Urcite by bylo pekne, kdyby pridali ruku k dilu a poskytli svoje znjisteni i ostani zdejsi programatori, verim ze tu jsou vetsi kapacity nez ja ;].
Ale k veci.
Zde budu asi prostrednictvim odkazu, nebo primo v postu publikovat svoje scirpty, zatim neni zdaleka vse hotove, ale jiste uz dost aby se na tom dalo trosku hrat.
Kdo ma moji fenu, tak ma asi lehci start, prikazy se snazim drzet stejne a funcnost co nejpodobnejsi. Komentare k jednotlivim metodam jsou primo ve scriptech.
Bohuzel vse je v jednom souboru, to je jeden z neduhu Orionu, ze nelze napric soubory volat funkce, co jsem aspon zatim zjistil. Treba me nekdo vyvede z omylu. Musit to byt v jednom soboru a nedoporucuji vam to odelovat, protoze tam mam spoustu podpurnych funkci, ktere vyuzivaji jednotlive spustitelne scripty.
Na rozdil od feny, jsou krome scriptu samotnych zde dulezite pro spravne fungovani i tzv. FindListy, tedy sdilet budu oboji a se spojenim se musite poprat sami ;].
Doporucuju si nahodit ukazkove hotky a chytrejsi pochopi, ostani se musi snazit.
Kde jsou soubory
Scripty - "vas adresars s orion launcherem\OA\*.oajs - Javasript
FindList - "vas adresars s orion launcherem\OA\GlobalConfig\FindList.xml - XML
Hotkeys - "vas adresars s orion launcherem\OA\SavedHotkeys\*.xml - XML
soubory lze otevrit a editovat i v notepadu.
Ke stazeni
- zip obhsajuje scripty, findlist a ukazkove hotky
https://uloz.to/!awUmSxDmXC7e/oa-zip
Hotkeys
- vetsina mych spustitelnych scriptu vyzaduje typ hotkey External Code. Nasledne dole v text boxu pisete primo prikaz (viz. ukazkove Monk.xml s hotkami)
FindList
!-Bez nej nebude spravne fungovat prejmenovani, hlavne ten all
- bud skopirujte komplet, nebo pridavejte do sveho existujiciho soboru (pres notepad treba) pouze vzdy dany findlist, zacina <findlist .. konci </findlist>
Kód: Vybrat vše
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<data version="0" size="3">
<findlist name="all">
<item graphic="0xFFFF" color="0xFFFF" comment="ANY"/>
</findlist>
<findlist name="shrinkMounts">
<item graphic="0x211F" color="0xFFFF" comment="???"/>
<item graphic="0x2121" color="0xFFFF" comment="???"/>
<item graphic="0x2124" color="0xFFFF" comment="???"/>
<item graphic="0x20F6" color="0xFFFF" comment="???"/>
<item graphic="0x2135" color="0xFFFF" comment="???"/>
<item graphic="0x2136" color="0xFFFF" comment="???"/>
<item graphic="0x2137" color="0xFFFF" comment="???"/>
</findlist>
</data>
- pocitejte stim, ze budouci verze muzou obsahovat radikalni zmeny, takze vzdy si vse zalohujte aby jste po nahrani nove verze nebyli smutni.
Predem upozorunuju, ze to pisu primarne pro sebe a zadne pozadavky na upravy nebo nejake chtene scripty ne nezajimaji, sdilim to pouze pro to aby vsichni mohli hrat s celkem kvalitnimi scripty.
1.0 - slovnik pojmu (vysvetlivky ke komentarum v kodu)
- Non-Exec - primarne metoda neurcena k hotce, ale k vyuziti ve scriptovani
- Executable - urcena k hotce
- datovy typ - promene maji datove typy, ruzne
- string = text "blabla"
- boolean = true / false - (ano / ne)
- int - cislo cele
- grafika - cislo - 0x0000 - 0xFFFFF
- color - cislo - 0x0000 - 0xFFFFF
- serial - id objektu 0x00000000 - 0xFFFFFFFF
- objekt resp. objetk char - objekt orionu reprezentujici objekt ve hre.
- pole - mnozina prvku nejakeho datoveho typu, deklarace v js [ "", "", "", .... ,""]
1.1 - Vypichnute scripty
- rename() - prejmenovani mobu, bez FindListu "all" - nebude fungovat
- HidePlayer() - hid s odpocitavanim
- UseMount() - celkem chytre nasedani - ushrink nebude fungovat bez FindListu "shrinkMounts"
- SelectNextTargetEnemy() - zamerovani
- MobKill(), MobStop(), MobCome(), MobGo() - kdo pouziva moji fenu vi, ovladani summu
- DrinkPotion("Total Mana Refresh") - piti flasek s prelivanim
- UseJewlery("GGR", 0x108A, 0x0000, "Ring"); - univerzal na vsechny sperky, toci ruzna ID. Vypisuje cas pokud je v hlaskach
- ReflexRing() - specialni na reflexy, toci GRR, GRR2 a RR ruzna ID. Vypisuje cas pokud je v hlaskach
- AttackTarget(targets) - utok na zvolene targety zleva do prava nebo nalezeny nejblizsi enemy
- EquipSlotWeapon(nameKey, graphic, color, ensureShield) - nahazuje zbrane, vypina tercik a muze u nahodit stit (vychozi ano)
- SwitchShield() - meni stity, nezapomente si spravne nastavit equipDenyItems List, napr mystik na pala, mag hulku atd at to neshodi
- EquipVendeta() - nasazuje a nabiji vendetu
- UseTypeCust(gra, c, targets, targetText, playerText, targetTextColor, playerTextColor, targetTypeStrict) - vylepseny usetype
- ShrinkPet(defaultLevels) - shrinkuje pety do vzdalenoisti 2 serzeny podle HP - [ "Pet Lvl 1", "Pet Lvl 2", etc. ]
- UsePetLevelOrDefault(defaultLevels, useAim) - vyhodi vybrany pet level nebo default nebo ten co najde, use aim vyhodi tercik a aklamak vyhodi na zvolenem cily ...
- SelectNextPetLevel(petLevels) - na toceny zvoleneho pet levelu
- GuildRune - vyp zap guild runu
- OpenDoor() - otevirani zavrinani dveri klikani kliku bran atd ... nutni mit koretne zadane findlisty
- SnezSalat() - papa salat ale kdyz neni potreba nepapa
- UseDarkSkull() - nekr mystik saseda cekuje HP
- CastSpell(spellName, targets, useScroll) - uz funguje useScroll
AKTUALNI VERZE GIThub