Enchant zbrojí - blood, black, myth
Enchant zbrojí - blood, black, myth
Zdravím už dlouho uvažuji že to napíšu a dnes jsem se k tomu odhodlal. Než nastíním to co mě tiží tak bych rád napsal že považuji enchant zbrojí za dobrou věc, i když poněkud drahou a nervy drasající vzhledem k fizzu při výrobě komponentů. Co ovšem je horší je rozložení samotných bonusů při enchantu zbrojí viz níže..
Enchant PLATE kompletu probíhá následovně...
Obyčejné +25 platy - 25 str, 64 ar
Enchantnuté na blood - 31 str, 64 ar (máme tu tedy přírustek +6str)
Enchantnuté na black - 37 str, 64 ar (přírustek +6str oproti bloodu a +12str oproti normálu)
Enchantnuté na myth - 49 str, 64 ar (přirustek +12str orpoti blacku a +24str oproti normálu)
=== ZDE JE VŠE NASTAVENO DOBŘE DLE MÉHO ===
Enchant RING kompletu probíhá následovně...
obyč - 17 str, 41 ar, 29 dex
blood - 17 str, 41 ar, 35 dex (nárust pouze u dexterity? str nic? PROČ?)
black - 17 str 41 ar, 53 dex (nárust pouze u dexterity? str nic? PROČ?)
myth - 35 str, 41 ar, 59 dex
=== pokud enchantnete na blood a black prakticky za tu cenu nezískáte "nic" chtělo by to opravit a přidat s enchantem nárust str jako je to u platů ===
Enchant CHAIN kompletu probíhá následovně...
obyč - 20 str, 41 ar, 27 dex
blood - 20 str, 41 ar, 33 dex (za enchant na blood opět jen dexterity)
black - 26 str, 41 ar, 45 dex (při enchantu na black už získáte nějáký bonus do str což je dobré)
myth - 38 str, 41 ar, 51 dex
=== zde by to chtělo trošičku upravit aby blood dával například +4str ale black daval +8str ===
Přál bych si aby se někdo z GM podíval hlavně na ty RINGY který jsou "pomrvený" uplně.
Enchant PLATE kompletu probíhá následovně...
Obyčejné +25 platy - 25 str, 64 ar
Enchantnuté na blood - 31 str, 64 ar (máme tu tedy přírustek +6str)
Enchantnuté na black - 37 str, 64 ar (přírustek +6str oproti bloodu a +12str oproti normálu)
Enchantnuté na myth - 49 str, 64 ar (přirustek +12str orpoti blacku a +24str oproti normálu)
=== ZDE JE VŠE NASTAVENO DOBŘE DLE MÉHO ===
Enchant RING kompletu probíhá následovně...
obyč - 17 str, 41 ar, 29 dex
blood - 17 str, 41 ar, 35 dex (nárust pouze u dexterity? str nic? PROČ?)
black - 17 str 41 ar, 53 dex (nárust pouze u dexterity? str nic? PROČ?)
myth - 35 str, 41 ar, 59 dex
=== pokud enchantnete na blood a black prakticky za tu cenu nezískáte "nic" chtělo by to opravit a přidat s enchantem nárust str jako je to u platů ===
Enchant CHAIN kompletu probíhá následovně...
obyč - 20 str, 41 ar, 27 dex
blood - 20 str, 41 ar, 33 dex (za enchant na blood opět jen dexterity)
black - 26 str, 41 ar, 45 dex (při enchantu na black už získáte nějáký bonus do str což je dobré)
myth - 38 str, 41 ar, 51 dex
=== zde by to chtělo trošičku upravit aby blood dával například +4str ale black daval +8str ===
Přál bych si aby se někdo z GM podíval hlavně na ty RINGY který jsou "pomrvený" uplně.
Re: Enchant zbrojí - blood, black, myth
Ahoj,
sahat se nám do toho nechce. Hlavně je to bráno z toho pohledu, že vždy se jde po tom nejlepším a ty blood a blackrocky jsou cenou za to přidává myth.
sahat se nám do toho nechce. Hlavně je to bráno z toho pohledu, že vždy se jde po tom nejlepším a ty blood a blackrocky jsou cenou za to přidává myth.
Řeším:page, nájmy, questy, herní záležitosti
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
FACEBOOK
YOUTUBE
NEřeším: hesla, blokované účty, prohřešky
Kontakt: přes stránku na FB nebo PM zde na fóru. Případně Discord
YOUTUBE
Re: Enchant zbrojí - blood, black, myth
Enchant myšlenka je skvělá věc a cena je OK z mýho pohledu.
Jak už bylo zmíněno, plate enchant je super, nastavení ringů a chainů nestojí za nic.
Z mýho pohledu by to chtělo, když už, tak totální revizi a rebalanc všech brnění včetně topek, protože některý jsou k ničemu - za současného nastavení by topkům pomohla změna alespoň v tom, aby se dali do nekonečna opravovat (stejně jako ada), když už nijak zásadně nevyčnívají. Přeci jen jejich rarita a hodnota je obrovská.
Další věc je, že některý části brnění jsou neskutečně neadekvátní v poměru k jiným částem stejnýho brnka - jen pro příklad náhodnej plate krk a hruď (bonus do str 2 a 8 třebas) podle mě, by se části měli lišit pouze v AR, ale magický bonusy by měla každá část dávat +- stejné. Přeci jen, každá část stejného brnka má stejnou tržní hodnotu, ale pravda je, že cenu si nastavují hráči sami.
Nicméně totální revize by vyžadovala velkou dávku času.
Jak už bylo zmíněno, plate enchant je super, nastavení ringů a chainů nestojí za nic.
Z mýho pohledu by to chtělo, když už, tak totální revizi a rebalanc všech brnění včetně topek, protože některý jsou k ničemu - za současného nastavení by topkům pomohla změna alespoň v tom, aby se dali do nekonečna opravovat (stejně jako ada), když už nijak zásadně nevyčnívají. Přeci jen jejich rarita a hodnota je obrovská.
Další věc je, že některý části brnění jsou neskutečně neadekvátní v poměru k jiným částem stejnýho brnka - jen pro příklad náhodnej plate krk a hruď (bonus do str 2 a 8 třebas) podle mě, by se části měli lišit pouze v AR, ale magický bonusy by měla každá část dávat +- stejné. Přeci jen, každá část stejného brnka má stejnou tržní hodnotu, ale pravda je, že cenu si nastavují hráči sami.
Nicméně totální revize by vyžadovala velkou dávku času.
Naposledy upravil(a) Fogy dne 01 črc 2019 21:21, celkem upraveno 1 x.
Re: Enchant zbrojí - blood, black, myth
Víte jak mi to teď přijde jako by jste vlastně uznali že je to špatně nastavené ale nechcete to předělat protože přece MYTH je BEST.. Já myslím že enchant zbrojí je dobrá věc a opravit ho tak aby dával smysl by bylo dobré? Nebo se pletu? Nastavili jste brutální fizzovost kdy Golem Master má fizz 33% procent na komponenty a 33% fizz na samotné sphery, ač mi to přijde adekvátní ale ony tak nefizzují jen myth sphery ale všechny komponenty a všechny sphery.... Tedy pro člověka který nechce strávit XY hodin kopáním materiálu je to hodně drahá zaležitost a chtěl by si spravit třeba jen ty blood (protože vypadají libově nebo protože by dávali pár bodíku do str.) nebo black (--//--)..
GM Alois přijde mi to smutný, protože při pohledu na ty čísla co jsem napsal v prvním přispěvku musí každého trknout že je něco špatně a nedává to smysl.. No můžu jen doufat že do budoucna změníte názor a opravíte to aby to smysl dávalo a bylo to normálně odstupnovaný.. protože jinak podle tvojí teorie by vlastně +5 až +20 platy mohli dávat stejně jako iron brnko, protože se jde po tom nejlepším tedy po +25...
Re: Enchant zbrojí - blood, black, myth
Osobne som na tuto temu uz daval podobny komentar, a znovu iba podporujem to aby sa s tym nieco spravilo, dokonca som pisal aby Blood na brnka nevyzadoval fairy dust, ako postupnost by to ties davalo logiku ( blood = ingoty, black = ingoty + fairy, myth = ingoty + fairy + shard)
a ked uz sa otom bavime tak ano +1 +3 +5 brnka sa hadzu do kosa ale na to sme zvyknuty, ale toto by som urcite nezahadzoval je to skoda a podla mna to prinesie vela pozitivnej reakcie od hracov
Som maximalne proti, nerozumiem preco by som nemohol nosit iba black alebo iba blood, je to urcite cenovo dostupnejsie a keby to dava nieco co sa da nosit za chain ci ring tak by som to nosil 100% casu, teraz nenosim vela krat vlastne nic lebo na Myth nemam (alebo aj ked si to nakopem tak to radsej predam, ale sere ma to lebo by som chcel nosit aspon ten black)
a ked uz sa otom bavime tak ano +1 +3 +5 brnka sa hadzu do kosa ale na to sme zvyknuty, ale toto by som urcite nezahadzoval je to skoda a podla mna to prinesie vela pozitivnej reakcie od hracov
Re: Enchant zbrojí - blood, black, myth
Ked budes mat nejake + brnenie na vyhodenie, kludne sa mi ozvi, rad ich vezmem. 200-107-467
Re: Enchant zbrojí - blood, black, myth
v case ked som to pisal som o vendorovy este nevedel, ak vobec bol, samozrejme ze situacia sa zmenila, ale nebolo to tak davno kedy som hovoril k teme
Re: Enchant zbrojí - blood, black, myth
Davam ti za pravdu
ale spet k teme
ako som spominal myth je moc drahy premna na nosenie, ale black by bol premna ideal ale pomer cena/gain je dost nevyhodna (to si radsej necham invul a rozdiel ani nepoznam), v podstate sa blood a black neoplatia nosit radsej zamakat a spravit myth a predat ho niekomu a za vydelek si kupit ring/fenix alebo podla charu, ale znovu aj ja chcem nieco nosit
ja osobne mam 2 navrhy, bud zmenit black staty aby sa to vyrovnalo pomer cena/gain, alebo vybrat z blood forem fairy dusty a teda black bude oto zaujimavejsie robit.
ako som uz pisal mne to dal logiku:
blood nic neprida ale nedaval by som tam fairy dusty na vyrobu
black uz by chcel fairy dusty
myth fairy + shard
ta postupnost je tam ideal
P.S: aj ludia ktory kupuju myth na trhu strasne placu ze to je drahe a nerozumeju preco ze surky tolko nestoja, ale musim vysvetlovat ze to fizuje 30/40% takze neak si to musime vratit,
ale spet k teme
ako som spominal myth je moc drahy premna na nosenie, ale black by bol premna ideal ale pomer cena/gain je dost nevyhodna (to si radsej necham invul a rozdiel ani nepoznam), v podstate sa blood a black neoplatia nosit radsej zamakat a spravit myth a predat ho niekomu a za vydelek si kupit ring/fenix alebo podla charu, ale znovu aj ja chcem nieco nosit
ja osobne mam 2 navrhy, bud zmenit black staty aby sa to vyrovnalo pomer cena/gain, alebo vybrat z blood forem fairy dusty a teda black bude oto zaujimavejsie robit.
ako som uz pisal mne to dal logiku:
blood nic neprida ale nedaval by som tam fairy dusty na vyrobu
black uz by chcel fairy dusty
myth fairy + shard
ta postupnost je tam ideal
P.S: aj ludia ktory kupuju myth na trhu strasne placu ze to je drahe a nerozumeju preco ze surky tolko nestoja, ale musim vysvetlovat ze to fizuje 30/40% takze neak si to musime vratit,