. mě desp bavi. Nabizi solidni ruznorodost a jednotliva mista nabizeji využití různých taktik. Obtížnostně je rozhodně, dle mého názoru, nejvýše na DP.
Nechápu proč si všichni stěžujou na to že se to dává z jednoho políčka.. pomineme-li že záleží na tom s kým tu výpravu jdete, stále nevidím důvod k !neustálému! praktikování této strategie. Samozřejmě je pár míst kde se to vyplatí, ať už z pohodlnosti nebo kvůli vysokému riziku ( to znamená neznalosti lepší strategie ). Úplně nesnáším brek starých hráčů jak oni to chodili mocně a teď každý harmuje
A že někoho ten dung nudí? Jeho smůla, ať tam neleze.
ad mříže ve 3 Není to zrovna moc kůl místo, ale když se ví jak na to, tak to není ani zdaleka opruz.
Nechápu proč si všichni stěžujou na to že se to dává z jednoho políčka.. pomineme-li že záleží na tom s kým tu výpravu jdete, stále nevidím důvod k !neustálému! praktikování této strategie. Samozřejmě je pár míst kde se to vyplatí, ať už z pohodlnosti nebo kvůli vysokému riziku ( to znamená neznalosti lepší strategie ). Úplně nesnáším brek starých hráčů jak oni to chodili mocně a teď každý harmuje
A že někoho ten dung nudí? Jeho smůla, ať tam neleze.
ad mříže ve 3 Není to zrovna moc kůl místo, ale když se ví jak na to, tak to není ani zdaleka opruz.
Silence píše:ad mříže ve 3 Není to zrovna moc kůl místo, ale když se ví jak na to, tak to není ani zdaleka opruz.
Kdyz jsme tam byli poprve tak to nikdo nevedel jak se to ma delat nez jsme se vsichni dostali na druhou stranu tak nam to trvalo 1.50 h
Ale ma to sve kouzlo aspon clovek musel premyslet jak to dat podruhe aniz by nastali vetsi problemy
mno, tak tam nelez, kdyz se ti tam nelibiDucky píše:Me se Desp nelibi. (ten v dnesni podobe) napisu sem par veci ktere mi na nem nesedi.
no kdyz to nechapes, tak se neda moc delat, jsou to takove tri v jednom, s moznosti jit vicero tezsich casti bez nutnosti absolvovat uvodnik, kdyz si na to troufasDucky píše: 1) cela jeho koncepce tak jak je ted. Nechapu ty patra a to jak se chodi 1 + neco, prijde mi ze to jakoby nema logiku nebo jak bych to nazval.
nektere kombinace lze dat i z atech 6 hodin, bohuzel neni dost dobre mozne stavet dung s top monstry s top lootem aby se k nim dostal kazdej za 20 minutDucky píše: 2) Dung se da udelat tezky i jinak nez tim ze tam musite byt 12 hodin. Nerikam na hodku ale tak teda max dejme tomu na 6. (jeslti nekdo dal 1+4 za 6 hodin tak me sezerte ale pochybuju)
skoky jsou dlouhodobe jediny zpusob jak s evyhnout portovaci a prozdivaci techniceDucky píše: 3) Pak jde o nejaka mista, takovy ty skoky a prolizani mezi zeleznejma plotama kde je jedno policko je zvlastni reseni toho jak to udelat tezky.Nadruhou stranu jsou tam i mista s peknym napadem. Bazina je supr napad,skok po jednicce je taky vcelku peknej. Kdyz sem sel trojku uz sem si rikal ze je to supr ale nez sme dosli opet k oblibenym mrizim kde sou bodaky,pasti na goldy,manu,paru a buch vi co vsechno no fuj.
ad ulicka - kazda cast ma mit nejake cpecificke opravdu velmi hnusne misto kde to chce vic nez jen nacvicene kucharky, kdyby s etakovychto mist dalo v dungu udelat vice, mozna by nemusel byt pro skilled partu tak dlouhy. Zvladnuti podobnych pasazi je to, co odlisuje TOP hrace od tech ostatnich.
delsi dung je svym zpusobem jina vyzva, i proto je tam vicero moznosti kam jit, nikdo te nenuti chodit tu nejdelsi kombinaci, kdyz na to nemasDucky píše: 5) a jak uz tu nekdo psal po ja nevim 8 hodinach uz to prestava bejt zabava.
ehm, mluvis o tech multispawnech, ktere se uvedli do masoveho uzivani prave diky Despu? Asi budeme muset potvurky lehce pritvrdit, abyste poznali ze neni kazda stejna, jenom kvuli tomu, ze ma stejny teloDucky píše: 6) a jeste takovy navrh, nevim jestli tam nekde uz neco takoveho neni ale dobre reseni je nahodny spawn monster jako je v pride pekle napriklad nebo v destu. A slo by to urcite udelat i jeste zajimavejsi a nebylo by to pokazdy stejny. Ne treba jen urcity druhy draku ale uplne rozmanita monstra priblizne stejne obtiznosti.
jo, nechod tam, kdyz se ti tam nelibi, neni dung ten, aby se libil hracum vsemDucky píše: tak a je to, je mi jasne ze mi asi reknete at to teda sakra nechodim kdyz se mi to nelibi ale zkuste se nad tim prosim zamyslet a nejak rozume reagovat.
- Morlith
- Pencil Master
- Příspěvky: 432
- Registrován: 09 zář 2006 16:30
- Bydliště: kde bolo tam bolo, no tu to nebolo
- Kontaktovat uživatele:
to uz chcete davat +7 ćky do despu ? achjo noAnansi píše:Dělám nějaké úpravy, v pricnipu: jednička byla poněkud odpasťována a zlehčena, podle dopadu na herní čas bude příslušně upraven poklad (směrem dolů :p). Ve zbylých částech se budu hrabat průběžně hrabat příštích pár dní.
snivaj dalej, no nepredstavuj si, ze sa vsetko splni
Úpravy, které tam momentálně páchám, jsou spíš zaměřeny na hratelnost a zábavnost, ne na obtížnost. Bez razantních změn (které nechci dělat) nebo velmi drastických ztížení je ta obtížnost totiž neudržitelná - leda bych po každé výpravě kus dungu nějakým způsobem předělal. A to není v mých silách.
PS: LD ve čtyřce jsem měnil jako jednu z prvních věcí. Nebojte, bezmyšlenkovité pogování to určitě nebude :p
Jestli to tu budu muset znova promazávat, tak si mě nepřejte. Diskuze, návrhy, názory ok, posthunt či urážení ovoce.
PS: LD ve čtyřce jsem měnil jako jednu z prvních věcí. Nebojte, bezmyšlenkovité pogování to určitě nebude :p
Jestli to tu budu muset znova promazávat, tak si mě nepřejte. Diskuze, návrhy, názory ok, posthunt či urážení ovoce.
-
- Death Litographer
- Příspěvky: 1667
- Registrován: 07 zář 2006 18:43
- Kontaktovat uživatele: